Locuri de munca Inginer constructor - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societatea PALEX CONSTRUCTII INSTALATII SRL angajeaza Inginer Constructii Civile pentru Departamentul Tehnic/ Ofertare / decontare. Activitati desfasurate; Intocmeste documentatia necesara propunerii financiare pentru participarea la licitatiile publice pentru lucrari de constructii in conformitate cu legislaţia în vigoare; Studiaza documentatia de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, etc.) in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in documentatia de atribuire; Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus; Participa la vizitarea amplasamentelor, daca este cazul; Cunoaste si aplica legislatia in domeniul achizitiilor publice si licitatii; Intocmeste documentatia de decontare a executiei lucrarilor atribuite ulterior ofertarii. Cerinte: - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii); - minim 3 ani experienta pe partea de ofertare / decontare in domeniul constructiilor; - abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice; - cunoasterea legislatiei specifice in domeniul achizitiilor publice. Oferim: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial competitiv care se va negocia la interviu; - training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională; - carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare;
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Curs sau școală profesională calificare sudor - Minim 2 ani experiență pe o poziție similară. - Cunoașterea procedeelor de sudura mig-mag si oxigaz De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Potrivirea pieselor în vederea tăierii sau sudării - Curățarea părților componente și verificarea acestora în vederea identificării defectelor impurităților - Pregătirea și verificarea aparatelor de sudură - Reglarea tensiunii intensității curentului electric - Consolidarea părților uzate prin acoperirea cu straturi de aliaje - Controlarea pieselor finite utilizând dispositive de măsură specific - Interpretarea și utilizarea documentației tehnice Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Anunț de Angajare Firmă: Point Architects SRL Poziție: Inginer Constructor Experiență: 1-3 ani Descriere: Point Architects SRL caută un inginer constructor talentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Candidatul ideal va avea între 1 și 3 ani de experiență în domeniul construcțiilor și va fi pasionat de inovație și excelență în proiectare și construcție. Responsabilități: Participarea activă la elaborarea și implementarea planurilor de construcție. Supravegherea și coordonarea lucrărilor de construcție pe șantier. Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță. Colaborarea strânsă cu arhitecții și alte echipe implicate în proiecte. Gestionarea resurselor și a bugetelor alocate proiectelor. Cerințe: Diplomă în domeniul ingineriei construcțiilor . Experiență anterioară relevantă în domeniul construcțiilor (1-3 ani). Cunoștințe solide de proiectare și construcție. Abilități excelente de comunicare și gestionare a timpului. Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Atestat de proiectare și sau execuție lucrări de construcții constituie un avantaj. Beneficii: Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanțele. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat .
-
Cerinte: Studii superioare în domeniul instalațiilor sanitare finalizate; Experiență 3-5 ani în domeniu; Cunoștințe privind legislația în vigoare în domeniul instalațiilor sanitare; Cunoștințe aprofundate asupra instalațiilor și echipamentelor de limitare și stingere a incendiilor; Cunoașterea pachetului Microsoft Office, cu precădere Excel; Abilități de prioritizare, de a lucra strategic și la proiecte multiple simultan. Responsabilități: Realizează periodic audit tehnic asupra echipamentelor aflate în dotare și exploatare pentru toate punctele de lucru; întocmește rapoarte privind situația tehnică a echipamentelor; Propune și urmărește implementarea măsurilor de îmbunătățire privind exploatarea instalațiilor; Supervizează verificarile periodice conform normativelor în vigoare; Asigură suport tehnic inginerilor de specialitate din fiecare locație, dacă situația o impune; Supervizează firmele externe în activitatea de mentenanță; Beneficii: Tichete de masa in valoare de 30 Ron zi; Abonament medical privat; Condiții de muncă într-o echipă cu multă experiență.
-
Candidatul Ideal Daca esti o persoana comunicativa, energica, cu spirit de echipa, adaptabila si proactiva te asteptam sa te alaturi echipei de Proiectare din cadrul companiei noastre. Pentru aceasta ai nevoie de: - studii superioare tehnice de specialitate finalizate - T.C.M.; - cunostinte limba engleza - nivel avansat; - cunostinte MS Office; - cunostinte proiectare (AutoCAD 2D, 3D si/sau Unigraphics); - responsabilitate, atentie la detalii. Constituie avantaje: - experienta in domeniul proiectarii; - cunoasterea limbii germane. Descrierea jobului Principalele responsabilitati: - elaborarea proiectelor de executie; - elaborarea ofertelor tehnice. Descrierea companiei Cu o experienta de peste 50 de ani, voestalpine Railway Systems Romania SA si-a consolidat pozitia pe piata romaneasca, fiind singura companie furnizoare de schimbatoare si elemente de infrastructura pentru caile ferate, metrou, tramvai si companii cu linii industriale proprii. Pregatim angajatii pentru a face fata tuturor provocarilor profesionale si sprijinim ideea dezvoltarii unei cariere solide si pe termen lung. Începând cu data de 25 mai 2018 a intrat în vigoare Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice -prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestora. Prin aplicarea la acest job consideram că avem consimțământul Dvs. EXPLICIT in vederea prelucrarii datelor cu caracter personal de către S.C voestalpine Railway Systems Romania SA conform Regulamentului (UE) 2016/679 in scopul recrutarii de personal.
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;
-
Clientul nostru se distinge ca unul dintre cei mai importanți și respectați producători de produse personalizate din materiale compozite de pe piața europeană și internațională. In acest moment este in cautarea unui Inginer calitate - senior, care sa ajute la modernizarea si dezvoltarea fabricii din Fagaras. Locatie: Fagaras Program de lucru: on-site, L-V, 8h zi Oferta salariala: 7000 lei net luna + bonusuri lunare Beneficii negociabile in cadrul interviului Forma de colaborare: Contract Individual de Munca Responsabilitati: Elaborarea si implementarea sistemelor de management al calitatii Supravegherea proceselor de productie Evaluarea si asigurarea conformitatii cu standardele de calitate Gestionarea documentatiei de calitate Analiza a datelor si raportare Investigarea si solutionarea problemelor de calitate Testare si inspectie Calificari si experienta profesionala: Studii: superioare domeniul tehnic Notiuni de proiectare 2D si 3D Experienta in domeniu de minim 5 ani Limbi straine: engleza sau franceza la nivel conversational In cazul in care oferta pare de interes, asteptam cu drag aplicatiile dvs: - pe whatsapp la numarul de telefon afisat - apel la acelasi numar - la adresa de e-mail afisata
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
CERINTE: Diplomă de licență în domeniul constructiilor; Capacitatea de a analiza și interpreta datele tehnice; Abilități de comunicare; Disponibilitatea de a lucra suplimentar; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Program de lucru in schimburi (06:00-14:00;14:00-22:00;22:00-06:00). Ocazional se lucreaza si Sambata; Locatia se afla pe Soseaua de Centura a orasului Ploiesti; BENEFICII: Salariu motivant Tichete 40 lei zi Transport asigurat sau decontat; Asigurare de viata si sanatate; Bonus anual pana la un salariu lunar brut; Tichete de vacanta 3000 lei an; 26 zile concediu an; Prime sarbatori; Al 13-lea salariu
-
Angajam Controlor de calitate in fabrica in Brasov Program de 3 schimburi Salariu atractiv+ 730 lei tichete de masa + sporuri Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
Căutăm Inginer/tehnician centrale termice pentru a se alătura echipei noastre. Punem accent pe munca în echipă și căutăm persoane profesioniste, responsabile, deschise, doritoare să învețe și să evolueze. Responsabilități: Realizează mentenanța aparatelor sub incidența ISCIR sub îndrumarea personalului autorizat; Realizează intervenții la echipamente și va completa toate documentele necesare la finalizarea intervenției; Efectuează verificări tehnice periodice conform legislației în vigoare. Cerințe: Absolvent medii/studii superioare în domeniul tehnic; Experiență în domeniu: minim 1 an în domeniul gazelor naturale și ale aparatelor de încălzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos; Experiență practică în service centrale termice; Cunoașterea principiului de functionare și reglaj al arzătoarelor RIEllO, module de încălzire ApenGroup, Weishaupt; Cunoașterea operării a unor cotrolere de reglaj cum ar fi Buderus, Viessmann, Vitrotronic; Cunoștinte digitale: deprinderi utilizare MS Office; Constituie avantaj deținerea atestatului RVT și/sau RSL, tehnicieni cu atestat RSL; Deținerea permisului de conducere categoria B; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară și de ultimă generație; Operarea celor mai noi echipamente din domeniu; Dezvoltarea unei cariere în domeniul tehnic; Cursuri de pregătire teoretice și practice. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Cautam coleg responsabil pt. postul: Inginer Ofertare pt. Punctul de Lucru din Baia Mare: Cerinte: - studii tehnice superioare - permis B cu experienta - ideal cunostinte de Autocad - experienta de lucru in domeniu tehnic/ constructii constituie avantaj Responsabilitati: - intocmirea, gestionarea si optimizarea ofertelor financiare(detalii despre portofoliul de produse pe www.accesindustrial.ro) - organizarea, coordonarea si gestionarea lucrarilor - dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii companiei
-
Promovat
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta
-
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Angajam Design Engineer (Cables Design) la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - licenta in Inginerie electrica Inginerie energetica sau domeniu similar - experienta in proiectarea cablurilor intr-un mediu de productie - cunostinte in software CAD si alte instrumente de proiectare RESPONSABILITATI: - proiectati si dezvoltati sisteme de cabluri pe baza cerintelor si specificatiilor proiectului - efectuati cercetari si analize pentru a optimiza proiectarea cablurilor pentru performanta si eficienta a costurilor - creati desene detaliate, modele si prototipuri folosind software-ul CAD - efectuati teste si evaluare pentru a valida performanta si fiabilitatea sistemelor de cabluri BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-16.00 - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Candidatul Ideal Ești o persoană cu creativitate inventivă (capacitatea de a aduce îmbunătățiri importante unor produse), îți dorești să fii competitiv, să evoluezi constant și să lucrezi alături de o echipă tânără? Alătură-te echipei noastre! MATECH COMPONENTS S.R.L., caută PROIECTANT INGINER MECANIC din Măgurele, București sau localitățile învecinate. Experiența de mai mulți ani in domeniu constituie un avantaj. Descrierea jobului Ne dorim alături un coleg care să se implice în : Proiectarea mecanica a ansamblurilor din otel, inox si aluminiu pentru realizare mobilier, carcase, benzi transportoare, cuve, etc) Intocmirea documentatiei de productie pentru produse: planuri debitare laser (dxf), planuri indoire si alte prelucrari mecanice Intocmirea listelor de materiale si componente Intocmirea instructiunilor de montaj a reperelor si ansablurilor din tabla Realizarea programelor CNC pentru reperele de prelucrat pe masinile CNC (laser, masina de stantat etc) Alegerea sculelor de stantare, indoire, a matritelor corespunzatoare si regimurilor de lucru a masinilor CNC Ne-am bucura să ai: Cunostinte temeinice desen tehnic si tehnologii de fabricatie, componente si ansambluri mecanice. Cunostinte pentru utilizarea unui program de proiectare 3D (preferabil modul SolidWorks - sheet metal). Cunostinte utilizare pachet MS Office. Abilitati de gestionare, aplicare, intretinere si imbunatatire a documentatiei tehnice elaborate. Beneficii: Salariu atractiv în concordanță cu abilitățile candidatului intre 4000 lei - 8000 lei. Perioada de proba 3 luni. Posibilitatea de renegociere a salariului dupa 3 luni. Sansa de a lucra intr-o echipa tanara, dinamica, dornica de afirmare si progres; Posibilitatea dezvoltarii profesionale intr-o companie in expansiune. Programul de lucru standard este de 8h zi cu 30 de minute pauza de masa de L-V, 08:00-16:30 (la nevoie in perioadele aglomerate se poate solicita angajatului sa efectueze ore suplimentare, acestea fiind remunerate in plus fata de salariu). Adresa: Str. Fermei, nr. 35, oraș Măgurele, jud. Ilfov. Descrierea companiei Oferim servicii de consultanta, proiectare si executie pentru echipamente standard cat si pentru echipamente din inox customizate conform cerintelor si nevoilor clientilor. Producem serii mici inclusiv produse unicat. Oferim servicii de sudura in puncte, TIG, MIG MAG, indoire ruluire teava si strungarie. Prelucrăm metale precum oțel carbon, oțel inoxidabil, aluminiu, cupru sau alamă prin ștanțare cu utilaj CNC TRUMPF TC200R si debitare cu echipament TRUMPF 3030 într-o varietate de moduri, în funcție de cerințele clientului. Utilajele complexe ne permit să efectuăm cu precizie urmatoarele operațiuni: debitare repere, indoire pe abkant CNC, decupare, găurire, ambutisare, filetare sau marcare.
