Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie Companii Disponibil din: 2020-09-15 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Recepționeră

    Angajam recepționera - hostess. Candidatul ideal: Persoana responsabila, abilități de comunicare, simț de improvizație dezvoltat, dinamica, atenta la detalii, capacitate organizatorica. Disponibilitate pentru lucru in ture. Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora. Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților. Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări. Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera. Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona. Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți : check-in check-out; Oferirea de informații și asistență oaspeților cu privire la facilitățile și serviciile hotelului. Răspunderea la apelurile telefonice și la cererile de rezervare. Asigurarea unui mediu receptiv și plăcut pentru oaspeți. Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al serviciilor de recepție (reprezintă un avantaj). Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Cunoștințe de operare PC și experiență în utilizarea sistemelor informatice de rezervare (reprezintă un avantaj). Beneficii: Program de lucru stabil: 8 ore zi Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și dinamic. Pachet salarial motivant și bonusuri în funcție de performanțe. Dacă ești interesat de acest post contactează-ne pe whatsapp sau trimite-ne CV -ul pe adresa de email.

  • 13

    Asistent manager in turism

    Angajam Asistent Manager pentru activitate in turism. Studii superioare, permis de conducere, cunostinte computer si limba engleza sunt necesare. Disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate.este necesara deasemenea..

  • 2

    Restaurant de top angajează DISPECER

    , - , ! Restaurantul K10 caută un care să se alăture echipei noastre și să se ocupe de preluarea comenzilor și gestionarea acestora. Responsabilitățile includ preluarea comenzilor prin telefon, gestionarea comenzilor și transmiterea lor către bucătărie, gestionarea livrărilor și a comenzilor online, precum și menținerea unei bune relații cu clienții noștri. Dacă te interesează această oportunitate, te rugăm să ne suni la numărul . Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să te avem în echipa noastră!

  • Duman Oriental Cuisine

    Duman Oriental Cuisine angajează hostess. Ești o persoană comunicativă, îți place meseria ta și lucrezi bine în echipă? Vino în echipa noastră! Sună la și stabilește un interviu!

  • 1

    Join our Team as Hotel Receptionist at VIBRE HOTEL*****

    Are you passionate about hospitality and enjoy the company of people? Do you want to work in the newest 5* hotel opened in Cluj-Napoca? We are seeking a friendly, warm and organized person to join our team at Front Desk What we are looking for: Very good conversational skills in English, a second foreign language is an advantage; Very good computer skills; Customer orientation, ability to solve problems and make decisions; Strong organizational skills and attention to details Warm and friendly personality; Excellent communication skills; Team spirit. Responsibilities Handling check-in and check-outs Handling phone calls and reservations Greet and welcome guests upon arrival Assist guests with special requests Process all types of payments, such as payments recorded per room, cash, debit or credit Collaborate with other departments to ensure everything is prepared for our guests We invite you to join our Vibre World! If you find yourself in the above, please send a CV to the email address or just pay us a visit to meet us.

  • 1

    Hotel Afrodita angajeaza receptioner

    Candidatul ideal este o persoana energica, responsabila, onesta, motivata, cu spirit de echipa si initiativa care este orientata spre a lucra cu clientii. Salariu atractiv. Cunoscator de limba engleza-nivel mediu.

  • Receptioner

    Scopul postului: Receptionerul are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazarepentru clientii hotelului Activitati principale: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasareaplatilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Sarcini si indatoriri specifice: Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturorproblemelor ocazionale. Responsabilitati ale postului: Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurariiactivitatii Autoritatea postului: Este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatileadministrative ale acestora.. Specificatiile postului: Studii de calificare in domeniu Experienta de minim 1an pe un post similar; Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala; Aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Foarte bune abilitati de planificare si organizare Salariu 3000 Lei plus sporurile aferente.

  • 6

    Angajam Receptionera

    Angajam Receptionera, program full time, de L-V, sector 2 zona Mega Mall. Responsabilitati: va gestiona programările, va răspunde la telefon și va asigura că fiecare pacient primește asistență promptă și eficientă. Mai multe informatii la telefon.

  • 14

    Hotel Transilvania Cluj angajeaza receptioner

    Hotel Transilvania*** Cluj-Napoca angajeaza receptioner full-time. Vino sa te alaturi echipei de specialisti Hotel Transilvania, un hotel de 3 stele, in centrul Clujului, unde oferim un mediu de lucru motivant si program avantajos. Cerințe: - limba engleză - obligatoriu - cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj - aptitudini practice de operare pe calculator (Word, Excel) - studii în domeniul turismului sau experiență ca recepționer - avantaj Descrierea postului: - preia și înregistrează rezervările; - primește, înregistrează și cazează clienții; - tine evidenta clienților în programul informatic de recepție hoteliera; - promovează produsul turistic hotelier; - aplică politicile de marketing și cele tarifare ale companiei; - negociază tarifele pentru clienți în limitele stabilite; - efectuează operațiuni de check-in (verificare documente, încasare contravaloare sejur); - operează în sistemul de gestiune hotelieră rezervările și informațiile legate de sejur; - transmite departamentelor interesate comenzile sau solicitările speciale ale clienților; - înregistrează și verifică datele operative, contabile și statistice specifice activității de recepție; - rezolvă reclamațiile oaspetelui sau transmite, după caz, sesizările primite departamentelor vizate; - la check-out, efectuează verificările obișnuite, inclusiv a soldurilor restante de plată. Aptitudini la locul de munca: -atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila; -orientare catre client, amabilitate; -capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme; -bune abilitati de comunicare, lucru in echipa; -nivel inalt de responsabilitate; -bune abilitati de organizare si de prioritizare a activitatilor. Programul de lucru: Program in ture de 12-24 12-48: - se lucreaza tura de zi de la 8: de ore libere dupa tura zi - ziua urmatoare se lucreaza tura de noapte de la 20: de ore dupa tura de noapte (2 zile libere) Beneficii: - salariu motivant - spor de noapte - spor de weekend - tichete de masa - asigurare medicala la o clinica privata. - situat in centru Clujului, stație de autobuz in fata magazinului Central, magazine și farmacii in zona. - se acorda diploma de recepționer, acreditata de ministerul turismului, recunoscuta pe tot teritoriul României, pe baza participării la cursului la locul de munca - participare gratuita la primul curs care se va desfășura la sfârșitul perioadei contractuale de 1 an.

  • 2

    angajam facturist

    Sc Taviany srl angajeaza facturist pentru Vaslui.

  • 7

    Sky Blue Resort - angajeaza personal

    Resort Sky angajeaza personal: -barman ospatari -personal curatenie manipulant Dorim ca din echipia noastra sa faca parte persoane serioase, care isi doresc un loc de munca stabil, persoane amabile si cu respect fata de clienti. Asiguram contract de munca, salariile la timp, o masa calda. Experienta in domeniul Horeca constituie un avantaj, dar si persoanele care doresc sa invete sunt asteptate. Avand in vedere ca locatia noastra este in Loc.Paulesti, Jud.Prahova, am dori persoane cu domiciliul cat mai aproape de locatia noastra. CV se primesc pe adresa: Va asteptam

  • 1

    Hotel Orizont din Predeal angajeaza Sef departament tehnic

    Hotel Orizont din Predeal angajeaza Sef departament tehnic.. Acesta coordoneaza si planifica activitatile de intretinere si reparatii ale hotelului Orizont Raspunde coordoneaza si supervizeaza activitatea departamentului Tehnic al Hotelului Orizont la standardele industriei aliniate cu legislatia in vigoare. Efectueaza activitatile necesare pentru planificarea, organizarea, monitorizarea si controlul activitatii de prevenire si stingere a incendiilor, conform normelor in vigoare) Experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani (experienta in industria ospitalitatii reprezinta avantaj); Cerinte: coordoneaza si asigura desfasurarea activitatii in conformitate cu standardele Companiei, participand activ si monitorizand atent toate aspectele specifice Departamentului Tehnic; asigura o comunicare permanenta si eficienta cu celelalte structure oganizatorice din cadrul Hotelului se documenteaza si aplica cele mai bune solutii tehnice si economice pentru activitatea de intretinere si reparare a utilajelor instalatiilor, pentru lucrarile de modernizare tehnologica sau de investitii; elaboreaza si mentine Calendarul de mentenanta al echipamentelor aflate în dotarea diverselor compartimente din cadrul societatii, atat cu privire la reviziile obligatorii, cat si la cele preventive; asigura transmiterea raportarilor specifice, in mod corect, cu respectarea termenelor de livrare; mentine o buna relatie cu partenerii agreati si asigura si asigura necesarul de unelte, echipamente si piese de schimb; urmareste executia proiectelor, urmarind incadrarea in premisele de executie si colaboreaza cu Managementul Companiei in vederea organizarii comisiei de receptie si verifica periodic, in teren, exactitatea datelor din procesele verbale de receptie; adreseaza cu promptitudine defectiunile ivite la echipamente, instalatii sau tablouri electrice si monitorizeaza remedierea acestora; in cazul auditarilor verificarilor cu tematica tehnica, reprezinta hotelul in fata organelor de control asigura raspunsul la toate solicitările organelor de control si rezolva prompt situatiile specifice din departamentul tehnic; asigura si intretine un inalt nivel de confidentialitate si desfasoara activitatea in mod profesionist si armonios cu superiorii ierarhici si colegii. .Dacă doriți să faceți parte dintr-o echipă de oameni dedicați și dornici de a oferi servicii de cea mai bună calitate, Hotel Orizont Predeal este locul ideal în care vă puteți dezvolta! Ce oferim: Contract de muncă pe perioada nedeterminata Ore suplimentare platite si bonuri de masa la valoarea maxima de 33 lei zi lucrata Zile de concediu de odihna proportional cu vechimea in munca (intre 22 si 27 zile) Salariu in functie de experienta, aptitudini si implicare Posibilitate de dezvoltare profesională si invatare la locul de munca

  • ARCA Resort angajează Receptioner

    Dacă ești o persoană pasionată de industria ospitalității și ești pregătit să îți aduci contribuția la crearea unor experiențe de neuitat pentru clienții noștri la ARCA Resort, te încurajăm să aplici pentru postul de receptioner. Se oferă salariu motivant, bonuri de masa, transport asigurat.

  • 1

    Hotel 3 stele Eforie Sud angajeaza Manager Hotel si receptioneri

    Hotel 3 stele din Eforie Sud angajeaza manager hotel (tot timpul anului) si receptioneri (sezonier). Dacă îți place să interacționezi cu oamenii, să oferi servicii excelente și să faci oaspeții să se simtă bineveniți, aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine. Oferim pachet salarial atractiv, cazare, masa. Responsabilitati Manager Hotel: Persoana cu gandire strategica, responsabila, independenta, proactiva, organizata, eficientă, orientata catre rezultate, cooperare si dezvoltare Orientare catre customer care si managementul resurselor umane, cu focus permanent pe fidelizarea oaspetilor si a echipei Abilitati excelente de leadership, management si comunicare Orientare spre gasirea permananta de solutii eficiente la situatii complexe Capacitatea de a lua decizii rapide si eficiente intr-un mediu dinamic si provocator Abilitati foarte bune de time management si project management Experienta in gestionarea eficienta a bugetului de venituri si cheltuieli operationale si in realizarea indicatorilor de performanta Flexibilitate si disponibilitate de a lucra in weekenduri si de sarbatori, in functie de activitatea operationala Responsabilități Receptioner: Primirea oaspeților într-un mod călduros și prietenos la sosirea lor în hotel. Efectuarea check-in-ului și check-out-ului clienților într-o manieră eficientă și profesionistă. Furnizarea informațiilor despre facilitățile hotelului, precum și despre atracțiile locale și recomandările de vizitare. Gestionarea rezervărilor și a cererilor de informații prin telefon, e-mail sau personal. Soluționarea solicitărilor și plângerilor clienților într-un mod prompt și eficient. Cooperarea cu alte departamente ale hotelului pentru a asigura o experiență de calitate pentru oaspeți.

  • 1

    Angajam receptionera

    Solid Magic Apart Hotel, situat in statiunea Mamaia angajeaza receptionera. Nu asiguram cazare! Detaliile aferente programului si salarizarea, se vor discuta la interviu. Experienta reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Este necesara cunoasterea limbii engleze, la nivel conversational. Cunoasterea altor limbi straine reprezinta un avantaj. Asteptam cu interes CV'urile dvs. pe adresa de email (vezi poza) Sau ne puteti contacta telefonic intre orele 09:00 - 18:00

  • sala jocuri de noroc angajeaza operatoare

    Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr

  • 7

    Hotel Castelnor angajeaza Receptioner a

    Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.

Salvează căutarea