Anunțuri
Ingineri Companii Disponibil din: 2021-02-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Societatea PALEX CONSTRUCTII INSTALATII SRL angajeaza Inginer Constructii Civile pentru Departamentul Tehnic/ Ofertare / decontare. Activitati desfasurate; Intocmeste documentatia necesara propunerii financiare pentru participarea la licitatiile publice pentru lucrari de constructii in conformitate cu legislaţia în vigoare; Studiaza documentatia de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, etc.) in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in documentatia de atribuire; Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus; Participa la vizitarea amplasamentelor, daca este cazul; Cunoaste si aplica legislatia in domeniul achizitiilor publice si licitatii; Intocmeste documentatia de decontare a executiei lucrarilor atribuite ulterior ofertarii. Cerinte: - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii); - minim 3 ani experienta pe partea de ofertare / decontare in domeniul constructiilor; - abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice; - cunoasterea legislatiei specifice in domeniul achizitiilor publice. Oferim: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial competitiv care se va negocia la interviu; - training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională; - carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare;
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Smart SA - Societatea pentru Servicii de Mentenanță A Rețelei Electrice de Transport - Sucursala Sibiu angajeaza ingineri in profil electric si ingineri proiectanti la Centrele de Mentenanta din Sibiu, Mures si Brasov! Studii necesare: studii superioare in specialitatea electrica, (electrotehnica, electromecanica,energetica); Alătură-te profesioniștilor de la Sucursala Sibiu și fii și tu printre cei mai buni la înaltă tensiune! Informații pe www.smartsb.ro
-
Cerințe: Absolvent studii superioare Inginerie electrică Experiență profesională minim 6 luni sau proaspăt absolvent Abilități de operare PC; Cunoștințe operare în EPLAN sau WSCAD Descrierea job-ului: Realizare planșe Proiect Tehnic + detalii de execuție Realizare Scheme electrice monofilare și multifilare Dimensionare Circuite Electrice Realizare Documentație Tehnică Proiect Realizare Memorii Tehnice Realizare documentații pentru opținere Avize Intocmire Oferte Urmărirea comenzilor și verificare materiale proiect Asistență Management Proiect Oferim: Nivel salarial negociat în urma interviului Tichete de masă, cadouri de sărbători Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Stabilitate pe termen lung Atmosferă colegială
-
Ne aflam in cautarea unui coleg pentru departamentul achizitii-ofertare. Postul este disponibil absolventilor cu specializarea CCIA sau Instalatii, cu sau fara experienta. Societate cu activitate in domeniul constructiilor civile, industriale si agricole, cu activitatea preponderent in judetul Satu Mare si judetele limitrofe. Oferim conditii avantajoase. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati.
-
Societate de constructii recruteaza subinginer tehnician persoana responsabila cu eficienta executiei tehnice a muncii in santierele noastre din Bucuresti si Judetul Ilfov. Oferim conditii atractive de lucru, contract de munca pe perioada nedeterminata, program 8 ore zi de luni pana vineri, salariu motivant + bonusuri, integrare intr-o echipa dinamica si motivata. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa de email. Va asteptam in echipa noastra!
-
SC H BOLAT CONSTRUCT SRL angajeaza asistent manager pentru santierul nostru din Voluntari si operator utilaje (manitou buldoexcavator macara) Rog cv pe adresa
-
SC Land Forest & Construct SRL, Cluj angajeaza Inginer-Sef in constructii (Cod COR: 132302) Relatii la:
-
AS GENERAL CONSTRUCT MANAGEMENT SRL este o companie de construcții recunoscută pentru serviciile de cea mai bună calitate, încredere și echipa noastră specializată. Expertiza noastră cuprinde o gamă largă de servicii, inclusiv: Construcții de Blocuri la Roșu: Cu vastă experiență în construcții de blocuri, folosim tehnologia modernă de cofraje pentru a asigura execuții rapide și precise. Case cu Structuri Cadre: Oferim servicii complete pentru construcția de case cu structuri cadre, punând accent pe calitate și durabilitate. Fundații Durabile: Construim fundații solide folosind materiale de înaltă calitate și tehnici avansate. Alte Structuri și Lucrări: Gestionăm o varietate de proiecte complexe, de la radiere la trotuare, platforme betonate, ziduri de sprijin și garduri de mare întindere. Suntem experți în realizarea unei game variate de proiecte, incluzând case cu structuri de cadre, construcții la roșu, structuri din beton armat, blocuri, hale, anexe, cofrări panouri doka sau tego, ziduri de sprijin, garduri, fundații, betoane, zidărie, șape și trotuare betonate. Descrierea rolului: Căutăm un Inginer de Ofertare în Construcții, cu experiență și dedicație, pentru a se alătura echipei noastre. Rolul principal va fi elaborarea de oferte tehnice și comerciale pentru proiectele noastre de construcții. Candidatul ideal va avea o înțelegere profundă a industriei construcțiilor și abilitatea de a evalua și a calcula costurile eficient. Responsabilități principale: Evaluarea cerințelor proiectului și elaborarea ofertelor Calcularea costurilor și estimarea bugetelor Colaborarea strânsă cu echipa de proiect pentru asigurarea acurateței ofertelor Menținerea relațiilor cu furnizorii și subcontractorii Urmărirea tendințelor de piață și actualizarea ofertelor conform necesităților Cerințe: Studii superioare în Inginerie Civilă sau domenii conexe Experiență relevantă în ofertare și sau management de proiect în construcții Cunoștințe solide în estimarea costurilor și planificarea proiectelor Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă Ce oferim: Oportunitatea de a lucra la proiecte diverse și provocatoare Un mediu de lucru dinamic și susținut Salariu competitiv, negociabil în funcție de experiență și competențe Posibilitatea de a colabora pe proiecte, cu plată în funcție de proiect
-
În cadrul Centrului Logistic Kaufland din Turda, Sat Mihai Viteazu nr.1408. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 0372 039 305 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată , bonuri de masă Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii superioare tehnice absolvite Experienta minim 2 ani in domeniul tehnic Calificare in domeniul RSVTI RSL Formare tehnică de specialitate Experiență practică de specialitate Flexibilitate, lucru in echipă Sarcinile tale Identifici și inregistrezi echipamentele instalațiile din domeniul ISCIR, apoi transmiți aceste date spre inregistrare la ISCIR Efectuezi inspecții zilnice, săptămânale,lunare și revizii programate la instalațiile tehnice Supraveghezi reparațiile echipamentelor instalațiilor din domeniul ISCIR Montezi și pui in funcțiune piese, echipamente sau instalații din domeniul ISCIR Verifici ca orice acțiune asupra pieselor, echipamentelor, instalațiilor din domeniul ISCIR să fie conform normelor in vigoare și să fie efectuate de către persoane juridice autorizate ISCIR Respecti intocmai prescripțiile tehnice ISCIR În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor
-
Cerintele postului: - absolvent studii tehnice de profil ; - urmarirea si controlul lucrarilor cu respectarea planurilor si a termenelor de executie ; - coordonarea lucrarilor, coordonarea echipei de muncitori, coordonarea comenzilor de materiale ; - verificarea respectarii standardelor de calitate si a metodelor de executie ; Angajam persoane cu sau fara experienta, chiar si studenti dornici sa invete, salariu negociabil in functie de experienta, program full-time
-
Fabrica de structuri metalice angajeaza: Inginer sau maistru coordonator productie structuri metalice. Responsabilitati: Coordonarea echipelor si urmarirea fluxului de productie Cerinte:Cunostinte de desen tehnic,Experienta in confectii si structuri metalice,Experienta in lucru cu oamenii. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la nr. de telefon:
-
Fabrica de confectii metalice din Brasov angajeaza: MECANIC MASINI UTILAJE Cerinte: Capacitate de întreținere a utilajelor specifice industriei de prelucrare a fierului(aschiere,echipamente de debitat si gaurit,echipamente de sudura),poduri rulante; Mentenanță preventivă; Experienta anterioara in reparatii si intretinere a utilajelor; Atentie la detalii, orientare catre calitate; Mai multe detalii la telefon sau CV la adresa de mail
-
-
Activitatea se desfasoara in municioiul ORADEA. Sunt necesare cunostinte in domeniul constructilor civile cu atributiuni de coordonare lucrari, redactare carte tehnica a constructiei,urmarire respectare norme SSM.
-
Angajăm inginer constructor pentru lucrări la căi ferate, drumuri și poduri(CFDP) în zona Craiova Se cere: - experiență dar poate fi și absolvent de facultate - bun organizator - permis auto - categoria B - disponibil pentru program prelungit și deplasări în Țară Se asigură: - transport - deconturi - diurnă - cazare - salar atractiv - alte bonusuri...
-
Cerințe obligatorii: Experiență anterioară pe un post similar, în domeniul construcțiilor; Abilități solide de conducere și supervizare; Cunoștințe tehnice solide în domeniul de activitate; Capacitatea de a gestiona proiecte; Abilități excelente de comunicare și relaționare. Reprezintă un avantaj studiile tehnice în domeniul construcțiilor.
-
Cerințe de calificare profesională - Studii medii superioare în domeniul tehnic; - Cursuri de calificare în domeniul Securității si Sanatății in Muncă; - Cursuri de formare profesională în domeniul Situatiilor de Urgență. Cerințele postului: - Capacitate de lucru şi integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităţi de comunicare şi relaţionare; - Adaptabilitate la situaţii noi şi flexibilitate; - Abilităţi de organizare şi planificare a timpului; - Iniţiativă şi perseverenţă în atingerea obiectivelor; - Experiența anterioară în cadrul unui serviciu extern intern prezintă un avantaj. Descrierea generală a activității: În domeniul securității și sănătății în muncă: - Întocmirea fişelor individuale de instruire şi efectuarea instructajelor de securitate şi sănătate în muncă, prim ajutor în caz de accidente la locul de muncă pentru societățile din portofoliu; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă; - Întocmirea înstrucţiunilor proprii de securitate şi sănătate în muncă pentru toate posturile locurile de muncă; - Întocmirea tematicilor de instruite și a graficelor de control precum și a procedurilor interne de prevenire și protecție; - Consultanță pentru întocmirea și completarea registrelor de evidență conform cerințelor legislației s.s.m.; - Întocmirea necesarului pentru acordarea EIP și a materialelor igienico-sanitare; - Colaborarea cu medicii de medicina muncii în vederea menținerii sub control a supravegherii sănătății în muncă; - Supravegherea efectuării lucrărilor periculoase cu indicații privind siguranța efectuării lor, precum și întocmirea documentelor specifice, după caz; - Efectuarea semnalizării la locul de muncă, a zonelor periculoase cf.Hg. nr. 971 din 2006; - Efectuarea controalelor specifice, constatarea neconformităților și deficiențelor de la locurile de muncă, precum și propunere de soluții în vederea remedierii lor; - Întocmirea graficelor de verificare și reparații ale echipamentelor de muncă din unitate; - Întocmire de rapoarte pentru aducere la cunoştință problemele depistate în cadrul societăților din portofoliu; - Organizarea și efectuarea exercițiilor și demonstrațiilor practice privind utilizarea echipamentelor individuale de protecție; În domeniul situațiilor de urgență: - Întocmirea și completarea fișelor individuale de instruire conform cerințelor legale în vigoare; - Efectuarea instructajelor specifice pentru salariații societăților din portofoliu - Întocmirea necesarului pentru dotarea cu mijloace de stingere a incendiilor adecvate, în funcție de specificul construcției, materialelor depozitate și a echipamentelor deținute; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul situațiilor de urgență și organizarea apărării împotriva incendiilor; - Întocmirea instrucțiunilor pentru prevenirea și stingerea incendiilor, specifice domeniului de activitate și locului de muncă; - Întocmirea fişei obiectivului şi a îndeplinirii obligaţiilor ce vă revin conform Legii 307 2006, art.16, privînd obligaţiile conducătorului unităţii în domeniul situațiilor de urgență; - Întocmirea planurilor de evacuare şi organizare privind apărarea împotriva incendiilor; - Organizarea și efectuarea exercițiilor de evacuare și intervenție în caz de situații de urgență și consilierea beneficiarilor în vederea întocmirii rapoartelor specifice. Contact: Contact: office.intersafety gmail.com
-
Propune masuri de implementare a cerințelor identificate si urmărește in mod activ modul lor de realizare; Reprezintă compania in relația cu autoritățile pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor in lipsa coordonatorului SSM; Participa la elaborarea și distribuția documentelor cerute de legislația in vigoare in domeniul SSM si situații de urgenta; Aplica reglementările de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale societății, precum și ale locurilor de muncă posturilor de lucru; Verifica cunoașterea și aplicarea de către toți lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire și protecție, precum și a atribuțiilor și responsabilităților ce le revin în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilite prin fișa postului; Participa la identificarea echipamentelor individuale de protecție necesare pentru posturile de lucru din șantier și întocmește necesarul de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecție, conform prevederilor Hotărârii Guvernului privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecție la locul de muncă; Urmărește asigurarea desfășurării activităților lucrătorilor in condiții de maxima siguranță; Participa la elaborarea instrucțiunilor proprii de securitate si sănătate in munca si se asigura de cunoașterea acestora de către angajați; Asigura instruirea lucrătorilor și testează periodic personalul cu privire la normele de securitate si sănătate in munca si PSI; Studii superioare tehnice; Experiență in domeniul construcții (șantier) de preferat; Experiență pe un post similar de minim 1 an prezintă un avantaj; Cunoaște cadrul legislativ general pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor; Cursuri care sa ateste pregătirea in domeniul securității si sănătății in munca (atestat certificat); Curs cadru tehnic cu atribuții PSI. Contact: office.intersafety gmail.com
-
ANGAJAM !!! Inginer Ofertare si Proiectare-Retele Electrice 0.4-20 KW (12000-15000 lei Net ) Inginer Ofertare si Proiectare - Apa Canal (10000-15000 lei Net) Inginer Ofertare si Proiectare-Retea Gaze Naturale-Transgaz(10000-15000 lei Net) Inginer Ofertare si Proiectare-Telecomunicatii (10000-15000 lei Net) Inginer Productie -Retele Electrice (10000-13000 lei Net) Inginer Productie -Apa Canal (10000-12000 lei Net) Inginer Productie-Retea Gaze Naturale-Transgaz (10000-13000 lei Net) Inginer Productie-Telecomunicatii (10000-12000 lei Net) Mecanici-6000(lei Net) Elecrtricieni Auto-Utilaj (5500lei Net) Necalificati (4500 lei Net)
-
Firma de constructie aganjeaza Inginer Constructor pentru locuri spatii mici de joaca, parcuri si lucrari de calibru mic. Pentru mai multe detalii va stam la dispozitie la nr de telefon:
-
Echipa MEGAWATT caută coleg ă pentru postul de Inginer Inginer ofertare devize. COMPETENȚE ȘI ABILITĂȚI necesare postului: -EXPERIENȚĂ* în domeniu; -STUDII superioare în domeniul electric; -ABILITĂȚI de lucru cu schițe desene tehnice; -ABILITĂȚI de ORGANIZARE și GESTIONARE; -Atenție la detalii și muncă în echipă. Cea mai bună echipă. *Căutăm și persoane fără experiență, dornici să avanseze spre calificare. Activitatea se va desfășura în municipiul Bistrița. www.megawatt-bistrita.ro #MEGAWATT #ELECTRICCONNECTION #ANGAJARI