Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca Personal receptie, administratie hotel - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 16

    Recepționer/ă Hotel Excelsior

    Angajam recepționer/a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in/ check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.

  • 2

    Receptioner ă Hotel la Hotel Oxford Timișoara

    Hotelul Oxford din Timișoara își caută un nou coleg pentru postul de Receptioner Hotel. Dacă dorești să te alături unei echipe dinamice și să lucrezi într-un mediu ospitalier și plin de oportunități, aceasta este o ocazie excelentă pentru tine! Responsabilități: Primirea și înregistrarea oaspeților în sistemul nostru informatic. Oferirea de informații și asistență oaspeților cu privire la facilitățile și serviciile hotelului. Gestionarea rezervărilor și a programărilor pentru check-in și check-out. Răspunderea la apelurile telefonice și la cererile de rezervare. Asigurarea unui mediu receptiv și plăcut pentru oaspeți. Colaborarea cu celelalte departamente ale hotelului pentru a asigura o experiență excelentă pentru oaspeți. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al serviciilor de recepție (reprezintă un avantaj). Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală. Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Cunoștințe de operare PC și experiență în utilizarea sistemelor informatice de rezervare (reprezintă un avantaj). Abilitatea de a vorbi fluent limba engleză și limba română. Beneficii: Program de lucru stabil: 8 ore zi, de luni până vineri. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și dinamic. Pachet salarial motivant și bonusuri în funcție de performanțe. Dacă ești interesat de acest post și crezi că te potrivești profilului, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail Alătură-te echipei Hotelului Oxford și ajută-ne să oferim experiențe memorabile oaspeților noștri!

  • 6

    Hotel Confort angajeaza Front Office Receptioner

    Hotel 3* angajeaza personal pentru postul de Receptioner. Prezenta placuta,cunoasterea unui soft hotelier prezinta avantaj ,in caz contrar de face instruire la locul de munca,min 1 limba de circulatie internationala,disponibilitate la lucru in ture 12 24,12 48 .Salarizare corespunzatoare si conditii bune de munca.Se cere si se ofera seriozitate.CV-uri zilnic la sediul din Calea Turzii nr 48

  • 11

    Angajam Manager Pensiune Gura Humorului

    Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea companiei Vila Chalet 173 din Voronet Gura Humorului, județul Suceava, este situată într-o zonă de vis, clienții bucurându-se de un peisaj excepțional atât iarna, cât și vara. Locația unică a Vilei Chalet 173,situata la mai putin de 500 m de Manastirea Voronet, este perfectă pentru experiențe inedite și vacanțe de poveste ce pot fi intalnite in imediata apropiere si care includ: parc de aventuri, tiroliana, piscine exterioare si interioare, turn de catarare, calarie, trasee montane, cicloturism,trasee ATV. Pensiunea dispune de spațiu de cazare de 18 camere , de un restaurant și o terasă exterioară. De asemenea, pentru partea de relaxare și divertisment, dispune de o un spațiu de joacă pentru copii, în aer liber, doua foisoare dotate fiecare cu gratar si loc de preparare a hranei.

  • 4

    Receptioner(a) Complex Hotelier 4****

    Doresti sa ai cel mai mare salariu din domeniul tau? Vino in echipa noastra! Complex hotelier 4* Castel Transilvania, angajeaza receptioner(a) intru-un mediu stabil, placut, venituri motivante. Cerinte: -experienta minim 1 an -persoana draguta, aspect placut -abilitati de comunicare cu oaspetii -dorinta de realizare profesionala -cunoastrea limbilor: engleza, romana -stapanirea calculatorului Cv-urile va rugam sa le depuneti la receptia hotelului Castel Transilvania sau pentru mai multe informatii va rugam sa sunati la telefon . Va multumim,

  • 5

    Angajez Cameriste

    Hotel situat in Eforie Nord angajeaza: - CAMERISTE Se asigura transportul / cazarea si masa. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr. de telefon: .

  • 3

    Angajam receptioner hotel

    Ești entuziast, proactiv și plin de energie? Haide în echipa noastră! Steaua de Mare Hotels & Resort își mărește echipa și angajează personal receptie pentru hotelurile Delfinul si Meduza din Eforie Nord. Program de lucru: 12 cu 24, 12 cu 48, mai exact: tura de zi, urmată de tură de noapte (a doua zi), urmată de doua zile libere. Beneficii: Pachet salarial competitiv; Posibilitate de cazare și masă. Te asteptăm să ne cunoaștem! Pentru mai multe informatii, ne poti contacta telefonic: (program 08:00 - 17:00).

  • Angajam camerista ,program flexibil si receptioner a program 12 24 si 12 48.

    Hanul Domnesc - angajeaza receptioner a ,program 12 24 si 12 48, si camerista program flexibil.

  • 3

    Receptioner Hotel

    Hotel Dambovita 3* din Targoviste angajaza receptioner a Cerinte: responsabilitate, corectitudine, spirit de munca in echipa, abilitati de comunicare, competente digitale in vederea utilizarii unui soft hotelier. Cunoasterea limbii engleze; Persoana dinamica, atenta la detalii; Capacitate organizatorica si de comunicare; Disponibilitate pentru lucru in ture.

  • angajam pentru post de electrician

    Executarea de operatiuni si lucrari care vizeaza instalatiile electrice din firma, in scopul functionarii acestora in conditii optime si al prevenirii defectiunilor de natura electrica.

  • 3

    Operator introducere IT( office catering evenimente)

    Firma noastră de catering pentru evenimente caută un operator pentru introducerea datelor. Candidatul ideal trebuie să fie organizat, atent la detalii și trebuie să aibă cunoștințe solide de utilizare a programelor Microsoft Office, în special Excel, Word si Outlook. Responsabilitățile includ introducerea și gestionarea informațiilor despre evenimente, clienți și comenzi în sistemele noastre informatice. Experiența anterioară în domeniul este un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. sau sa ne contactati telefonic pentru programarea unui interviu.

  • 5

    ospatar bar terasa piscina

    Firma cu sediul in Selimbar angajam elevi studenti pentru perioada verii chelner,pentru piscina si terasa bar.Programul este flexibil,part-time,sau full time.

  • Recepționeră

    Angajam recepționera - hostess. Candidatul ideal: Persoana responsabila, abilități de comunicare, simț de improvizație dezvoltat, dinamica, atenta la detalii, capacitate organizatorica. Disponibilitate pentru lucru in ture. Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora. Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților. Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări. Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera. Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona. Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți : check-in check-out; Oferirea de informații și asistență oaspeților cu privire la facilitățile și serviciile hotelului. Răspunderea la apelurile telefonice și la cererile de rezervare. Asigurarea unui mediu receptiv și plăcut pentru oaspeți. Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al serviciilor de recepție (reprezintă un avantaj). Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Cunoștințe de operare PC și experiență în utilizarea sistemelor informatice de rezervare (reprezintă un avantaj). Beneficii: Program de lucru stabil: 8 ore zi Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și dinamic. Pachet salarial motivant și bonusuri în funcție de performanțe. Dacă ești interesat de acest post contactează-ne pe whatsapp sau trimite-ne CV -ul pe adresa de email.

  • 13

    Asistent manager in turism

    Angajam Asistent Manager pentru activitate in turism. Studii superioare, permis de conducere, cunostinte computer si limba engleza sunt necesare. Disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate.este necesara deasemenea..

  • Duman Oriental Cuisine

    Duman Oriental Cuisine angajează hostess. Ești o persoană comunicativă, îți place meseria ta și lucrezi bine în echipă? Vino în echipa noastră! Sună la și stabilește un interviu!

