Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Ingineri Companii Disponibil din: 2021-03-10 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Angajam inginer politehnica

    Bragadiru . Inginer pentru activitatea de organizarea productiei de mobilier de exterior , urmarirea productiei si intocmirea de oferte tehnico-economice. Constituie avantaj cunoasterea de programe de prezentare vizuala.

  • Angajăm Inginer Devize Ofertare

    Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.

  • Angajam inginer instalatii electrice

    Compania General DC Instal angajeza inginer instalatii electrice. Candidatul ideal: Studii: medii superioare - profil tehnic Persmis auto categoria B Disponibilitate la deplasari Experienta profesionala: minim 2 ani intr-o pozitie similiara Gestionare activitate de intretinere si mentenata Descrierea postului: - intocmire situatii de lucrari si oferte - gestionare lucrari incepute - intocmire documnete lucrari (procese verbale, situatii de lucrari, carte tehnica, etc.) - emitere comenzii de aprovizionare - planificarea interventiilor - intocmire program si urmarire stadiu interventii - mentinerea relatiilor cu beneficiarii Beneficii: - pachet salarial atractiv in functie de experienta - Instrumente pentru desfasurarea activitatii cat mai eficienta - stabilitatea si siguranta locului de munca - posibilitate avansare Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati.

  • 5

    Inginer service-reparatii pompe hidraulice

    RESPONSABILITATI - service / reparatii pompe si instalatii de automatizare hidraulice-pneumatice-mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea activitatii specifice postului (rapoarte, contactari zilnice, etc.); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; -urmareste derularea contractelor; -monitorizarea pietei; -participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica / fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 5 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * MINIM 5 ANI experienta in VANZARI-SUPORT TEHNIC echipamente hidraulice si pneumatice * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti OFERTA - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial

  • 3

    Angajam ingineri promotia 2018-2020

    Societatea noastra angajeaza ingineri din promotia 2018-2020 pentru pregatire in domeniul ISCIR, SSM-SU-PSI, mentionam ca activitatea se va desfasura in jud. Constanta si jud. Tulcea

  • 1

    Sef Atelier Productie

    Fabrica Multimetal Technology, societate comerciala cu activitate in domeniul productiei de utilaje industriale, linii tehnologice, mașini industriale la comanda, angajeaza SEF ATELIER PRODUCTIE Responsabilitatile postului: Organizeaza si supervizeaza activitatea zilnica a personalului din departamentul de productie conform obiectivelor de productie stabilite; Analizeaza, planifica, organizeaza si coordoneaza resursele interne pentru realizarea obiectivelor; Organizeaza, planifica si conduce activitatea intregului departament de productie in functie de planul de productie stabilit, raspunzand de indeplinirea calitativa si la termen a sarcinilor de productie; Organizeaza si supervizeaza activitatile personalului din subordine si gestioneaza informatiile referitoare la timpul de lucru; Stabileste sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine pe baza fiselor de post si evalueaza periodic personalul din subordine; Verifica executarea corecta a proceselor de lucru si a tuturor operatiunilor efectuate in atelierul de productie; Realizeaza raportari periodice si ad-hoc pe aspecte legate de productie, proiecte si personal; Participa la elaborarea documentatiilor tehnologice pentru produsele fabricate. Cerintele postului: - Studii tehnice; - Experinta ca si coordonator productie atelier sau sectie de minim 3 ani; - Capacitate de coordonare si gestionarea situatiilor de productie; - Capacitate de a conduce echipe de lucratori; - Responsabilitate, seriozitate, bune abilitati de comunicare. Beneficii: Pachet salarial competitiv bazat pe competentele profesionale. Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email

  • 4

    Inginer proiectant utilaje industriale

    Fabrica MULTIMETAL - Companie producătoare de utilaje industriale, linii tehnologice, echipamente şi componente industriale angajeaza PROIECTANT UTILAJE INDUSTRIALE Responsabilitatile postului: - Realizeaza activitati de proiectare asistata de calculator, proiectare 2D, 3D si realizarea desenelor de executie pentru constructii metalice, instalatii si utilaje industriale pentru diverse domenii industriale; - Intocmeste schite de principiu si liste estimative de materiale in vederea realizarii proiectelor in care este implicat; - Ofera informatii tehnice si asigura suportul necesar catre departamentul de productie pe parcursul derularii proiectului; - Analizeaza lista de cerinte (ce poate contine informatii cum ar fi: dimensiuni de gabarit, forte, energia, fiabilitatea, protectia mediului, numarul de exemplare, cerinte specifice, etc.); - Se documenteaza asupra realizarilor din domeniul temei de proiectare; - Defineste si semnaleaza problemele esentiale de solutionat; - Realizeaza proiectarea conceptuala (realizarea mai multor variante de solutionare a temei, evaluarea tehnico economica si selectia solutiei de principiu) si proiectarea functionala; - Realizeaza proiectarea constructiva de ansamblu (ex.: proiectare forma, dimensionare, verificari, evaluare tehnico-economica, reprezentare grafica) si constructiva de detaliu (ex.: realizarea desenelor de executie, de montaj, a listei de repere); - Desfasoara activitati complexe in domeniul elaborarii documentatiei grafice; - Realizeaza documentatia grafica 2D, 3D pentru proiectele companiei; - Foloseste schitele tehnice pentru a redacta si interpreta documentatia tehnica de realizare a produselor; - Detaliaza modele (desene de executie, subansamblu, ansamblu) cu ajutorul aplicatiilor de tip CAD; - Stabileste standardele care trebuie respectate in fazele de executie si montaj; - Urmareste modul de executie si montaj al echipamentelor proiectate; - Asigura asistenta la fabricatie pentru produsele proiectate; - Propune masuri pentru imbunatatirea fiabilitatii produselor proiectate; - Face interventii asupra proiectelor prototip. Dupa testarea proiectului in functiune, face modificarile necesare in schite. Inmaneaza documentatia celor care raspund de aplicarea ei in procesul de productie; - Mentine o colaborare stransa cu personalul tehnic implicat in realizarea proiectului; - Raporteaza periodic către superiorul ierarhic stadiul desfasurarii proiectelor; - Livreaza la termenele stabilite si comunicate de superiorul ierarhic, toate desenele tehnice/ intreg proiectul pentru produsele solicitate conform parametrilor stabiliti. Cerintele postului: - Studii superioare; - Experienta tehnica relevanta ca Inginer Proiectant: minim 5 ani; - Utilizare avansata a softurilor specifice de proiectare: Solidworks, Catia, Autodesk, Pro Engineer, Solid Edge (cunoasterea mai multor programe specifice constituie un avantaj) Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email

  • 4

    Angajare inginer birou

    Firma cu 18 ani experiență în construcții angajează inginer ofertare-decontare, inclusiv pensionar sau tânăr absolvent. Experiența în licitații publice constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Salariu între 1000 și 1400 Euro. Program de lucru luni-vineri. Birou Pta Sudului, lângă Sun Plaza.

  • 5

    angajari in domeniul constructiilor

    angajam : -inginer constructor manager -inginer constructor executie -inginer constructii ofertare-devizare -maistri constructii exeutie -muncitori constructori calificati si necalificati

  • 2

    societate constructii angajeaza

    societate constructii din ploiesti angajam inginer constructii manager , ingineri si maIstri constructii executie,zidari,dulgheri,fierari,placatori polistiren,montatori pavele,finisori,muncitori necalificati

  • 1

    angajam inginer ofertare-devizare constructii

    angajam inginer ofertare-devizare constructii,ingineri si maistrii constructii executie, muncitori calificati si necalificati in constructii

  • Dezvolta-ti cariera la FAR - Recrutare Ingineri

    FAR FOUNDATION dă start programului Dezvoltă-ți cariera la FAR - 2024 Ești inginer la început de drum? Ai absolvit vei absolvi anul acesta Facultatea de Construcții? Vrei să completezi cunoștințele teoretice cu deprinderi practice, dobândite la locul de muncă? Știi că vara asta este cel mai bun moment pentru a-ți începe cariera? Dacă răspunsul este Da la cel puțin la 2 din 4 întrebări, trimite un CV scrisoare de intenție și intri în procesul de selecție pentru viitoarea generație de Ingineri FAR FOUNDATION. Persoanele selectate vor fi angajate și vor avea ocazia să activeze în unul sau mai multe din rolurile disponibile în cadrul departamentelor șantierelor companiei, în baza unui plan de carieră personalizat.

  • 7

    inginer vanzari furtune & armaturi hidraulice

    RESPONSABILITATI - promoveaza si vinde furtune si armaturi hidraulice, pneumatice, mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea vanzarii (rapoarte, contactari zilnice); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; - urmareste derularea contractelor si comenzilor; - monitorizarea pietei; - participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica, fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 3 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti Salariu fix + bonus motivant in functie de realizari! OFERTA - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial

  • OPENTRANS angajează personal pentru biroul tehnic

    Studii superioare tehnice, (constructii, topografie, instalatii, etc) - întocmire propunere tehnică licitații - Foarte bune cunostinte de utilizare Microsoft Office - Cunostinte AutoCad sau alt program similar - Persoana dinamica, flexibila, activa, responsabila, foarte bine organizata, orientata catre obtinerea de rezultate - Foarte bune cunostinte tehnice in domeniul constructiilor de drumuri in special - Poza CV - Permis de conducere Categoria B - se ofera pachet salarial atractiv functie de nivelul de experienta detinut

  • inginer ofertare financiar si tehnic

    Societate specializata in domeniul constructiilor de drumuri si poduri recruteaza ingineri ofertare financiar si tehnic Full time Sediu central Timisoara Candidatul ideal: - absolvent de studii tehnice, preferabil constructii; - experienta minim 2 ani in intocmirea ofertelor tehnice calificare pentru licitatii publice; - excelente cunostinte operare PC (Word, Excel, Microsoft Project); - cunostinte operare programe devize (InterSoft); - cunostinte privind tehnologiile de executie a lucrarilor de constructii, respectiv: drumuri, civile; - capacitate de analiza si sinteza; - abilitati de comunicare, negociere, planificare si spirit de echipa; - simt de raspundere dezvoltat, gandire pozitiva; - persoana activa, orientata spre rezultate; - persoana cu dorinta de munca, dinamica, organizata, serioasa; Responsabilitati: - intocmire documentatii licitatie (formulare, DUAE, Propunere Tehnica sau Propunere financiara, acte diverse); - analizarea documentatiilor de licitatie si solicitarea de completari clarificari acolo unde este cazul; - transmiterea solicitarilor de oferta catre furnizori si analizarea ofertelor primite; - elaborarea Propunerii tehnice conform solicitarilor autoritatilor contractante (Planul Calitatii, Metodologie, Grafic etc.), cu respectarea termenului de depunere a ofertelor; - pregateste si argumenteaza raspunsurile tehnice financiare la solicitarile de clarificari primite din partea comisiilor de evaluare si raspunde de corectitudinea acestora; - urmareste procedura de achizitie publica pana la momentul adjudecarii acesteia; - pentru lucrarile contractate intocmeste Situatiile de plata si Cartea Tehnica a Constructiei; Se ofera: - pachet salarial atractiv; - posibilitatea desfasurarii activitatii intr-o firma in continua dezvoltare; Daca intrunesti cerintele specificate si esti o persoana serioasa, responsabila si atenta la detalii, te asteptam sa faci parte dintr-o echipa tanara si dinamica, alaturi de care vei deveni un profesionist in domeniu si iti vei construi o cariera de succes! Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul (cu poza) la adresa de e-mail

  • 1

    Inginer calitate - senior

    Clientul nostru se distinge ca unul dintre cei mai importanți și respectați producători de produse personalizate din materiale compozite de pe piața europeană și internațională. In acest moment este in cautarea unui Inginer calitate - senior, care sa ajute la modernizarea si dezvoltarea fabricii din Fagaras. Locatie: Fagaras Program de lucru: on-site, L-V, 8h zi Oferta salariala: 7000 lei net luna + bonusuri lunare Beneficii negociabile in cadrul interviului Forma de colaborare: Contract Individual de Munca Responsabilitati: Elaborarea si implementarea sistemelor de management al calitatii Supravegherea proceselor de productie Evaluarea si asigurarea conformitatii cu standardele de calitate Gestionarea documentatiei de calitate Analiza a datelor si raportare Investigarea si solutionarea problemelor de calitate Testare si inspectie Calificari si experienta profesionala: Studii: superioare domeniul tehnic Notiuni de proiectare 2D si 3D Experienta in domeniu de minim 5 ani Limbi straine: engleza sau franceza la nivel conversational In cazul in care oferta pare de interes, asteptam cu drag aplicatiile dvs: - pe whatsapp la numarul de telefon afisat - apel la acelasi numar - la adresa de e-mail afisata

  • 9

    Funcționar Call-center _Sectorul 5

    Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.

Salvează căutarea