Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Bucuresti Sector-1

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Doresc angajare pe post de manager / inspector /referent cu studii superioare Resurse Umane, ORICE DOMENIU, sau contabilitate / agent fiscal, NUMAI în Învățământ de stat/privat, ORICE NIVEL, cu 25 ani experiență în organizații nationale / internaționale. Normă întreagă/parțială. Tel. contact: ,

  • 1

    Candidatul ideal - Studii superioare finalizate sau in ani terminali in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de gestiune - ASE reprezinta un avantaj); - Experienta anterioara pe un post similar constituie un avantaj; - Cunoasterea unui soft de contabilitate (Nexus ERP, Mentor, Saga) reprezinta un avantaj; - Bune cunostinte de utilizare MS Office (Excel, Word, Outlook); - Cunostinte de limba engleza; - Abilitati de planificare si organizare; - Persoana dinamica orientata spre rezultat; - Spirit de echipa - deschidere, comunicare, cooperare; Descrierea jobului -Salariu motivant, in functie de cunostinte si experienta; -Bonusuri suplimentare/ ocazionale, in functie de performante; -Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul organizatiei; -Mediu de lucru placut; -Sansa de a face parte dintr-o echipa cu o pregatire profesionala solida, dinamica si motivata; -Sediu central; -Program flexibil; Descrierea companiei Firma de consultanta fiscala si expertiza contabila, avand divizii dedicate (PFA, SRL, Procedura fiscala, HR & salarizare) in diverse domenii precum: prestari servicii medicale, consultanta, imobiliare, productie, comert, farmaceutice si altele, angajeaza pentru sediul din Piata Dorobanti persoane cu experienta in domeniul economic.

  • 1

    Cerinţele principale: • Membru titular ANEVAR cu specializarile EPI si EBM si/sau EI; • Experienta profesionala minim 1 an intr-o pozitie similara; • Capacitate de sinteza si analiza; • Cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului ; • Dorinta de invatare si perfectionare continua; • Conduita morala, spirit de echipa, capacitate de a face fata provocarilor din domeniul evaluarii; • Detinere permis auto categoria B constituie un avantaj. Responsabilităţile principale: • Deplasarea la obiective in vederea inspectarii acestora; • Realizarea Rapoartelor de Evaluare in conformitate cu Standardele de Evaluare si cu pregatirea profesionala pe care o detine; • Cunoasterea, intelegerea si punerea in aplicare a metodelor si tehnicilor recunoscute care sunt necesare pentru efectuarea unei evaluari corecte; • Prospecteaza piata si actualizeaza informatia referitoare la valoarea bunurilor mobiliare si imobiliare; • Implicare activa in Departamentul de Evaluari al Societatii . Beneficii: • Echipa dinamica; • Posibilitatea imbunatatirii performantelor profesionale; • Investitii in dezvoltarea profesionala a angajatilor prin asigurarea si plata programelor de pregatire continua de catre companie CV-urile pot fi transmise pe adresa de email

  • 9

    Societate de expertiza contabila din Bucuresti angajeaza: Contabil / Economist contabil * In calitate de Contabil / Economist contabil veti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate sau student an terminal; - 1-2 ani experienta; - cunoasterea limbii franceze si/sau a limbii engleze constituie un avantaj. Persoanele care doresc sa candideze pentru acest post sunt invitate sa transmita un CV cat mai detaliat si o scrisoare de intentie la urmatoarea adresa de email: contabilitatecompleta@gmail.com.

  • 1

    Angajez tehnician service cantare cu program normal, firma serioasa care se ocupa cu vânzări din extern. Deplasare doar in timpul programului in apropiere Bucuresti. Nu este nevoie de experienta, scolarizare la locul de munca. Va rog seriozitate. Aștept CV pe adresa de e-mail Iulia. Paun@ ctmro.ro

  • 1

    Contabilă cu experienta și vechime în domeniul financiar contabil întocmesc evidența contabilă lunara balanta bilanț declarații contabilitate primara tel seriozitate preturi negociabile

  • 1

    Contabilă întocmesc evidența contabilă completă depuneri declarații evidența lunara balanta bilanț revisal negociabil tel :

