Anunțuri
Ingineri doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-06-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam inginer constructor pentru reabilitare blocuri CERINȚE Efectuarea antemăsurători (atașamente) conform articolelor din deviz pentru pregătirea situațiilor de lucrări NR SI NCS. NOTE DE CONSTATARE DACA EXISTA DIFERENȚE IN PROIECT. Procese verbale de lucrări ascunse si de calitate. PREGĂTIREA documentatiei la fiecare situație de lucrări (cartea tehnica) Urmărirea calității lucrărilor conform proiect și organizarea etapelor de lucrări. Salariu 2000 euro. Relații la tel
-
Promovat
Societatea PALEX CONSTRUCTII INSTALATII SRL angajeaza Inginer Constructii Civile pentru Departamentul Tehnic/ Ofertare / decontare. Activitati desfasurate; Intocmeste documentatia necesara propunerii financiare pentru participarea la licitatiile publice pentru lucrari de constructii in conformitate cu legislaţia în vigoare; Studiaza documentatia de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, etc.) in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in documentatia de atribuire; Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus; Participa la vizitarea amplasamentelor, daca este cazul; Cunoaste si aplica legislatia in domeniul achizitiilor publice si licitatii; Intocmeste documentatia de decontare a executiei lucrarilor atribuite ulterior ofertarii. Cerinte: - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii); - minim 3 ani experienta pe partea de ofertare / decontare in domeniul constructiilor; - abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice; - cunoasterea legislatiei specifice in domeniul achizitiilor publice. Oferim: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial competitiv care se va negocia la interviu; - training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională; - carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare;
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerintele postului: - absolvent studii tehnice de profil ; - urmarirea si controlul lucrarilor cu respectarea planurilor si a termenelor de executie ; - coordonarea lucrarilor, coordonarea echipei de muncitori, coordonarea comenzilor de materiale ; - verificarea respectarii standardelor de calitate si a metodelor de executie ; Angajam persoane cu sau fara experienta, chiar si studenti dornici sa invete, salariu negociabil in functie de experienta, program full-time
-
Cerințe de calificare profesională - Studii medii superioare în domeniul tehnic; - Cursuri de calificare în domeniul Securității si Sanatății in Muncă; - Cursuri de formare profesională în domeniul Situatiilor de Urgență. Cerințele postului: - Capacitate de lucru şi integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităţi de comunicare şi relaţionare; - Adaptabilitate la situaţii noi şi flexibilitate; - Abilităţi de organizare şi planificare a timpului; - Iniţiativă şi perseverenţă în atingerea obiectivelor; - Experiența anterioară în cadrul unui serviciu extern intern prezintă un avantaj. Descrierea generală a activității: În domeniul securității și sănătății în muncă: - Întocmirea fişelor individuale de instruire şi efectuarea instructajelor de securitate şi sănătate în muncă, prim ajutor în caz de accidente la locul de muncă pentru societățile din portofoliu; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă; - Întocmirea înstrucţiunilor proprii de securitate şi sănătate în muncă pentru toate posturile locurile de muncă; - Întocmirea tematicilor de instruite și a graficelor de control precum și a procedurilor interne de prevenire și protecție; - Consultanță pentru întocmirea și completarea registrelor de evidență conform cerințelor legislației s.s.m.; - Întocmirea necesarului pentru acordarea EIP și a materialelor igienico-sanitare; - Colaborarea cu medicii de medicina muncii în vederea menținerii sub control a supravegherii sănătății în muncă; - Supravegherea efectuării lucrărilor periculoase cu indicații privind siguranța efectuării lor, precum și întocmirea documentelor specifice, după caz; - Efectuarea semnalizării la locul de muncă, a zonelor periculoase cf.Hg. nr. 971 din 2006; - Efectuarea controalelor specifice, constatarea neconformităților și deficiențelor de la locurile de muncă, precum și propunere de soluții în vederea remedierii lor; - Întocmirea graficelor de verificare și reparații ale echipamentelor de muncă din unitate; - Întocmire de rapoarte pentru aducere la cunoştință problemele depistate în cadrul societăților din portofoliu; - Organizarea și efectuarea exercițiilor și demonstrațiilor practice privind utilizarea echipamentelor individuale de protecție; În domeniul situațiilor de urgență: - Întocmirea și completarea fișelor individuale de instruire conform cerințelor legale în vigoare; - Efectuarea instructajelor specifice pentru salariații societăților din portofoliu - Întocmirea necesarului pentru dotarea cu mijloace de stingere a incendiilor adecvate, în funcție de specificul construcției, materialelor depozitate și a echipamentelor deținute; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul situațiilor de urgență și organizarea apărării împotriva incendiilor; - Întocmirea instrucțiunilor pentru prevenirea și stingerea incendiilor, specifice domeniului de activitate și locului de muncă; - Întocmirea fişei obiectivului şi a îndeplinirii obligaţiilor ce vă revin conform Legii 307 2006, art.16, privînd obligaţiile conducătorului unităţii în domeniul situațiilor de urgență; - Întocmirea planurilor de evacuare şi organizare privind apărarea împotriva incendiilor; - Organizarea și efectuarea exercițiilor de evacuare și intervenție în caz de situații de urgență și consilierea beneficiarilor în vederea întocmirii rapoartelor specifice. Contact: Contact: office.intersafety gmail.com
