Anunțuri
Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca Disponibil din: 2022-05-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Clientul nostru, un subcontractor cu vechime pe piata instalatiilor din Cluj-Napoca isi extinde echipa de instalatori cautand cu incepere imediata un instalator experimentat si calificat. Candidatul ideal va avea experienta solida in instalatii sanitare, termice si de ventilatie si de asemenea in coordonarea de echipe mici de instalatori sau doreste sa faca pasul urmator in cariera. Responsabilitati : Coordonarea și supervizarea echipelor de instalatori pe teren. Planificarea și executarea proiectelor de la început până la sfârșit. Asigurarea respectării standardelor de calitate și a termenelor limită. Comunicarea eficientă cu clienții și soluționarea problemelor. Cerințe: Experiență dovedită ca instalator, cu preferință pentru cei cu experiență în conducere. Cunoștințe solide în domeniul instalațiilor tehnico-sanitare. Abilități excelente de comunicare și coordonare. Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe proiecte simultan. Se ofera : Un mediu de lucru dinamic si suport permanent din partea managementului superior Salariu competitiv incepand cu 6000 de lei net - negociabil in functie de experienta, calificari, abilitati si implicare Posibilitati permanente de progres in cadrul firmei
-
Promovat
CBS Eastern Europe angajează Electrician curenți slabi Căutăm un electrician cu sau fără experiență pentru a se alătura echipei noastre de tehnicieni și mecanici. Electricianul va fi responsabil pentru instalarea, întreținerea și reparația sistemelor electrice și electronice în clădiri rezidențiale industriale și comerciale. Responsabilități: Realizează lucrări de montaj instalaţii electrice de curenţi slabi (detecţie incendiu, alarmare efracţie, supraveghere video, control acces, sonorizare, date-voce, etc.) în conformitate cu documentația tehnică pusă la dispoziţie şi a normativelor în vigoare; Realizează lucrări de mentenanţă pentru instalaţiile electrice de curenţi slabi; Realizare cablare curenți slabi aparent și îngropat (rețele voce-date, sisteme detecție incendiu, supraveghere video, sisteme antiefracție, automatizare porți, sisteme smart-home); Montaj și realizare conexiuni echipamente securitate (camere, detectori efracție + incendiu, rack), echipamente voce-date (prize voce-date, echipamente active rețea); Programarea sistemelor instalate; Intervenții pentru diagnosticare și remediere defecțiuni; Cablare fibră optică + sudură fibră optică + diagnosticare defecțiuni rețele fibră optică cu OTDR; Cablare rețele voce-date, verificare și certificare rețele realizate; Realizarea conexiuniilor și montajul tablourilor electrice - conform plan și schemă monofilară. Cerințe: Absolvent de școală profesională / liceu profil electric, automatizări; Experiența pe post similar, cursuri de specializare în domeniu constituie avantaj; Bune cunoștințe de electrotehnică și automatizări industriale (PLC-uri, bucle de măsură și acționare, senzoristică, interpretare scheme electrice); Abilitatea de a utiliza echipamente de măsurare și de diagnosticare a defecțiunilor în sistemele electrice și electronice; Abilități de comunicare, relaționare, lucru în echipă, serios, conștiincios, cu putere de muncă și studiu, dornic de perfecționare; Capacitatea de a lucra în condiții de stres și de a respecta termenele limită stricte; Abilități de organizare; Permis auto categoria B constituie avantaj; Disponibilitate deplasare în țară. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii (reduceri și gratuități pentru servicii medicale pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, etc); Echipamente de lucru de calitate superioară; Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Promovat
Caut pe cineva in CLUJ-NAPOCA care e dispus sa transporte o doamna cu handicap locomotor cu masina lui de acasa la servici si inapoi. In plus, sa fie apt si dispus sa o duca si in brate pe distante scurte (are aprox. 60 kg). Detalii: -timp necesar: 2 ore zi, de luni pana vineri; 1 ora dimineata, la dus + 1 ora la amiaza dupa-masa, la intors -caratul persoanei presupune urcarea coborarea a 3 etaje (acasa), bineinteles, cu pauze, cu scaun de ajutor intre etaje etc. -la locul de munca nu este problema cu caratul: exista rampe si scaun rulant Pentru mai multe detalii, va rog nu scrieti mesaj, ci sunati direct la numarul de telefon (va raspunde doamna). Mulțumesc!
