Anunțuri
Finante contabilitate Bucuresti Sector 6 Persoane Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-04-21 Profesie: Contabil-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de amenajare peisagistica angajeaza Asistent Manager, cu domiciliu in Bucuresti. Postul necesita cunostiinte de contabilitate primara, PC, word, excel, photo shop, facturare (E-factura). Carnetul de sofer categoria B prezinta un avantaj. Cei interesati sunt rugati sa trimita un CV la adresa de e-mail: sau pe whatsapp la nr. de tel :
-
Descriere Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI ONG SA II PFA IF CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.
-
Caut Contabila pentru Contabilitate Primara si abilitati de Asistenta Birotica cunostinte Word, Excell, program part time, cu fara experienta. Detalii la .
-
Descrierea companiei Grup de firme de contabilitate si consultanta, membri C.E.C.C.A.R. si C.C.F.R., avand un portofoliu format dintr-un numar semnificativ de clienti din diverse domenii de activitate, ce ne-a permis dobandirea unei experiente profesionale vaste in domeniu si atingerea unui anumit standard in serviciile oferite. Activitatea se desfasoara in Bucuresti, sector 6. Program lucru de L-V 9:17.30, cu pauza de masa. Ce oferim: - Salariu net incepand de la 4.500 lei; pentru candidatii cu experienta substantiala, salariul va fi pe masura - Crestere salariala dupa 3 luni daca ne convingi ca stii sa faci ce scrie in CV si anual, cel putin in primii 3 ani, in functie de rezultate - Prima de performanta pentru lucrari efectuate corect si cu termene respectate - Zile de concediu platite suplimentar, aditional zilelor de concediu legal - Mediu de lucru placut, flexibilitate program - Suport in insusirea informatiilor, din partea conducerii, cat si a colegilor - Oportunitati de dezvoltare profesionala prin expunerea la situatii noi Ce ne dorim de la tine? Studii economice si experiență in domeniul financiar-contabil Cunoasterea reglementarilor contabile si aspectele fiscale aplicabile (modul de calcul si obligatiile de declarare a impozitelor si taxelor) Cautam o persoana ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de autoperfectionare Adaptabilitate, spirit de echipa, initiativa, atitutine pozitiva si pro-activa Abilitati de comunicare si interactiune Planificarea muncii intr-un mod organizat si eficient Cunostinte operare Saga si abilitati de operare MS Office (Excel, Word) Si nu in ultimul rand, sa iti placa ceea ce faci! Constituie avantaje: - Experienta in firma de contabilitate - Limba engleza nivel mediu-avansat - Disponibilitate de angajare imediata Responsabilitati: - Operarea si verificarea modului de inregistrare a documentelor financiar-contabile cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare - Verificarea inchiderilor lunare si reconcilieri de conturi - Calculul impozitelor si taxelor specifice fiecarui client in parte si intocmirea declaratiilor fiscale corespunzatoare lunare, trimestriale si anuale - Intocmirea lunara a balantei de verificare - Intocmirea raportarilor financiare anuale semestriale interimare cu anexele specifice - Mentinerea legaturii cu clientii din portofoliu Compania îsi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi. Daca te regasesti in descriere te invitam sa aplici direct sau sa ne trimiti CV-ul. Te asteptam in echipa noastra!