  • R.A.D.E.F. Romaniafilm in insolventa angajeaza 1 Auditor Intern cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetă enia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerci iu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverin ei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvâr irea unei infrac iuni contra umanită ii, contra statului ori contra autorită ii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justi iei, de fals ori a unor fapte de corup ie sau a unei infrac iuni săvâr ite cu inten ie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea func iei, cu excep ia situa iei în care a intervenit reabilitarea -licen iat in studii economice - cu calitate de Auditor Intern Certificat -vechime peste 5 ani in domeniul economic, minim 2 ani experienta in domeniul auditului intern Responsabilitati : -raspunde de prezentarea obiectiva, corecta, fidela si fara omisiuni a deficientelor constate a situatiilor urmarite in misiunea incredintata de conducerea unitatii, in conformitate cu normele nationale de audit; -raspunde de prezentarea in raport a inexactitatilor si erorilor constatate si includerea elementelor probante. Sarcini : -efectuarea misiunii de audit intern conform programarii aprobate de conducere; -urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ; -analiza procedurilor; -controale necesare; -efectuarea de controale interne de detectare (confruntarile cu banca, confruntarea balantei analitice cu cea sintetica, etc.) -comunicarea cu conducerea intreprinderii semnalind prin raport rezultatul controalelor interne; -verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii; -aplicarea normelor nationale de audit financiar (procedurile si principiile fundamentale care stau la baza activitatii ); -colectarea de elemente probante necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare; -concluziile din lucrarile efectuate se vor concentra in rapoarte destinate utilizatorilor dinainte stabiliti; -se asigura ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sa fie inregistrate; -se asigura ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale ( verificarea realitatii inregistrarilor ) -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București email: SERVICIUL RESURSE UMANE email:

  • 1

    Ideal Candidate • Bachelor degree in Finance, Economics or related field • Proficient in MS Office and financial software applications • B2 level of English proficiency • A2 level of German is a PLUS • Team player with excellent communication skills and goal driven work ethic • Time management and organizational abilities • Quick to learn and willingness to dig into details • Affinity to numbers and data handling as well as ability to multitask and meet constant deadlines • Proven experience in Finance or Accounting Job description • maintain up-to-date billing system • follow up on, collect and allocate payments • perform account reconciliations • research and resolve payment discrepancies • maintain accounts receivable customer files and records • follow established procedures for processing receipts, cash etc • process credit card payments • investigate and resolve customer queries • communicate with customers via email • assist with month-end closing Founded 16 years ago in Berlin as a small start-up enterprise, 42com is now established on an international level. More than 200 companies from different countries and industrial sectors benefit from the technical expertise of 42com. From white label solutions for network operators to hosted switch services for key accounts to mobile telephone applications – our enterprising perfectionists are experts in finding solutions for almost anything imaginable. Please send your CV at info@saste.ro

  • Caut colaborare pentru servicii de contabilitate. Contact: Iuliana-0763118413

  • 6

    CANDIDATUL IDEAL: -experienta minim 1 an; -cunostinte de utilizare program contabilitate Saga C; -cunostinte PC, Office; -persoana analitica, ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de a invata; -capacitatea de organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate; -responsabilitate, disponibilitate program prelungit cand este cazul; -va mentine relatia cu institurii ale statului, abilitati comunicare; -capacitate de a lucra cu termene limita. RESPONSABILITATI / BENEFICII: Job specific firmelor de contabilitate Introducerea corecta a documentelor in programul de contabilitate Mediu de lucru placut,birou situat in zona Dorobanti - Floreasca. Societate membra CECCAR. DESCRIEREA COMPANIEI: Societate de expertiza contabila formata dintr-un grup de profesionisti specializati in prestarea serviciilor financiar - contabile la cel mai inalt nivel. Are in vedere toata gama de servicii financiar - contabile necesare unei societati comerciale, de la inregistrarea documentelor primare pana la analize si prognoze financiare dintre cele mai complexe.

  • 9

    Angajam casiera 1 ora zi contract de munca timp partial plata impozite CASS, cart. Militari, Apaca, linga Liceul Tudor Vladimirescu, 300lei net. Tel. 0721810988.

  • Contabilă efectuez evidența contabilă pentru orice domeniu de activitate mă deplasez la firma preturi negociabile seriozitate eventual angajare sau colaborare am semnătura electronică întocmesc inclusiv bilanț.

  • Contabila cu experienta și studii superioare doresc angajare sau colaborare pentru evidența contabilă lunara balanta bilanț depunere declarații semnătura electronică deplasare la firma salariu negociabil seriozitate

  • Expert contabil autorizat CEECAR ofer servicii de cenzor pentru Asociatii de proprietari ,

  • Contabila cu experienta doresc angajare sau colaborare pentru evidenta contabila lunara,balanta,bilant,declaratii.

  • 2

    firma de contabilitate cu peste 10 angajati angajeaza contabila cu experienta 0723931316 sect 1, str Petru Maior nr 66

  • ... in productie, constructii si servicii horeca, caut colaborare sau angajare, part time sau full time. stapanesc MS Office (Excel, Access) si softuri de contabilitate Winmenthor si Saga. Tel 0733628812.

  • Tin evidente contabile.complete in orice softuri de contabilitate. Preiau firme in orice stadiu, absolventă,dificultăți de plata. Viteza de operare.date. Solicit si angajare,full time,part time

  • Salveaza cautarea