Oferte locuri de munca Cluj-Napoca Cluj • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiectiv din Cluj-Napoca. Program de lucru in ture de 12 ore,salarizare cuprinsa intre 3100-3500 lei net. Mai multe detalii la telefon 0748199452.
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere. Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienții noștri. Oferiți informații despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Descrierea postului (Casier ă): Ca si casieră asigurați facturarea si achitarea rapidă a mărfii pe care clienții noștri au cumpărat-o din magazin. Atribuția dumneavoastră este să înregistrați articolele pe care le cumpără clientul nostru si să încasați contravaloarea lor. si la casele de marcat oferim angajaților no tri cea mai modernă tehnică: aparatele electronice de scanare prelucrează toate informa iile importante legate de articole si emit factura detaliată Cerințe: sunteți atent(a) la detalii si aveți putere de concentrare, lucrați cu grijă cu mijloacele de plată. Vă păstrați calmul în situații limită si să rămâneți amabil(ă). Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Îți place să pregătești bunătăți în baza unui unui retetar? Ești o persoană organizată și deschisă la noi provocări? Atunci hai în echipa noastra de la Pauza Mică! Împreună cu viitorii tăi colegi, vei pregăti zilnic preparate proaspete pentru clienții noștri, iar flexibilitatea și capacitatea de adaptare îți vor fi de folos în momentele în care vei avea diverse sarcini de îndeplinit. Si nu în ultimul rand, zâmbetul tău este cel care poate face diferența între o experiență bună și una grozavă. Vino să fii parte din echipa noastră, fiindcă împreună devenim cei mai buni! Ești persoana potrivită dacă: Te pasionează domeniul culinar Ești un bun comunicator și dorești să le oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai placută Esti o persoană activă și te adaptezi ușor Ai experiență în comerțul cu produse alimentare Ești absolvent(ă) de studii medii Ce va trebui să faci: Să pregătești preparatele pe baza rețetarului pus la dispoziție și conform standardelor companiei Să lucrezi ordonat și să menții curată zona de lucru Să încasezi contravaloarea comenzilor Ce îți oferim: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Caut pe cineva in CLUJ-NAPOCA care e dispus sa transporte o doamna cu handicap locomotor cu masina lui de acasa la servici si inapoi. In plus, sa fie apt si dispus sa o duca si in brate pe distante scurte (are aprox. 60 kg). Detalii: -timp necesar: 2 ore zi, de luni pana vineri; 1 ora dimineata, la dus + 1 ora la amiaza dupa-masa, la intors -caratul persoanei presupune urcarea coborarea a 3 etaje (acasa), bineinteles, cu pauze, cu scaun de ajutor intre etaje etc. -la locul de munca nu este problema cu caratul: exista rampe si scaun rulant Pentru mai multe detalii, va rog nu scrieti mesaj, ci sunati direct la numarul de telefon (va raspunde doamna). Mulțumesc!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem în căutarea unui Operator pod rulant dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre din Cluj. Dacă sunteți o persoană organizată, capabilă să lucreze sub presiune și orientată spre respectarea procedurilor interne, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră. Candidatul Ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe: -Autorizație ISCIR pentru pod rulant (autorizația de motostivuitorist prezintă un avantaj); -Responsabilitate și capacitate de organizare; -Abilitatea de a lucra sub presiunea termenelor; -Orientat către respectarea procedurilor interne. Responsabilitățile pentru acest post includ: -Pregătirea comenzilor pentru livrare; -Participarea la recepția mărfurilor prin numărarea produselor ce intră în stoc; -Aranjarea mărfii în depozit cu ajutorul utilajelor din dotare; -Participarea la verificarea mărfurilor pregătite în vederea livrării și respectarea condițiilor și standardelor de depozitare, regulamentului intern și procedurilor de lucru. Beneficiile oferite includ: -Salariu in functie de experienta -Tichte de 25 de lei -Bonus pe indicatori de performanta -Programe de instruire și dezvoltare; -Posibilități de afirmare și avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa sau să ne sunați la .
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului. Pub
-
Căutăm coleg cu permis de conducere categoria D din Cluj -Napoca pe microbus. Detalii la telefon
-
Caut persoana fizica persoana juridica pt curatenie apartament in regim hotelier. Curatenia se desfasoara intre orele 11-13 (zilele de curatenie fiind stabilite in functie de rezervari) - este nevoie de persoana flexibila ca si zile de lucru. Se lucreaza in general si in weekenduri, se potriveste studenta sau pensionara.
