Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Constanta Constanta Persoane Disponibil din: 2021-10-19

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 13

    Icredit Constanta angajeaza referent casier

    Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice card vacanta

  • 69

    Icredit Constanta angajeaza consultant credit part time-full time

    Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • 20

    Icredit Constanta angajeaza Manager relatii clienti

    Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.

  • 2

    Agricultura-Fabrici-Depozite-Strainatate;

    Asiguram locuri de munca in STRAINATATE(CEHIA) pentru barbati, femei, cupluri la fabrici,agricultura,silvicultura,depozite ,constructii,(FATADE,ZIDARI,RGIPSARI etc),lacatuserie,sudura etc .Contract sezonier de munca pe o perioada de pina la un an cu posibilitate de prelungire.plecari rapide din diferite zone ale tarii.CAZARE ASIGURATA DE ANGAJATOR.TRANSPORT ASIGURAT DE ANGAJATOR.NU SE PERCEP COMISIOANE.TEL.

  • construcții

    Am nevoie de băieți în costrucții mai multe detalii sunați la nr

  • Instalator termic sanitar

    Execut instalații sanitare,termice,încălzire în pardoseală,la preturi rezonabile.

  • 5

    Angajez vanzatoare magazin alimentar

    Angajam vanzatoare pentru magazin alimentar 2500-3000 ron Pentru mai multe detalii suna-ti

    Repostat automat
  • Consultant Returo pe perioada determinata

    Descrierea jobului Daca esti o persoana organizata, un bun comunicator si ai experienta in relatia cu clientii, vino in echipa noastra! Recrutam Consultanti care sa implementeze un census in ceea ce priveste participantii B2B la proiectul Returo (proiectul de reciclare implementat la nivel national). Ce vei face: Census locatii litoral + finalizare proces aderare RetuRO (semnare contract, oferire pe loc kit returnare, inregistrare punct de returnare); practic intr-o singura vizita face si census si status contract; Identificare & stabilire program ridicare ambalaje de catre Geodis furnizorul RetuRO; Suport pentru comercianti (TT, horeca, others, tot ce e pe litoral care pot face SGR prin colectare manuala). Cerințe: Bune competențe de comunicare și organizare; Experiența în vânzări sau field marketing reprezintă un avantaj; Carnet de conducere B; Disponibilitate pentru deplasare în județul Constanța Ce oferim: Salariu 4000 lei+ 1000 lei bonus lunar pentru rezultatele obtinute Masina de serviciu, telefon, tableta, mapa de prezentare; Program de lucru: miercuri - duminica; Contract pe perioada determinata: iunie - septembrie.

  • Angajez femeie de serviciu. 8h zi

    Caut femeie de serviciu serioasa si muncitoare pentru o vila cu 8 camere cu baie privata si o terasa mica. Vila este situata in cartierul Faleza Nord. Postul este pentru tot timpul anului. Vara se inchiriaza in regim hotelier, iar in extrasezon la studenti. Program de 8 ore pe zi. Pentru detalii va astept sa ma contactati telefonic.

  • 1

    Angajam cameriste!

    Hotel Sunquest din statiunea Venus angajeaza cameriste! Se ofera: -salariu atractiv -contract pe 6 luni pentru a beneficia si de somaj -prima la final de sezon -decontarea transportului -cazare si masa in cadrul complexului daca este cazul Domiciliul in Mangalia sau localitatile limitrofe reprezinta un avantaj!

  • 3

    Angajam BUCATAR restaurant Eforie Nord

    Restaurant Acapulco din Eforie Nord, deschis tot timpul anului, angajam permanent sau de sezon bucatar cu experienta

  • 4

    Îngrijitoare bătrâni la domiciliu Italia

    Cunostinte minime de limba italiana Experienta in ingrijire - obligatoriu; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Programul de lucru full-time; Masă asigurată; Cazare asigurată gratuit; Beneficiati de prime daca sunteti dispus sa munciti de Paste, Craciun si Revelion! penru detalii salarizare + transport sunati la nr de telefon Alex

  • 2

    angajam grafician

    angajam grafician (2 posturi) Cerințe: cunostinte operare PC, programe specializate de grafica 2D entry level Condiții: program L-V 0800 - 1630, salarizare pentru munca depusa conform educației, priceperii și îndemânarii Responsabilități: indeplinirea atributiilor conform fisei postului, respectarea disciplinei muncii, respectarea prevederilor din contractul individual de muncă, fidelitate față de angajator, respectarea SSM, respectarea secretul de serviciu, punctualitatea și prezența la locul de muncă, dezvoltarea profesională continuă, păstrarea unui mediu de lucru curat și organizat. detalii la telefon interviu

  • 2

    ingrijire

    Buna ziua ! Doresc ingrijire bătrân ă in Constanta Exp in domeniu 15 ani Mai multe detalii la tel

  • 23

    Angajăm izolatori industriali cu VCA si fără VCA proiecte in Belgia

    Angajăm proiecte in Belgia.. Angajăm Izolatori industriali(Armaflex/Vată minerală /Tablă / Foamglass)- Tarife în funcție de experiență și proba de lucru cu reprezentanții clientilor. Permis de conducere - Avantaj Ofertă companie: Transportul din România in Belgia -Asigurat de companie Transport local (mașina de serviciu) - Asigurat de companie Echipament de lucru: Asigurat de companie Cazarea asigurată de companie.. Se efectuează izolați cu vată minerală /tablă /armaflex/foamglass Telefon:Luni - Vineri în intervalul orar 09:00 -17:00

  • 46

    Angajăm schelari calificați și necalificați proiecte in Belgia

    Proiecte în Belgia! Angajăm SCHELARI cu VCA si fără VCA Permisul de conducere constituie un avantaj Ofertă companie: Compania: Oferă pregătire pentru schelari fără VCA Transportul din România in Belgia -Asigurat de companie Transport local (mașina de serviciu) - Asigurat de companie Echipament de lucru: Asigurat de companie Cazarea asigurată de companie.. Telefon:Luni - Vineri în intervalul orar 09:00 -17:00

  • 8

    Angajam Casieri Lucratori in comert

    Lucratori in comert Ce facem noi pentru tine? Investim in oamenii care ne reprezinta, oferind traininguri profesionale; Ii recompensam pe cei care zilnic devin mai buni oferind posibilitati reale de crestere a veniturilor, prin bonusuri de vechime in companie, care pot avea o crestere de pana la 8 ori, bonusuri de performanta si de loialitate. Oferim tichete de masa + tichetele cadou de Paste si Craciun. O platforma de beneficii fixe beneficii aniversare si multe alte oferte negociate cu diversi parteneri, care vin in intampinarea nevoilor tale. Oferim posibilitatea d specializare, dezvoltare profesionala si personala; Oferim posibilitati reale d promovare. Dacă ai: Minim studii medii finalizate Cunostiinte de operare pe casa de marcat fiscala Cunostiinte bune de folosire a programelor MS Office (Excel, Word, etc.) Initiativa Implicare Rezistenta la efort fizic Spirit de echipa Spirit comercial Ce vei face tu pentru noi? Vei scana marfa pe casele de marcat, vei incasa mijloacele de plata de la clienti si le vei preda catre casieria centrala Vei receptiona marfa de la furnizori, vei aproviziona sala de vanzare cu marfa, vei preda incasarile catre firma de transport valori Vei gestiona raioanele alocate: igiena, FIFO, aprovizionare, vei prepara produse calde ( cafea, hot-dog, pizza, ), vei implementa planograme, vei afisa preturile la raft, vei gestiona pierderi cunoscute si de inventar.

  • 81

    Angajam muncitori necalificati/manipulant/sudor/lacatus/motostivuitorist

    Societate comerciala din Constanta angajeaza: - muncitori necalificati - manipulant - lacatus - sudor - motostivuitorist (cu/fara atestat). Inclusiv tineri pe perioada vacantei sau absolventi de liceu si scoli profesionale cu/sau fara experienta dornici de munca si sa invete o meserie.   Informatii la nr. tel: Intre orele 10:00-18:00

  • 3

    Ajutor sondor foraje de apa

    Suntem in cautarea unui coleg nou. Societatea noastra activeaza in domeniul forajelor profesionale de alimentare cu apa. Conditiile de lucru sunt cele de șantier. Obligatoriu minim permis conducere cat. B. Mai multe detalii telefonic.

  • Manipulant Marfă Mobexpert Constanta

    Căutăm o persoană activă și organizată, care să se alăture echipei Mobexpert Constanta. Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Responsabilă, ordonată, dinamică; Atentă la detalii; Care are disponibilitate pentru efort; Care are disponibilitate pentru a învăța produsele companiei; Care deține abilități pentru a lucra în echipă; Care deține permis de stivuitorist (avantaj). Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale, la care se adauga: tichete masa si decont transport- pachet 900 lei net bonusuri in functie de performante prime de Paste, Craciun,loialitate) abonament servicii medicale Expert Ultra clinica Regina Maria Un mediu de lucru plăcut; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Echipament de lucru; Mai departe obiectivele tale vor fi: Pregătirea produselor pentru expediție conform comenzilor primite; Executarea activităților de depozitare și manipulare a mărfurilor în depozit; Verificarea cantitativă și calitativă a produselor recepționate sau livrate; Organizarea spațiului de depozitare; Participarea la inventarieri periodice.

Salvează căutarea