Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca Inginer constructor - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 13

    AngajezEchipeAnvelopariBlocuri Izolatii, Termosistem Plan Calitate Profesionslism ProcentajManopera

    Angajare Colaborare cu Socierate Subcontractoare-Contractor general- Anvelopări Blocuri Izolații Fundații Izolate ,angajeaza urgent:-Echipe Anvelopari Izolatii Blocuri Termosistem Structuri la m2 sau LV sau Stundenlohn sau Personal calificat si necalificat pentru Santiere mari doar cu cu experienta. Cunoscători Plan Sef Echipa constituie avantaj -Contract Fonduri EU procentaj la Execuție Manopera, ,Cazare,transport, negociabil,urgent,profesionalism.Urgent,relatii si C v pe :Whatsapp,mob .

  • 9

    Angajam ingineri geodezi, tehnicieni cadastristi, desenatori autocad, topografi, cadastristi

    Angajăm: INGINERI GEODEZI, Studenti , Tehnicieni Topografie Cadastru (Ploiesti, Prahova) Ce ai avea de făcut in functie de ce stii si ce ti ar placea sa faci? A. În departamentul scanare laser 3D & LiDAR: - să efectuezi măsurători de scanare laser 3D; - să efectuezi masuratori topografice - să efectuezi post-procesarea măsurătorilor topo efectuate - să realizezi planuri 2D în conformitate cu standardele și procedurile companiei; -Zboruri cu drona, iar dacă nu știi te învățăm noi. B. În departamentul fotogrametrie de joasă altitudine - să efectuezi zboruri cu drona; - să efectuezi măsuratori GPS; - să procesezi măsurători GPS; - să procesezi datele LiDAR sau imaginile obținute din zboruri cu drone. C. În departamentul de Topografie: -Lucrari de cadastru sistematic la birou sau la teren in functie de preferinta si priceperea ta. - să execuți ridicări topografice daca ai mai facut asta; - sa realizezi planuri in Autocad si documentatiile de specialitatea Cadastru/Topografie; -Autocad, Microsoft Office: - studii superioare în inginerie geodezică sau aproape finalizate; -cunoștinte în utilizarea programelor de desenare tip CAD 2D - reprezintă avantaj 3D; -expertiza in lucrul pe teren cu echipamente topo va crea un avantaj salarial; Dacă acest anunt nu prezintă interes pentru tine, dar știi pe cineva căruia i s-ar potrivi, ne-am bucura să dai de veste mai departe. 4. desenator in Autocad Așteptăm CV-ul tău la adresa: ; mobil , detalii la www.toping.ro PS: putem oferi salarii nete intre 3000 lei si 16000lei negociabile la sustinerea interviului in functie de priceperea , disponibilitatea si aportul stabilit contractual. Te asteptam sa ne contactezi.

  • 3

    Angajez Inginer constructor proiectant

    Absolvent al facultatii de constructii, cunostinte de dimensionre a constructiilor,, ordonat, organizat, constiincios, operare intr-un program de desenare. Conditii de salarizare avantajoase.

  • 2

    Angajez inginer instalati in proiectare

    Cunostinte de programe de calcul si desenare, constiincios si pasionat de proiectare. Salar atractiv. Conditii avantajoase de lucru

  • 1

    Inginer Proiectant

    angajam Inginer Proiectant. Sarcini: -Dezvoltarea și proiectarea structurilor și confecțiilor metalice, asigurându-se că proiectele sunt realizate conform specificațiilor tehnice și standardelor de calitate. -Elaborarea planurilor și desenelor tehnice pentru confecții metalice folosind software CAD (AutoCAD, SolidWorks, etc.). -Calcularea și dimensionarea structurilor metalice, asigurându-se că respectă normele și reglementările în vigoare. -Dezvoltarea și îmbunătățirea produselor existente. -Colaborarea cu echipele de producție și alte departamente pentru a asigura realizarea proiectelor conform specificațiilor. Cerinte: -Cunoștințe avansate de utilizare a software-urilor CAD (AutoCAD, SolidWorks). -Abilități excelente de calcul și cunoașterea standardelor de proiectare și construcție. -Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă. -Capacitate de analiză și atenție la detalii. -Diplomă de licență în inginerie. Program de lucru: L-V

  • 4

    Angajam ingineri promotia 2018-2020

    Societatea noastra angajeaza ingineri din promotia 2018-2020 pentru pregatire in domeniul ISCIR, SSM-SU-PSI, mentionam ca activitatea se va desfasura in jud. Constanta si jud. Tulcea

  • Angajam persoana responsabila cu controlul calitatii muncii

    Societate de constructii, angajeaza persoana responsabila cu eficienta executiei tehnice a muncii in santierele noastre din Bucuresti si Judetul Ilfov. Oferim conditii atractive de lucru, contract de munca pe perioada nedeterminata, program 8 ore zi de luni pana vineri, salariu motivant + bonusuri, integrare intr-o echipa dinamica si motivata. Cerinte: - Permis de conducere categoria B; - Cunostinte despre ceea ce presupune activitatea in santiere; - Disponibilitate de deplasare; - Sa informeze asupra necesarului de marfa; - Sa verifice calitatea si eficienta lucrarilor executate; Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa de email. Va asteptam in echipa noastra!

  • 5

    Inginer service-reparatii pompe hidraulice

    RESPONSABILITATI - service / reparatii pompe si instalatii de automatizare hidraulice-pneumatice-mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea activitatii specifice postului (rapoarte, contactari zilnice, etc.); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; -urmareste derularea contractelor; -monitorizarea pietei; -participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica / fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 5 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * MINIM 5 ANI experienta in VANZARI-SUPORT TEHNIC echipamente hidraulice si pneumatice * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti OFERTA - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial

  • Angajez arhitect, proiectant - desenator

    Angajez: - arhitect - pentru intocmire relevee la cladiri; - proiectant instalatii - cunostinte programe AUTOCAD, ARHICAD sau Allplan

  • 2

    Sef Atelier Productie

    Fabrica Multimetal Technology, societate comerciala cu activitate in domeniul productiei de utilaje industriale, linii tehnologice, mașini industriale la comanda, angajeaza SEF ATELIER PRODUCTIE Responsabilitatile postului: Organizeaza si supervizeaza activitatea zilnica a personalului din departamentul de productie conform obiectivelor de productie stabilite; Analizeaza, planifica, organizeaza si coordoneaza resursele interne pentru realizarea obiectivelor; Organizeaza, planifica si conduce activitatea intregului departament de productie in functie de planul de productie stabilit, raspunzand de indeplinirea calitativa si la termen a sarcinilor de productie; Organizeaza si supervizeaza activitatile personalului din subordine si gestioneaza informatiile referitoare la timpul de lucru; Stabileste sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine pe baza fiselor de post si evalueaza periodic personalul din subordine; Verifica executarea corecta a proceselor de lucru si a tuturor operatiunilor efectuate in atelierul de productie; Realizeaza raportari periodice si ad-hoc pe aspecte legate de productie, proiecte si personal; Participa la elaborarea documentatiilor tehnologice pentru produsele fabricate. Cerintele postului: - Studii tehnice; - Experinta ca si coordonator productie atelier sau sectie de minim 3 ani; - Capacitate de coordonare si gestionarea situatiilor de productie; - Capacitate de a conduce echipe de lucratori; - Responsabilitate, seriozitate, bune abilitati de comunicare. Beneficii: Pachet salarial competitiv bazat pe competentele profesionale. Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email

  • 4

    Inginer proiectant utilaje industriale

    Fabrica MULTIMETAL - Companie producătoare de utilaje industriale, linii tehnologice, echipamente şi componente industriale angajeaza PROIECTANT UTILAJE INDUSTRIALE Responsabilitatile postului: - Realizeaza activitati de proiectare asistata de calculator, proiectare 2D, 3D si realizarea desenelor de executie pentru constructii metalice, instalatii si utilaje industriale pentru diverse domenii industriale; - Intocmeste schite de principiu si liste estimative de materiale in vederea realizarii proiectelor in care este implicat; - Ofera informatii tehnice si asigura suportul necesar catre departamentul de productie pe parcursul derularii proiectului; - Analizeaza lista de cerinte (ce poate contine informatii cum ar fi: dimensiuni de gabarit, forte, energia, fiabilitatea, protectia mediului, numarul de exemplare, cerinte specifice, etc.); - Se documenteaza asupra realizarilor din domeniul temei de proiectare; - Defineste si semnaleaza problemele esentiale de solutionat; - Realizeaza proiectarea conceptuala (realizarea mai multor variante de solutionare a temei, evaluarea tehnico economica si selectia solutiei de principiu) si proiectarea functionala; - Realizeaza proiectarea constructiva de ansamblu (ex.: proiectare forma, dimensionare, verificari, evaluare tehnico-economica, reprezentare grafica) si constructiva de detaliu (ex.: realizarea desenelor de executie, de montaj, a listei de repere); - Desfasoara activitati complexe in domeniul elaborarii documentatiei grafice; - Realizeaza documentatia grafica 2D, 3D pentru proiectele companiei; - Foloseste schitele tehnice pentru a redacta si interpreta documentatia tehnica de realizare a produselor; - Detaliaza modele (desene de executie, subansamblu, ansamblu) cu ajutorul aplicatiilor de tip CAD; - Stabileste standardele care trebuie respectate in fazele de executie si montaj; - Urmareste modul de executie si montaj al echipamentelor proiectate; - Asigura asistenta la fabricatie pentru produsele proiectate; - Propune masuri pentru imbunatatirea fiabilitatii produselor proiectate; - Face interventii asupra proiectelor prototip. Dupa testarea proiectului in functiune, face modificarile necesare in schite. Inmaneaza documentatia celor care raspund de aplicarea ei in procesul de productie; - Mentine o colaborare stransa cu personalul tehnic implicat in realizarea proiectului; - Raporteaza periodic către superiorul ierarhic stadiul desfasurarii proiectelor; - Livreaza la termenele stabilite si comunicate de superiorul ierarhic, toate desenele tehnice/ intreg proiectul pentru produsele solicitate conform parametrilor stabiliti. Cerintele postului: - Studii superioare; - Experienta tehnica relevanta ca Inginer Proiectant: minim 5 ani; - Utilizare avansata a softurilor specifice de proiectare: Solidworks, Catia, Autodesk, Pro Engineer, Solid Edge (cunoasterea mai multor programe specifice constituie un avantaj) Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email

  • Ofertare calculatii pereti cortina, tamplarie si fatade ventilate

    Suntem în căutarea unui coleg sau unei colege pentru gestionarea interacțiunilor cu partenerii noștri actuali si potentiali parteneri, cu accent pe ofertare și consultanta tehnică. Responsabilități:Înțelegerea nevoilor partenerilor noștri și crearea unei interacțiuni cât mai eficiente și cu rezultate palpabile este esențială.Colectarea informațiilor necesare și elaborarea ofertelor și detaliilor tehnice pentru proiectele în curs de desfășurare sunt pașii cruciali în acest proces. Cunoasterea pietei de profil (pereti cortina, balustrade sticla, fatade ventilate) este obligatorie.Cunoasterea programelor de calcul pentru tamplarie aluminiu, pereti cortina si implicit a Autocadului este necesara atat la nivel de studiere detalii cat si pentru conceperea de detalii tehnice simple. Nu cautam un robot si nici pe Superman, ne dorim inca un coleg cu care sa impartim munca pentru a deveni si mai buni in ceea ce facem.

  • 1

    Firma de instalatii electrice din Sibiu angajeaza ingineri

    SC Electric Serv SRL angajeaza: Inginer executie retele electrice de medie si joasa tensiune Cerintele candidatului: -Studii superioare in domeniul electric; -Experienta pe o pozitie similara minim 3 ani -Cunostinte AutoCAD, Windoc Deviz, Microsoft Office -Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente; -Loialitate si confidentialitate; -Personalitate dinamica,comunicativa,organizata; -Abilitatea de a lucra atat independent cat si in echipa. Responsabilitati: -Realizeaza oferte asigura suportul tehnic in executia proiectului, in ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare; -Analizeaza cererile de oferta, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta; -Extrage listele de cantitati din proiecte; -Formuleaza cereri de oferta catre furnizorii de materiale si analizeaza ofertele primite; -Asigura documentatia din punct de vedere tehnic; -Intocmeste oferte; -Se deplaseaza la amplasamanetul viitoarelor lucrari pentru identificarea elementelor necesare executiei; -Intocmeste norme locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera, utilaj, transport); Beneficii: -Posibilitatea de a activa într-un mediu profesionist, alături de o echipă cu experiență, implicată și in plina dezvoltare; -Pachet salarial atractiv;Salariu: 4000 lei - 6500 lei -Bonuri de masa -Masina de serviciu Program de lucru, Luni - Vineri 08-16.00. Candidatii interesati pot trimite un Curriculum Vitae la adresa de mail Informatii la tel. sau

  • Ingineri proiectare

    IPTANA S.A., cea mai importanta societate de proiectare din Romania, cu o experienta de peste 65 de ani in domeniul proiectarii infrastructurii de transport rutier, maritim si aeroportuar, cu sediul in Bucuresti, sector 1, angajeaza full-time: ingineri cai ferate, drumuri si poduri - specializarea drumuri, experienta 3 - 5 ani in domeniul de activitate; expert achizitii publice.

  • 14

    SC angajeaza electricieni si ajutor de electrician Bucuresti

    SC angajeaza electricieni in constructii si ajutor de electrician in Bucuresti . Salariul final se discuta la interviu. Se solicita pentru postul de electrician in constructii: - calificare si experienta in montaj doze, prize, diverse întrerupatoare, pat cable, legat in tablouri dupa scheme monofilare, etc; - citirea si punerea in aplicare a planului de instalatii electrice. Oferim: - seriozitate; -contract de munca perioada nedeterminata; -program L-V 8h 8,5h in functie de santier Sambata nu se lucreaza. -salariul la timp, bonusuri de performanță Sunati, nu dati mesaje.

  • 5

    Inginer mentenanta

    Companie prezenta pe piata romaneasca din anul 2001 cauta sa extinda echipa cu un inginer intretinere, mentenanta instalatii termice, cazane, schimbatoare de caldura; Cautam inginer cu experienta, cu bune cunostinte de comunicare in limba engleza, dispus sa calatoreasca, posesor de permis de conducere. Asteptam cv-uri pe adresa:

  • 7

    inginer vanzari furtune & armaturi hidraulice

    RESPONSABILITATI - promoveaza si vinde furtune si armaturi hidraulice, pneumatice, mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea vanzarii (rapoarte, contactari zilnice); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; - urmareste derularea contractelor si comenzilor; - monitorizarea pietei; - participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica, fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 3 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti Salariu fix + bonus motivant in functie de realizari! OFERTA - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial

  • 10

    Funcționar Call-center _Sectorul 5

    Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.

  • Angajăm Inginer Devize Ofertare

    Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.

  • 37

    Broker imobiliar

    Vino fara costuri la Gaminvest, leader in imobiliare cu peste 17 ani experiență si performante remarcabile in Oradea si Bihor. Suntem compania cu cel mai mare portofoliu de proprietati si contacte, cu doua sedii in Oradea și o echipă puternică brokeri cu cariere de succes în desfasurare. Din acest motiv, luam in echipa noastra doar brokeri sau agenti cu experienta și rezultate in imobiliare sau vanzari. Fără costuri lunare, fără costuri pentru cursuri, fără costuri de marketing, fără taxe de birou Ce oferim? Fix lunar + Comision + Bonusuri Grile generoase pe nivele de performanta si comision variabil in functie de experienta si performanta Acces nelimiat la portofoliul și bazele de date de clienți Training de nivel expert, formare profesionala si cursuri de vanzari, comunicare si marketing imobiliar Mașină de firmă, laptop de firmă, telefon cu număr de firmă, birou modern cu toate facilitațile de birotică, scanner, imprimante, sală de ședințe, etc Departament juridic intern in companie, ca suport la dispoziția brokerilor în activitatea imobiliară precum și personal de secretariat Înființare societata sau PFA și serviciul de contabilitate lunară, gratuit, sustinut de catre agenție Promovare si publicitate imobiliară a portofoliului Sună interesant? Te vrem în echipa noastră!

Salvează căutarea