Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Dolj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • HELIN angajeaza ospatari, cameriste, ajutor bucatar si vanzatoare magazin general. Conditii avantajoase!

  • Solicit angajare jurist sau consiier juridic .Licentiat in stiinte juridice.Cu stagiu de pregatire in domeniu juridic.

  • Tehnician veterinar cu experienta în ferme zootehnice, 49 ani și sint din Dolj și dețin permis cat b.. Doresc loc de munca în domeniul zootehniei ca tehnician veterinar, șef fermă, administrator etc.. Cer 3000 lei și cazare plus 4 libere pe lună. . Aștept oferte serioase .

  • Tehnician veterinar cu experienta in ferme,doresc loc de munca veterinar,sef ferma, administrarea ferma,nu am nevoie de medic veterinar. Ma descurc singur..solicit cazare si salariu minim 3000net, negociabil , mentionez ca detin permis cat b...

  • Cauti un job? Cauti o Afacere? Detii o companie ? Vrei un venit suplimentar? Vrei sa lucrezi intr-o companie cu posibilitati de avansare si castiguri mari? AICI LE GASESTI PE TOATE! -Destine Broker de Asigurare si Reasigurare intermediaza tote categoriile de asigurari( RCA,CASCO,LOCUINTE,VIATA,SANATATE,ETC) Cu toate companiile de asigurari. -Credite bancare si nebancare. -Intermediere de pachete turistice intern si extern. -Intermedieri Imobiliare - Daune ETC. -VEI AVEA LA DISPOZITIE -cea mai avansata platforma online ( pentru emitetre si invatare) -parteneri -informatii Know How -sistem de comisionare foarte atractiv -seminarii si cursuri gratuite -program flexibil part time sau full-time -posibilitatea de a avansa in cariera -traininguri de dezvoltare profesionala si personala -reteta afacerii. - Puteti lucra de acasa , Dumneavoastra va organizati programul si tot dvs. hotarati cat de mult castigati si cat de mult vreti sa va dezvoltati in acest domeniu. -Candidatul ideal; - minim liceu - persoana serioasa ,ambitioasa, comunicativa, sociabila - cunostinte minime calculator -- Persoanele care detin cod RAF si portofoliu primesc din start comision mai mare. - - Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o intalnire. - Se mentioneaza faptul ca nu se pune accent pe varsta (minim 18 ani) si nici pe zona. - Recrutam oameni din orice judet sau localitate unde exista o piata de asigurari si a potentialelor servicii intermediate de companie. - Pentru detalii va rog sa trimiteti CV-ul la anghelvasile35/gmail.com sau sunati la 0744983709 pentru a discuta direct cu un consultant. SUCCES !!!!!

  • Electrician autorizat ANRE, grad 3A-3B ,execut in AUTOCAD proiecte instalatii electrice industriale si rezidentiale.

  • Descriere Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar-contabil Experienta in contabilitate minim 2 ani Buna cunoastere a aplicatiilor MS Office (Excel - avansat) + un program informatic de evidenta contabila Persoana dinamica, responsabila si organizata, interesata de o colaborare pe termen lung Adaptabilitate la munca in echipa, cu abilitati de comunicare si relationare Capacitate de analiza si incadrare in termene, gandire logica si atentie la detalii Cunoasterea limbii engleze si a legislatiei financiar contabile Descrierea jobului A. Atributii principale: 1.Procesarea documentelor (comenzi, facturi primite de la furnizori) in vederea facturarii catre clienti; 2.Inregistrarea in evidentele contabile a facturilor primite de la furnizori; 3.Facturarea catre clienti; 4.Verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor primare; 5. Evidenta clienti / furnizori si mentinerea legaturii permanente cu clientul / furnizorul in vederea obtinerii unor situatii financiare corecte; 6. Intocmirea si gestionarea listei cu facturile de plata catre furnizorii de servicii de transport; B. Atributii secundare: 1. Mentinerea biroului / documentelor in buna ordine, urmarirea corectitudinii si parcursului documentelor comerciale; 2. Elaborarea rapoartelor si a situatiilor specifice de activitate solicitate de management; Asteptam CV-ul pe e-mail: fabricadepapetarie@gmail.com sau pe aplicatie

  • Angajez personal restaurant , bucatar / bucatareasa si femeie de serviciu . Detalii la tel 0771 27 90 60 .