-
Propune masuri de implementare a cerințelor identificate si urmărește in mod activ modul lor de realizare; Reprezintă compania in relația cu autoritățile pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor in lipsa coordonatorului SSM; Participa la elaborarea și distribuția documentelor cerute de legislația in vigoare in domeniul SSM si situații de urgenta; Aplica reglementările de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale societății, precum și ale locurilor de muncă posturilor de lucru; Verifica cunoașterea și aplicarea de către toți lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire și protecție, precum și a atribuțiilor și responsabilităților ce le revin în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilite prin fișa postului; Participa la identificarea echipamentelor individuale de protecție necesare pentru posturile de lucru din șantier și întocmește necesarul de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecție, conform prevederilor Hotărârii Guvernului privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecție la locul de muncă; Urmărește asigurarea desfășurării activităților lucrătorilor in condiții de maxima siguranță; Participa la elaborarea instrucțiunilor proprii de securitate si sănătate in munca si se asigura de cunoașterea acestora de către angajați; Asigura instruirea lucrătorilor și testează periodic personalul cu privire la normele de securitate si sănătate in munca si PSI; Studii superioare tehnice; Experiență in domeniul construcții (șantier) de preferat; Experiență pe un post similar de minim 1 an prezintă un avantaj; Cunoaște cadrul legislativ general pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor; Cursuri care sa ateste pregătirea in domeniul securității si sănătății in munca (atestat certificat); Curs cadru tehnic cu atribuții PSI. Contact: office.intersafety gmail.com
-
Echipa MEGAWATT caută coleg ă pentru postul de Inginer Inginer ofertare devize. COMPETENȚE ȘI ABILITĂȚI necesare postului: -EXPERIENȚĂ* în domeniu; -STUDII superioare în domeniul electric; -ABILITĂȚI de lucru cu schițe desene tehnice; -ABILITĂȚI de ORGANIZARE și GESTIONARE; -Atenție la detalii și muncă în echipă. Cea mai bună echipă. *Căutăm și persoane fără experiență, dornici să avanseze spre calificare. Activitatea se va desfășura în municipiul Bistrița. www.megawatt-bistrita.ro #MEGAWATT #ELECTRICCONNECTION #ANGAJARI
-
Firma de constructii industriale si civile din Timisoara, suntem in cautarea unui inginer tehnic ofertare. Cerinte: - Minim 3 ani experienta in domeniu - Studii superioare: Facultatea de constructii - Cunostinte AutoCad si Microsoft Office
-
Cerintele postului: - absolvent studii tehnice de profil ; - urmarirea si controlul lucrarilor cu respectarea planurilor si a termenelor de executie ; - coordonarea lucrarilor, coordonarea echipei de muncitori, coordonarea comenzilor de materiale ; - verificarea respectarii standardelor de calitate si a metodelor de executie ; Angajam persoane cu sau fara experienta, chiar si studenti dornici sa invete, salariu negociabil in functie de experienta, program full-time
-
Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza inginer derulare contracte cost controller in domeniul tehnic - constructii, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 1 an. Responsabilitati: - verificarea cantitatilor conform proiect; - intocmire si verificare situatii de lucrari; - intocmire situatii bugete; - verificare specificatii tehnice echipamente materiale; - estimarea costului total al lucrarilor proiect in baza informatiilor actualizate, factorii de risc, serviciul contractat, planul proiectului si timpul + resursele necesare; - alocarea bugetului proiect in baza analizelor efectuate si distribuirea costurilor pe centre de cost; - pregatirea de rapoarte lunare privind incadrarea in obiectivele financiare de timp stabilite; - mentinerea legaturii cu Managerul de proiect si partile implicate in proiect; - deplasarea periodica in teren pentru obtinerea de informatii actualizate si corecte; - pregatire de rapoarte, analize si previziuni lunare bazate pe stadiul proiectului si informatiile colectate. Cerinte minime: - studii superioare de specialitate (de preferat facultatea de constructii); - cunostinte informatice - MS Office - Word, Excel, AutoCAD. - abilitati de comunicare si capacitate de organizare; - capacitate de analiza si sinteza; - preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual; - rezistenta la stresul intelectual. Beneficii: - salariu motivant in functie de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente de ultima generatie. Ne puteti contacta prin intermediul adresei de e-mail (pentru a trimite CV) sau a numarului de telefon din anunt.
