Anunțuri
Locuri de munca Constanta doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Alăturați-vă echipei noastre de elită! Suntem în căutarea unor profesioniști dedicați să se alăture echipei noastre dinamică la un ApartHotel de prestigiu în Constanța. Oferim un mediu de lucru excepțional și oportunități de dezvoltare profesională într-o locație de vis. Poziții Disponibile: Cameriste: Responsabilități includ menținerea curățeniei și ordinii în camerele oaspeților, respectând standardele înalte ale hotelului. Călcătorese: Căutăm persoane meticuloase pentru îngrijirea rufelor, asigurând că toate articolele textile sunt curate și impecabil prezentate. Cerințe: Experiența anterioară în HORECA este un plus, dar nu obligatorie. Atenție la detalii și o abordare meticuloasă. Capacitatea de a lucra în echipă și de a susține standardele noastre de excelență. Rezidență în Constanța Oferim: Salariu competitiv și beneficii atractive. Mediu de lucru plăcut și suportiv. Oportunități de avansare și dezvoltare profesională. Contracte pe durată nedeterminată pentru tot anul.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Asiguram angajatilor nostri cazare si masa, iar salariul bucatarilor poate pleca din prima luna de la 4500 RON, pana la 6500 pentru cei experimentati din luna urmatoare. Salariul ospatarilor difera, iar pentru mai multe detalii sunati la nr. de telefon.
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie, angajam operator curatenie in farmacii cu program de 8 ore si program scurt pentru persoane pensionare sau cu alt loc de munca. Se lucreaza cu contract de munca de luni pana vineri. Pentru mai multe detalii sunati la nr 0751169473 intre orele 09-17
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pentru Hostel PERLA din Costinesti angajam cameriste, ingrijitor spatii hoteliere, personal tehnic: electrician, instalator. Oferim: - salariu atractiv - contract de munca - masa - transport (pentru personalul din zona - Eforie, Tuzla, Agigea, Constanta, 23 August, Comana, Tataru, Techirghiol, Amzacea, Navodari). De preferat, cautam personal din localitatile mentionate mai sus. Pentru detalii va rugam sa ne contactati telefonic.
-
Hostel de 3 stele din statiunea Mamaia angajeaza permanent Manager Hotel: Candidatul Ideal: - Experienta anterioara in domeniu hotelier - Studii superioare. - Limba engleza scris vorbit foarte bine - Persoana prezentabila, sociabila, prietenoasa. - Excelente abilitati de comunicare, perseverenta, dinamism, spirit de echipa, creativitate. - Foarte bune abilitati de planificare si organizare; Descrierea jobului: - Prospectarea pietei, a cererii si a ofertelor de servicii turistice si de evenimente (locale, nationale, regionale, internationale). - Gestionarea cu succes a vanzarii și planificarii tuturor evenimentelor private și a grupurilor; - Asigurarea faptului ca evenimentele hotelului sunt executate oferind servicii de inalta calitate și consecventa in vanzare, planificare, facturare si incasare. - Intocmirea, in totalitate, a documentatiei necesare (ofertare, contractare si verificare). - Prezentarea de propuneri pentru promovarea si vanzarea, cat mai eficiente, a serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Stabilirea si mentinerea contactului cu clienti potentiali sau si clienti existenti, dezvoltarea bazei de date clienti. - Stabilirea intalnirilor, identificarea nevoilor clientului si prezentarea in cadrul intalnirilor a tuturor serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Preluarea feedback-ului din partea clientilor si solutionarea eventualelor reclamatii. - Realizarea de analize si rapoarte de activitate vanzari. - Contribuirea la realizarea bugetului lunar trimestrial anual. - Realizarea strategiei de marketing, vanzari si dezvoltare pe anul in curs - Realizarea politicilor de personal (anunturi de angajare, recrutare, stabilirea programului de lucru, etc) - Alte activitati specifice jobului in domeniul hotelier.
-
Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea : perlacostinesti.ro
-
Personal pentru Fast Food 42 situat in Faleza Nord aproape de plaja reyna. 100% veți fi mulțumiți sa lucrați în echipa noastră și așteptam cu drag sa avem colegi noi. Salariul, programul și organizare atractivă și de buna înțelegere. Va mulțumesc pentru atenția mesajului.
-
Angajez personal fast food zona delfinariu faleza nord program full time salariu atractiv
-
Pensiunea Bistrita angajaza pt sezonul estival camerista,aj bucatar,aj.ospatar.
