Anunțuri
Finante contabilitate Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-01-26-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Restaurant La Ciorbe situat in Bdul Iuliu Maniu 244 j sect 6 angajeaza operator contabilitate primara part time Candidatul trebuie sa aiba cunostinte de contabilitate primara Inregistrare facturi .NIR. registrul de casa .Monetar Operatiuni bancare cu furnizorii Situatii operationale P L cunostinte programe gestiune Gen SAGA ,FREYA constituie un avantaj Disponibilitate de a invata program gestiune Freya cunostinte word excel ...
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Restaurant La Ciorbe situat in Bdul Iuliu Maniu 244 j sect 6 angajeaza operator contabilitate primara part time Candidatul trebuie sa aiba cunostinte de contabilitate primara Inregistrare facturi .NIR. registrul de casa .Monetar Operatiuni bancare cu furnizorii Situatii operationale P L cunostinte programe gestiune Gen SAGA ,FREYA constituie un avantaj Disponibilitate de a invata program gestiune Freya cunostinte word excel ...
-
Firma de contabilitate angajeaza economist, contabil si contabil junior,eventual student/a, cunostinte MS Office (Word, Excel). Cunoasterea softului Winmentor, Saga si sau Ciel reprezinta un avantaj. Pachet salarial atractiv;
-
Cerinţele principale: • Membru titular ANEVAR cu specializarile EPI si EBM si/sau EI; • Experienta profesionala minim 1 an intr-o pozitie similara; • Capacitate de sinteza si analiza; • Cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului ; • Dorinta de invatare si perfectionare continua; • Conduita morala, spirit de echipa, capacitate de a face fata provocarilor din domeniul evaluarii; • Detinere permis auto categoria B constituie un avantaj. Responsabilităţile principale: • Deplasarea la obiective in vederea inspectarii acestora; • Realizarea Rapoartelor de Evaluare in conformitate cu Standardele de Evaluare si cu pregatirea profesionala pe care o detine; • Cunoasterea, intelegerea si punerea in aplicare a metodelor si tehnicilor recunoscute care sunt necesare pentru efectuarea unei evaluari corecte; • Prospecteaza piata si actualizeaza informatia referitoare la valoarea bunurilor mobiliare si imobiliare; • Implicare activa in Departamentul de Evaluari al Societatii . Beneficii: • Echipa dinamica; • Posibilitatea imbunatatirii performantelor profesionale; • Investitii in dezvoltarea profesionala a angajatilor prin asigurarea si plata programelor de pregatire continua de catre companie CV-urile pot fi transmise pe adresa de email
-
Descrierea jobului: Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari; Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii; Intocmirea ordinelor de plata numai pentru impozitele si taxele in relatia cu ANAF si transmiterea acestora catre clienti; Intocmirea si transmiterea declaratiilor 1 , intrastat si mentinerea legaturii cu ANAF si administratiile locale. Inchidere balanta lunara, elaborarea lunara de situatii financiare consolidate in Lei si Euro. Intocmirea situatiilor financiare semestriale anuale Arhivarea documentelor financiar-contabile; Mentinerea unei bune relatii cu clientii.
-
Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza contabil in domeniul constructii, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 1 an. Responsabilitati: - activitati de operator-facturare; - intocmirea registrului de casa; - inregistrarea si verificarea extraselor de cont de la banca, efectuarea platilor catre furnizori, bugetul de stat si al asigurarilor sociale si fondurilor speciale; relatia cu banca; - tinerea evidentei registrului de intrari-iesiri; - tehnoredactarea instiintarilor,a somatiilor de plata,a contractelor de colaborare etc; - verificarea si inregistrarea cheltuielilor de deplasare si deconturilor de cheltuieli pentru personalul companiei; - verificarea si inregistrarea facturilor furnizorilor interni si externi; - urmarirea incasarii facturilor cu scadenta depasita emise catre clientii companiilor conform instructiunilor de lucru procedurilor interne; - asigurarea activitatii de protocol; - programarea agendei de lucru a managerului general; - colaborarea cu serviciul financiar-contabil si administrativ; - pastrarea confidentialitatii informatiilor sia documentelor legate de firma; - verificarea zilnica a soldurilor din banca; - incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli; - adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei. Cerinte minime: - Cunoastinte minime a unui software de contabilitate; - Are minim 1-2 ani de experienta in contabilitate cu cunostinte in domeniul fiscalitatii si contabilitatii; - Detine bune cunostinte de PC pachet Office (Word,Excel,Outlook); - Este o persoana serioasa, punctuala, foarte atenta la detalii, stie sa-si organizeze timpul si sa-si prioritizeze sarcinile de lucru, poate lucra la fel de bine independent cat si in echipa; - Are capacitati bune de comunicare si interactionare cu clientii societatii; Beneficii: - salariu motivant in functie de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente de ultima generatie.