-
Promovat
Cameriste in Grecia in hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si cameriste in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Cameriste CERINTE: varsta intre 18-55 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transporul pana in Cipru sau GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Manpower recruteaza electrician pe perioada nedeterminata in Cluj! BENEFICII: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariul negociabil la interviu; - Sprijin pe perioada delegatiei; - Posibilitatea de dezvoltare profesionala si de a calatori; - Cazare si transport asigurat; - Asigurare privata de sanatate; - Diurna pe perioada delegatiei; - Delegatiile pot varia in functie de proiect de la 2 la 7 saptamani. CERINTE: - Studii medii de specialitate (profil electric); - Disponibilitate pentru deplasari frecvente in strainatate; - Experienta in domeniul automatizarilor industrial; - Cunostinte de limba engleza nivel conversational - criteriu obligatoriu; - Cunostinte privind echipamentele electrice pentru automatizari industriale (convertizoare frecventa, relee, senzori, fotocelule, etc.); - Abilitati excelente de citire si interpretare a schemelor electrice; - Cunostinte de bază in domeniul mecanic; - Permis de conducere cat. B; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa. RESPONSABILITATI: - Executa si instaleaza la sediul clientilor, pe baza schemei electrice, echipamente automatizate pentru linii de paletizare, conveioare, masini unelte, etc; - Monteaza pe pozitie conveioarele conform layout-ului si a documentatiei tehnice; - Identifica problemele aparute in timpul instalarii si oferă feedback sefului de echipa sau site manager-ului; - Testeaza instalatiile electrice din punct de vedere al functionalitatii. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. 0729 800 721!
-
Gi Group recruteaza "Tehnician mecanic" pentru clientul sau, unic importator si distribuitor a utilajelor de salubrizare din Romania. Program de lucru : de Luni pana Vineri 09:00-18:00 Profil candidat: Studii tehnice de specialitate (electromecanică, electronica, mecanică industrială) Bune cunostinţe de mecanica; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: Efectueaza în locatia clientului activitati de reparare, revizie si întretinere a utilajelor si echipamentelor din toata gama comercializata de companie (din punct de vedere mecanic, hidraulic si electric), grupuri electrogene, utilaje pentru salubrizare; Executa instalarea si punerea in functiune a echipamentelor; Întocmeste rapoarte de interventie după executarea fiecarei lucrari. Ce iti oferim: Al 13-lea salariu; tichete de masa 30 ron zi lucratoare; Bonusuri speciale pentru echipa tehnica.
-
Societatea Nationala Plafar S.A. punct de lucru Cluj, Producator de ceiuri si siropuri str. Traian Vuia nr.202, Cluj-Napoca ANGAJAZA: Functionar Administrativ Cerinte : Studii superioare experienta de minimum 3 ani intr-o pozitie similara; - abilitatea de organizare, planificare si comunicare; - curs de SSM si PSI constituie avantaj - permis auto categoria B. Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: - Asigura buna functionare a instalatiilor si utilitatilor cladirii şi asigură repataţiile atunci când este cazul; - Se asigura de realizarea eficienta a activitatilor de curatenie exterioara; - Urmareste calitatea muncii personalului de paza si curatenie; - Se asigura de intretinerea service-ului din punct de vedere administrativ şi aduce la cunoştinţă superiorului direct şi solicită aprobarea în vederea efectuării reparaţiilor necesare; - Organizarea supravegherea şi evaluarea consumurilor utilităţilor, propune conducerii societăţii măsuri de rentabilizare şi de reducere a costurilor; - Coordonează activitatea şi modul de colectare a deşeurilor generate şi de stocare acestora. - Intocmeste documentatia si o depune la institutiile abilitate privind obtinerea autorizatiilor necesare pentru desfasurarea activitatii; - Sa programeze activitatile