-
Montrepcom SRL - angajeaza personal pentru coordonare și urmărire lucrări șantiere. CANDIDATUL IDEAL : experiența pe o poziție similar constituie un avantaj; permis de conducere cat. B are dorință de dezvoltare într-un colectiv profesionist își dorește să lucreze într-o echipă eficientă OFERIM : pachet salarial competitiv mediu de lucru profesionist posibilitatea de dezvolare profesională CINE SUNTEM ? Suntem o companie cu 30 de ani de tradiție în domeniul proiectării și execuției de instalații Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne CV-ul tau.
-
Candidatul Ideal Ești o persoana tehnica si pasionata de cifre?. Vino în echipa Stadtmeister Vent pentru a creste impreuna! Căutăm un consultant tehnic de ofertare in instalatii HVAC dedicat, pentru a ni se alătura. Suntem o companie în continua expansiune în industria instalațiilor HVAC, contractori generali pentru mall-uri, clădiri de birouri, spații comerciale și hale industriale. Cerințe: Studii superioare tehnice finalizate, de preferat Facultatea de Instalații, Facultatea de Inginerie a Instalațiilor, sau Facultatea de Construcții și Instalații Persoana tehnica cu vedere spatiala, analitica si organizata Experiență anterioară ca inginer de ofertare de minim 2 ani Experienta in citirea planurilor complexe in AutoCad Cunoștințe solide in masuratorile cu ruleta digitala Cunoștințe avansate de MS Office Capacitatea de a respecta termenele limita cu privire la realizarea ofertelor Abilități de comunicare și colaborare, atât cu membrii echipei, cât și cu clienții Experienta in proiectare reprezinta un avantaj Descrierea jobului Responsabilități: Analiza proiectelor impreuna cu echipa tehnica Oferira consultanță tehnică clienților și colegilor implicati în instalare Elaborarea si emiterea cererilor de oferta Realizarea ofertelor pe baza listelor de cantitati proiect tehnic Studiul pietei si identificarea oportunitatilor de crestere a companiei Mentinerea relatiilor cu clientii atunci cand este cazul Prezentarea ofertelor atunci cand este necesar Urmarirea proiectelor alocate in colaborarea cu reprezentantul din santier Dezvoltarea de soluții tehnice eficiente pentru sistemele HVAC Beneficii: Tichete de masă 21 de zile de concediu de odihnă Sistem de bonusare in functie de performante Renegociere salariala anuala in functie de evolutie Cursuri de dezvoltare personală și profesională Flexibilitate în a-ți pune aptitudinile în aplicare pentru a ajunge la cel mai bun rezultat Deschidere catre noi propuneri Program fix, să îți rămână timp pentru familie și prieteni Salariul se va negocia in functie de pregatirea experienta candidatului Descrierea companiei Ca o mică afacere de familie STADTMEISTER VENT a luat naștere în 2003 sub numele societății de atunci EUROPOL INSTAL, executând o multitudine de tipuri de instalații pentru clădiri industriale și rezidențiale. Prin perseveranță şi cu o experiență de peste 18 ani, transparenţi şi înclinaţi către nevoile clienţilor, aducem valoare pieţei naţionale de ventilaţii şi climatizare. Ca urmare a unui proces îndelungat de formare a echipei, împreună cu investiţii în echipamente de ultimă generaţie, fabrica STADTMEISTER VENT se poate mândri astăzi cu o capacitate de producţie de tubulatură metalică circulară şi rectangulară din tablă zincată şi inox de peste 20.000 mp lună.
-
Descrierea jobului: - proiecteaza piese 3D dupa date impuse sau dupa desene 2D -executa modificari in datele 3D si 2D dupa cerintele clientului Candidatul ideal: - absolvent al unei institutii de profil: liceu, Inginerie Mecanica sau Automatica - cunostinte temeinice de desen tehnic 2D si proiectare 3D:Inventor, SolidWorks, AutoCad - persoana organizata, motivata si orientata catre client; - ambitios, dinamic, deschis, comunicativ; - foarte bune abilitati de negociere, planificare si persuasiune; Constituie avantaj: - permis de conducere categoria B. Oferta (bonusuri, beneficii) - salariu atractiv, corespunzator activitatii prestate, bonusuri de prezenta si performanta; bonuri de masa; - lucru in mediu tanar si dinamic, cu reale posibilitati de dezvoltare a carierei intr-o companie de prestigiu.