Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Bucuresti Disponibil din: Nan-nan-nan Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam contabil in firma tur-operatoare

    Toco Tour ofera turistilor sai servicii complexe: chartere, turism intern si corporate, evenimente, vacante de grup sau individuale, croaziere, rezervari de bilete de transport (avion, autocar, tren), rezervari hoteliere, obtinerea de vize turistice, ghizi specializati si etc. Suntem o companie care respectă diversitatea personalităților și sprijinim dezvoltarea abilităților individuale. Căutăm să asigurăm un mediu de lucru confortabil și flexibil, bazat pe angajament personal, loialitate și responsabilitate. Asigurăm toate resursele necesare, inclusiv instruirea și pregătirea continuă a angajaților, în vederea dezvoltării competențelor profesionale, pentru a oferi servicii de cea mai bună calitate clienților noștri. Candidatul Ideal - Experienta minim 2 ani; - Cunostinte financiar-contabil; - Cunostinte operare PC si internet si a suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); - Cunostinte operare PROGRAM DE EVIDENTA CONTABILA NEXUS reprezinta un plus; - Experienta in domeniul turismului reprezinta un plus; - Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale; - Persoana orientata catre echipa, dinamica si capabila sa lucreze sub presiune pentru a aduce rezultate in timp util; - O atitudine deschisa, empatica, dornica de dezvoltarea personala; Descrierea jobului - Inregistrarea documentelor contabile - Facturarea - Verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare; - Analiza fiselor de cont balante de verificare; - Solicitarea documentelor lipsa; Beneficii: - Pachet salarial competitiv, adaptat n funcţie de experienţă; - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tânara și ambitioasa aflata in plina dezvoltare - Posibilitatea de a participa la cursuri de pregatire profesionala; - Vacante cu tarife reduse pentru angajati; - Locatie centrala

  • 1

    angajez economist

    Angajez economist cunoscator program saga

  • 1

    Contabil Contabil Junior

    Firma de contabilitate, membra CECCAR, cu sediul in Bucuresti angajeaza contabil contabil junior. Activitatea se va desfasura la birou, in Bucuresti Sector 2, program de lucru 9. ra pauza de masa, contract de munca pe perioada nedeterminata cu perioada de proba 90 zile. Se lucreaza pe computer, se primesc date online, se introduc date in Saga, se introduc State de salarii, se verifica conturi contabile si solduri, se realizeaza inchideri de luna, se intocmesc, se salveaza si printeaza rapoarte contabile. Se lucreaza sub indrumarea unui contabil senior expert contabil. Cerinte: absolvent studii superioare economice constituie avantaj experienta in firma de contabilitate cunostinte avansate contabilitate, conturi contabile, cota tva, plafon micro, impozit profit cunostinte avansate operare in Saga, experienta minim 2 ani cunostinte avansate operare PC, dexteritate in lucru cu PC, viteza si exactitate introducere date lucru in echipa, abilitati comunicare, punctualitate Echipa dinamica, atmosfera placuta, posibilitati de avansare. Program fix, plata salariu la timp. Salariu peste medie. Salariu si prime in functie de performanta. Rugam CV la bestweb.info[ ]yahoo.com. Obligatoriu salariul net solicitat.

  • Angajam contabil sef

    Firma de import si distributie, angajam contabil sef, cu studii economice de specialitate si experienta in domeniu. Asteptam CV la email: si veti fi contactati telefonic pentru detalii.

