Anunțuri
Finante contabilitate Bucuresti Persoane Disponibil din: 2021-02-05 Profesie: Contabil-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Manager vanzari Contabil Masinist croitoreasa- zona Izvor. Esti pasionat a de industria fashion si vrei sa activezi in cadrul unui brand de lux? Vin-o alaturi de noi! Se cauta urgent: manager vanzari cu experienta salariu oferit 4500-5000 net. Contabil 3500-4000 net Masinist croitoreasa 3500 net Locatia este in zona Izvor. Programul 9-17. Nu se percep taxe, comisioane, dosare etc. !Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon sau whatsApp:
-
Firma de contabilitate angajeaza full time, Secretara/Asistent Manager. Persoana prezentabila, responsabila, organizata, atenta la detalii, comunicativa, dinamica, flexibila. Cunostinte Office si contabilitate primara. Responsabilitati:Tine evidenta corespondentei, redacteaza, indosariaza documente, emite facturi Te ateptam sa faci parte din echipa noastra!
-
Ofer servicii contabilitate primara pana la nivel de balanța, resurse umane, arhivat documente. Cer si ofer seriozitate. Sunt deschisă la colaborări cu firme de contabilitate.
-
Descriere Esti contabil/economist si cautati unui loc de munca? Noi angajam! Beneficii Salariu negociabil, in functie de experienta si performanta Concediu de odihna Decontare transport Bonus de performanta Prima de sarbatori Cerinte Candidat Studii economice in domeniu, finalizate obligatoriu Experienta în domeniu de minim 2 ani obligatoriu Cunostinte privind legislatia si aplicarea in contabilitate si fiscalitate Cunostinte si competente de operare calculator nivel mediu Cunostinte si competente de utilizare a suitei Microsoft Office obligatoriu Cunostinte si competente de operare a programului de contabilitate SAGA obligatoriu Spirit de echipa cu capacitate de organizare si atentie la detalii Responsabilitati: Înregistrarea documentelor contabile pentru un portofoliu de clienți; Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare; Pregătirea si intocmirea declarațiilor si raportărilor lunare/periodice; Pregatirea si intocmirea bilanțuri contabile anuale. Activitatea se va desfășura la punctul de lucru al societății din Șoseaua Colentina, nr. 16, Sector 2, Bucuresti.
-
Requirements: University graduate in an economical field (preferably in Accounting); 1-2 years of experience in a similar role; Good Accounting knowledge; Good communication skills and proactive person; Self-motivated and positive attitude; Analytical and logical thinking; Accuracy, timeliness, diligence, ability to work in a small team; Very good knowledge of Excel; Your Role: Prepares, checks and archives primary documents (supplier invoices, bank statements, receipts, other documents); Revises and registers in the accounting system all the documents received from our partners; Checks the accuracy of the registration performed; Drafts the monthly accounting reports required; Archives accounting documents (physical and electronic); Ensures fiscal compliance for the assigned tasks; Other specific operations related to accounting. What we offer: Access to learning programs; Flexible work from home policy; Medical private subscription; 7 Cards.
-
firma de contabilitate angajeaza contabil bun cunoscator al programului saga, program 8 ore (08:00-16:00 sau 09:00-17:00)
-
Societate de contabilitate si consultanta dorim sa ne marim echipa si oferim un post de asistent manager. Postul necesita cunostinte de word, excell si contabilitate primara (ar fi un avantaj). Oferim un salariu atractiv si posibilitatea de a invata lucruri alaturi de echipa noastra.
-
Caut societăți afiliate Bolt și Uber pentru colaborare. Pot introduce facturile, din platforme, in sistemul RO E-factura de pe Anaf contra cost. Pentru alte detalii și informații suplimentare vă aștept cu un telefon după ora 14:00.
-
Program: L-V 8:00- 16:30 Locație: Sos. Centura, nr 5 ( Clinceni- Bragadiru) Venit net lunar: 5.000 Cerințe: * Studii superioare cu profil economic finalizate; * Experienta anterioara in contabilitate primara de minim 1-3 ani; * Experienta de lucru in Saga * Cunostinte de utilizare Excel Word Outlook medii spre avansate; * Persoana dinamica - capacitate de organizare si planificare; * Seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor propuse; * Gestionarea mai multor sarcini simultan, spirit de echipa; * Gandire analitica si atentie ridicata la detalii; Contact:
-
Sunt in cautarea unui loc de munca part time colaborare in domeniul contabilitatii. Am deja un job full time in contabilitate de la 8-17. Ma pot ocupa atat de procesarea documentelor, cat si de inchiderile lunare, declaratii lunare trimestriale, calcul impozit venit profit. Am experienta in utilizarea programelor:Saga, Sap, Nexus ERP. Mentionez ca detin licenta Saga.
-
suntem in cautarea unei colege care sa ocupe postul de operator calculator intr o firma de contabilitate.Program part tim4h zi prezenta obligatorie,experienta minim 2 ani,mediu de lucru placut,bonusuri de sarbatori,sediul Bdul Unirii,cv la adresa de email
-
Responsabilitati: Asigura inregistrarea cronologica si sistematica a operatiunilor financiar-contabile in evidentele contabile ale clientilor Intocmeste si inregistreaza contracte de munca, state de plata salarii. Tine evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori; Tine evidenta contabila a mijloacelor fixe, calculul amortizarii; Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar,registrului fiscal, a jurnalelor de TVA Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele cerute de legislatia in vigoare; Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare; Intocmirea, verificarea balantei de verificare lunara si a bilantului contabil; Partea de cunostinte in Revisal constituie un avantaj principal. Cerinte: Cunostinte SAGA ERP (PLURIVA, CIEL, Winmentor etc.) Experienta WORD EXCEL cunostinte de contabilitate salarizare nivel mediu resurse umane
-
Societate ofer servicii de contabilitate: - prelucrarea corecta si la timp a documentelor financiar-contabile - intocmire situatii lunare, jurnale, balanta -situatii financiare anuale, bilant -depunere declaratii electronice -consultanță fiscala - infiintari firme Serviciile contabile sunt oferite pentru SRL, PFA,PFI, II, ONG De asemenea ofer servicii si de resurse umane, salarizare, intocmirea si depunerea declaratiei D112 Daca doriti sa colaboram va stau la dispoziție cu informații suplimentare. Tel: Pagina facebook: PROPNEX