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Elania Resort cauta GRADINAR. Cautam o persoana care sa se ocupe la intretinerea spatiului verde din perimetrul resortului ELANIA. Locatia are o gradina fabuloasa catre necesita atentie, grija, tuns iarba si ingrijit plantele. Se cauta o persoana cu experienta la ingrijirea spatiilor verzi, abilitati de a urmari sarcini multiple si atentie la detaliu. Daca vrei sa faci parte din echipa ELANIA, da-ne un telefon. Se asigura contract individual de munca pe perioada nedeterminata. Locatia este in Faget, jud. Cluj.
-
Societate de Transport, angajam șofer cu experiență, pe autobasculanta 7,5T și 33T. Cerințe: atestat , cartela .
-
Angajez elctrician cu experienta sau ajutor de electrician.Studi minime 11 clase.Program de lucru luni-vineri.08-17 Salar 3150 -4500
-
Disponibil online
angajez fundraiser call center si muca de teren si birou
ONG pune la dispozitie postul de fundraiser pt declaratia Anaf 230 , 20% impozit profit venit contracte de sponsorizare si donatie de bunuri etc , munca full time munca de birou sau teren , trimis mailuri dat telefoane etc informatii : , mail :
-
Ne marim echipa ! Motivele pentru care trebuie sa ni te alaturi: A. suntem un Grup de companii cu renume in piata, cu sediu si hale proprii in Parc Ind. Tetarom 1. B. ai avantaj net si certitudine suplimentara fata de orice alta companie concurenta, intrucat gama pe care o avem acopera produsele si serviciile a mai multor companii la un loc, cu alte cuvinte sanse maxime de vanzare: 1. TIPOGRAFIE - SupremPRINT: tiparituri comerciale 2. PRODUCTIE PUBLICITARA - SupremADVERTISING print publicitar indoor si outdoor, litere volumetrice, totemuri, standuri expozitionale, panouri LED 3. PROMOTIONALE CORPORATE - PromoMAG: articole personalizate, inclusiv tricouri si cadouri cororate 3. TEXTILE SI INCALTAMINTE - Suprem@WORK: imbracaminte de lucru si de protectie, sport, casual, office. 5. PAPETARIE-BIROTICA -SupremOFFICE: consumabile office, birotica, afisare si prezentare, etc 6. COPIATOARE SI IMPRIMANTE - SupremTECH: inchirierE, service, vanzari copiatoare, imprimante, calculatoare. 7. IGIENA COLECTIVA - SupremCLEAN: dezinfectanti, detergenti, consumabile, hartie tehnica 8. AMBALAJE - SupremPACK (in curand): cutii, ambalaje horeca, fast food, pungI C. beneficii: - pachet salarial motivant ce include atat comision cat si bonusuri suplimentare pentru realizari. - mediu de lucru motivant, suport si coordonare sustinuta de o echipa de suport cu experienta din back office si coordonare facauta de supervizor dedicat. CERINTE: - abilitati si placerea de comunicare si relationare - grija fata de client si atentie la detalii - focus pe dezvoltare - carnet B POSTURI DISPONIBILE: - 2 posturi pentru Cluj-Napoca - 1 post pentru Dej-Gherla (domiciliul in zona respectiva) _______________________________________________________________________________ HAI SA NE CUNOASTEM ! Trimite CV-ul si contacteaza-ne telefonic la datele afisate, pentru a stabilii o intalnire la sediul din Parcul TETAROM 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta Grigorescu - Baciu cu intrare din str. Taietura Turcului nr. 47). video introductiv: https: www.youtube.com watch?v=EpCrrCaKmr8 https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
societate angajează soferita sofer camion categoria CE pentru 2 curse interne săptămâna Cluj-Napoca -- Arad. Salariu atractiv. In medie sunt cam 4500 km lunar. detalii la telefon
-
lucrez in constructii, zilier ma pricep sa lucrez rezistent la efort fizic săpat șanturi spart betoane Glet adeziv Decorativa Mutat cărat etc plata 280 de lei detin si perims cat b de 5 ani experiența condus ...nu lucrez ca Contabil am pus categoria doar pentru activarea anuntului mss
-
Societatea FERMA LA MASA SRL Cluj organizeaza in data de 17 mai 2024, începând cu orele 14.00, selecție pentru ocuparea funcției de SPALATOR VASE MARI, cod COR 941201. Scrisorile de intenție se pot trimite la adresa de email , până la data de 17 mai 2024, orele 13.00.