  • Căutăm un coordonator responsabil de proiecte care să administreze și să organizeze toate tipurile de proiecte, de la activități simple la planuri mai complexe. Responsabilitățile coordonatorului de proiect includ colaborarea strânsă cu managerul nostru pentru a pregăti planuri de acțiune cuprinzătoare, inclusiv resurse, perioade de timp și bugete pentru proiecte.Pentru a reuși în acest rol, ar trebui să aveți abilități excelente de gestionare a timpului și de comunicare, deoarece veți colabora cu clienții și echipele interne pentru a oferi rezultate la termenele limită. În cele din urmă, coordonatorul de proiect se asigură că toate proiectele sunt finalizate la timp, în limitele bugetului și respectând standarde de înaltă calitate. RESPONSABILITĂŢI: * Coordonează activitățile de gestionare a proiectelor, resurselor, echipamentelor și informațiilor * Distribuie proiectele în acțiuni realizabile și setează perioadele de timp * Menține legătura cu clienții pentru a identifica și defini cerințele, scopul și obiectivele * Distribuie sarcini echipelor interne și asigură suport în gestionarea programului * Se asigură că nevoile clienților sunt satisfăcute pe măsură ce proiectele evoluează * Acordă sprijin la pregătirea bugetelor * Analizează riscurile și oportunitățile * Supraveghează managementul achizițiilor de proiect * Monitorizează progresul proiectului și tratează orice problemă apărută * Acționează ca punct de contact și comunică starea proiectului tuturor participanților * Lucrează cu Managementul pentru a elimina problemele * Folosește instrumente pentru a monitoriza orele de lucru, planurile și cheltuielile * Emite toate documentele legale adecvate (de exemplu, contracte și condiții de acord) * Creează și menține documentația proiectelor, planurilor și rapoartelor complete ale proiectului * Se asigură că standardele și cerințele sunt îndeplinite prin efectuarea de teste de asigurare a calității CERINŢE * Experiență de muncă dovedită ca coordonator de proiect sau rol similar * Cunoștinte solide Excel (formule, tabele, etc) *Cunoașterea limbii engleze scris și vorbit * Experiență în management de proiect, de la concepție până la livrare * Abilitatea de a pregăti și interpreta diagramele de flux, planificările și planurile de acțiune pas cu pas * Abilități solide de organizare, inclusiv multi-tasking și gestionarea timpului * Abilități puternice de rezolvare a problemelor cu care se confruntă clienții și abilități de lucru în echipă * Familiaritatea cu managementul riscului și controlul asigurării calității * Experiență practică cu instrumente de management de proiect * Licențiat în administrarea afacerilor sau în domeniul aferent CV in engleza la info@vvc. Pentru informații suplimentare, ne puteti contacta la 0755.99.55.99

  • Căutăm un manager relații clienți cu experiență care să ofere servicii excelente clienților noștri și să promoveze această idee în întreaga organizație. Scopul este de a menține departamentul funcționând într-o manieră eficientă și profitabilă, de a crește satisfacția, loialitatea și păstrarea clienților și de a răspunde așteptărilor acestora. RESPONSABILITĂȚI: * Îmbunătățirea experienței serviciilor pentru clienți, formarea de clienți implicați și dezvoltarea relației cu aceștia * Preluarea solicitărilor și problemelor clienților și urmărirea problemelor până la rezolvare * Stabilirea unei misiuni clare și implementarea strategiilor axate către misiunea respectivă * Dezvoltarea procedurilor, politicilor și standardelor serviciilor * Păstrarea documentației, acțiunilor și discuțiilor privind serviciul clienților * Analizarea statisticilor și alcătuirea de rapoarte precise * Recrutarea, îndrumarea și dezvoltarea de agenți de servicii pentru clienți și crearea unui mediu în care aceștia pot excela prin încurajare și mentorat * Urmărirea noutăților din domeniu și aplicarea celor mai bune practici în domenii de îmbunătățire * Controlarea resurselor și utilizarea potențialului pentru a atinge obiective calitative și cantitative * Respectarea și gestionarea bugetului aprobat * Menținerea unui flux de lucru ordonat în funcție de priorități CERINŢE * Experiență profesională dovedită în calitate de manager servicii clienți, manager de retail sau asistent manager * Cunoștințe solide Excel (formule, tabele, etc) * Experiență în furnizarea de asistență pentru clienți * Cunoaștere excelentă a metodelor și tehnicilor de management * Cunoaștere foarte bună a limbii engleze * Cunoștințe de lucru despre software, baze de date și instrumente pentru serviciul clienți * Conștientizarea ultimelor tendințe și a aplicaților tehnologice din industrie * Abilitatea de a gândi strategic și de a conduce * Abilități puternice de orientare către client și comunicare * Abilități de remediere imediată a problemelor și abilități multi-tasking * Orientarea către serviciul relații clienți * Licență în Administrarea Afacerilor sau domeniu conex Cei interesați pot trimite CV-ul în engleză, cu foto, la Pentru informații suplimentare, putem fi contactați la 0755.99.55.99

