Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Constanta Constanta Persoane Disponibil din: 2021-05-10

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam HR

    - programul este full time, 8zi de luni pana vineri ( 9:00-17:00) - salariul fix + bonusuri - ocuparea de apeluri telefonice sau de diferite rapoarte - cunoștințe minime PC-MS office ( excel ) - întregistrează documente contabile și le distribuie conform procedurilor - organizată cu simț de răspundere, atentă la detalii - disponibilitate de învățare.

  • 7

    curier Tazz pe toate orasele mari

    Angajam CURIERI LIVRATORI in Constanta Craiova,Oradea,Bucuresti,Timișoara, Cluj,Iași Brașov,Sibiu, Suceava care sa activeze pe platforma TAZZ by Emag EXPERIENTA NU ESTE NECESARA! Ce oferim noi: Program flexibil tu stabilesti programul zilnic si numarul orelor de lucru. Salariu platit saptamanal (cash sau card) Suport tehnic Bonusuri zilnice si saptamanale Training pentru folosirea aplicatiei Cadru legal de munca Ce trebuie sa ai tu: Varsta minima 18 ani Telefon mobil cu sistem de operare Android sau iOS Mijloc de transport personal (masina, bicicleta, trotineta, scuter ) Adu-ti prietenii in echipa noastra si primesti un bonus pentru fiecare recomandare*. Colaboram si cu PFA sau SRL in cazul in care doriti sa va manageriati propria flota. Te asteptam in echipa noastra! Daca ti-am starnit interesul ne poti contacta.

  • 20

    Icredit Constanta angajeaza Manager relatii clienti

    Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.

  • 69

    Icredit Constanta angajeaza consultant credit part time-full time

    Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • 13

    Icredit Constanta angajeaza referent casier

    Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice card vacanta

  • 9

    Angajare șofer categoria B

    SC.Alfa Beta Constanța angajează șofer categoria B.Relații suplimentare la telefon .

  • 20

    Angajare șoferi profesioniști in Germania

    Transportatorul rutier de marfă Hermanns&Kreutz, cu sediul în Germania - Monschau,are disponibile în prezent 3 locuri la prelată si 1 pe camion cu macara pentru transportul de lemn. Descrierea job-ului: Permis de conducere C+E; Certificat de transport rutier de marfă; Se lucrează pe comunitate, ca șofer internațional veți efectua transport de marfă (camion prelată) în Germania, Belgia, Franța, Olanda si Luxemburg. Cazare și mașină puse la dispoziție la pauza de 45h. Condiție obligatorie de a se respecta programul de condus fără alte cerințe; Mașinile sunt echipate cu toate aparatele necesare pt. taxe drum, precum și sisteme performante de monitorizare a activității realizate de aceste camioane; Dispecerat în limba română, engleză și germană; Se lucrează 8 săptămâni cu 3 acasă, 6 săptămâni cu 2 acasă sau permanent, in funcție de nevoile fiecăruia. Salariul se plătește sub formă de avans și lichidare; - CONTRACT GERMAN - PLATA LA ORĂ 14euro + DIURNĂ = (3000euro +) - CONCEDIU ANUAL PLATIT - DE ASEMENEA, CĂUTĂM ȘOFER PENTRU CAMION CU MACARA, RESPECTIV TRANSPORT DE LEMN. ÎN ACEST CAZ SALARIUL ESTE DISCUTABIL. Cerintele job-ului: Permis de conducere C+E; Certificat de transport rutier de marfă. Avem nevoie de personal cu răspundere și seriozitate. Experienta minim 1 an. Pentru mai multe detalii vă rog să mă contactați telefonic la: Mai multe anunțuri pe pagina de Facebook Angajare Șoferi Profesioniști

  • 32

    Recrutam consultanti

    CANDIDATUL IDEAL -Studii medii/studiile superioare constituie un avantaj; -Cunostinte medii de utilizare PC; -Bune activitati de comunicare,negociere si orientare spre rezultat; Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; Spirit de initiative si capacitate de a lucre in echipa. RESPONSABILITATI -Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; -Promovarea,prezentarea si vanzarea produselor companiei. BENEFICII -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare; -Traininguri gratuite; Posibilitatea de a promova profesional si de a devein manager de echipa.

