Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie Companii Disponibil din: 2021-08-30

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Receptioner(a) Complex Hotelier 4****

    Doresti sa ai cel mai mare salariu din domeniul tau? Vino in echipa noastra! Complex hotelier 4* Castel Transilvania, angajeaza receptioner(a) intru-un mediu stabil, placut, venituri motivante. Cerinte: -experienta minim 1 an -persoana draguta, aspect placut -abilitati de comunicare cu oaspetii -dorinta de realizare profesionala -cunoastrea limbilor: engleza, romana -stapanirea calculatorului Cv-urile va rugam sa le depuneti la receptia hotelului Castel Transilvania sau pentru mai multe informatii va rugam sa sunati la telefon . Va multumim,

  • 10

    Angajam Manager Pensiune Gura Humorului

    Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea companiei Vila Chalet 173 din Voronet Gura Humorului, județul Suceava, este situată într-o zonă de vis, clienții bucurându-se de un peisaj excepțional atât iarna, cât și vara. Locația unică a Vilei Chalet 173,situata la mai putin de 500 m de Manastirea Voronet, este perfectă pentru experiențe inedite și vacanțe de poveste ce pot fi intalnite in imediata apropiere si care includ: parc de aventuri, tiroliana, piscine exterioare si interioare, turn de catarare, calarie, trasee montane, cicloturism,trasee ATV. Pensiunea dispune de spațiu de cazare de 18 camere , de un restaurant și o terasă exterioară. De asemenea, pentru partea de relaxare și divertisment, dispune de o un spațiu de joacă pentru copii, în aer liber, doua foisoare dotate fiecare cu gratar si loc de preparare a hranei.

  • Hotel 3 stele Eforie Sud angajeaza Manager Hotel si receptioneri

    Hotel 3 stele din Eforie Sud angajeaza manager hotel (tot timpul anului) si receptioneri (sezonier). Dacă îți place să interacționezi cu oamenii, să oferi servicii excelente și să faci oaspeții să se simtă bineveniți, aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine. Oferim pachet salarial atractiv, cazare, masa. Responsabilitati Manager Hotel: Persoana cu gandire strategica, responsabila, independenta, proactiva, organizata, eficientă, orientata catre rezultate, cooperare si dezvoltare Orientare catre customer care si managementul resurselor umane, cu focus permanent pe fidelizarea oaspetilor si a echipei Abilitati excelente de leadership, management si comunicare Orientare spre gasirea permananta de solutii eficiente la situatii complexe Capacitatea de a lua decizii rapide si eficiente intr-un mediu dinamic si provocator Abilitati foarte bune de time management si project management Experienta in gestionarea eficienta a bugetului de venituri si cheltuieli operationale si in realizarea indicatorilor de performanta Flexibilitate si disponibilitate de a lucra in weekenduri si de sarbatori, in functie de activitatea operationala Responsabilități Receptioner: Primirea oaspeților într-un mod călduros și prietenos la sosirea lor în hotel. Efectuarea check-in-ului și check-out-ului clienților într-o manieră eficientă și profesionistă. Furnizarea informațiilor despre facilitățile hotelului, precum și despre atracțiile locale și recomandările de vizitare. Gestionarea rezervărilor și a cererilor de informații prin telefon, e-mail sau personal. Soluționarea solicitărilor și plângerilor clienților într-un mod prompt și eficient. Cooperarea cu alte departamente ale hotelului pentru a asigura o experiență de calitate pentru oaspeți.

  • 19

    Receptionera sala sport

    Dacă ți-ar plăcea să lucrezi la Recepția Smartfit sala din Ziridava, ești invitat să ne transmiți CV-ul tău . Căutăm persoane care se simt bine în sală, apreciază interacțiunea cu oamenii și își doresc să contribuie la misiunea noastră, prin abilitățile lor. Experiența nu e obligatorie.

  • angajam pentru post de electrician

    Executarea de operatiuni si lucrari care vizeaza instalatiile electrice din firma, in scopul functionarii acestora in conditii optime si al prevenirii defectiunilor de natura electrica.

  • 3

    recepționer hotel Eforie Nord

    Angajăm recepționeri pentru hotel în Eforie Nord Cerințe: - experiență în domeniu - abilități de comunicare - atenție sporită la detalii - atitudine pozitivă - abilitatea de a gestiona situații neprevăzute și de a acționa în timp util pentru remedierea acestora - competențe digitale - disponibil pentru lucrul în ture Responsabilități: - primirea oaspeților și îndeplinirea formalităților specifice cazării acestora, conform standardelor (check-in check-out) - oferă clienților toate informațiile necesare, încasează contravaloarea serviciilor prestate, emite bon fiscal și factură către clienți Salariu motivant + bonus la sfârșitul sezonului. Pentru mai multe detalii ne puteti atașa CV-uri aici.