privind administrarea si asigurarea bunei functionari a echipamentelor si instalatiilor de la sediul firmei, inclusiv reviziile tehnice periodice; - Sa asigure si sa urmareasca executia lucrarilor de revizie, intretinere si reparatii a parcului de masini; - Sa asigure pentru personalul de serviciu, paza si protocol, toate materialele si produsele necesare desfasurarii activitatii acestora in conditii bune; - Sa verifice si sa intocmeasca deconturile de transport ale personalului de la punctul de lucru Cluj; - Sa asigure pentru personalul societatii rechizitele si celelalte consumabile, materialele de curatenie si igiena precum si echipamentele de lucru necesare desfasurarii activitatii in bune conditii; - Organizeaza, controleaza si se ingijeste de efectuarea curateniei in toate sectoarele si ia masuri corespunzatoare; - Urmareste evidenta si asigurarea laptelui antidot pentru salariatii de la Prelucrari primare din cadrul Sectiei Ceaiuri saptamanal; - Asigura intretinerea spatiilor verzi si a cailor de acces, precum si dezapezirea acestora; - Stabileste necesarul de materiale de intretinere; - Gestioneaza situatiile de urgenta aparute la nivelul punctului de lucru Cluj. Oferim: loc de munca stabil salariu negociabil in functie de experienta( beneficiaza de Legea 135 2022 prin care sunt scutite de plata impozitului pe salar) bonuri de masa decontare transport echipament de lucru prime de sarbatori CONTACTATI-NE: La sediul firmei din Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr.202, Timite-ti CV-ul sau un nr. de telefon la email: , La telefon : intre orele 8:30-16:30 de luni pana vineri. Va rugam atasati CV-ul in mesaj
-
Firma in domeniul constructii CFDF angajeaza asistent manager- resurse umane, pentru punct de lucru Cluj Napoca. Salariu motivant. Pentru relatii suplimentare sunati la
-
Activam in zona de productie si avem nevoie de o persoana proactiva si comunicativa care sa se alature unei echipe faine. Ne-ar placea sa ai studii medii sau superioare, cunostinte minime de contabilitate si sa cunosti limba engleza si italiana. Oferim program de luni pana vineri de la 9:00- 18:00. Pachet salarial 4000 NET + beneficii multe :) Asteptam sa ne contactezi pe mail: sau la telefon:
-
Locatie: Marasti Program: Luni-Vineri Salariu 2950 NET Contract pe perioada nedeterminata. Detalii la:
-
Program de Luni pana Vineri 7:30-16:00. Salariu intre 3200 si 5000 NET. Masina de serviciu, Prime de sarbatori, Premii de performanta. Contract pe perioada nedetrminata. Detalii la:
-
Specialiști în domeniul electricității cu focus pe instalarea și întreținerea sistemelor de securita
Cerințe: Cunoașterea echipamentelor componente ale sistemelor de securitate. Cunoașterea instalațiilor electrice de curenti slabi. Permis de conducere categoria B. Abilități tehnice. Aptitudini pentru munca la înălțime. Seriozitate, punctualitate, loialitate, spirit de echipă. Mod riguros de organizare, disciplina muncii. Cunoștințe de retelistica prezintă avantaj în desfășurarea activității. Studii medii superioare finalizate de preferat de profil tehnic. Disponibilitate la deplasări și program flexibil. Descrierea jobului: Realizarea cablării și instalării sistemelor de securitate comercializate de firmă: sisteme antiefractie, supraveghere video, control acces, pontaj, detectie incendiu, videointerfonie, stingere incendiu, sonorizare, automatizări, etc. Punerea în funcțiune și efectuarea programării sistemelor de securitate instalate. Oferim: Salariu motivant (în funcție de cunoștințe și experiență). Tichete de masă. Posibilități reale de avansare în carieră pe baza rezultatelor obținute, competențelor acumulate și asumării responsabilității. Pregătire, suport și susținere în cadrul unei echipe competente și cu experiență în domeniu. Condiții de lucru într-un mediu dinamic. Posibilitate de calificare la locul de muncă.
-
Sc angajează ajutor de instalator in domeniul gazelor naturale. Solicitam permis de conducere categoria B. Relatii la tel.