  • Angajjare

    Societate comerciala angajează urgent in regim permanent patisera cu sau fără experienta !!! Rog seriozitate ! Relații la tel :

  • 4

    Ofer Servicii Bucatar

    Bucatar calificat cu experienta 17 ani (rece ,cald) in tara si strainatate dorec colaborare cu plata la zi .Disponibil ptr evenimente sau inlocuire personal situatii de urgenta.

  • 26

    Firma Constructii Angajam

    Firma de construcții, angajam faintari, Rigipsari și zugravi . Salarii atractive si competitive. Rog si ofer seriozitate.

  • 6

    Bucătar în Olanda - Iunie 2024

    Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare de la 13,11 EUR brut oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 33,51 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar.

  • 1

    Desenator Autocad si responsabil intocmire depunere ridicare avize

    - cunostinte AutoCAD; Arhicad - experienta in domeniu minimum 0-1 ani; - intocmeste desenele in AutoCAD pentru documentatiile de avize, pentru proiectele tehnice de arhitectura, instalatii, etc.; - cunostinte MsOffice; Intocmeste, depune si ridica documetatii avize - comunica eficient cu partenerii implicati in proiect (clienti, colegi, contractori). - are o fire deschisa si bun spirit de echipa; - da dovada de colegialitate si altruism; - poseda o mare dorinta de a invata si de a se perfectiona; - cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj; - cunostinte tehnice in domeniul constructii constituie un avantaj. Salariul oferit: 3500-4000 net luna in functie de competente

  • 2

    Bucătar în Olanda- Mai 2024

    Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare între 12,36 - 14,03 EUR oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!

  • 2

    Agricultura-Fabrici-Depozite-Strainatate;

    Asiguram locuri de munca in STRAINATATE(CEHIA) pentru barbati, femei, cupluri la fabrici,agricultura,silvicultura,depozite ,constructii,(FATADE,ZIDARI,RGIPSARI etc),lacatuserie,sudura etc .Contract sezonier de munca pe o perioada de pina la un an cu posibilitate de prelungire.plecari rapide din diferite zone ale tarii.CAZARE ASIGURATA DE ANGAJATOR.TRANSPORT ASIGURAT DE ANGAJATOR.NU SE PERCEP COMISIOANE.TEL.

  • 10

    Magazin Alimentar

    Ne marim echipa , angajam personal pentru magazin alimentar zona sabroso . program de lucru 1 zi cu 1 zi. pentru mai multe detalii sunati la nr de tlf .

  • 15

    Receptionera Radiologie Dentară

    Candidata Ideală - Persoana tânără și energică - Punctualitate, atitudine pozitiva si proactiva, orientare catre pacient (amabilitate si empatie) - Dorinta de invatare si perfectionare - Cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word şi Excel, Internet) - Permis conducere cat B Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență

  • 20

    Recrutam agenti / consultanti asigurari

    CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj; - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. BENEFICII: - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. DESCRIEREA COMPANIEI: Generali in lume Generali este unul dintre principalii jucatori in asigurari la nivel global, cu active gestionate de peste 400 mld. de euro. Are 85.000 de angajati si o forta de vanzari de peste 100.000 de persoane, ce deserveste peste 70 milioane de clienti. Generali isi desfasoara activitatea in 60 de tari de pe 5 continente. 90% din activitatea Generali este concentrata in Europa. Este cel mai mare mare asigurator de viata din Europa si se situeaza printre primii trei asiguratori europeni, fiind lider de piata in Italia si ocupand pozitii cheie in Germania, Franta, Austria, Spania si Elvetia. Generali Romania Generali Romania este in top 10 jucatori de pe piata romaneasca de asigurari oferind toata gama de produse de asigurare viata si non viata. Valorile pe care ne bazam sunt: orientare catre client, integritate, munca in echipa, inovatie si profesionalism. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau pe adresa sau ataseaza-l direct pe site. Telefon: 0754999198

  • 1

    Angajez bucătar

    Angajez bucătar - Terasă Năvodari, salariul 8000-10000, la cererea angajatului plata săptămânal

  • 3

    Firma de constructii angajaza Fierari si Dulgheri!

    Firma de construcții cu sediul în Jud Constanța ,angajaza fierari și dulgheri ! Oferim cazare,salariu motivant ! Carte de muncă! Pentru mai multe detalii la nr de telefon,

Salvează căutarea