-
Instalatii Electrice. Montaj si reparatii - Sediul in Orasul Constanta - CITITI,VA ROG,TOT ANUNTUL.(doar apeluri telefonice și whatsapp). Sunati,numai la orele si zilele indicate in anunt. Va multumesc!. Daca se face deplasarea la domiciliu pentru masuratori se asigura sau se plateste transportul. Va punem la dispoziție o gama completa de servicii: - Instalații: Electrice,Solare si Eoliene,Sisteme de iluminat,etc .Ne gasiti în Orasul Constanta,Str. Samuel Micu Klein,nr.15,sau la . Relatii si program de lucru: Luni-Vineri orele: 09:00 -16:00. e-mail -
-
Angajăm Stivuitorist Atestat ISCIR Operator manitou rotativ Cerinte: - Cazier Curat - Diploma minim 8 clase - Atestat ISCIR minim 1 An - Operatori Manitou Rotativ, Telescopic, Nacela . Salariul atractiv si motivant ! Program de lucru 8 ore , orele suplimentare sunt platite extra ! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic sau whatsapp !
-
Firma de construcții, angajam faintari, Rigipsari și zugravi . Salarii atractive si competitive. Rog si ofer seriozitate.
-
Cautam programator, absolvent studii superioare cu licenta. Cunostiinte minime si medii de programare : PHP, CSS, Java, jQuery, Ajax, Javascript, Html, MySQL si MS-SQL server. Tipul jobului: Perioada nedeterminata. Amplasarea locului de munca: Mun.Constanta, Jud.Constanta. Nivel educational obligatoriu: studii superioare de specialitate, cu licenta. Experienta minim necesara: PHP -1 an, Html -1 an, CSS -1 an, Java -1 an, JavaScript -1 an, MySQL -1 an sau MS-SQL -1 an, jQuery -1 an, Ajax -1 an.
-
Societate comerciala din Italia angajeaza personal calificat/necalificat cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 ani in domeniul sistemelor de depozitare (montaj rafturi industriale). Candidatul ideal: -abilitati de lucru in echipa, indemanare, precizie, perseverenta; -abilitati de lucru la inaltime; -disponibilitate pentru o perioada nedeterminata; -disponibilitate la deplasari. Oferta salariala motivanta. Mediu de lucru competitiv profesional. Descrierea jobului: -Operatiuni de montaj sisteme de rafturi industriale. Mai multe detalii obtineti la numarul de telefon: .
-
Societate de consultanta, prezența pe piața de peste 15 ani. Colaboram cu firme pentru de plasarea fortei de muncă din Asia si Africa, venind in ajutorul societăților, pentru a rezolva deficitul locurilor de muncă. Sprijinim firmele din România cu echipe eficiente de muncă pentru a acoperi nevoile existente. Aduce muncitori in domenii precum: CONSTRUCȚII Calificati ( fierari, dulgheri zidari, faiantori, sudori, instalatori, electricieni) DRUMURI SI PODURI AGRICULTURA HOTELIER HORECA ZOOTEHNIE CONFECTII mobilă sau textile sau NECALIFICATI . Suntem una dintre putinele firme din piață care nu percepe comision pentru plasarea forței de munca, ocupându-ne de toate formalitățile GRATUIT. Seriozitatea si încrederea ne recomanda! CONTACT: BritFly. este o agentie de intermediere de top. Suntem o agentie de personal temporar cu sediul in Romania, deschisa sub marca BritFly, CUI 44135638. Am recrutat cei mai străluciți profesioniști din lume. Am furnizat cu succes muncitori calificați în Europa și Orientul Mijlociu.
-
Va oferim personal asiatic din Indonezia, Nepal, Egipt, Bangladesh, India, Turcia, Sri Lanka, Pakistan, etc - Dupa specificul si necesitatile DVS. va putem furniza muncitori calificati sau fara calificare, dar si cu cea mai INALTA CALIFICARE, ingineri mecanici, electricieni, bucatar-sef cu 3stele Michelin, sudori TIG si VIG , ospatari, cameriste, soferi de TIR , operatori in carierele de piatra si /sau utilaje agricole sau in fermele de animale , curieri si soferi , agenti de teren , etc. Noi rezolvam intreaga documentatie , pana la obtinerea permisului de sedere si viza de munca. Muncitorii recrutati prin noi isi vor indeplini deplin si cu responsabilitate atributiile si vorbesc fluent engleza , deoarece garantam atat calificarea ( prin documente oficiale) cat si stabilitatea in Romania. Precizam ca formalitatile legale de aducere dureaza minim 2-3 luni ( personalul nostru fiind atent selectat din marea masa ) si deci va rugam sa ne contactati de urgenta pentru sezonul din vara-toamna 2023 ; Va asteptam cu interes : contact : sau mail : VA MULTUMIM.