-
Firma de construcții angajează muncitori calificați. Firma se ocupă cu construcții exterioare piscine,plaje etc Se oferă salar atractiv,se oferă masă,cazare și transport când se pleacă în deplasare
-
Ești în căutarea unei oportunități profesionale în domeniul livrărilor? Alătură-te echipei noastre Glovo și devino eroul nostru al livrărilor! Oferim un contract de muncă pe 8 ore zi, cu un salariu mediu lunar competitiv de 9856 Ron. Salariul se bazează pe un tarif orar între 38-44 Ron pe oră. La Glovo, avem grijă de angajații noștri, oferindu-le un mediu de lucru sigur și motivant. În plus, bonusurile generoase pentru performanță sunt la îndemâna ta. Fii parte din echipa noastră și adu bucurie clienților noștri în fiecare zi! Aplică acum și începe o carieră de succes alături de noi! #JobGlovo #LivratorEroic #QuickLivery #Locuridemuncacluj
-
Ești în căutarea unei oportunități profesionale în domeniul livrărilor? Alătură-te echipei noastre Glovo și devino eroul nostru al livrărilor! Oferim un contract de muncă pe 8 ore zi, cu un salariu mediu lunar competitiv de 9856 Ron. Salariul se bazează pe un tarif orar între 38-44 Ron pe oră. La Glovo, avem grijă de angajații noștri, oferindu-le un mediu de lucru sigur și motivant. În plus, bonusurile generoase pentru performanță sunt la îndemâna ta. Fii parte din echipa noastră și adu bucurie clienților noștri în fiecare zi! Aplică acum și începe o carieră de succes alături de noi! #JobGlovo #LivratorEroic #QuickLivery #Locuridemuncacluj
-
Vrei sa castigi si tu peste 3000 de lei saptamana? Suntem in cautare de curieri motivati,pentru o colaborare de succes! Ce oferim? - Plata saptamanala - Castiguri de pana la 3500 ron saptamana - Bonusuri la primele 100 comenzi, bonusuri la angajarea unui prieten,tombole lunare,reduceri in materie de comision in functie de venituri - Bonusuri din partea aplicatiilor (pana la 300 lei odata la 2 zile) - Asistenta 24 7 - Training, explicarea aplicatiei, tips & tricks in aplicatie pentru marirea venitului. Cerinte: - Seriozitate - Vehicul propriu: masina,scuter,bicicleta - Limba romana sau engleza Mai multe detalii la nr. de telefon!
-
Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate sau studii superioare tehnice (electrica, mecanica, electro-mecanica); Experienta minim 5 ani in domeniul electric, mecanic sau electro-mecanic; Experienta in coordonarea unei echipe; Cunostiinte solide in: operare calculator (MS Office, ERP), scheme si simboluri electrice, desen tehnic; ISO 9001:2008; Experienta in lucrarile de santier pentru punere in functiune ansamble subansamble. Responsabilitati: Îndrumă, coordonează, organizează şi răspunde de buna desfăşurare a activităţii de producţie; Asigurarea, urmărirea mentenanţei echipamentelor din santier potrivit planificarii (intern sau extern); Stabileşte programul de intrare în procesul de fabricaţie a comenzilor noi în funcţie de gradul de aprovizionare cu materialele necesare şi de personalul disponibil; Răspunde de încadrarea în norma de ore stabilită prin fişa de manopera; Efectuează instructajul periodic de SSM şi PSI pe santier pe baza planificarii si a tematicii puse la dispozitie de catre consultantul extern. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom are peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.
-
Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate studii superioare (inginerie, economice, de gestiune); Experienta pe o pozitie similara; Capacitate de analiza si sinteza; Spirit de observatie si organizatoric; Capacitate de lucru in echipa; Spontaneitate, operativitate si flexibilitate. Responsabilitati: Pregatirea documentatiei tehnice si a materialor (piese, componente, etc.) in vederea prelucrarii; Alocarea documentatie tehnice aferente materialelor de prelucrat; Gestionearea materialelor care i se încredinţează; Distribuirea in atelier si informarea operatorilor privind existenta documentatiei si a materialelor de prelucrat, in zonele aferente procesului tehnologic; Colectarea si completarea informatiilor privind stadiul de executie al pieselor in tabelul de urmarire piese; Completarea documentatie tehnice aferenta pieselor masurate de catra ctc. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.
-
Candidatul Ideal: Persoana dinamica, indemanatica, atenta la detalii; Orientare catre calitate in executie; Productivitate (incadrarea in normele de timp); Capacitate de lucru în echipă; Constituie avantaj experienta in montare si cablare de dulapuri electrice; citirea de scheme si simboluri electrice. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei/zi; Decontare transport; Abonament medical; Prime periodice si al 13-lea salariu la final de an; Posibilitati reale de avansare si dezvoltare; Mediu de lucru placut si curat. Responsabilitati: Executa montajul echipamentelor conform dosarului de executie; Executa lucrarile de trasee si cablare ale instalatiilor electrice conform proiectului; Executa lucrări de instalații electrice de joasă tensiune; Punct de lucru fix in Cluj-Napoca; Munca intr-un singur schimb, fara deplasari, se lucreaza in interior.
