Anunțuri
Ingineri Companii Disponibil din: 2021-04-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Societatea PALEX CONSTRUCTII INSTALATII SRL angajeaza Inginer Constructii Civile pentru Departamentul Tehnic/ Ofertare / decontare. Activitati desfasurate; Intocmeste documentatia necesara propunerii financiare pentru participarea la licitatiile publice pentru lucrari de constructii in conformitate cu legislaţia în vigoare; Studiaza documentatia de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, etc.) in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in documentatia de atribuire; Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus; Participa la vizitarea amplasamentelor, daca este cazul; Cunoaste si aplica legislatia in domeniul achizitiilor publice si licitatii; Intocmeste documentatia de decontare a executiei lucrarilor atribuite ulterior ofertarii. Cerinte: - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii); - minim 3 ani experienta pe partea de ofertare / decontare in domeniul constructiilor; - abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice; - cunoasterea legislatiei specifice in domeniul achizitiilor publice. Oferim: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial competitiv care se va negocia la interviu; - training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională; - carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare;
-
Promovat
Angajam inginer constructor pentru reabilitare blocuri CERINȚE Efectuarea antemăsurători (atașamente) conform articolelor din deviz pentru pregătirea situațiilor de lucrări NR SI NCS. NOTE DE CONSTATARE DACA EXISTA DIFERENȚE IN PROIECT. Procese verbale de lucrări ascunse si de calitate. PREGĂTIREA documentatiei la fiecare situație de lucrări (cartea tehnica) Urmărirea calității lucrărilor conform proiect și organizarea etapelor de lucrări. Salariu 2000 euro. Relații la tel
-
Promovat
Restaurant din sud-vestul Germaniei, zona orașului Freiburg im Breisgau, angajează o doamnă bucatar cu experiență în bucătăria italiană internațională. Limba germană nu este obligatorie. Se oferă salariu net lunar 1800 - 2000 de euro în funcție de experiență. Cazarea și masa sunt asigurate gratuit. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul afișat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerintele postului: - absolvent studii tehnice de profil ; - urmarirea si controlul lucrarilor cu respectarea planurilor si a termenelor de executie ; - coordonarea lucrarilor, coordonarea echipei de muncitori, coordonarea comenzilor de materiale ; - verificarea respectarii standardelor de calitate si a metodelor de executie ; Angajam persoane cu sau fara experienta, chiar si studenti dornici sa invete, salariu negociabil in functie de experienta, program full-time
-
Cerinte: -permis de conducere categoria B - studii de profil - dispus la deplasari
-
Angajam, in conditii deosebite (ne marim echipa), inginer constructor, specializare constructii civile, responsabil de coordonarea si conducerea tuturor activitatilor dintr-un santier. Se ofera: Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, cu venit real inregistrat; Salariu atractiv si bonusuri in concordanta cu pregatirea profesionala, experienta dovedita, atitudinea si implicarea aratate si in functie de rezultatele obtinute; Program de lucru fix: 7:45: - 12:00 si 13 -17:15, de luni pana vineri si 8:00 -14:00 sambata, alternativ cu zile de sambata libere, indiferent de anotimp; Colectiv bine inchegat de colegi tineri, ambitiosi, deschisi, ce asigura un cadru propice pentru lucrul in echipa si cu rezultate profesionale de exceptie Birou propriu, calculator (laptop), telefon mobil, auto si cazare (dupa caz); Se cere: Pregatire profesionala (studii superioare, finalizate cu licenta) si experienta relevanta in domeniul constructiilor civile pentru cladiri rezidentiale; Experienta in coordonarea echipelor de muncitori si in lucrul cu oamenii, comunicare eficienta cu beneficiarii; Seriozitate si corectitudine, responsabilitate, implicare, atitudine proactiva; Disponibilitate pentru relocare in cazul santierelor noi deschise in tara; Utilizare computer (min. pachet Office, inclusiv Project Management, AUTOCAD, soft-uri de tip ERP); Permis de conducere categoria B; Limba engleza nivel conversational. CV-urile se transmis pe emailul companiei sau se ataseaza anuntului. Vor fi contactati pentru interviu si detalii aplicantii ce indeplimesc minimum de conditii. Firma de constructii civile cu activitate specializata pe domeniul rezidential, avand in portofoliu multe lucrari realizate in cadrul unor proiecte mari, deja finalizate (Siena, Top Class, Astrelor, Young City etc.), si alte contracte de executie aflate in derulare, in zona Bucuresti si in tara, inclusiv proiecte proprii, oferim servicii profesionale complete pentru construirea de proiecte imobiliare de tip rezidential, inclusiv consultanta, consiliere si management de proiect.
-
Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza inginer derulare contracte cost controller in domeniul tehnic - constructii, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 1 an. Responsabilitati: - verificarea cantitatilor conform proiect; - intocmire si verificare situatii de lucrari; - intocmire situatii bugete; - verificare specificatii tehnice echipamente materiale; - estimarea costului total al lucrarilor proiect in baza informatiilor actualizate, factorii de risc, serviciul contractat, planul proiectului si timpul + resursele necesare; - alocarea bugetului proiect in baza analizelor efectuate si distribuirea costurilor pe centre de cost; - pregatirea de rapoarte lunare privind incadrarea in obiectivele financiare de timp stabilite; - mentinerea legaturii cu Managerul de proiect si partile implicate in proiect; - deplasarea periodica in teren pentru obtinerea de informatii actualizate si corecte; - pregatire de rapoarte, analize si previziuni lunare bazate pe stadiul proiectului si informatiile colectate. Cerinte minime: - studii superioare de specialitate (de preferat facultatea de constructii); - cunostinte informatice - MS Office - Word, Excel, AutoCAD. - abilitati de comunicare si capacitate de organizare; - capacitate de analiza si sinteza; - preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual; - rezistenta la stresul intelectual. Beneficii: - salariu motivant in functie de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente de ultima generatie. Ne puteti contacta prin intermediul adresei de e-mail (pentru a trimite CV) sau a numarului de telefon din anunt.
-
Societate de constructii (care execută lucrări de apă și canalizare), cu sediul în mun. Oradea, jud. Bihor, angajează Expert tehnic achizitii. .Persoanele interesate in vederea angajarii sunt rugate sa trimita CV-uri. Sarcini: Intocmeste documentatia tehnica pentru participarea la licitatii; Analizeaza si verifica indeplinirea conditiilor referitoare la eligibilitate, inregistrare, capacitate tehnico-economica, situatie financiara, solicitate prin documentatia de atribuire; Pregateste si elaboreaza documentatiile in vederea participarii la procedurile de achizitie publica, in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire si caietele de sarcini; Cerinte: Studii superioare de specialitate (de preferat facultatea de inginerie). Cunostinte tehnice , economice, juridice. Operare PC: Word, Excel, programe specific (Intel Soft). Abilitati de comunicare. Capacitate de organizare. Capacitate de analiza si sinteza. Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara.
-
Candidatul Ideal Studii superioare tehnice specializare in domeniul constructiilor ; Cunoastere program de devize (preferabil Windev); Cunoastere program Autocad; Capacitate de organizare Descrierea postului: - intocmeste atașamentele si situatiile pentru lucrările lunare executate si le sustine in fata beneficiarului ; - verifica solicitarile de lucrari lunare de la subantreprenori, le coreleaza cu informatiile primite din șantier; - intocmeste rapoarte lunare despre stadiul lucrărilor și actualizeaza programul de execuție; - participa la intocmirea ofertelor financiare si a documentatiei pentru participarea la licitatii; - analizeaza caietele de sarcini in vederea solicitarii de clarificari (daca este cazul); - intocmeste cereri de oferta catre furnizori, analizeaza si selecteaza ofertele primite pentru materiale, echipamente si lucrari pentru proiectul aflat in stadiul de ofertare; - analizeaza proiectul si concordonta acestuia cu listele de cantitati; - gestionarea documentelor de calitate
-
Energomontaj Timisoara angajeaza inginer mecanic cu experienta in activitatea de executie si urmarire lucrari pe santiere. Angajarea se face cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata . Salarizarea se face in functie de experienta in domeniu. Cerinte; -acte de calificare in domeniu -experienta in domeniu -disponibil pentru deplasari si program prelungit -cazare pentru angajatii din alta localitate Canditatii intersati se vor adresa la sediul firmei sau la tel. .
-
-
SC FIBROBETON SRL angajează Inginer mecanic automatist cu experiență de lucru pe mașini cu comandă numerică. Mai multe detalii la nr. Șerbănescu Bogdan
-
Montrepcom SRL - angajeaza personal pentru coordonare și urmărire lucrări șantiere. CANDIDATUL IDEAL : experiența pe o poziție similar constituie un avantaj; permis de conducere cat. B are dorință de dezvoltare într-un colectiv profesionist își dorește să lucreze într-o echipă eficientă OFERIM : pachet salarial competitiv mediu de lucru profesionist posibilitatea de dezvolare profesională CINE SUNTEM ? Suntem o companie cu 30 de ani de tradiție în domeniul proiectării și execuției de instalații Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne CV-ul tau.
-
Candidatul Ideal Ești o persoana tehnica si pasionata de cifre?. Vino în echipa Stadtmeister Vent pentru a creste impreuna! Căutăm un consultant tehnic de ofertare in instalatii HVAC dedicat, pentru a ni se alătura. Suntem o companie în continua expansiune în industria instalațiilor HVAC, contractori generali pentru mall-uri, clădiri de birouri, spații comerciale și hale industriale. Cerințe: Studii superioare tehnice finalizate, de preferat Facultatea de Instalații, Facultatea de Inginerie a Instalațiilor, sau Facultatea de Construcții și Instalații Persoana tehnica cu vedere spatiala, analitica si organizata Experiență anterioară ca inginer de ofertare de minim 2 ani Experienta in citirea planurilor complexe in AutoCad Cunoștințe solide in masuratorile cu ruleta digitala Cunoștințe avansate de MS Office Capacitatea de a respecta termenele limita cu privire la realizarea ofertelor Abilități de comunicare și colaborare, atât cu membrii echipei, cât și cu clienții Experienta in proiectare reprezinta un avantaj Descrierea jobului Responsabilități: Analiza proiectelor impreuna cu echipa tehnica Oferira consultanță tehnică clienților și colegilor implicati în instalare Elaborarea si emiterea cererilor de oferta Realizarea ofertelor pe baza listelor de cantitati proiect tehnic Studiul pietei si identificarea oportunitatilor de crestere a companiei Mentinerea relatiilor cu clientii atunci cand este cazul Prezentarea ofertelor atunci cand este necesar Urmarirea proiectelor alocate in colaborarea cu reprezentantul din santier Dezvoltarea de soluții tehnice eficiente pentru sistemele HVAC Beneficii: Tichete de masă 21 de zile de concediu de odihnă Sistem de bonusare in functie de performante Renegociere salariala anuala in functie de evolutie Cursuri de dezvoltare personală și profesională Flexibilitate în a-ți pune aptitudinile în aplicare pentru a ajunge la cel mai bun rezultat Deschidere catre noi propuneri Program fix, să îți rămână timp pentru familie și prieteni Salariul se va negocia in functie de pregatirea experienta candidatului Descrierea companiei Ca o mică afacere de familie STADTMEISTER VENT a luat naștere în 2003 sub numele societății de atunci EUROPOL INSTAL, executând o multitudine de tipuri de instalații pentru clădiri industriale și rezidențiale. Prin perseveranță şi cu o experiență de peste 18 ani, transparenţi şi înclinaţi către nevoile clienţilor, aducem valoare pieţei naţionale de ventilaţii şi climatizare. Ca urmare a unui proces îndelungat de formare a echipei, împreună cu investiţii în echipamente de ultimă generaţie, fabrica STADTMEISTER VENT se poate mândri astăzi cu o capacitate de producţie de tubulatură metalică circulară şi rectangulară din tablă zincată şi inox de peste 20.000 mp lună.
-
Companie autorizata ISCIR si ANRE angajeaza inginer pentru service centrale termice, puneri in functiune, verificari tehnice periodice si revizii, interventii / reparatii in garantie si post-garantie. Cerinte: minime cunostinte tehnice in domeniul de service/mentenanta/verificari/revizii centrale termice si instalatii gaze naturale, detinerea de autorizatii ISCIR si ANRE - constituie un avantaj, dar nu sunt obligatorii, posesor permis de conducere categoria B, abilitati de comunicare si relationare cu clientii, spirit de echipa. Oferim:traininguri de specializare, pachet salarial motivant, tichete de masa si cadou, asigurare medicala, autoturism serviciu, telefon, cursuri de pregatire, mediu de lucru placut.
-
Descrierea jobului: - proiecteaza piese 3D dupa date impuse sau dupa desene 2D -executa modificari in datele 3D si 2D dupa cerintele clientului Candidatul ideal: - absolvent al unei institutii de profil: liceu, Inginerie Mecanica sau Automatica - cunostinte temeinice de desen tehnic 2D si proiectare 3D:Inventor, SolidWorks, AutoCad - persoana organizata, motivata si orientata catre client; - ambitios, dinamic, deschis, comunicativ; - foarte bune abilitati de negociere, planificare si persuasiune; Constituie avantaj: - permis de conducere categoria B. Oferta (bonusuri, beneficii) - salariu atractiv, corespunzator activitatii prestate, bonusuri de prezenta si performanta; bonuri de masa; - lucru in mediu tanar si dinamic, cu reale posibilitati de dezvoltare a carierei intr-o companie de prestigiu.