-
Suntem în căutarea unui coleg care sa ne ajute pe depozit cu manipularea mărfurilor dedicate și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Procesul consta in manipularea și gestionarea mărfurilor, încărcarea și descărcarea acestora, precum și asigurarea că toate operațiunile sunt efectuate în conformitate cu standardele noastre de siguranță și eficiență. Responsabilități: Manipularea și sortarea mărfurilor conform instrucțiunilor primite Încărcarea și descărcarea mărfurilor din vehiculele de transport Verificarea și confirmarea cantității și calității mărfurilor primite Pregătirea comenzilor conform cerințelor specifice Respectarea standardelor de siguranță în timpul manipulării mărfurilor Cerințe: Experiență anterioară în manipularea mărfurilor este un avantaj Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă Atitudine pozitivă și orientare către rezultate Abilități bune de comunicare și atenție la detalii Capacitatea de a respecta termenele limită și de a lucra sub presiune Permis de conducere cat.B Beneficii: Pachet salarial discutabil la interviu Bonuri de masa Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stabil și profesionist Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail
-
Firma cu experienta in RESURSE UMANE si servicii privind PERSONALUL NON UE, ne oferim serviciile urmatoare; Intocmim permise de sedere , avize de munca, reintregirea familiei. Reprezentăm persoanele fizice in fata Serviciului pt Imigrari. De asemenea ne ocupam de operare revisal, contracte de munca,acte adiționale, stat de plata . NU EZITATI SA NE CONTACTATI!!!!
-
-
Pensiune situată in Apahida Jud Cluj, angajam ajutor de bucatar cu experiența! Program de lucru este de 2 2 de la 7 pana la 21 seara! Pentru persoanele aflate din alta localitate putem oferi și cazare pentru tura de lucru! Sa fiu mai explicita in tura de 2 zile dacă se vrea se poate sta la pensiune 1 noapte!Salariul este de 3500 ron in mana, plus se oferă extra pentru evenimente! Pentru alte detalii va rog sunați la nr !
-
Firma transport international de marfa din Cluj-Napoca ,angajeaza dispecer transport , Cerinte: - Minim 3 ani de experienta in domeniu - Cunoasterea a cel putin unei limbi de circulatie internationala, scris si vorbit - Cunostinte tehnice - Cunoasterea legislatiei in domeniul transportului international de marfa - Cunostinte medii operare PC - Studii nivel cel putin mediu Beneficii: - salar atractiv
-
Cerinte: Absolvent studii superioare; Experienta anterioara in vanzari si relatii cu clientii; Experienta in organizarea de evenimente reprezinta un avantaj; Simt estetic; Disponibilitate pentru program flexibil; Cunostinte foarte bune de operare MS-Office; Persoana motivata atat de rezultate, cat si de coordonarea unei echipe; Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: Organizarea evenimentelor, inclusiv ofertarea produselor, negocierea cu clientii, conceperea meniului, lansarea comenzilor, pregatirea logisticii necesare in functie de tipul de eveniment care are loc; Participarea la targuri de specialitate; Organizarea, coordonarea si asigurarea controlului activitatii la evenimentele de care raspunde, astfel incat sa se asigure incadrarea in timp, satisfactia clientilor si realizarea obiectivelor companiei; Stabilirea mentinerea unor relatii adecvate cu clientii si rezolvarea reclamatiilor, indiferent de natura acestora; Prospectarea pietei, vizitarea clientilor in vederea ofertarii si realizerea de baze de date cu potentiali clienti; Cunoasterea produselor, serviciilor si ofertelor firmei. Oferta, beneficii: Societatea asigura training specific pe postul ocupat; Pachet salarial motivant; Avantajul de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
-
Ne mărim echipa! Angajăm mecanic auto cu experienta! Oferim: -Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu -Utilaje și aparatură modernă -Mediu de lucru plăcut și sigur -Posibilitate de dezvoltare intr-o companie de succes Cerințe minime profil candidat mecanic auto: -Calificare atestat profesional sau diploma in domeniu -Experiență de minim 2 ani -Abilitati de lucru in echipa, atentie la detalii, corectitudine si integritate Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră.