Anunțuri
Locuri de munca Constanta Constanta Companii Disponibil din: 2020-06-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pasionat de design interior si mobilier? Te așteptăm in echipa noastră! Angajam tâmplari, montatori, operatori utilaje producție mobilier, cu sau fara experienta. Vei lucra intr-o echipa tanara si colegi pasionati, cu care suntem impreuna de peste 10 ani. Conditii de munca excelente, totul este nou! Transport decontat. Salariul in funcție de pregătire, si COMISION DIN LUCRARI! Pentru mai multe detalii suna la numarul din anunt. Te asteptam in echipa!
-
Promovat
Restaurant - Autoservire cu sediul în Constanta angajează personal feminin pentru servire linie autoservire si bucatar, ajutor bucatar pe perioadă nedeterminată. Relații la telefon de luni pana vineri între orele 08:00 - 16:00.
-
Promovat
Candidatul ideal - Studii: liceu scoala profesionala; - Aptitudini de comunicare; - Abilitati de conducere, coordonare a personalului din subordine si de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor echipei; - Motivatie si predispozitie; - Initiativa, cooperativitate si flexibilitate; - Capacitate de adaptare la conditiile de lucru ale obiectivului; - Permis conducere categoria B; - Cazier judiciar curat. Descrierea jobului si beneficii - Conduce, gestioneaza si controleaza activitatea lucratorilor pentru salubrizare cai publice; - Urmareste respectarea programului de lucru de catre personalul din subordine si intocmeste foile de pontaj; - Verifica si tine evidenta vaselor colectoare (containere si europubele) din sectoare si solicita in scris inlocuirea acestora in cazul defectiunilor; - Salariu atractiv; - Asigurare medicala privata.
-
Promovat
Angajam inginer constructor pentru reabilitare blocuri CERINȚE Efectuarea antemăsurători (atașamente) conform articolelor din deviz pentru pregătirea situațiilor de lucrări NR SI NCS. NOTE DE CONSTATARE DACA EXISTA DIFERENȚE IN PROIECT. Procese verbale de lucrări ascunse si de calitate. PREGĂTIREA documentatiei la fiecare situație de lucrări (cartea tehnica) Urmărirea calității lucrărilor conform proiect și organizarea etapelor de lucrări. Salariu 2000 euro. Relații la tel
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Candidatul Ideal Căutăm operator pentru statia de epurare ape tehnologice, cu experiență, care să se alăture echipei noastre. Veți lucra într-un mediu dinamic și veți contribui la succesul organizației noastre. Cerinte: Calificare profesionala: -Operator la tratarea si epurarea apei uzate -Scoala profesionala; -Cunostinte tehnice de pornire-oprire pompe; Descrierea jobului Responsabilități: -Monitorizarea echipamentelor si instalatiilor de epurare a apelor uzate -Verificarea starii tehnice a instalatiilor si utilajelor -Monitorizarea functionarii corecte a a statiei de epurare din punct de vedere calitativ si tehnic Ce oferim? Contract de munca pe perioada nedetrimata Un bax de ulei luna Asigurare medicala Allianz Tiriac Acordare Sporuri confirm Legislatiei in vigoare Zile libere platite pentru evenimente speciale Transport decontat pentru zonele limitrofe Constantei Descrierea companiei DOMENIUL DE ACTIVITATE Argus este unul dintre cei mai importanti producatori de ulei de floarea soarelui din Romania, infiintat in 1943. Valorificând tradiţia de peste 70 ani, MISIUNEA noastră este de a desăvărşi arta de a produce un ulei românesc de calitate pe care să-l oferim pe masa tuturor românilor.