-
Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii superioare; - Experienta minim 1 an pe o pozitie similara; - Cunostinta operare Microsoft Office; - Aptitudini de intelegere verbala si de exprimare orala; - Sensibilitate la probleme; - Capacitate de sinteza; - Spirit de lucru in echipa; - Disciplinat; - Bun organizator; - Cazier judiciar curat. DESCRIEREA JOBULUI: - Asigura preluarea si procesarea solicitarilor colaboratorilor societatii, inregistrand comenzile care vin telefonic sau prin intermediul mediului online; - Promoveaza si vinde produsele si serviciile oferite de catre societate; - Preia feed-backurile si sugestiile colaboratorilor; - Intocmeste graficele de programare pentru serviciile oferite de societate; - Urmareste atragerea permanenta de noi clienti.
-
Buna ziua , Angajam personal CONSTANTA pentru magazin Cash and Carry bdl Aurel Vlaicu # *5 posturi livrari *1 posturi legume fructe Sos. Mangaliei * 1 post casier * 1 post congelate * 3 posturi pickeri * 1 post receptia marfa Program :8h zi , 5 zile pe saptamana 5:30-14 13- 21:30 Cerinte: * minim 10 clase Plata : 2300 lei + 30 lei bon zi Pentru mai multe detalii Claudia
-
Salut, Ne mărim echipa de curieri. Te așteptăm să te alături #DSC #DragonStarCurier! Da, ești acceptat și fără experiență ai parte de training și pregătire. Asigurăm contract de muncă și transport. Cerințe: - permis de conducere categoria B - seriozitate - cazier juridic curat De asemenea, mai avem nevoie de manipulanți depozit. Cei interesați sunt așteptați să ne contacteze, de asemenea. Pentru București, poți solicita detalii zilnic, în intervalul orar 9:00 - 17:00 la telefon
-
Ne marim echipa!! Suntem in cautare de noi colegi cu care sa colaboram pe termen lung. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, cam astea ar fi atributiile tale: - efectuarea completa a numarului de scari de bloc alocat in ziua respectiva -curatarea si intretinerea scarilor de bloc Program: - 8 ore pe zi de luni pana vineri (weekendul fiind liber) Ce oferim noi: - contract de munca pe termen lung - decontare transport - SERIOZITATE
-
2 locuri din data de 26 aprilie pentru ÎNGRIJITORI OI( cioban cu experiență) Condiții: cazare cu condiții decente ( TV , camere curate și utilate, bucătărie proprie) Condiții salariale corecte + bonusuri de performanță Posibilitatea de renegociere salarială în fiecare an Obligații: fără consum de alcool, experiență în domeniu minim 2 ani, transparență și comunicare permanentă pe linie profesională Se acceptă soț soție
-
Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Ce trebuie sa faci? Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă; Să ai studii medii finalizate; Să te descurci cu calculatorul; Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale. Ce trebuie sa stii? Vei opera intr un sistem specific de pariere; Vei emite si vei valida tichetele de pariere; Vei incasa banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice si vei acorda castigurile; Vei gestiona zilnic incasarile. Ce iti oferim? SALARIU competitiv, majorat in functie de experienta in domeniu; TICHETE de masa valoare - 40 lei tichet (intre 800 lei 840 lei); BONUS conduita 250 lei creste anual cu 50 lei; BONUS performanta incasari pariuri; BONUS recomandare 400 lei; BONUS ANIVERSAR in functie de vechime; ORE suplimentare platite (175%) zile libere legale platite; PRIME sarbatori (Craciun, Paste); CADOURI copii de 1 IUNIE si Mos Craciun; AJUTOARE evenimente familiale 2.500 lei; SERVICII medicale Clinicile Regina Maria; DECONT transport - pentru agentiile deschise pana la orele 24:00; PROGRAM de lucru in ture (2 zile cu 2 zile libere, cel mai intalnit tip de program); NEDETERMINATA perioada contractuala; MEDIU de lucru placut; TRAININGURI de specialitate platite; Cine suntem noi? Suntem unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala a jocurilor de noroc. In acest moment, suntem prezenti atat in retail, in peste 300 de agentii, cat si in online. Ne ghidam intreaga activitate in baza a trei piloni principali: clienti, inovatie si produse de inalta calitate. Stanleybet in Romania, parte a grupului Game World, numara peste 1200 de angajati care gandesc, lucreaza si actioneaza in linie cu nevoile clientilor. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!