Anunțuri
Locuri de munca Constanta Constanta Disponibil din: 2021-07-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurant Allegria angajează în regim permanent ospătari. Relații la tel
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa 1. Ruta Mobila - Full Time Program de lucru: 07:00-15:30 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii: - Pachet salarial 3.333 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata determinata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Promovat
Angajăm Cameristă pentru Sezonul Estival 2024 la Costinești! Alătură-te echipei noastre dinamice pentru o vară de neuitat! Căutăm o persoană dedicată și responsabilă pentru a se alătura pensiunii noastre de pe litoral. Dacă ești pasionată de curățenie și vrei să lucrezi într-un mediu plăcut, aplică acum! Detalii poziție: Locație: Costinești Perioadă: Sezonul estival 2024 Beneficii: Mancare asigurata, cazare asigurată, echipă prietenoasă Nu rata șansa de a petrece vara la mare și de a face parte dintr-o echipă grozavă!
-
Promovat
Transfer Driver Privat , angajeaza soferi categoria B si soferi categoria B+C pentru livrari de masini noi pe teritoriul Germaniei
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Engros Eden angajeaza zugrav cu experienta. Se ofera contract de munca, salariu 6000 lei.
-
Servicii de consultanță în domeniul managementului resurselor umane și salarizării. Consultanța în Resurse Umane este un serviciu esențial pentru managementul de personal și constă în dezvoltarea și punerea în aplicare a unor practici de gestionare a resurselor umane care să ajute organizația în găsirea și implementarea celor mai eficiente soluții în timpul întregului proces de angajare, de la determinarea nevoii de angajare, recrutarea resursei umane și până la părăsirea companiei. Domeniul resurselor umane reprezintă o provocare, aceea de a demonstra că experiența acumulată în 25 de ani de activitate în acest domeniu poate fi pusă în slujba dumneavoastră la un nivel maxim de profesionalism care implică cele mai avantajoase costuri. Pachetul serviciului de resurse umane con ine următoarele activități: Întocmirea Regulamentului de Ordine Interioară și a Regulamentului de Organizare i Func ionare; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă i asisten ă în negocierea acestuia cu salaria ii; Întocmirea Ofertei de Angajare personalizată pentru fiecare pozi ie, respectiv pentru fiecare viitor angajat; Întocmirea Fi ei de Post pentru pozi iile din companie în conformitate cu specificul activită ii clientului; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă și a Contractului Individual de Muncă (cu diferitele sale componente: perioada determinată, nedeterminată, perioada de proba, clauze speciale: neconcurenta, fidelitate, formare profesională, confiden ialitate, alte clauze în func ie de profilul companiei client); Întocmirea Panificării concediilor de odihnă; Întocmirea Actelor Adi ionale (modificări de salariu, de func ie, clauze, delegare, deta are, schimbare a locului de muncă); Întocmirea de Decizii (de sanc ionare; de suspendare în cazul concediului de maternitate, cre tere copil; de încetare a activită ii; de concediere individuală colectivă omaj); Întocmirea Evaluărilor profesionale ale angajaților; Întocmirea Fi ei de Lichidare. Transmiterea tuturor documentelor prin aplicația REGES REVISAL. Pachetul serviciului de salarizare con ine următoarele activități: Preluare i verificare date primare; Calcul salarial (calculul orelor zilelor de orice tip standard, suplimentare, de noapte); Calcul bonus concedii de odihnă; Eviden ierea absen elor nemotivate sau a concediilor fără plată; Înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, etc.); Înregistrarea re ineri avansuri propriri; Calculul îndemniza iei pentru concediile medicale sau pentru concediile de cre tere îngrijire a copilului; Întocmire stat de salarii i generare flutura i de salariu; Întocmire fi ier pentru plata salariilor prin bancă card; Generare i depunere declara ie D112 privind obliga iile de plată a contribu iilor sociale, impozitul pe venit i eviden a nominală a persoanelor asigurate; Întocmire listă tichete de masă i plasarea comenzii către furnizorul de tichete; Asistență în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii După caz, la preluarea activității, înregistrăm serviciul externalizat la Inspectoratul Teritorial de Muncă de care aparțineți și ne asumăm răspunderea privind corectitudinea datelor declarate în REVISAL. Externalizarea serviciilor de resurse umane reprezintă atât reducerea substanțială a costurilor, dar și un grad ridicat de eficiență și profesionalism în rezolvarea problemelor ce implică administrarea personalului pentru dumneavoastră, cu prețuri negociabile.
-
Spălătorie textile angajează doamne cu experiență pentru postul de călcătoreasă. Oferim salariu motivant și asiguram transport.
-
Ofer servicii de menaj si sau calcat ,in timpul liber(2 zile pe saptamana)Cer si ofer seriozitate.
-
Angajam ajutor cofetar in laborator cofetarie, cu sau fara experienta, salariul 3000 lei
-
Angajez post manichiura si post coafeza in salon in Constanta, b-dul Mamaia, nr. 60 Relații la telefon
-
Suntem o societate cu profil de tipografie, producem ambalaje si etichete pentru industria alimentara. Ne marim echipa si avem nevoie de un stivuitorist autorizat ISCIR. Ce vei face: Vei efectua operatii de incarcare si descarcare a marfurilor si materilor prime din depozit. Vei alimenta liniile de productie cu materii prime conform planului de productie. Vei pregati comenzile de marfuri conform instructiunilor primite. Ce asteptam de la tine: Sa ai cel putin 2 ani experienta intr-un post similar Sa ai autorizatia ISCIR vizata la zi Sa respecti regulile privind securitatea si sanatatea in munca Apreciem urmatoarele competente: Organizare si seriozitate Posibilitatea de a lucra in schimburi Spirit de echipa Ce oferim: salariu atractiv tichete de masa decontare transport indiferent de localitatea de domiciliu (sediul nostru este in Constanta, zona Palas) prima pentru ziua de nastere concediu de odihna suplimentar bonusuri in functie de performanta Sediul nostru este in Constanta, pe Str. Celulozei nr. 6, punct de reper fabrica Dobrogea. Pentru interviu va rugam sa va prezentati la sediul nostru in fiecare zi de marti, miercuri si joi, intre orele 10-16. Va rugam sa aveti la Dvs. cartea de identitate si autorizatia ISCIR.
-
-
MANIPULANT (incarcator-descarcator alimente) -Program de lucru in ture, 15 ture luna, in intervalul 6,30-18,15; SALARIU BRUT 4120 lei Conditii oferite : -Contract de munca cu norma intreaga, pe durata nedeterminata; -Analize medicale periodice; -Instructaje; -Echipament de lucru si protectie; -Se adauga la salariu Tichete de masa pentru fiecare tura lucrata -Se decontaza transportul pentru persoanele care locuiesc la distante de peste 10 km -Bonus de performanta -Prime de sarbatori Locatie - Constanta, zona Capitol. Relatii la telefon: in intervalul : LUNI-VINERI 10:00-18:00
-
HUMANITARIAN HUMAN RESOURCES S.R.L ANGAJEAZA: CURIER SE OFERA CAZARE SI SALARIU MOTIVANT.
-
Se angajeaza femeie pentru intretinere vila la costinesti Se ofera cazare si masa Mai multe detalii la nr de telefon
-
Societate din domeniul energetic, angajeaza electricieni pentru mentenanta linii si statii de medie si inalta tensiune
-
S.C. BTC Ceramic angajeaza agent de vânzări în domeniul HORECA. Cerințe: -deținere permis de conducere -experienta în domeniu(minim 1 an) Pentru mai multe detalii apelati la .
-
Angajez croitoreasa pentru reparații, ajustări ,modificări, cu experienta în domeniu, dorim seriozitate.
-
Gradinita cu program prelungit "KidoEra" - Palazu Mare zona Elvila angajeaza educatoare calificata, pentru inscrieri va rugam sa trimiteti CV-ul pe whatsapp sau aici
-
Societate constructii ,angajam mecanic intretinere camioane si utilaje, sudor electric si autogen. Pentru relatii sunati la telefon.
-
Angajam soferi profesioniști pentru transport cu dube frig .Incarcari de la depozitul Kaufland Ploiesti.Program flexibil( se lucrează în schimb pe masina),salariu motivant. Relații la tel .
-
Pentru depozitul nostru din Constanta suntem in cautare de soferi categoria B sau categoria C pentru distributie marfa. Contractul va fi pe perioada determinata (4 luni). Cerințe: Experienta minim 6 luni pe un rol similar constituie avantaj; Permis categoria B sau C. Responsabilități: Sa descarce masinile care transporta si distribuie produsele grupului Lactalis Romania; Sa preia predea zilnic documentele aferente livrarilor din ziua in curs; Sa asigure pe timpul transportului conditiile necesare pentru continuitatea lantului termic al produselor, respectiv integritatea acestora; Asigura livrarea produselor catre client in cele mai bune conditii; Asigura si sustine activitatea de inchidere de zi a livrarilor. Contact de L-V, intre orele 08:30-16:30 Lactalis Logistic este compania care ofera solutii logistice pentru companiile din cadrul Lactalis Group Romania (Parmalat, Albalact, Covalact, LaDorna). Activitatile de transport si distributie sunt operate de propria noastra flota de 135 de camioane si sprijinite suplimentar de flota externa. Lactalis Logistic are peste 500 de angajati si se ocupa de livrari nationale in 24-48 de ore.
-
Societatea noastră COSALI TERM urmărește să garanteze cele mai bune servicii pentru clienții săi iar pentru asta avem nevoie de tine. Alătură-te nouă și devino membru al echipei noastre. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și transport, plăti aniversare și zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente. Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională.
-
Hidroizolatii Asociatii de Proprietari si ptr toata gama de clienti, persoane fizice sau juridice, sistem de rate de pana la 6 luni in functie de marimea lucrarii.