Anunțuri
Personal receptie si administratie Companii Disponibil din: 2021-02-07 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Vrei sa faci parte din echipa hotel Hera Predeal ? Angajam receptioneri si ospatari.Cerinte: abilitate de comunicare cu colegii de echipa, capacitate de organizare,salariu atractiv+tichete masa si un mediu de lucru profesionist
-
Promovat
Angajam receptioner ă Ti-ar place sa fii imaginea pensiunii noastre? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa prezinti serviciile pensiunii, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza- prezinta un avantaj; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking; Ai experienta de lucru in domeniu-prezinta un avantaj; Detii permis de conducere; Oferim mediu de lucru placut, salariu atractiv. Asteptam CV-urile pe mail: Pentru detalii ne poti contacta la tel whatsapp
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Hai in echipa Sergiana! Căutăm - Hostess - pentru Restaurantul Sergiana. Profilul ideal: - aptitudini de comunicare - memorie foarte bună, spirit de observație și atenție la detalii - cunoștințe limbi străine. Responsabilități: - preluarea rezervărilor telefonice si introducerea lor în softul de rezervări - întâmpină clienții, îi conduce la mesele rezervate; - identifica nevoile clienților - adoptă o atitudine decentă și jovială față de clienți. Pe lângă salariu, noi iti oferim: - bonuri de masă - contract pe perioada determinata; - prime de sarbatori; - abonament de sănătate la o clinică privată; - reduceri la diversi parteneri. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornică să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Maestro Pizza caută un casier energic și prietenos pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești pasionat de industria ospitalității și dorești să lucrezi într-un mediu distractiv și plin de viață, aplică acum pentru această poziție! Responsabilități: Preluarea comenzilor și încasarea banilor de la clienți. Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți prin interacțiuni prietenoase și eficiente. Gestionarea corespunzătoare a tranzacțiilor și a sistemului de plată. Răspunderea la întrebările clienților și oferirea de recomandări despre meniul nostru. Cerințe: Experiență anterioară în lucrul cu publicul sau în domeniul ospitalității (preferabil dar nu obligatoriu) Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu activ. Salariu 2500-3000 Dacă ești un candidat prietenos și orientat către client, te așteptăm să aplici pentru această.
-
Labirint Boutique Hotel, situat in zona centrala, Strada Labirint, nr 113, sector 3 Bucuresti, angajeaza RECEPTIONER. CRITERII DE ANGAJARE: - Varsta minima : 20 de ani - Cunostinte PC: Word, Excel, Google - Limba vorbita : Romana / Engleza - Studii : Diploma de bacalaureat . Diploma de calificare in domeniu nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Progamul de lucru este in ture : Tura de zi 9-21 Tura de noapte 21-9 Pentru mai multe detalii si informatii, ne puteti contacta la numarul de telefon sau la adresa de email :
-
Salon Cristi Pascu Exclusive ,Piata Victoriei, angajeaza receptionera cu experienta.Salariul cuprins intre 3500-4000 lei .Programul de lucru 8.00-20.00.Se lucreaza o zi lucratoare si o zi libera.
-
Dorim sa faci parte din echipa noastră daca îndeplinești cerintele: Studii superioare turism, economic,tehnic Experienta Vanzari și Operational în principal in domeniul hotelier(sau alte domenii) Abilitati comunicare și negociere excelente Noțiuni financiare și contabile Experienta in lucrul cu echipa Capacitate de auto-organizare pentru obținerea de rezultate concrete Dorința de implicare în sarcinile transmise si de rezolvare a situațiilor apărute Atributii Punerea în aplicare impreuna cu managerul a planului de vanzari elaborat de acesta Colaborarea cu toate departamente din hotel în vederea cresterii vanzarilor si satisfacției oaspetilor Urmarirea vânzărilor, a plăților și incasarilor Allte atribuții specifice date de manager
-
Hotel zona centrală angajează recepționer vorbitor de engleza,eventual maghiara,motivat și serios. Relații la telefon
-
Consideri că punctele tale forte sunt amabilitatea și spiritual sociabil? - Dacă da, te așteptăm să te alături echipei noastre! Suntem tineri, energici, entuziaști. - pachet salarial atractiv - program de lucru flexibil - mediu de lucru placut Dacă esti interesat sună-ne la
-
Vino în echipa noastră! Primăvara este în aer și suntem entuziasmați să ne pregătim pentru sezonul cald care se apropie rapid! Suntem în căutarea unor persoane talentate și prietenoase pentru a se alătura echipei noastre. Dacă te pasionează să faci oamenii să se simtă bineveniți și să le oferi o experiență memorabilă, ești binevenit! Poziții disponibile: Recepționeri și Ospătari Beneficii: Salariu competitiv și bonusuri pentru performanță Mediu de lucru dinamic și plin de energie Oportunități de avansare în cadrul companiei Training și dezvoltare profesională continuă Flexibilitate în program Cerințe: Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și dinamic Atitudine pozitivă și orientare către rezolvarea problemelor Experiență anterioară în domeniul ospitalității este un avantaj, dar nu este obligatorie - suntem dispuși să oferim training adecvat! Dacă ești în căutarea unei oportunități de a lucra într-un mediu prietenos și dinamic, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau vino direct la locația noastră pentru a aplica în persoană. Informații la telefon: Hai să facem împreună această primăvară și vară memorabile pentru oaspeții noștri!
-
Angajam receptionera la Hotel **** Cautam o persoana cu bune abilitati in relationarea cu clientii Vorbitoare de limba engleza Detalii despre salariu si program la nr de tel
-
Daca esti o persoana dinamica,voioasa si mereu cu zambetul pe buze, te asteptam sa faci parte din echipa noastra plina de energie si veselie. Ce asteptari avem de la tine: Sa fii sociabil a, sa fi mereu cu zambetul pe buze si sa vorbesti minim o limba straina. Daca ai si cunostinte operare PC esti exact ce cautam. Experienta in domeniu nu este obligatorie,dar constituie un avantaj. Ce iti oferim in schimb: Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si entuziasta. Te asteptam cu informatii suplimentare la nr sau la adresa de e-mail
-
Hotel Avenue Buzau cauta un nou coleg pentru departamentul de receptie. Program 12 24 - 12 48 in ture de zi si de noapte. Vorbesti limba engleza, ai cunostinte PC si stii sa trimiti un email? Poate ca esti fix ceea ce cautam! Aplica daca si tu esti dornic de o cariera in turism. Ne plac persoanele serioase si istete, dar si sociabile. Daca esti dispus sa inveti, te formam noi sa fii un viitor lider in echipa Avenue Hotels. In functie de competentele tale poti avea parte de multe beneficii in colaborarea cu noi. Nu ezita sa ne trimiti un mesaj sau sa ne contactezi la numarul de telefon.
-
Angajam Receptioner Noapte la Pensiunea Ramona Tulcea vârstă 54-65 Ani fără Obligații. Oferim carte munca perioada nedeterminata . Mediu plăcut. Tel O745I42O98
-
Suntem încântați să anunțăm că ne cautăm un nou membru dedicat pentru echipa noastră, în rolul de receptioner. Dacă doriți să vă alăturați unei echipe pasionate și să vă desfășurați cariera într-un mediu ospitalier de top, aceasta ar putea fi o oportunitate unică pentru dumneavoastră. La Best Western Central, ne străduim să oferim o experiență deosebită pentru fiecare oaspete și căutăm un receptioner care să contribuie la realizarea acestui obiectiv. Candidatul ideal va avea următoarele calități: - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții; - Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau serviciilor de recepție (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie); - Abilitatea de a lucra în echipă și de a face față situațiilor tensionate; - Pasiune pentru a oferi servicii de calitate superioară; - Atitudine profesională și prietenoasă; - Abilități organizatorice și de gestionare a timpului. Așteptăm cu nerăbdare să aflăm mai multe despre dumneavoastră și să vă cunoaștem în cadrul procesului de selecție. Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL IN CADRUL DEPARTAMENTULUI DE CAZARE CERINTELE POSTULUI - Studii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat; - Studii superioare, calificare profesionala si experienta anterioara reprezinta un avantaj; - Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel mediu - avansat; - Bune cunostinte de operare calculator; - Atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila, spirit de echipa; - Bune abilitati de comunicare cu oaspetii si colegii; - Capacitatea de a gasi solutii pentru problemele aparute; - Referintele scrise pot reprezenta un avantaj; DESCRIEREA JOB-ULUI - Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; - Repartizarea camerelor in functie de disponibilitate si solicitarile clientilor; - Primirea si cazarea clientilor; - Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor; - Emiterea tuturor documentelor fiscale necesare; - Promovarea serviciilor oferite clientilor; - Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; - Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. - Respectarea procedurilor de lucru. - Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarei solicitari venite in cadrul departamentului. - Program de lucru in ture 12 24 - 12 48 Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 16.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
Hotelul Grand din Eforie Nord angajeaza receptionera. Relatii la tel. sau E-mail
-
Candidatul Ideal Abilitatile necesare pentru acoperirea atributiilor postului: Cunostinte de operare PC Cunostinte limba engleza Asumare responsabilitate Bune abilitati organizatorice si de coordonare a echipei Abilitati de relationare cu clientii si colegii Abilitati de vanzare Disciplinat Metodic Precis Descrierea jobului Receptionera: 1. Principalele atributii si responsabilitati: Promovarea produselor serviciilor oferite de companie potentialilor clienti (in mediul online si cel fizic) Preluarea apelurilor telefonice si intampinarea clientilor Efectuarea rezervarilor Inregistrarea si operarea in sistemul electronic a rezervarilor primite telefonic Efectuarea documentelor de inregistrare a clientilor si inregistrarea datelor in sistemul informatic de gestiune la sosire. Efectuarea formalitatilor de iesire a clientilor din apartamente Efectuarea facturii si incasarea efectiva a contravalorii serviciilor Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor turistilor Notarea si rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti Informeaza clientul despre serviciile suplimentare oferite clientilor Opereaza inregistreaza documentele contabile in softul cu care lucreaza compania Alte sarcini primite de la superior 2. Beneficiile acestui job: Mediu de lucru placut Posibilitatea de dezvoltare profesionala Prime de sarbatori Cursuri , specializari , training-uri Bonusuri de vanzari Contact: Dragos Mail : contact aquariumresidence.ro
-
Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!
-
Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa
-
Cautam Colega pe Receptie! Daca esti o persoana dinamica si iti doresti o cariera in domeniul Hotelier te asteptam in echipa noastra! Program doar de zi si salariu atractiv!
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Competente obligatorii: Experienta Horeca si permis auto Responsabilitati: verificare marfa si materie prima, verificare stoc si comenzi, verificare produse, verificare personal, verificare curatenie, verificare magazine in general astfel incat sa fie totul la standardele si cerintele Simigeriei Matei Competente obligatorii: Experienta Horeca si permis auto Responsabilitati: verificare marfa si materie prima, verificare stoc si comenzi, verificare produse, verificare personal, verificare curatenie, verificare magazine in general astfel incat sa fie totul la standardele si cerintele Simigeriei Matei - Salariu 6000 lei net - Se ofera masina noua in valoare de 30000 euro care va ramane la dvs in prorietate dupa 7 ani de lucru in cadrul companiei