  • Consultant cu Experienţă normă întreagă

    Consultant cu Experienţă normă întreagă Îți dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști entuziaști, dedicată și pasionată de domeniul financiar? Nexia ABS Financial Services își mărește echipa și căutăm un nou coleg pentru a se alătura forțelor noastre! Cine suntem: Nexia ABS Financial Services este o echipă unită și orientată spre rezultate, cu o vastă experiență în industria financiară. Ne mândrim cu abilitatea noastră de a oferi soluții personalizate și de a susține clienții în atingerea obiectivelor lor financiare. Beneficii: Oportunitate de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator; Program hibrid flexibil pentru un echilibru optim între muncă și viață personală; Locație centrală, în inima Bucureștiului, în Sectorul 5, cartierul Cotroceni; Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanță; Beneficii suplimentare, inclusiv asigurare medicală privată și tichete de masă; Responsabilități: Operarea în programul informatic propriu sau al clientului a tuturor documentelor financiar-contabile pentru portofoliul de clienti alocaţi; Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții în conformitate cu normele și reglementările contabile și fiscale; Pregătirea situațiilor financiare, a raportărilor contabile și a altor raportări (statistice, BNR, manageriale), precum și a declarațiilor fiscale; Calcularea statelor de salarii; Implicare în stabilirea și implementarea proceselor și procedurilor financiar-contabile atât în cadrul departamentului cât și în cadrul companiei client; Supervizarea și instruirea colegilor juniori. Candidatul Ideal: Absolvent de studii superioare; Cunoștințe avansate de legislație contabilă, financiară și fiscală; Cel puțin 2-4 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate (situații financiare statutare anuale și semestriale); Abilități software avansate (Microsoft Office), cunoștințele de operare SAP ar fi un plus; Cunoașterea procedurilor de control intern; Nivel limba engleză minim B2; Bune abilități de coordonare și organizare, cu o atitudine orientată spre client; Abilități foarte bune de comunicare și prezentare; Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple. Echipa noastră așteaptă cu nerăbdare să te întâmpine și să îţi ofere oportunitatea de a vă dezvolta într-un mediu de lucru stimulant și motivant. Dacă te regăsești în descriere sau știi pe cineva potrivit, te invităm să trimiți un CV la !

  • 2

    Accounting department , facility mamagement

    În calitate de reprezentant al serviciului de contabilitate, vei face parte din echipă de asistență pentru clienți cladiri rezidențiale si comerciale, oferind servicii de contabilitate in partidă simplă. Vei combina abilități, pasiune, orientare către client, mentalitate pozitivă pentru a crește nivelul serviciilor VERTICAL ADMIN și vei contribui la fidelizarea relației cu clienții existenți și dezvoltarea unor relații comerciale noi. Ce vei face: Vei pregati situația financiar-contabilă a clienților din portofoliul alocat prin utilizarea unui soft specializat și vei gestiona solicitările clienților prin telefon si e-mail. Vei gestiona în mod sigur informațiile confidențiale în conformitate cu regulile interne. Ce trebuie sa știi: Să iți organizezi timpul și sarcinile zilnice Dacă ai cunostințe de contablitate in paridă simplă este chiar mai bine, dar nu este o necesitate Îți place să îi ajuți pe ceilalți și ești un jucător de echipă Ce iți oferim: Vei face parte dintr-o echipă formată din colegi entuziaști si prietenoși. Vei lucra într-un mediu în care deciziile se iau rapid si ideile noi sunt încurajate.

  • Angajam Contabil

    Firma de contabilitate angajeaza economist, contabi sau contabil junior,eventual student a, cunostinte MS Office (Word, Excel). Asteptam CV pe adresa de mail:

  • Angajam contabil

    Clinica de estetica angajaeaza contabil, pentru sediul din Bucuresti Candidatul Ideal Absolvent al unei facultati de studii economice, de preferat finante contabilitate; Cunostinte de contabilitate la un nivel mediu. Avand in vedere specificul activitatii angajatorului, asteptarile sunt pentru cunoasterea in detaliu a fluxurilor de gestiune precum si a operatiunilor contabile legate de activitatea de desfasurata. Persoana orientata spre obtinerea de rezultate, atentie si constiinciozitate, capabila sa asigure operarea cu eficienta a documentelor, sa aiba o atentie sporita la detalii, o capacitate de analiza si sinteza si sa isi planifice sarcinile in functie de prioritati. Cunostinte generale de operare in SAGA, intelegerea relationarilor dintre modulele componente Gestiune Contabilitate - Mijloace Fixe, etc. Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Outlook, Office, in special Microsoft Excel, usurinta in prelucrarea datelor din sistemul informatic in vederea intocmirii de rapoarte. Capacitate de implicare in a face parte dintr- o echipa de profesionisti si de a pune in practica un sistem coerent si profesionist de evidenta contabila; Experienta in domeniu: minim 5 ani Descrierea jobului Este obligatoriu ca persoana care aplica la acest post sa aiba cunostinte temeinice in: -inregistrarea documentelor contabile zilnice (furnizori, clienti, deconturi, registru de casa, registru de banca); -evidenta, inregistrare, verificare documente contabile; -inregistrare facturi furnizori; -emitere note de intrare receptie si bonuri de consum; -evidenta cheltuieli in avans; - evidenta stocuri -intocmire diverse situatii contabile si extracontabile; -intocmire diverse situatii contabile in Excel; Postul presupune, de asemenea, executarea ocazionala a diverselor activitati conexe in cadrul Departamentului contabilitate. Activitatea se va desfasura la biroul nostru din Bucuresti, sector 3.

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea