Anunțuri
Locuri de munca Constanta Constanta doar cu poze Disponibil din: 2020-04-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam tâmplar montator mobila și circularist , salariul intr 4000-7000 lei , program 8-17 , de luni pana vineri , asiguram : scule , masa de prânz , suc , Spa ceai, cafea , etc .
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii <span><a class="showNumber" data-tel="0726800252">07 arata numarul</a></span> <span><a class="showNumber" data-tel="0740816788">07 arata numarul</a></span> Program 08 - 18
-
Promovat
Fabrica de Detergenti din Poiana langa Ovidiu, angajeza personal pentru fabricarea detergentului, salariu atractiv,de preferinta din Ovidiu sau jud. Constanta, transportul este asigurat din fata casei pana la fabrica; oferim si cerem seriozitate.
-
Promovat
Centrul de aritmetică mentală SmartyKids Constanta Sud își mărește echipa!!!! CINE SUNTEM NOI ? - SmartyKids este o organizație internațională de centre educaționale pentru copii, de aritmetică mentală. - Avem peste 320 de parteneri cu centre proprii în 12 țări - SmartyKids combină cunoștințele vechiului ABAC cu tehnologia și primul manual de realitate augmentară (AR) din România - Avem o abordare complet diferită a cursurilor pentru preșcolari și școlari RESPONSABILITĂȚILE DUMNEAVOASTRĂ - Desfășurarea de cursuri de dezvoltare în conformitate cu metoda și planul didactic elaborat de centru - Construirea relațiilor, comunicarea cu părinții și formarea graficului grupelor - Respectarea procesului de învățare și a regulilor interne ale centrului SmartyKids CANDIDATUL IDEAL - Persoană zâmbitoare , pozitivă și energică , care dorește să se dezvolte în predarea și lucrul cu copiii - Motivat să ajute copiii în procesul de învățare - Crede în potențialul de dezvoltare al fiecarui copil CERINȚELE NOASTRE -Absolvent sau în curs de absolvire a învățământului superior, de preferat în Psihologie sau Pedagogie, PIPP, Sociologie - Experiență în lucrul cu copii de vârstă școlară și preșcolară - Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă OFERIM - Salariu motivant - Formare și certificare ca profesor de aritmetică mentală, introducere și susținere în poziția de profesor de aritmetică mentală - Formare suplimentară participare la forumuri și seminarii pe parcursul dezvoltării - Flexibilitate în funcție de programul de lucru al centrului Te așteptăm în minunata familie SmartyKids Slobozia!! Tel: Mail:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cunostinte minime de limba italiana Experienta in ingrijire - obligatoriu; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Programul de lucru full-time; Masă asigurată; Cazare asigurată gratuit; Beneficiati de prime daca sunteti dispus sa munciti de Paste, Craciun si Revelion! penru detalii salarizare + transport sunati la nr de telefon Alex
-
Activitate la domiciliu! Postezi reclame și ești plătită! Poți acumula între 50 și 3000lei! Se cere seriozitate!
-
Dacă ai face reclamă marilor magazine și ai fi recompensată, ai avea 2-3 ore să faci asta? Eu fac reclamă produselor unui mare brand, de 25 de ani pe piața din România și iau în jur de3000 Poți și tu! Detalii în privat !. *valabil pentru doamne și domnișoare!
-
Firma de construcții, angajam faintari, Rigipsari și zugravi . Salarii atractive si competitive. Rog si ofer seriozitate.
-
BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Assistant Manager. Persoana potrivita este activa, joviala, cu simt analitic si operativ, cu initiativa si creativitate, cu bun gust si atitudine eleganta, cu dorinta de afirmare si dezvoltare personala pe un nivel inalt. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Descrierea jobului La dispozitia managerului pentru sarcini generale in organizare, planificare, supervizare, public relations, marketing, vanzari, contractare. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing
-
BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Creative graphic Designer. Candidatul ideal este activ, creativ, recreativ, are o gandire structurata, cunostinte operare pc in diverse programe de profil, operativitate, competitivitate, autodepasire. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Beneficii multiple: Mediu de lucru placut, stabilitate, posibilitate de dezvoltare, pregatire continua, crestere salariala progresiva in functie de cresterea nivelului de implicare in activitate, participarea activa in proiecte majore prin crearea si realizarea reclamelor de nivel inalt. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing
-
Angajez camerista pe perioada sezonului estival, pentru o locatie ce se afla in Costinesti. Ofer cazare pe toata perioada colaborarii si salriu atractiv. Pentru mai multe detalii, ma puteti contacta la nr. de telefon .
-
Atelier confectii metalice si lucrari de sudura - Sediul in Orasul Constanta - CITITI,VA ROG,TOT ANUNTUL.(doar apeluri telefonice și whatsapp). Sunati,numai la orele si zilele indicate in anunt. Va multumesc! Pentru deplasarea la domiciliu si masuratori se asigura sau se plateste transportul. Se pot executa lucrari și în sistem de rate,cu un avans minim de 35%. - ATELIER de SUDURA si CONFECTII METALICE : Garduri,Porți,Uși,Case pe structura metalica,Hale,Garaje,etc. Pentru relatii si comenzi ne gasiti în Orasul Constanta. Str. Samuel Micu Klein,nr.15 sau la . Relatii și program de lucru: Luni -Vineri orele: 9:00 -16:00.e-mail -
-
Promovat
SPALATORIA AUTO CORA BRATIANU SI CITY PARK MALL, ANGAJEAZA SPALATORI AUTO CU EXPERIENTA SI SEF TURA CU CARNET DE CONDUCERE CATAGORIA B.SALARIU ATRACTIV +BONUSURI. PROGRAM DE LUCRU FLEXIBIL
-
Caut o doamnă care sa aibă grija de o bătrână de 80 de ani,care se deplasează singură, nu este la pat,dar sa facă menaj,mâncare și sa o supravegheze noaptea,ca mai are faze de demență. In casa se afla și soțul doamnei,care este sănătos, dar nu se poate descurca singur. Locuință se afla la curte în Timișoara. Aveți camera s-o baie separat.Casa este foarte curata.Timp este liber de plimbare și odihna.Salariul este ptr început 700 euro,negociabil. Telefon Rog seriozitate!
-
Koong Lounge and Club angajează barmani și ospătari cu experiență de minim 1 an Așteptăm apelul tău la nr de telefon
-
Descriere CLIMATICO este o companie care are ca obiect de activitate lucrările de instalații sanitare, de încălzire și de aer condiționat și se ocupă atât cu proiectarea, comercializarea și instalarea sistemelor de aer condiționat, încălzire și ventilație pentru locuințe și spații industriale, mentenanța periodică a acestora, asigurarea garanției echipamentelor distribuitecât și service-ul în perioada post-garanție. CLIMATICO este lider pe piața din România care are ca obiect comercializarea echipamentelor de climatizare. RESPONSABILITATILE POSTULUI: Preluarea produselor din depozitul companiei Livrarea produselor la locația de instalare Instalarea lor și punerea în funcțiune Efectuarea lucărilor de mentenanță preventivă și corectivă Întocmirea documentelor necesare conform procedurilor interne CERINTE: Experienta in instalarea aparatelor de aer conditionat Persoana organizată Spirit de echipă Abilitati de comunicare, relationare si orientare catre client Permis de conducere categoria B constituie avantaj Abilități de constatare a defectelor și efectuarea lucrărilor de service pentru echipamentele de climatizare constituie avantaj CARE SUNT BENEFICIILE Salariu motivant Bonusuri pentru activitate, prime anuale și de sărbători Card pentru tichete de masă tichete cadou Abonament medical la o clinică privată Echipamente de lucru profesionale Posibilitatea de a participa la cursuri tehnice de specialitate Echipa de profesioniști și un mediu de lucru prietenos Contractul de muncă este este full-time, fiind încheiat pe perioadă nedeterminată. Te așteptăm în echipa Climatico!
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice card vacanta
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
- permis de conducere categoria B; - studii medii; - experienta in distributie sau curierat reprezinta un avantaj;
-
Angajez băieți și fete part time, animatori si mascote Miki si Mini Mouse și pictorițe pentru picturi pe față la copii. Artiști teatru de păpuși și șef de sala restaurant cu hotel și piscină. Șef sala sau ospătar foarte experimentat care va fi șef de sală bucătar bufet rece, și ajutor bucatar.
-
Angajam cameriste, cameristi pentru pensiune situata in Eforie Nord. Pentru detalii sunati la telefon
-
Transelcom este o companie lider în domeniul soluțiilor de infrastructură electrică, specializată în lucrări cu medie și joasă tensiune. Cu o istorie solidă și un angajament față de excelență, oferim servicii de calitate în întreaga țară. Responsabilități: - Instalare, întreținere și reparații ale echipamentelor electrice cu medie și joasă tensiune - Diagnosticarea și remedierea eficientă a defecțiunilor și avarilor electrice - Lucrul cu echipamente și instalații specifice mediului de medie și joasă tensiune - Respectarea strictă a normelor de siguranță și a reglementărilor din domeniu - Colaborarea strânsă cu echipa pentru finalizarea proiectelor în termenele stabilite Cerințe: - Calificare în domeniul electric sau experiență relevantă în instalarea și întreținerea sistemelor de medie și joasă tensiune - Cunoștințe solide în domeniul echipamentelor electrice și a instalațiilor de medie și joasă tensiune - Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor - Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra în echipă - Respectarea normelor de siguranță și a reglementărilor din domeniu Beneficii: Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și stimulant Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Mediu de lucru prietenos și colaborativ
-
Descriere Cunoștințe și abilități necesare: Persoana tânără și dinamică Studii absolvite în domeniul de activitate (asistent radiolog asistent medical general); Experiență de lucru cu pacienți în radiologia dentară reprezintă avantaj. Experiență de lucru la PC cu diverse programe de gestiune și imagistică Descrierea jobului: Întâmpinarea pacienților în clinică; Completarea fișei pacientului în softul de gestiune a pacienților; Pregătirea pacientului pentru investigație oferindu-i informațiile necesare; Efectuarea investigațiilor de imagistică dentară și prelucrarea lor (radiografii maxilo-faciale 2D și 3D, scanări, CT-uri etc); Trimiterea investigațiilor către pacienți și sau medici prin intermediul e-mailului. Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență