Anunțuri
Horeca Companii Disponibil din: 2021-01-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Camerista/femeie de serviciu, salariu foarte atractiv! Se lucreaza intr-o cladire de birouri + camere in regim hotelier din centrul Sibiului (de facut curatenie in camere, birouri, holuri, casa scarii, toalete). Program de lucru full time, 8 ore pe zi (9:00-17:00), luni-vineri. Exista posibilitatea lucrului in weekend, orele suplimentare fiind platite in plus. Salariu 2330 lei NET (2000 lei pe card + 330 lei bonuri), cu marire dupa 3 luni la 2530 lei NET (2200 lei pe card + 330 lei bonuri). Pentru mai multe detalii, sunati la
-
Promovat
Angajăm lucrători bucătărie calificați și necalificați pentru restaurant în Eforie Nord Cerințe: - se subordonează bucătarului șef - persoană dedicată și responsabilă - spirit de echipă și implicare - pregătire materii prime pentru preparare - păstrarea curățeniei la locul de muncă - respectă politicile restaurantului cu privire la siguranța alimentară, norme de igienă, calitate și servire Responsabilități: - se asigură că produsele, preparatele și semipreparatele sunt depozitate și păstrate corespunzător - participă la inventar și la stabilirea necesarului de aprovizionare - preia comenzile cliențiolor de la ospătari și asigură servirea acestora - participă la curățenia și igienizarea restaurantului, ustensilelor din bucătărie și a echipamentelor din dotare - verifică periodic termenul de valabilitate al produselor - indeplinește alte sarcini dispuse de superior Salariu motivant + bonus sfârșit de sezon. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne trimiteti CV-uri aici.
-
Promovat
Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica si sa actionezi in serviciul clientilor? Daca raspunsul este unul pozitiv, inseamna ca McDonald s ti se potriveste! Te asteapta o echipa prietenoasa si posibilitatea de a-ti construi o cariera la noi. Descrierea jobului: Asigură buna intretinere a cladirii, in ceea ce priveste aspectul interior si exterior; Depistează și efectuează reparații mici la nivel de restaurant (finisaje, vopsitorii) Asigură intreținerea parcării, liniei de Drive, spațiului verde și a instalației de irigat; Asigură stocul de instrumente și dispozitive de lucru, de materiale necesare efectuării reparațiilor; Menține legătura cu firmele de service și participă activ la intervențiile și reviziile periodice; Verifică și menține echipamentele în stare perfectă de funcționare și curățenie; Candidatul ideal: Studii medii finalizate Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară Adaptarea la dinamismul echipei si volumul de muncă Atitudine pozitivă și orientare către client Abilități de lucru în echipă Atitudine proactive Capacitatea de a lucra sub presiune, de a respecta termenele și de a îndeplini sarcinile la timp Beneficii: Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Tichete de masa de 30 RON/zi; Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate îți poți organiza programul de lucru în ture de zi, ture de noapte și în ture de weekend, în funcție de nevoile tale și de programul restaurantului în care vei lucra; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare; Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.
-
Promovat
A Bellman's main duty is carrying luggage for the guests as they come to or leave the hotel. He should also attend the main entrance door and welcome farewell guests, arrange and manage transfers, help guests with directions and perform as the first and last impression for them. Requirements: A guest s first and last interaction with a hotel staff member may be the bellman doorman. Welcoming manner, positive attitude and excellent communication skills are required for the role. Key duties and responsibilities: Opening the front door for guests, direct them to the check-in desk Show the checked in guests to their rooms, make sure that everything in the room is in order (check the lights, ventilation, and heating) If any equipment is not working properly, report this to the maintenance department so that it can be repaired Introduce the features of the room to the guests, explain them how to use the air conditioning system, audiovisual systems and equipment, electronic do not disturb sign system, coffee making unit, minibar and telephone. Give guests information about directions, the hotel, hotel area and local tourist attractions When guests have checked out offer assistance with luggage (store it or carry to the vehicle) Giving directions to places of interest, sightseeing, shopping areas Ensure that each piece of luggage stored has a luggage tag (filled in properly as per Hotel standards) on and the owner of the luggage receives the other part of the luggage tag Delivers all guest messages faxes letters parcels to the guestrooms
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Receptionera, program full time, de L-V, sector 2 zona Mega Mall. Responsabilitati: va gestiona programările, va răspunde la telefon și va asigura că fiecare pacient primește asistență promptă și eficientă. Mai multe informatii la telefon.
-
Pensiune turistica din Calimanesti Caciulata angajeaza personal, pentru toate detaliile necesare va rugam sa ne apelati la numarul de telefon zero sapte patru cinci noua patru cinci unu patru patru, va multumim.
-
Pensiune turistica din Caciulata Calimanesti angajeaza personal, pentru toate detaliile necesare va rugam sa ne apelati la numarul de telefon zero sapte patru cinci noua patru cinci unu patru patru, va multumim.
-
-
-
HERBS ORGANIC KITCHEN, restaurant cu specific asiatic, angajeaza chelner cu experienta. Programul este flexibil. Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj! Va rugam sa trimiteti CVul dumneavoastra. Locatie: Strada Mitropolitul Nifon, nr. 1, București
-
Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.
-
Hotel Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Receptionera Cerinte: Absolvent sau viitor absolvent al unei forme de invatamant superioare; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Limba engleza scris/vorbit Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate. Conditii: Asiguram transport tur-retur din Sibiu Contract de munca pe termen nelimitat; Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta; Tichete de masa; Prime si bonusuri in functie de performanta; Oportunitati de training formare profesionala. Responsabilitati: Intampinarea clientilor; Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera; Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului; Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice; Incasarea tarifului pentru cazare. Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 25 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/jobs
-
Hotel&SPA Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Ospatar/Barman Cerinte: Experienta in domeniu (specialitate), Cursurile de calificare in domeniu reprezinta un avantaj, Cunostinte minime de limba engleza: nivel conversational, Diploma de calificare in domeniu (constituie un avantaj); Prezenta agreabila, amabilitate, atitudine pozitiva; Stapanire de sine, disciplina. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in funcție de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Cunoasterea principalelor reguli de servire si protocol; Preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista; Cunoasterea meniului pentru a oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi; Servirea exemplara a clientilor cu produsele comandate de catre acestia; Debarasarea si asigurarea curateniei in restaurantul unitatii hoteliere; Respectarea normelor de igiena si securitate a muncii. Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 30 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/about
-
Angajam barman cu experienta in domeniu. Beneficii: contract de munca pe perioada nedeterminata, mancare asigurata, apa si 2 cafele, locatie de top in Dumbravita, program de 2 2 zile. Cerem: seriozitate, implicare, experienta, abilitati bune in comunicare. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, esti o persoana dinamica si plina de viata, te asteptam cu drag sa ne cunoastem!
-
Angajam PIZZER cu experienta care sa detina bune abilitati de comunicare, dexteritate si viteza de lucru. Cautam un coleg care isi doreste un job stabil pe perioada indelungata. Salariu+ masa asigurata.
-
Hotel Premium Wellness Sport, Bucuresti, zona Bdul Metalurgiei - Berceni, sector 4, angajeaza bucatar cu experienta de lucru pe a la carte si evenimente, bucatarie romaneasca si internationala. Cerinte: seriozitate, disponibilitate pentru a lucra in weekend, atributii de efectuare consumuri, necesare materii prime. Program 2 zile cu 2 zile, contract de munca, salariu fix + bonuri de masa. Asteptam CV la adresa de email:
-
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre din domeniul HORECA Aplică acum și descoperă Olanda! Locația: Port Zelandeuddorp, Olanda Clientul nostru deține un lanț de restaurante care își desfăsoară activitatea în toate părțile Olandei. DE REȚINUT este că această companie este orientată spre familie și dispusă să lucreze cu naționalități diferite. Limba engleză este necesară comunicativ la nivel B1 B2 iar cunoașterea limbii olandeze este de asemenea binevenită. Sunt prezente mai multe zone în care angajații pot lucra (restaurante, snack-baruri sau cafenele). Primele zile de muncă vor implica sarcini simple, cum ar fi: Curățarea meselor Colectarea vaselor murdare Ulterior, angajatul va exersa treptat: Pregătirea cafelei Servirea berii și prepararea băuturilor alcoolice Servirea oaspeților Gestionarea încasărilor și decontarea plăților Pregătirea bufetelor pentru micul dejun prânz Pregătirea de mese gustări simple în snack bar (cartofi prăjiți, frikandel olandez, crochete, înghețată) Primirea mărfurilor, verificarea: cantităților, temperaturii și a calității Raportarea oricărei probleme superiorului ierarhic De asemenea în timpul perioadei de formare veți primi suportul colegilor deja prezenți în locație. Pentru toate sarcinile veți respecta regulile de siguranță (HACCP). Candidatul ideal: Experiență în ospitalitate este un mare plus (restaurante, hoteluri, baruri, locuri de muncă cu clienți) Studii de bucătar, ospătar este un plus Atitudine orientată spre vânzări, rezistentă la stres, ospitalier ă și un aspect cald și primitor, jucător de echipă și sentiment puternic de responsabilitate Descrierea jobului Câștigi un salariu atractiv de la 14,38 EURO pe oră Timpul de lucru: ture între orele 6:00 și 23:00, cu volumul de muncă principal între 12:00 și 20:00 Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Haine: tricou și pantaloni asigurate de client Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit OTTO sau Happy OTTO Wish! Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Încă nu te-am convins? În plus poți beneficia de: Reducere la mâncare (de exemplu, tot ce puteți mânca pentru 4 EURO) Lucrul în locuri diferite, cum ar fi restaurante, snack-baruri și cafenele, face ca munca să fie mai interesantă și mai puțin plictisitoare. Angajații dobândesc, de asemenea, mai multă experiență prin îndeplinirea acestor sarcini, ajutându-i să învețe și să se perfecționeze. Posibilități de creștere (șef de tură, sous-șef) Locația este situată la doar 2 km de plajă, oferind o oportunitate perfectă de relaxare dupa o zi plină de muncă. Locul de muncă implică: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să porți doar adidași negri Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Dacă ți-ar plăcea să lucrezi la Recepția Smartfit sala din Ziridava, ești invitat să ne transmiți CV-ul tău . Căutăm persoane care se simt bine în sală, apreciază interacțiunea cu oamenii și își doresc să contribuie la misiunea noastră, prin abilitățile lor. Experiența nu e obligatorie.
-
Cautam colega sau coleg pasionat de bucatarie, gusturi si arome traditionale. Iti vei evidentia talentul, alaturi de oameni care sa te inspire. Candidatul ideal: Modul de lucru curat si ordonat; Respect fata de munca prestata; Nu este obligatorie calificarea de bucatar. Daca esti o persoana determinata, cu pasiune pentru gastronomie, dorinta de a invata si spirit de echipa, te rugam sa aplici direct sau sa ne trimiti un mesaj la numarul de telefon iar persoanele selectate vor fi contactate. Pachet salarial compus din salariu fix 2400 lei net+840 lei tichete de masa+ alte beneficii (tichete de vacanta, premieri pentru zile festive, masa calda, transport asigurat) Responsabilitati: Prepararea pranzului fel de mancare gatit in sistem de catering (asezat in caserole); Intocmirea listelor cu ingrediente si materie prima pentru aprovizionare; Supravegherea perisabilitatii și a termenului de valabilitate ale produselor alimentare; Asigurarea respectarii regulilor societatii in ceea ce priveste retetele, prezentarea produselor, gustul acestora, precum si portiile servite. Se va prepara 1 singur fel de mancare pe zi, de exemplu: snitel cu piure, varza calita, friptura cu cartofi prajiti, saramura de peste. Ajutorul in bucatarie este asigurat; Program de lucru: de luni pana vineri de la ora Printre beneficiile job-ului Iti asiguram decontarea navetei. Oferim tichete de masă și de vacanță, masă caldă, transport convenție, pachet servicii medicale private, 30 de zile de concediu de odihna, suport colegial și un viitor asigurat.
-
Cautam Colega Căutăm Colega full-time part-time cu sau fără experiență pentru a se alătura echipei noastre din Coffee Point Candidatul ideal va fi capabil să pregătească și să servească băuturi , să ofere un serviciu de calitate clienților și să aibă o atitudine pozitivă. Responsabilități: Pregătirea băuturilor , Servirea clienților la bar, Curățarea și întreținerea cafenele și a echipamentelor, Întreținerea relațiilor cu clienții și oferirea de servicii de calitate. Cerințe: Experiență anterioară nu este obligatorie dar poate constitui un avantaj , Cunoașterea produselor de cafea, ceai și băuturi reci și calde, Excelente abilități de comunicare și servicii pentru clienți, Atitudine pozitivă și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Flexibilitate în programul de lucru, inclusiv în weekend-uri și sărbători. Oferta noastră: Mediu de lucru dinamic și energizant Programul, salariul și orice alte detalii se discuta la interviu Dacă ești pasionat de cafea trimite-ne CV pe adresa noastră de messenger sau WhatsApp sau la punctul de lucru Coffee Point Mulțumim pentru interesul tău.
-
Pizzeria La Maria din Timisoara cauta ospatar a, cu norma intreaga, contract nedeterminat. Se lucreaza 2 cu 2 Cautam o persoana experimentata si ordonata. Ne puteti trimite CV-urile aici sau ne puteti contacta telefonic.
-
Angajam,Ospatari,Ospatarite,Barmani,Barmanite,PR,Hostess,DJ,Asistenta Manager,Social Media,Creator Content Cu experienta sau fara Part Time sau Full Time Sunati sau trimite ti un email pe adresa noastra pentru un interviu!
-
Locatie din Sos. Nordului cauta 1 sef sala si 1 barman . Cerinte : integritate, profesionalism,entuziasm . Se ofera stabilitate si seriozitate .
-
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.