  • 1

    Join our Team as Hotel Receptionist at VIBRE HOTEL*****

    Are you passionate about hospitality and enjoy the company of people? Do you want to work in the newest 5* hotel opened in Cluj-Napoca? We are seeking a friendly, warm and organized person to join our team at Front Desk What we are looking for: Very good conversational skills in English, a second foreign language is an advantage; Very good computer skills; Customer orientation, ability to solve problems and make decisions; Strong organizational skills and attention to details Warm and friendly personality; Excellent communication skills; Team spirit. Responsibilities Handling check-in and check-outs Handling phone calls and reservations Greet and welcome guests upon arrival Assist guests with special requests Process all types of payments, such as payments recorded per room, cash, debit or credit Collaborate with other departments to ensure everything is prepared for our guests We invite you to join our Vibre World! If you find yourself in the above, please send a CV to the email address or just pay us a visit to meet us.

  • 1

    Hotel Afrodita angajeaza receptioner

    Candidatul ideal este o persoana energica, responsabila, onesta, motivata, cu spirit de echipa si initiativa care este orientata spre a lucra cu clientii. Salariu atractiv. Cunoscator de limba engleza-nivel mediu.

  • Receptioner

    Scopul postului: Receptionerul are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazarepentru clientii hotelului Activitati principale: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasareaplatilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Sarcini si indatoriri specifice: Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturorproblemelor ocazionale. Responsabilitati ale postului: Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurariiactivitatii Autoritatea postului: Este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatileadministrative ale acestora.. Specificatiile postului: Studii de calificare in domeniu Experienta de minim 1an pe un post similar; Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala; Aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Foarte bune abilitati de planificare si organizare Salariu 3000 Lei plus sporurile aferente.

  • 14

    Hotel Transilvania Cluj angajeaza receptioner

    Hotel Transilvania*** Cluj-Napoca angajeaza receptioner full-time. Vino sa te alaturi echipei de specialisti Hotel Transilvania, un hotel de 3 stele, in centrul Clujului, unde oferim un mediu de lucru motivant si program avantajos. Cerințe: - limba engleză - obligatoriu - cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj - aptitudini practice de operare pe calculator (Word, Excel) - studii în domeniul turismului sau experiență ca recepționer - avantaj Descrierea postului: - preia și înregistrează rezervările; - primește, înregistrează și cazează clienții; - tine evidenta clienților în programul informatic de recepție hoteliera; - promovează produsul turistic hotelier; - aplică politicile de marketing și cele tarifare ale companiei; - negociază tarifele pentru clienți în limitele stabilite; - efectuează operațiuni de check-in (verificare documente, încasare contravaloare sejur); - operează în sistemul de gestiune hotelieră rezervările și informațiile legate de sejur; - transmite departamentelor interesate comenzile sau solicitările speciale ale clienților; - înregistrează și verifică datele operative, contabile și statistice specifice activității de recepție; - rezolvă reclamațiile oaspetelui sau transmite, după caz, sesizările primite departamentelor vizate; - la check-out, efectuează verificările obișnuite, inclusiv a soldurilor restante de plată. Aptitudini la locul de munca: -atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila; -orientare catre client, amabilitate; -capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme; -bune abilitati de comunicare, lucru in echipa; -nivel inalt de responsabilitate; -bune abilitati de organizare si de prioritizare a activitatilor. Programul de lucru: Program in ture de 12-24 12-48: - se lucreaza tura de zi de la 8: de ore libere dupa tura zi - ziua urmatoare se lucreaza tura de noapte de la 20: de ore dupa tura de noapte (2 zile libere) Beneficii: - salariu motivant - spor de noapte - spor de weekend - tichete de masa - asigurare medicala la o clinica privata. - situat in centru Clujului, stație de autobuz in fata magazinului Central, magazine și farmacii in zona. - se acorda diploma de recepționer, acreditata de ministerul turismului, recunoscuta pe tot teritoriul României, pe baza participării la cursului la locul de munca - participare gratuita la primul curs care se va desfășura la sfârșitul perioadei contractuale de 1 an.

Salvează căutarea