  • Se recrutează consultanti financiari. Dorim ca persoanele ce doresc să inceapă o carieră în domeniul financiar sa dețină diplomă de BAC sau sa detina cod RAF. Se lucrează de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul si tot dvs. veți stabili cât de mult câstigați si cât de mult vă dezvoltați in acest domeniu. Serviciile oferite de dumneavoastră in momentul colaborării cu compania noastra vor fi: -Asigurari generale: RCA, CASCO, LOCUINTE, ASIGURARI COMPLEXE, etc ... -Asigurari de sanatate & viata. Activitati conexe: -Credite bancare și nebancare. -Intermedierea pachetelor turistice clasice. -Piese auto. -Reincarcari cartele (vodafone, orange, telekom). Este nevoie de Laptop/Calculator si imprimantă pentru desfasurarea normală a activitatii. Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o întalnire. Se mentionează faptul ca nu se pune accent pe varstă (minim 18 ani), si nici zonă. Recrutam oameni din orice judet si orice localitate unde exista o piata de asigurari și a potențialelor servicii intermediate de companie. Pentru detalii vă rog să trimiteți CV-ul la alecu_bogdan98@yahoo.com sau să sunați la 0751904465 pentru a discuta direct cu un consultant.

  • Angajam muncitori necalificat. Firma profil constrcti, se lucreaza in hala; Salaru, 2300 ron.

  • A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSAL CRAIOVA organizează curs de: ADMINISTRATOR DE CONDOMINII Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tel /0760.514.041 ,0251/591.469, e-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu ro

  • A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSALA CRAIOVA organizează cursuri de formare profesională acreditate. Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tele-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu

  • Pentru inscrieri si informatii va asteptam la sediul nostru din Mun. Craiova,Str. Calea Bucuresti ,bl.9,sc.2,ap.17, in spatele Teatrului National. Documente necesare pentru inscriere: -cerere de inscriere. -copie buletin / carte de identitate. -copie certificat de nastere. -copie certificat de casatorie / divort (in cazul doamnelor). -copie act de studiu. Programul cursului este structurat in trei sectiuni: -sesiuni de formare "FACE to FACE" cu prezenta in sala de curs. - sesiune de studiu - studiu individual si rezolvare de teme specifice, cu asistenta din partea lectorilor A.C.C.R.C Internațional, in perioadele premergatoare, pe parcursul cursului. - sesiune de elaborare a Proiectului de absolvire cu asistenta din partea specialistilor. Plata cursului se poate face si in rate!!! Pret - 1200 lei Durata cursului: 4,5 luni

  • Caut fata pentru colaborare in salon.unghii.gene fir cu fir.machiaj sau epilare

  • Ne marim echipa. Colaborare pe baza de contract. Comisioane atractive. Despre noi: - societate infiintata in anul 2007 - broker prezent in top 5 national - colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, raspunderi civile, etc.) Activitate: - Activitatea propriu-zisa consta in pregatire, promovare, prospectare si vanzarea de asigurari. Eventual, pentru inceput puteti incheia asigurari prietenilor si persoanelor din cercul dvs. de cunostinte. - Plata este pe baza de comision - cu cat vindeti mai mult, cu atat castigati mai bine. Cerinte: - studii superioare sau medii - cunostinte operare PC - abilitati foarte bune de comunicare, negociere, vanzare - abilitati de colaborare si lucru in echipa - experienta in asigurari/ vanzari/ management - constituie un avantaj Beneficii: - sprijin permanent - training si pregatire profesionala continua - program de lucru flexibil: part-time sau full-time - sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa (nu exista target) - posibilitate de a dezvolta o echipa - se primeste comision pentru incasarile echipei - COMISIOANE SI BONUSURI ATRACTIVE LA CELE MAI MARI NIVELURI ALE PIETEI (55-80%); SE NEGOCIAZA INDIVIDUAL. Alege sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Suna la 0724 580 104

  • Experienta 20ani in Anglia și Romania.Locomotive si transformatori mari.-Desen tehnic.-Trasare.-.-Găurire.-Asamblare.-Sudura.-Finisare.-Planeitate.-Abkant si alte masini de îndoit.-Vals(roluire).-Diferite masini de găurit si ascutit burghie.-Debitat ghilotina si autogen.-Presa hidraulica.-Lucrul in echipa.-Lucrul la inaltime.

  • Experienta 20 ani in Anglia si Romania.Am lucrat confectii metalice mari transformatori si locomotive.Desen tehnic,trasare,debitare,gaurire,asamblare,sudura,finisare.

  • Expert contabil judiciar, tin evidenta contabila completa, infiintez firme, consultanta fiscala. Contabilitate intracomunitara. tel.: 0722820427

  • Salveaza cautarea