-
Romguard Security angajeaza urgent agenti de securitate pentru supraveghere și control acces port Constanta oferim salarizare incepand cu 2650 ron net , program de lucru flexibil, echipamnet si scolarizare gratuita. relatii la tel
-
BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Creative graphic Designer. Candidatul ideal este activ, creativ, recreativ, are o gandire structurata, cunostinte operare pc in diverse programe de profil, operativitate, competitivitate, autodepasire. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Beneficii multiple: Mediu de lucru placut, stabilitate, posibilitate de dezvoltare, pregatire continua, crestere salariala progresiva in functie de cresterea nivelului de implicare in activitate, participarea activa in proiecte majore prin crearea si realizarea reclamelor de nivel inalt. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing
-
BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Assistant Manager. Persoana potrivita este activa, joviala, cu simt analitic si operativ, cu initiativa si creativitate, cu bun gust si atitudine eleganta, cu dorinta de afirmare si dezvoltare personala pe un nivel inalt. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Descrierea jobului La dispozitia managerului pentru sarcini generale in organizare, planificare, supervizare, public relations, marketing, vanzari, contractare. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing
-
-
Rolul tau in companie o Instalare, extindere, reparatii, servicii de mentenanta pentru instalatiile sanitare si de stingere incendiu ale clientilor nostri, in termenii contractuali stabiliti; o Contribui cu sugestii si initiative la imbunatatirea si eficientizarea activitatii companiei, pentru cresterea calitatii serviciilor sale; Profilul tau o Experienta dovedita in acelasi dimeniu de activitate sau in domeniu similar; o Certificat ARTS - constituie avantaj; o Studii tehnice de profil sau cursuri de calificare urmate anterior; o Entuziasm si dorinta de a face munca de calitate in termenii stabiliti impreuna cu clientii nostri; o Disponibilitate pentru lucru in sistem planificat cu rute zilnice si in conditii de santier; o Cunoasterea instalatiilor sanitare si cele de limitare si stingere incendiu de la marii producatori de profil constituie un avantaj major in stabilirea salariului; o Cunoasterea normativelor si standardelor aplicabile; o Alte cunostinte solide in domenii de activitate conexe (Ex instalatii electrice, automatizari) sunt apreciate si retribuite suplimentar; o Meticulozitate, atentie la detaliu, acuratete si lucru eficient in echipa; o Sa fie serios, responsabil si sa respecte standardele de lucru; o Sa dispuna de o buna capacitate de organizare, invatare si adaptare; o Apt pentru lucru la înălțime. Ce iti oferim o Salariu competitiv, la nivelul celor mai bune companii din piata romaneasca de profil; o Contract individual de munca incheiat pentru perioada nedeterminata; o Bonus pentru realizari personale deosebite (proiecte speciale, certificari si specializari avansate); o Program flexibil de lucru; o Training, formare continua in pas cu evolutia sistemelor pe care le instalam si a tehnologiilor pe care le promovam; o Avansare rapida in functie de competentele tale si implicarea in activitatea companiei. Nivelul carierei Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani) Tip job Full time / Anunt ce permite munca la distanta Limbi vorbite engleză – constituie un avantaj Adresa Constanta Recrutez candidati dispusi sa se relocheze Da Posturi disponibile 2 Salariu Brut : 600 € – 1200 € Descrierea companiei Cu o experienta de peste 25 de ani in Sisteme de Securitate, suntem o firma cu personal tanar, ambitios si dornic de afirmare. Clientii ne apreciaza pentru promptitudine, profesionalism si rapiditate si noi ne respectam angajatii.
-
Promovat
Green Pack SRL, societate infiintata in 2018, lider in domeniul managementului responsabil al ambalajelor din Romania, cauta sa angajeze personal necalificat pentru posturile de incarcator-descarcator manipulant marfa pentru punctul de lucru din Constanta, Jud Constanta. Oferim: DECONT transport; CONTRACT de munca pe PERIOADA NEDETERMINATA; SALARIUL platit ca AVANS si LICHIDARE; BONURI DE MASA pentru fiecare zi lucratoare; PLATA ORELOR SUPLIMENTARE. Pentru interviu va rugam sa va prezentati la depozitul nostru din Soseaua Industriala nr 9 , Constanța in fiecare zi in intervalul 10-15.00. Nu este nevoie de programare. Pentru informatii si detalii suplimentare puteti suna la nr de telefon 0730282828
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program 08 - 18
-
prezinta si promoveaza produsele companiei prin contactarea clientilor actuali si atragerea de noi clienti
-
Angajam soferi profesionisti categoria C + E! Alatura-te echipei! PACHET SALARIAL: Oferim un loc de munca stabil in care munca este apreciata si recompensata pe masura.- salariu 6000 lei salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta, se va fixa in momentul interviului analizele periodice anuale sunt suportate de firma mediu de lucru placut CERINTE: seriozitate, responsabilitate, profesionalism, atestate indeplinirea sarcinilor de serviciu comform comenzilor de transport si a ordinelor directe a dispecerului de transport capacitate de lucru cu resurse date ( incadrare in timp) obligatoriu certificate de competenta profesionala (atestat) abilitati de lucru in echipa capacitate de a respecta termene atentie distributiva Pentru detalii si mai multe informatii, va rog sunati la nr.