-
Cautam o persoana cu experienta in SAGA pentru introducerea facturilor de gestiune. Este nevoie de o buna cunoastere a programului si a modului cum sunt structurate conturile de cheltuieli. Conditiile de munca sunt foarte bune, mediul prietenos. Programul este fix de luni pana vineri de la 10-18, doar la birou pentru eficienta lucrului in echipa. Asteptam cv-urile voastre pe
-
Complex hotelier Premium Wellness Sport angajeaza contabil cu experienta: Conditii: - studii superioare economice finalizate - cunostinte operare PC (Excel - avansat, sisteme informatice de contabilitate) - buna cunoastere a legislatiei fiscale nationale - capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor - spirit analitic, cu atentie la detalii - corectitudine, initiativa, proactivitate - abilitati de comunicare si lucru in echipa. Atributii: - Inregistrează corect si la timp în programul de contabilitate facturile de furnizori, extrase de banca, registru de casă si deconturi de cheltuieli ale salariatilor; -Monitorizează cheltuielile veniturile înregistrate în avans; - Procesează toate documentele aferente intrărilor-iesirilor de mijloace fixe, investitii, alte imobilizări corporale necorporale (conturi clasa 2) inclusiv amortizarea; - Intocmeste si înregistrează note contabile TVA, taxe diverse, rezultat reportat, subventii, etc; Intocmeste declaratiile lunare semestriale anuale corect si la timp; - Verifică fisa sintetica de la ANAF; - Intocmeste declaratiile privind taxele si impozitele datorate de societate la bugetul local; - Participă la întocmirea lucrarilor de închidere a exercitiului financiar-contabil; - Participă la procesul de inventariere anuală; - Participă la procesul de auditare anuală a situatiilor financiare ale societătii, colaborând cu auditorii externi;
-
Oportunitate profesionala ! Daca ai experienta in domeniul Contabilitatii, te asteptam sa aplici. Locație: București, Calea Giulesti 333, sector 6; Program: L-V, 8h zi, (se lucreaza de la birou); Responsabilități: - Înregistrarea și verificarea diverselor operațiuni contabile; - Verificarea reconcilierii conturilor din balanță; - Înregistrarea notelor contabile; - Participarea la procesul de balanta. Oferim: - Loc de muncă dinamic și stimulant; - Pachet salarial atractiv (in functie de experienta) + tichete de masa; - Oportunitate de crestere profesionala. Contact:
-
Union plaza hotel își mărește echipa, am dori in rândul echipei noastre încă un coleg la departamentul Tehnic, electrician. Suntem un hotel nou cu o echipă noua și entuziastă in continua dezvoltare. Cu proiecte de dezvoltare foarte ambițioase Vrei sa te alaturi echipei noastre și să faci parte din proiectele noastre viitoare Nu ezita sa ne contactezi Augustin
-
ELEGANT DOORS DESIGN SRL - societate comercială cu domeniul de activitate "Comerț cu ridicata al materialului lemnos și al materialelor de construcții și echipamentelor sanitare" cod CAEN 4673, angajează personal în vederea ocupării unui (1) post vacant de specialist în achiziții , cod COR 332301.
-
Ne marim echipa! Cautam colega, sau coleg, experienta minim 2 ani pe postul de Constabil Junior -Economist. Cerinte: - experienta de minim doi ani pe lucrari de contabilitate( program de contabilitate Charisma ar fi un avantaj) - cunostinte operare PC, Microsoft Office - studii finalizate in domeniul financiar -contabil - cunostinte limba engleza mediu - capabil de a lucra in echipa, cat si individual - capacitate de asimilare a cunostintelor implementate in activitatea zilnica - abilitati bune de comunicare, acuratete, rapidictate, rezultate, tenacitate, atentie distributiva Descrierea jobului Rolul pe care îl vei avea Înregistrezi facturi de clienți si furnizori. Înregistrezi extrase bancare. Înregistrezi note contabile diverse; Oferi asistență pentru emiterea facturilor către clienții companiei. Oferi suport în orice activitate contabilă conform postului de contabilul junior Participi activ in procesul de închidere de luna. Gestionezi activitățile contabile de zi cu zi, sub îndrumarea contabilului senior, astfel încât termenele limită să fie îndeplinite. Urmărești facturile de furnizori scadente și le înregistrezi la plată. Ești responsabil pentru urmărirea facturilor neîncasate și comunicarea acestora către clienți. Gestionezi listările rapoartelor si fișelor lunare conform procedurilor interne. Salariul negociabil, la interviu.