-
SC Electric Serv SRL angajeaza: Inginer executie retele electrice de medie si joasa tensiune Cerintele candidatului: -Studii superioare in domeniul electric; -Experienta pe o pozitie similara minim 3 ani -Cunostinte AutoCAD, Windoc Deviz, Microsoft Office -Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente; -Loialitate si confidentialitate; -Personalitate dinamica,comunicativa,organizata; -Abilitatea de a lucra atat independent cat si in echipa. Responsabilitati: -Realizeaza oferte asigura suportul tehnic in executia proiectului, in ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare; -Analizeaza cererile de oferta, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta; -Extrage listele de cantitati din proiecte; -Formuleaza cereri de oferta catre furnizorii de materiale si analizeaza ofertele primite; -Asigura documentatia din punct de vedere tehnic; -Intocmeste oferte; -Se deplaseaza la amplasamanetul viitoarelor lucrari pentru identificarea elementelor necesare executiei; -Intocmeste norme locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera, utilaj, transport); Beneficii: -Posibilitatea de a activa într-un mediu profesionist, alături de o echipă cu experiență, implicată și in plina dezvoltare; -Pachet salarial atractiv;Salariu: 4000 lei - 6500 lei -Bonuri de masa -Masina de serviciu Program de lucru, Luni - Vineri 08-16.00. Candidatii interesati pot trimite un Curriculum Vitae la adresa de mail Informatii la tel. sau
-
AS GENERAL CONSTRUCT MANAGEMENT SRL este o companie de construcții recunoscută pentru serviciile de cea mai bună calitate, încredere și echipa noastră specializată. Expertiza noastră cuprinde o gamă largă de servicii, inclusiv: Construcții de Blocuri la Roșu: Cu vastă experiență în construcții de blocuri, folosim tehnologia modernă de cofraje pentru a asigura execuții rapide și precise. Case cu Structuri Cadre: Oferim servicii complete pentru construcția de case cu structuri cadre, punând accent pe calitate și durabilitate. Fundații Durabile: Construim fundații solide folosind materiale de înaltă calitate și tehnici avansate. Alte Structuri și Lucrări: Gestionăm o varietate de proiecte complexe, de la radiere la trotuare, platforme betonate, ziduri de sprijin și garduri de mare întindere. Suntem experți în realizarea unei game variate de proiecte, incluzând case cu structuri de cadre, construcții la roșu, structuri din beton armat, blocuri, hale, anexe, cofrări panouri doka sau tego, ziduri de sprijin, garduri, fundații, betoane, zidărie, șape și trotuare betonate. Descrierea rolului: Căutăm un Inginer de Ofertare în Construcții, cu experiență și dedicație, pentru a se alătura echipei noastre. Rolul principal va fi elaborarea de oferte tehnice și comerciale pentru proiectele noastre de construcții. Candidatul ideal va avea o înțelegere profundă a industriei construcțiilor și abilitatea de a evalua și a calcula costurile eficient. Responsabilități principale: Evaluarea cerințelor proiectului și elaborarea ofertelor Calcularea costurilor și estimarea bugetelor Colaborarea strânsă cu echipa de proiect pentru asigurarea acurateței ofertelor Menținerea relațiilor cu furnizorii și subcontractorii Urmărirea tendințelor de piață și actualizarea ofertelor conform necesităților Cerințe: Studii superioare în Inginerie Civilă sau domenii conexe Experiență relevantă în ofertare și sau management de proiect în construcții Cunoștințe solide în estimarea costurilor și planificarea proiectelor Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă Ce oferim: Oportunitatea de a lucra la proiecte diverse și provocatoare Un mediu de lucru dinamic și susținut Salariu competitiv, negociabil în funcție de experiență și competențe Posibilitatea de a colabora pe proiecte, cu plată în funcție de proiect
-
Cerintele postului: - absolvent studii tehnice de profil ; - urmarirea si controlul lucrarilor cu respectarea planurilor si a termenelor de executie ; - coordonarea lucrarilor, coordonarea echipei de muncitori, coordonarea comenzilor de materiale ; - verificarea respectarii standardelor de calitate si a metodelor de executie ; Angajam persoane cu sau fara experienta, chiar si studenti dornici sa invete, salariu negociabil in functie de experienta, program full-time
-
Inginer Ofertare Decontare - Devizier Cerinte: Absolvent studii superioare tehnice (facultate de constructii)+ certificat expert achizitii publice ( constituie un avantaj ) Experienta in domeniul licitatiilor/devizelor de minim 5 ani; Cunostiinte avansate de operare PC - Autocad , MS office (Word, Excel, Power Point) , Programelor de devize. Certificat de absolvire a unui curs de expert achizitii publice (in ultimii 3 ani), Cunostinte de legislatie in domeniul achizitiilor publice, Foarte bune cunostiinte tehnice in domeniul instalatiilor gaze naturale; Excelente abilitati de comunicare; Persoana responsabila, organizata, dinamica, orientata catre obtinerea de rezultate; Capacitate de a lucra cu termene limita; Autodidact, cu o gandire analitica. Capacitatea de prioritizare; Rigurozitate si atentie pentru detalii; Scrisoare de recomandare de la ultimul angajator Responsabilitati: Introduce articolele de deviz si cantitatile acestora in programe de specialitate, colaborand cu ceilalti membrii ai departamentului ; Studiaza documentatiile tehnice de executie si normativele in vigoare in vederea incadrarii corecte a articolelor de deviz; Verifica si certifica prin semnatura toate documentele pe care le elaboreaza pe calculator sub aspectul corectitudinii metologiei de calcul si a concordantei preturilor, tarifelor si al coeficientilor aplicati Intocmeste defalcatorul de manopera si defalcatorul pretului de cost lunar si cumulat ; Intocmeste comparative de resurse materiale; Pastreaza confidentialitatea asupra ofertelor intocmite si a preturilor; Intocmeste extrase de devize, analize de pret, evaluari, estimari, bugete/oferte de pret pentru toate investitiile societatii; Intocmeste devizele pentru planul operativ pe baza cantitatilor si stadiilor fizice date de seful de santier pentru lucrarile de care raspunde. Calculeaza si intocmeste oferte pentru licitatii publice si/sau private Studiaza proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile si procedurile prevazute pentru realizarea ofertei. Intocmeste un extras estimativ de material si echipamente din proiect, in cazul in care nu exista liste de cantitati in proiect. Participa la realizarea graficelor de executie Intocmeste/verifica situatii de lucrari. Salariu si alte beneficii: Salariul motivant cu posibilitatea de promovare + bonificatii. SC. MAREUROPA CONSTRUCT SRL
-
SC GRIMET CONSTRUCT SRL angajeaza: LACATUSI CONFECTII METALICE SI SUDORI Cerinte: -asigurarea calitatii lucrarilor executate -disciplina si respectarea normelor si procedurilor -calificare pe meserie -experienta sudura MIG-MAG si WIG (pentru sudori) - bune cunostinte profesionale si de desen tehnic (in special pentru lacatusi) Oferim: - PACHET SALARIAL ATRACTIV, BAZAT PE NIVELE DE COMPETENTE DEMONSTRATE - PRIME DE PERFORMANTA LUNARE - CONDITII DE MUNCA SI RETRIBUTIE BUNE - CURSURI SI INSTRUIRI DE SPECIALIZARE SI CRESTERE A COMPETENTELOR - card de masa - transport - asigurare medicala personalizata - un loc de munca stabil si sigur, unde sunteti respectat si de unde puteti iesi la pensie CV-uri si informatii la: - tel.: - tele-amil: - site: www.grimetconstruct.ro