-
Ne marim echipa !!! Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, motivata si intelegatoare, la un hotel de 4****, atunci te asteptam la un interviu. Astfel suntem in cautarea urmatoarelor posturi: - ospatar - ajutor ospatar - bucatar - ajutor bucatar - personal vase - personal mentenanta - camerista - receptioner Experienta constituie un avantaj, insa si persoanele FARA EXPERINTA sunt binevenite la un interviu. Pentru mai multe detalii informatii: TELEFON:
-
Descriere Cunoștințe și abilități necesare: Persoana tânără și dinamică Studii absolvite în domeniul de activitate (asistent radiolog asistent medical general); Experiență de lucru cu pacienți în radiologia dentară reprezintă avantaj. Experiență de lucru la PC cu diverse programe de gestiune și imagistică Descrierea jobului: Întâmpinarea pacienților în clinică; Completarea fișei pacientului în softul de gestiune a pacienților; Pregătirea pacientului pentru investigație oferindu-i informațiile necesare; Efectuarea investigațiilor de imagistică dentară și prelucrarea lor (radiografii maxilo-faciale 2D și 3D, scanări, CT-uri etc); Trimiterea investigațiilor către pacienți și sau medici prin intermediul e-mailului. Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență
-
Daca esti talentat, pasionat sa lucrezi in cadrul unui restaurant si cauti noi oportunitati, te asteptam in echipa noastra! CE CAUTAM? - OSPATAR care sa se ocupe de preluarea comezilor si servirea preparatelor catre clienti! - HOSTESS care sa fie carismatica si sa stie sa se faca placuta de clientii nostrii CE OFERIM? salariu motivant, pe masura experientei! posibilitati de promovare! contract pe perioada nedeterminata; mediu placut de lucru; Contacteaza-ne la
-
Daca esti talentat, pasionat sa lucrezi in cadrul unui restaurant si cauti noi oportunitati, te asteptam in echipa restaurantului SABROSO! CE CAUTAM? - BARMAN care sa realizeze cele mai bune cocktail-uri si fresh-uri! CE OFERIM? -salariu motivant, pe masura experientei! -posibilitati de promovare! -contract pe perioada determinata si nedeterminata; -mediu placut de lucru; Contacteaza-ne la
-
Cerințe: Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj); Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate; Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa; Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare; Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor; Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diverse situatii; Bune cunostinte de lucru in Word si Excel; Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari. Condiții: Salariu motivant + tichete de masa; Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale. Responsabilități: Monitorizeaza si dezvolta activitatea si rezultatele personalului din subordine; Se asigura ca solicitarile clientior sunt tratate intr-o maniera profesionista si se solutioneaza reclamatiile; Planifica si monitorizeaza prezenta la serviciu a angajatilor din subordine; Intocmeste raportarile interne; Asigura legătura între echipa coordonata si celelalte departamente ale companiei; Verifica respectarea regulamentelor, procedurilor, politicilor si instructiunilor de lucru ale angajatilor din subordine; Formeaza personalul din subordine, propune sanctiunile in cazul neindeplinirii responsabilitatilor; Participa la preluarea apelurilor telefonice; Realizeaza sarcinile de inchidere zi.
-
Domeniul de activitate : Financiar-Contabil Tip job : full time Nivel cariera : avansat Cerinte : - studii superioare economice absolvite ; - cunoasterea legislatiei financiar-contabila ; - cunostinte si competente de utilizare operare PC (facturare,trimitere facturi email -clienti,transmitere in e-fact ANAF) - abilitati de comunicare ,organizare si relationare ; - disponibilitate pentru job full time de la birou . Beneficii : - stabilitate ; - pachet salarial negociabil , in functie de experienta si performanta . Program de lucru : 8 - 16 , L - V . Telefon contact :
-
SC CONSAL TRADE SRL angajeaza ECONOMIST RESURSE UMANE Studii superioare economice finalizate; Experienta anterioara intr-o pozitie similara pentru Resurse Umane minim 5 ani Cunostinte avansate de legislatie a muncii; Cunostinte operare MS Office (Word, Excel) nivel avansat; Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucrul cu cifrele), atentie la detalii; Atitudine proactiva, lucru in echipa. -Operare Revisal, -Intocmire contracte de munca, acte aditionale, decizii de incetare, adeverinte diverse tipuri etc -Intocmire documentatie rambursare concedii medicale de la Casa de Sanatate -Gestionarea dosarelor de personal -Urmarirea valabilitatii atestatelor, autorizatiilor, avizelor medicale ale salariatilor -Intocmirea centralizatoarelor pe linie de resurse umane solicitate de conducere -Intocmire si verificare pontaje SE OFERA: - pachet salarial atractiv - beneficii extra-salariale: tichete de masă - dezvoltarea si formarea profesionala la locul de munca. - oportunitatea de a lucra alături de un colectiv orientat către performanță Persoanele interesate sunt rugate sa aplice prin trimiterea unui Cv pe e-mail sau prin prezentarea la punctul de lucru din Incinta Port Constanta Poarta 2 Camin corp C et 1.
-
Responsabilitati si sarcini: - Cunoaste si va respecta prevederile legale cu privire la circulatia pe drumurile publice, in trafic intern de marfuri; - Planifica, organizeaza si controleaza activitatile legate de transport; - Administreaza flota auto; - Coordoneaza si supravegheza activitatea conducatorilor auto; - Programeaza si optimizeaza rute; - Urmareste modul de intretinere si exploatare a masinilor, starea tehnica si de curatenie; - Stabileste necesarul de piese de schimb si consumabile auto; - Pastreaza legatura cu autoritatile rutiere si furnizorii relevanti; - Obtinerea licentelor de transport si a celor de executie pentru autovehicule; - Reprezentarea societatii in raport cu ARR, RAR, Politie; - Preluarea cererilor de oferte si a comenzilor din partea clientilor; - Primirea si confirmarea comenzilor de transport; - Gasirea solutiilor optime de desfasurare a transporturilor si comunicarea solutiilor alese catre clienti; - Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; - Optimizeaza costurilor legate de transport; - Realizarea rapoartelor de activitate si prognozarea cheltuielilor aferente departamentului.; -Pregateşte documentaţiile necesare înmatriculării, inspecţiei tehnice periodice, asigurările obligatorii, Casco şi licenţa de transport, pentru autocamioane şi autoturisme; -Va duce la indeplinire orice alte dispozitii primite de la seful sau ierarhic. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Candidatul Ideal: absolvent al Facultatii de Constructii (CFDP); - Cunostinte avansate de EXCEL; -Cunostinte minime de topografie, devize, AUTOCAD; cunoasterea si respectarea standardelor și normativelor in vigoare; Experiență minim 3 ani în execuția de lucrări de drumuri respectiv în managementul, coordonarea și gestionarea proiectelor de infrastructură rutieră Detine bune abilitati de comunicare si orientare pentru rezolvarea diverselor situatii aparute in pe parcursul proiectului; Resposabil si implicat. - Permis de conducere, categoria B; Descrierea jobului: - Urmarirea executiei lucrarilor pe santier din punct de vedere al calitatii, cantitatii si respectarea termenelor de executie; - Participă la verificarea calităţii lucrărilor la principalele faze de execuţie stabilite prin normele, reglementările şi normativele tehnice şi semnează procesele verbale de atestare a calităţii; - Verifică respectarea utilizării în execuţie numai a produselor de construcţii cu certificate de conformitate, declaraţii de conformitate sau agrementate tehnic; - Cunoştinţe legate de materiale, metode, instrumente utilizate în construirea sau repararea unor structuri cum ar fi şosele sau autostrăzi; - Coordonarea activităților de producție în vederea realizării lucrărilor în condiții de eficiență tehnico-economică și de calitate. - Intretinerea relatiilor cu beneficiarii; - Deplasari in santierele companiei; - Verifica si semnează documentațiile întocmite; Beneficii: - Salariu motivant raportat la experiență și nivelul cunoștințelor; - Mediu de lucru dinamic și profesionist; - Contract de munca pe perioada nedeterminată; - Posibilitate de dezvoltare profesionala; Pentru detalii va rugam sunati la nr de telefon de mai jos.
-
Competente necesare: -Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă; -Un grad ridicat de autonomie, responsabilitate şi angajament; -Experienţă pe un post similar; -Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului -Administrează şi coordonează activitatea de întreţinere, reparaţii şi exploatare a maşinilor şi utilajelor din cadrul flotei societăţii; -Asigură distribuirea şi eficientizarea mijloacelor de mecanizare şi auto în şantiere; -Asigură prin control desfăşurarea planurilor de mentenantă prin înregistrarile efectuate cât şi prin verificări directe ale operaţiilor şi înregistrărilor; -Răspunde de efectuarea reparaţiilor la standarde de calitate cerute şi de funcţionarea utilajelor numai cu AMC-uri metrologate conform legii; -Conduce monitorizarea GPS; -Urmăreşte consumurile de carburant şi transmite centralizatoarele către departamentul responsabil; -Răspunde de gestionarea stocurilor de materiale din domeniul de referinţă. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: