Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie Companii Disponibil din: 2021-04-04

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Operator introducere date

    Responsabilitățile postului: Introducerea în programul de gestiune a: facturilor, avizelor, chitanțelor si emiterea diverselor documente . Completarea următoarelor situații: foaia de prezenta, organigrama zilnica, meniul, concediile, evidenta spălătoriei etc; Introducerea inventarelor în programul de gestiune, întocmirea notelor explicative pentru diferențele constatate la inventariere; Întocmirea diverselor situații și rapoarte la solicitarea superiorului direct; Arhivarea și îndosarierea documentelor operate, respectând criteriul cronologic; Cerințele postului: Experiență în domeniu; Cunoștințe operare PC Word, Excel, contabilitate primara; Responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză; Pe lângă salariu noi îți oferim: Bonuri de masa; Spor de fidelitate; Bonus de recomandare personal la angajare; Contract pe perioada nedeterminata; Abonament de sănătate la o clinică privată. Te asteptam in echipa.

    Repostat automat
  • Receptioner Hotel in Otopeni

    Specificații Numele companieiAviator HotelTip jobfull timeDescriereAngajam receptioner hotel in Otopeni Se lucrează in ture de 7 zile cu 7 zile libere Tura de zi Cerințe minime: Limba engleza conversional Permis de conducere categoria B Experienta în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj Atitudine ospitaliera Abilități de operare PC Descrierea postului: Operațiuni de check-in check-out Facturare Administrarea și procesarea rezervarilor CV pe mail : receptie @ aviatorhotel . ro Publi24_1713883868Vezi detalii pe tel;

  • 1

    Join our Team as Hotel Receptionist at VIBRE HOTEL*****

    Are you passionate about hospitality and enjoy the company of people? Do you want to work in the newest 5* hotel opened in Cluj-Napoca? We are seeking a friendly, warm and organized person to join our team at Front Desk What we are looking for: Very good conversational skills in English, a second foreign language is an advantage; Very good computer skills; Customer orientation, ability to solve problems and make decisions; Strong organizational skills and attention to details Warm and friendly personality; Excellent communication skills; Team spirit. Responsibilities Handling check-in and check-outs Handling phone calls and reservations Greet and welcome guests upon arrival Assist guests with special requests Process all types of payments, such as payments recorded per room, cash, debit or credit Collaborate with other departments to ensure everything is prepared for our guests We invite you to join our Vibre World! If you find yourself in the above, please send a CV to the email address or just pay us a visit to meet us.

  • Angajam Receptionera

    Angajam Receptionera, program full time, de L-V, sector 2 zona Mega Mall. Responsabilitati: va gestiona programările, va răspunde la telefon și va asigura că fiecare pacient primește asistență promptă și eficientă. Mai multe informatii la telefon.

  • 7

    Hotel Castelnor angajeaza Receptioner a

    Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.

  • 2

    Angajam Receptioner/a Hotel Castelnor 4* Sibiu/Paltinis

    Hotel Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Receptionera Cerinte:    Absolvent sau viitor absolvent al unei forme de invatamant superioare;  Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);  Limba engleza scris/vorbit   Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare;  Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;  Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate.    Conditii:   Asiguram transport tur-retur din Sibiu Contract de munca pe termen nelimitat;  Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta;  Tichete de masa;  Prime si bonusuri in functie de performanta;  Oportunitati de training formare profesionala.      Responsabilitati:   Intampinarea clientilor;  Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera;  Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului;  Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice;  Incasarea tarifului pentru cazare.  Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 25 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/jobs

  • 15

    Receptionera sala sport

    Dacă ți-ar plăcea să lucrezi la Recepția Smartfit sala din Ziridava, ești invitat să ne transmiți CV-ul tău . Căutăm persoane care se simt bine în sală, apreciază interacțiunea cu oamenii și își doresc să contribuie la misiunea noastră, prin abilitățile lor. Experiența nu e obligatorie.

  • sala jocuri de noroc angajeaza operatoare

    Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr

  • 1

    Receptioner/ă Hotel la Hotel Oxford Timișoara

    Hotelul Oxford Timișoara, un hotel de business, situat strategic în apropiere de centrul orașului, este în căutarea unui Receptioner/ă Hotel entuziast/ă și dedicat/ă pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană comunicativă, orientată către servicii de calitate și pasionată de industria ospitalității, vă așteptăm cu drag să faceți parte din echipa noastră. Responsabilități: Primirea oaspeților cu profesionalism și amabilitate, asigurându-ne că se simt întâmpinați și confortabili. Înregistrarea și gestionarea eficientă a check-in-urilor și check-out-urilor pentru a asigura o experiență fluidă oaspeților noștri. Furnizarea de informații complete despre facilitățile hotelului, precum și despre atracțiile locale, restaurante și alte activități. Gestionarea rezervărilor și confirmarea acestora, asigurându-ne că sunt corecte și actualizate. Soluționarea promptă și eficientă a solicitărilor și plângerilor oaspeților, depășindu-le așteptările. Coordonarea cu diferitele departamente ale hotelului pentru a asigura oaspeților o experiență integrată și de calitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau într-un rol similar de recepționer/ă constituie un avantaj. Abilități excelente de comunicare și relaționare, cu un accent deosebit pe profesionalism și amabilitate. Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional este obligatorie, iar cunoașterea altor limbi străine este considerată un avantaj. Abilități organizatorice remarcabile și capacitatea de a face față situațiilor de stres. Atitudine pozitivă și dorința de a oferi servicii de calitate superioară oaspeților noștri. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un hotel de business , cunoscut pentru serviciile de calitate oferite oaspeților. Program de lucru de 8 ore pe zi, asigurând un echilibru între viața profesională și cea personală. Sâmbăta și duminica libere pentru a vă bucura de timpul liber cu familia și prietenii. Mediu de lucru stimulativ și sprijinitor, unde se promovează dezvoltarea profesională. Salariu atractiv și pachet de beneficii motivaționale. Dacă sunteți interesat/ă să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră actualizat la adresa de email: sau să ne contactați la numărul de telefon . Vă mulțumim pentru interesul manifestat și vă asigurăm că toate candidaturile vor fi tratate cu confidențialitate. Hotel Oxford Timișoara Adresa: Str. Garofitei nr. 26, Timișoara Website: www.hotel-oxford.ro Tel:

  • 4

    Locuri de munca Eforie Nord

    Angajam personal in domeniul hotelier pentru sezon 2024. Sunt dsponibile urmatoarele posturi: - cameriste - receptioneri Locurile de munca sunt disponibile la hotel Belvedere, Pinguin, Valul Magic Eforie Nord.

  • 1

    Restaurant de top angajează DISPECER

    , - , ! Restaurantul K10 caută un care să se alăture echipei noastre și să se ocupe de preluarea comenzilor și gestionarea acestora. Responsabilitățile includ preluarea comenzilor prin telefon, gestionarea comenzilor și transmiterea lor către bucătărie, gestionarea livrărilor și a comenzilor online, precum și menținerea unei bune relații cu clienții noștri. Dacă te interesează această oportunitate, te rugăm să ne suni la numărul . Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să te avem în echipa noastră!

  • 4

    Hotel de 4 stele din Predeal angajaza mecanic

    Hotel de 4 stele din Predeal angajaza mecanic. Oferim cazare si 3 mese pe zi. Salariu net 2500 lei

  • 1

    Receptioner ă Hotel

    Angajam recepționer a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.

  • 1

    Hotel Orizont din Predeal angajeaza Sef departament tehnic

    Hotel Orizont din Predeal angajeaza Sef departament tehnic.. Acesta coordoneaza si planifica activitatile de intretinere si reparatii ale hotelului Orizont Raspunde coordoneaza si supervizeaza activitatea departamentului Tehnic al Hotelului Orizont la standardele industriei aliniate cu legislatia in vigoare. Efectueaza activitatile necesare pentru planificarea, organizarea, monitorizarea si controlul activitatii de prevenire si stingere a incendiilor, conform normelor in vigoare) Experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani (experienta in industria ospitalitatii reprezinta avantaj); Cerinte: coordoneaza si asigura desfasurarea activitatii in conformitate cu standardele Companiei, participand activ si monitorizand atent toate aspectele specifice Departamentului Tehnic; asigura o comunicare permanenta si eficienta cu celelalte structure oganizatorice din cadrul Hotelului se documenteaza si aplica cele mai bune solutii tehnice si economice pentru activitatea de intretinere si reparare a utilajelor instalatiilor, pentru lucrarile de modernizare tehnologica sau de investitii; elaboreaza si mentine Calendarul de mentenanta al echipamentelor aflate în dotarea diverselor compartimente din cadrul societatii, atat cu privire la reviziile obligatorii, cat si la cele preventive; asigura transmiterea raportarilor specifice, in mod corect, cu respectarea termenelor de livrare; mentine o buna relatie cu partenerii agreati si asigura si asigura necesarul de unelte, echipamente si piese de schimb; urmareste executia proiectelor, urmarind incadrarea in premisele de executie si colaboreaza cu Managementul Companiei in vederea organizarii comisiei de receptie si verifica periodic, in teren, exactitatea datelor din procesele verbale de receptie; adreseaza cu promptitudine defectiunile ivite la echipamente, instalatii sau tablouri electrice si monitorizeaza remedierea acestora; in cazul auditarilor verificarilor cu tematica tehnica, reprezinta hotelul in fata organelor de control asigura raspunsul la toate solicitările organelor de control si rezolva prompt situatiile specifice din departamentul tehnic; asigura si intretine un inalt nivel de confidentialitate si desfasoara activitatea in mod profesionist si armonios cu superiorii ierarhici si colegii. .Dacă doriți să faceți parte dintr-o echipă de oameni dedicați și dornici de a oferi servicii de cea mai bună calitate, Hotel Orizont Predeal este locul ideal în care vă puteți dezvolta! Ce oferim: Contract de muncă pe perioada nedeterminata Ore suplimentare platite si bonuri de masa la valoarea maxima de 33 lei zi lucrata Zile de concediu de odihna proportional cu vechimea in munca (intre 22 si 27 zile) Salariu in functie de experienta, aptitudini si implicare Posibilitate de dezvoltare profesională si invatare la locul de munca

  • 7

    Sky Blue Resort - angajeaza personal

    Resort Sky angajeaza personal: -barman ospatari -personal curatenie manipulant Dorim ca din echipia noastra sa faca parte persoane serioase, care isi doresc un loc de munca stabil, persoane amabile si cu respect fata de clienti. Asiguram contract de munca, salariile la timp, o masa calda. Experienta in domeniul Horeca constituie un avantaj, dar si persoanele care doresc sa invete sunt asteptate. Avand in vedere ca locatia noastra este in Loc.Paulesti, Jud.Prahova, am dori persoane cu domiciliul cat mai aproape de locatia noastra. CV se primesc pe adresa: Va asteptam

  • 109

    Angajam Receptionera

    Descriere Club din Sectorul 6 , angajeaza Receptionera Club , 5000 lei net , tips lunar in jur de 3000-3500 lei care este personal , nu se pune la comun cu colegii. Fată cu aspect fizic placut , minimum 12 clase , sociabila, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Disponibilitate de a lucra in ture . Posibilitate si de part time , 5 ore zi , 2500 lei net. Pentru detalii si stabilire interviu , sunati la .

  • Receptioner

    Scopul postului: Receptionerul are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazarepentru clientii hotelului Activitati principale: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasareaplatilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Sarcini si indatoriri specifice: Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturorproblemelor ocazionale. Responsabilitati ale postului: Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurariiactivitatii Autoritatea postului: Este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatileadministrative ale acestora.. Specificatiile postului: Studii de calificare in domeniu Experienta de minim 1an pe un post similar; Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala; Aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Foarte bune abilitati de planificare si organizare

Salvează căutarea