-
FUNDATIA PRISON FELLOWSHIP ROMANIA angajeaza coordonator proiect: ATRIBUTII PRINCIPALE: Coordoneaza eficient toate activitățile proiectului pentru a atinge obiectivele stabilite la cele mai înalte standarde de calitate. Organizeaza și supervizeaza proiectul în toate etapele sale: inițierea, planificarea, monitorizarea, evaluarea impactului și închiderea proiectului. Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului și respectați obligațiile contractuale care decurg din acordurile de parteneriat. Administreaza bugetul proiectului în conformitate cu procedurile interne și condițiile finanțatorului. Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, beneficiarii și finanțatorii proiectului. Asigura derularea proiectului în indicatorii stabiliți și identificați, analizați și monitorizați riscurile. Organizeaza achizițiile în cadrul proiectului, selectați și contractați furnizorii. Realizeaza planuri detaliate de lucru și monitorizați implementarea acestora. (echipă, beneficiari, parteneri). SPECIFICAȚIILE POSTULUI NIVEL DE STUDII: Studii superioare EXPERIENTĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 1 an CUNOȘTINȚE NECESARE: Contabilitate primară; Operare PC (MS Office); Gestionare arhivare documente; APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: Aptitudinea generală de învățare; Aptitudinea de a lucra cu documente; Planificare și organizare a operațiilor și activităților; Respectarea instrucțiunilor orale și scrise; Culegere clasificare interpretare transmitere a informațiilor; CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: spirit tehnic, usurință în manipularea fizică și ordonarea obiectelor în mediul de lucru, spirit practic, eficient, ordonat, sociabilitate, tact, amabilitate.
-
FUNDAȚIA PRISON FELLOWSHIP ROMANIA, furnizor privat de servicii sociale, recrutează psiholog pentru derularea activităților în cadrul proiectelor și programelor fundației. ATRIBUTII PRINCIPALE: Respectă programul de lucru şi semnează condica de prezenţă la venire şi plecare. Are obligaţia de a se prezenta la serviciu în deplină capacitate de munca. Respectă confidenţialitatea tuturor aspectelor legate de locul de muncă indiferent de natura acestora. Efectuează controlul medical periodic conform programării şi normelor în vigoare. Cunoaşte şi respectă R.O.F. şi R.O.I. Cunoaşte şi aplică normele interne şi procedurile de lucru privitoare la postul său. Va răspunde de păstrarea secretului de serviciu precum şi de păstrarea secretului datelor şi al informaţiilor cu caracter personal deţinute sau la care are acces ca urmare a executării atribuţiilor de serviciu. Sesizează şeful ierarhic asupra oricăror probleme apărute pe parcursul derulării activităţii. Utilizează corect dotările postului fără să îşi pună în pericol propria existenţă sau a celorlalţi angajaţi, aduce la cunoştinţă şefului ierarhic orice defecţiune şi întrerupe activitatea până la remedierea acesteia. CONDIȚII PENTRU OCUPAREA POSTULUI: Educație solicitata: - studii superioare, specializarea psihologie; - aviz de exercitare a profesiei de psiholog psihologie clinică, emis de Colegiul Psihologilor din Romania; EXPERIENȚĂ SOLICITATA: Vechime generala specifica - 1 an; - abilitati de planificare, concentrare pe sarcina, autoevaluare; - capacitate de analiza si sinteza - capacitate de lucru individual si în echipa; - Capacitate de adaptare la medii şi situaţii noi; - abilitati dezvoltate de comunicare, relaționare si adaptabilitate - Persoană dinamică, flexibilă şi cu spirit de iniţiativă; - Bun organizator;
-
Fundația Prison Fellowship România Angajează administrator: ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundatia față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundatiei; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundatiei; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Arhivează copii ale contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundatie; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundatie; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundatiei; SPECIFICAȚIILE POSTULUI NIVEL DE STUDII: Studii superioare EXPERIENTĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 1 an PERMIS DE CONDUCERE: Categoria B CUNOȘTINȚE NECESARE: Contabilitate primară; Operare PC (MS Office); Gestionare arhivare documente; APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: Aptitudinea generală de învățare; Aptitudinea de a lucra cu documente; Planificare și organizare a operațiilor și activităților; Respectarea instrucțiunilor orale și scrise; Culegere clasificare interpretare transmitere a informațiilor; CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: spirit tehnic, usurință în manipularea fizică și ordonarea obiectelor în mediul de lucru, spirit practic, eficient, ordonat, sociabilitate, tact, amabilitate.
-
Promovat
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată Locație: Carrefour Cluj Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abomenent clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !