Anunțuri
Locuri de munca Constanta Constanta doar cu poze Disponibil din: 2021-11-17-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pasionat de design interior si mobilier? Te așteptăm in echipa noastră! Angajam tâmplari, montatori, operatori utilaje producție mobilier, cu sau fara experienta. Vei lucra intr-o echipa tanara si colegi pasionati, cu care suntem impreuna de peste 10 ani. Conditii de munca excelente, totul este nou! Transport decontat. Salariul in funcție de pregătire, si COMISION DIN LUCRARI! Pentru mai multe detalii suna la numarul din anunt. Te asteptam in echipa!
-
Promovat
Candidatul ideal: - Studii medii; - Operare PC nivel avansat (word, excel, outlook); - Capacitate de concentrare; - Abilitati de comunicare, cooperare si spirit de echipa; - Dictie si exprimare corecta, atentie la detalii; - Atenţie distributiva; - Abilitati pentru lucrul cu oamenii si spirit de echipă; - Viteza de operare si atentie in intocmirea lucrarilor; - Integritate si corectitudine; - Constiinciozitate in realizarea sarcinilor de serviciu; - Permis categoria B. Descrierea jobului si beneficii: - Monitorizează in permanenta, prin sistemul de comunicatii din dispecerat, activitatea personalului si utilajelor aflate in program; - Asigura fluxul de informatii intre Departamentele Diviziei Salubritate si alte structuri, privind modul de desfasurare a activitatilor din teren, precum si intre terti si societate; - Prin legatura telefonica permanenta, tine evidenta operativa a utilajelor din competenta, iesite in teren si a situatiei in care se gasesc acestea; - Impreuna cu personalul de la Departamentele de Colectare Deseuri si Salubrizare Cai Publice coordoneaza echipajele din teren pentru realizarea in totalitate a programului zilnic; - Intocmeste si actualizeaza situatia cererilor, sesizarilor si reclamatiilor primite telefonic la sediul societatii, sau direct de la clienti si modul de rezolvare al acestora; - Salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta.
-
Promovat
Romguard Security angajeaza urgent agenti de securitate inclusiv personal feminin , pentru supraveghere și control acces port Constanta oferim salarizare incepand cu 2650 ron net , program de lucru flexibil, echipamnet si scolarizare gratuita. relatii la tel
-
Promovat
Angajam Muncitori Necalificati din toata tara si persoane din strainatate diaspora Anuntul este valabil pentru sezonieri, NU pentru zilieri. Se dau 3 zile proba de lucru si referinta de la ultimul loc de munca pentru a obtine acest post Oferim CAZARE si MASA, platita de catre noi, de catre firma SALARIU Sezon (Iulie-August) 3500-5000, Extra-Sezon 3500 Va rugam sa sunati in intervalul 11:00 - 20:00 Pentru detalii si intrebari va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SERVICE AUTO AUTORIZAT,ANGAJEAZA IN CONDITII AVANTAJOASE TINICHIGIU AUTO.SE OFERA SI BONUSUTI PENTRUU PERFORMANTA.DETALII LA TELEFON
-
Angajam MERCHANDISERI Lucratori Comerciali care sa se alature echipei noastre in orasul Constanta pentru un cunoscut brand bauturi racoritoare. Vei lucra in diferite locatii pe un routing stabilit in perioada sezonului de vara. Candidatul Ideal: - Esti o persoana responsabila, serioasa si bine organizata - Esti atent la detalii si ai spirit de observatie - Ai bune abilitati de comunicare si relationare - Experienta pe un post similar (merchandiser lucrator comercial) constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Beneficii: - Mediu de lucru prietenos; - Training la angajare; - Dezvoltare profesionala; - Oportunitati reale de promovare; - Suport din partea echipei. Responsabilitati: - Aprovizionarea si aranjarea produsele la raft în scopul unei bune vizibilitati; - Colaborarea in stransă legatura si mentinerea comunicarii cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Asigurarea si verificarea vizibilitatii optime a produselor la raft: semnalare, expunere, evidentiere, intaietatea produselor materialelor promotionale; - Responsabilitatea de a preveni si comunica in timp util stocurile lipsa de la raft, precum si de a gestiona termenele de expirare ale produselor. Program: 8h zi luni-vineri Daca esti interesat a, asteptam cu drag Cv-ul tau!
-
Se caută Supereroi în Curățenie! Firma de curatenie caută să își mărească echipa cu menajere dedicate și atente la detalii, pentru sezonul estival sau angajare permanentă. Dacă ești o persoană organizată, iubești curățenia și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică, te așteptăm să ni te alături! Responsabilități: Menținerea curățeniei în camere și spațiile comune Schimbarea lenjeriei de pat și prosoape conform standardelor Asigurarea unui mediu plăcut și primitor pentru oaspeți Cerințe: Experiență anterioară în domeniul curățeniei (preferabil dar nu obligatoriu) Atenție la detalii și capacitatea de a urma instrucțiuni precise Disponibilitate pentru program flexibil, inclusiv în weekenduri și sărbători.Respectarea standardelor înalte de igienă și curățenie Comunicarea eficientă cu clienții și echipa Atitudine pozitivă și etică puternică de muncă Capacitatea de a lucra independent și în echipă Fiabilitate și punctualite. Oferim: Salariu competitiv și bonusuri de performanță Mediu de lucru plăcut și respectuos Posibilitatea de cazare pentru personalul non-local Training și dezvoltare profesională continuă Echipament de curățenie de ultimă generație Oportunități de avansare și dezvoltare profesională Respectarea standardelor înalte de igienă și curățenie. Comunicarea eficientă cu clienții și echipa Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! Contact
-
Angajam CURIERI LIVRATORI in Constanta Craiova,Oradea,Bucuresti,Timișoara, Cluj,Iași Brașov,Sibiu, Suceava care sa activeze pe platforma TAZZ by Emag EXPERIENTA NU ESTE NECESARA! Ce oferim noi: Program flexibil tu stabilesti programul zilnic si numarul orelor de lucru. Salariu platit saptamanal (cash sau card) Suport tehnic Bonusuri zilnice si saptamanale Training pentru folosirea aplicatiei Cadru legal de munca Ce trebuie sa ai tu: Varsta minima 18 ani Telefon mobil cu sistem de operare Android sau iOS Mijloc de transport personal (masina, bicicleta, trotineta, scuter ) Adu-ti prietenii in echipa noastra si primesti un bonus pentru fiecare recomandare*. Colaboram si cu PFA sau SRL in cazul in care doriti sa va manageriati propria flota. Te asteptam in echipa noastra! Daca ti-am starnit interesul ne poti contacta.
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice card vacanta
-
Transportatorul rutier de marfă Hermanns&Kreutz, cu sediul în Germania - Monschau,are disponibile în prezent 3 locuri la prelată si 1 pe camion cu macara pentru transportul de lemn. Descrierea job-ului: Permis de conducere C+E; Certificat de transport rutier de marfă; Se lucrează pe comunitate, ca șofer internațional veți efectua transport de marfă (camion prelată) în Germania, Belgia, Franța, Olanda si Luxemburg. Cazare și mașină puse la dispoziție la pauza de 45h. Condiție obligatorie de a se respecta programul de condus fără alte cerințe; Mașinile sunt echipate cu toate aparatele necesare pt. taxe drum, precum și sisteme performante de monitorizare a activității realizate de aceste camioane; Dispecerat în limba română, engleză și germană; Se lucrează 8 săptămâni cu 3 acasă, 6 săptămâni cu 2 acasă sau permanent, in funcție de nevoile fiecăruia. Salariul se plătește sub formă de avans și lichidare; - CONTRACT GERMAN - PLATA LA ORĂ 14euro + DIURNĂ = (3000euro +) - CONCEDIU ANUAL PLATIT - DE ASEMENEA, CĂUTĂM ȘOFER PENTRU CAMION CU MACARA, RESPECTIV TRANSPORT DE LEMN. ÎN ACEST CAZ SALARIUL ESTE DISCUTABIL. Cerintele job-ului: Permis de conducere C+E; Certificat de transport rutier de marfă. Avem nevoie de personal cu răspundere și seriozitate. Experienta minim 1 an. Pentru mai multe detalii vă rog să mă contactați telefonic la: Mai multe anunțuri pe pagina de Facebook Angajare Șoferi Profesioniști
-
Bucatar calificat cu experienta 17 ani (rece ,cald) in tara si strainatate dorec colaborare cu plata la zi .Disponibil ptr evenimente sau inlocuire personal situatii de urgenta.
-
Firma de construcții, angajam faintari, Rigipsari și zugravi . Salarii atractive si competitive. Rog si ofer seriozitate.
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare de la 13,11 EUR brut oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 33,51 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar.
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare între 12,36 - 14,03 EUR oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa 1. Ruta Mobila - Full Time Program de lucru: 07:00-15:30 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii: - Pachet salarial 3.333 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata determinata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza AGENTI DE SECURITATE pentru SEPHORA Constanta Locatia: Constanta Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor patrulare. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Asiguram locuri de munca in STRAINATATE(CEHIA) pentru barbati, femei, cupluri la fabrici,agricultura,silvicultura,depozite ,constructii,(FATADE,ZIDARI,RGIPSARI etc),lacatuserie,sudura etc .Contract sezonier de munca pe o perioada de pina la un an cu posibilitate de prelungire.plecari rapide din diferite zone ale tarii.CAZARE ASIGURATA DE ANGAJATOR.TRANSPORT ASIGURAT DE ANGAJATOR.NU SE PERCEP COMISIOANE.TEL.
-
Angajam cu contract de munca : Instalator (instalatii termice si sanitare) : Salariu: 4000 lei net (bani in mana) + bonuri de masa (800 lei ) - se ofera o masa calda la pranz - program 8h zi, de luni pana vineri Se cere experienta, seriozitate! Pentru mai multe detalii, sunati la:
-
Descriere Cunoștințe și abilități necesare: Persoana tânără și dinamică Studii absolvite în domeniul de activitate (asistent radiolog asistent medical general); Experiență de lucru cu pacienți în radiologia dentară reprezintă avantaj. Experiență de lucru la PC cu diverse programe de gestiune și imagistică Descrierea jobului: Întâmpinarea pacienților în clinică; Completarea fișei pacientului în softul de gestiune a pacienților; Pregătirea pacientului pentru investigație oferindu-i informațiile necesare; Efectuarea investigațiilor de imagistică dentară și prelucrarea lor (radiografii maxilo-faciale 2D și 3D, scanări, CT-uri etc); Trimiterea investigațiilor către pacienți și sau medici prin intermediul e-mailului. Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență
-
Candidata Ideală - Persoana tânără și energică - Punctualitate, atitudine pozitiva si proactiva, orientare catre pacient (amabilitate si empatie) - Dorinta de invatare si perfectionare - Cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word şi Excel, Internet) - Permis conducere cat B Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență
-
Angajam personal necalificat in vederea pregatirii in meseriile de Lacatus confectii metalice, Strungar , Operator CNC , Operator masini confectii metalice.... Salariu competitiv si comensurat cu experienta oricum peste 3800 RON net pentru primele 3 luni, plus beneficii care iti vor aduce ince 15% minim. La sfarsitul celor 3 luni salariatul v-a fi testat si adus la nivelul salarial al firmei adica peste 4000. Odata calificat, salariul v-a creste lconform cu treptele de salarizare in firma! Asiguram transportul persoanelor pe o raza de 40km in jurul Constantei.
-
Candidatul Ideal Blue Line Constanta selecteaza in vederea recrutarii pentru pozitia de Inginer Electrician - Instalatii electrice nave si Inginer Proiectant naval (piping), conform detaliilor de mai jos: Inginer Electrician - Instalatii electrice nave - studii superioare tehnice de specialitate ( specializarea inginer electric, electrotehnic, arhitectura navala); - experienta de 3 ani in activitatea de constructii/reparatii nave - cunostinte bune de lb. engleza- scris / vorbit; - abilitati de coordonare, relationare, comunicare si lucru in echipa; - abilitate de a actiona decisiv cu orientare spre rezultate si finalizarea proiectelor incredintate la termenele stabilite. Inginer Proiectant Naval (tubulatura) - studii superioare tehnice de specialitate; - experienta de 3 ani in activitatea de constructii/reparatii nave - pasionat de proiectare - cunostinte PC avansat / cunoasterea softului CADMATIC reprezinta un avantaj - cunostinte bune de lb. engleza- scris / vorbit; - abilitati de coordonare, relationare, comunicare si lucru in echipa; - abilitate de a actiona decisiv cu orientare spre rezultate si finalizarea proiectelor incredintate la termenele stabilite.