-
Societate comerciala, profil paza si securitate, angajeaza contabil , tinand evidenta primara, inchideri, balanta, bilant, declaratii, etc Pentru candidati de a trimite CV este la numarul de telefon afisat, pe wsp, Sunati pentru programare la interviu la adresa din Bucuresti, sector 4
-
Responsabilitati: -Evidenta contabila a trezoreriei : casa, banca, deconturi; -Evidenta contabila a furnizorilor; -Verificari fise de cont; -Diverse rapoarte financiar-contabile; -Arhivare documente contabile; Cerinte: -Studii superioare in domeniul economic, absolvite cu diploma de licenta. Constituie un avantaj absolvirea ASE-Contabilitate si informatica de gestiune; -Vechime in specialitateminim 1 an; -Cunostinte de operare PC : Windows, Microsoft Office, Internet Explorer etc.; -Cunostinte operare program de contabilitate Saga; -Cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat; -Capabil sa lucreze atat in echipa, cat si individual; -Capacitatea de asimilare a cunostintelor noi si de implementare a informatiilor in activitatea zilnica; -Abilitati bune de comunicare; -Acuratete, rapiditate, orientare spre rezultate, tenacitate, atentie distributiva.
-
Angajam personal pentru contabilitate primara. Experienta in contabilitate primara este necesara. Program 8-17 Sector 3. Salariu 3500-3800 lei net. Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Organizata, Calificat, Studii medii superioare, Punctuala, Responsabila, Comunicativa, Cooperanta, cu experienta in contabilitate primara.
-
Angajam in conditii favorabile economist cu experienta de minim 3 ani in domeniul gestionarii activitatii financiar contabile. Nu excludem persoanele care au indeplinit deja conditiile de pensionare.
-
Firma de import distributie si productie sisteme de ventilatie si electrice, angajeaza full time contabil pentru a se ocupa de asa zisa contabilitate primara. Locul de munca este situat in sos. Chitilei nr.181, sector 1, Bucuresti, ,program luni-vineri 8,30-17.00. Salariu+bonuri de masa+decont abonament transport+abonament Medlife www.julienexpert.ro
-
Societate de expertiza contabila angajeaza contabil senior cu experiență de minim 3 ani intr-o firma de contabilitate. Cerinte: introducere documente financiar contabile, intocmire balanta, depunerea declaratiilor fiscale, depunere situatii financiare anuale, cunostinte de legislatie. Program de lucru 8-16 fara ore suplimentare. Biroul este situat in sectorul 2, Soseaua Dobroesti .
-
SC Dinamica IMPEX SRL angajeaza pe functia de contabil senior Punct de lucru- Bucuresti, secor 1, str Stefan Holban, nr 40 (reper Dechatlon Baneasa, 400 m in spatele magazinului Mega Image). 1. Criteriile de departajare: Experienta relevanta (minim 3 ani ) pe o pozitie similara; Experienta operare in sistem contabilitate ERP si Excel- constituie un avantaj; Bune cunostinte de legislatie contabila si fiscala; Experienta in societati de distributie, vanzari, logistica constituie un avantaj; 2. Pozitia de contabil senior in cadrul companiei noastra vizeaza urmatoarele responsabilitati principale: - Raportari contabile: balanta verificare, bilant, declaratii etc.; - Înregistrarea veniturilor şi a cheltuielilor - repartizate pe centre de cost; - Coordoneaza evidenta facturilor de uz intern, utilităţi furnizori, investiţii; - Coordoneaza inregistrarea extraselor de banca; - Asigura respectarea termenelor specifice de raportare depunere declaratii, conform legislatiei in vigoare; - Arhivare documente financiar-contabile; - Respecta procedurile interne de lucru ale societatii; - Diverse raportari catre conducerea societatii; 3. Beneficii Oferite: -Contract de munca pe perioada nedeterminata( 90 de zile calendaristice perioada de proba legala) - Pachet salarial negociabil in functie de certificare, experienta si rezultate ; - Program fix, Luni-Vineri 08:00-17:00 cu pauza de masa 1 ora; - Tichete de masa in valoare de 35 lei zi ; - Decont transport mijloace de transport in comun (abonament RATB MERTOREX) ; - Mediu de lucru placut si in condtii propice dezvoltarii profesionale. SC Dinamica IMPEX SRL , companie infiintata din anul 1994 avand ca obiect principal distributia de produse ambalate food si petfood, care in cei peste 30 de ani de activitate si-a consolidat in mod constant pozitia pe piata FMCG, dobandind in prezent o echipa de aproape 150 de angajati.