  • Receptioner

    Scopul postului: Receptionerul are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazarepentru clientii hotelului Activitati principale: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasareaplatilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Sarcini si indatoriri specifice: Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturorproblemelor ocazionale. Responsabilitati ale postului: Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurariiactivitatii Autoritatea postului: Este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatileadministrative ale acestora.. Specificatiile postului: Studii de calificare in domeniu Experienta de minim 1an pe un post similar; Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala; Aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Foarte bune abilitati de planificare si organizare

  • 4

    Sala de fitness angajam antrenor

    Sala de fitness angajam antrenor fitness cu abilitati de comunicare si orientare catre clienti, dinamic, responsabil. Esti potrivit? Daca da, atunci trimite-ne C.V.-ul pe adresa de email si noi te contactam!

  • Angajez Receptioneri

    Hotel din statiunea Eforie Nord angajeaza receptioneri pentru sezonul 2024 - cunoasterea programului de gestiune hoteliera - Fidelio - reprezinta un avantaj. Se deconteaza transportul sau se ofera cazare si masa pentru cei din afara judetului. Detalii despre salariu - la interviu.

  • 3

    Angajez Cameriste

    Hotel situat in Eforie Nord angajeaza: - CAMERISTE Se asigura transportul / cazarea si masa. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr. de telefon: .

  • 3

    Operator introducere date

    Responsabilitățile postului: Introducerea în programul de gestiune a: facturilor, avizelor, chitanțelor si emiterea diverselor documente . Completarea următoarelor situații: foaia de prezenta, organigrama zilnica, meniul, concediile, evidenta spălătoriei etc; Introducerea inventarelor în programul de gestiune, întocmirea notelor explicative pentru diferențele constatate la inventariere; Întocmirea diverselor situații și rapoarte la solicitarea superiorului direct; Arhivarea și îndosarierea documentelor operate, respectând criteriul cronologic; Cerințele postului: Experiență în domeniu; Cunoștințe operare PC Word, Excel, contabilitate primara; Responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză; Pe lângă salariu noi îți oferim: Bonuri de masa; Spor de fidelitate; Bonus de recomandare personal la angajare; Contract pe perioada nedeterminata; Abonament de sănătate la o clinică privată. Te asteptam in echipa.

  • 110

    Angajam Receptionera

    Descriere Club din Sectorul 6 , angajeaza Receptionera Club , 5000 lei net , tips lunar in jur de 3000-3500 lei care este personal , nu se pune la comun cu colegii. Fată cu aspect fizic placut , minimum 12 clase , sociabila, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Disponibilitate de a lucra in ture . Posibilitate si de part time , 5 ore zi , 2500 lei net. Pentru detalii si stabilire interviu , sunati la .

  • 1

    Angajam urgent supraveghere petreceri copii!

    Salut! Mediu ideal pentru cei tineri și entuziaști! Pe scurt, organizam sesiuni de laser tag, evenimente copii sau adulti de laser tag! Daca poti fi amicul copiilor, te asteptam cu drag! Nu uita sa ne vizitezi siteul inainte de a ne contacta. Poti depune CV prin e-mail, poti sa ne vizitezi sau contacteaza-ne telefonic! Posturi disponibile la locația din Lipovei și 1 post liber în Centru! Multumim!

  • 2

    Formam echipa la Hotel Restaurant Belvedere!

    Echipa noastră de profesioniști este pregatită să primească noi colegi pe postul de ADMINISTRATOR TEHNIC HOTEL. Candidatul ideal: - Constituie avantaj experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si electrice - Punctual, atent la detalii si obisnuit cu lucrul in echipa; Descrierea jobului: - Realizează servicii de mentenanta pentru camerele din hotel, spatiile comune, etc - Supravegherea si mentinerea in parametrii a instalatiilor electrice, sanitare, aer conditionat, alarme, pompe, central termice, etc. - Intervine in caz de avarii la instalatii , remediaza si raporteaza interventiile efectuate Așteptăm CV-urile dumneavoastră pe email si pentru orice informații ne puteți contacta telefonic.

  • 1

    NF Palace Hotel angajează receptionist(ă)

    NF Palace Hotel angajează recepționer(a) Hotelul se situează în centrul vechi al Bucureștiului Strada ion ghica nr4 -postul nu necesita experiență -incepere imediata -program in ture Cerințe: - bune abilitați de comunicare și organizare, capabile sa facă față unor situații cât mai diverse; - limba engleza obligatorie,alte limbi vorbite prezintă un avantaj Responsabilitati: - preluarea, înregistrarea rezervărilor si soluționarea eficienta a tuturor solicitărilor venite din partea clienților; - primirea si cazarea clienților si întocmirea actelor necesare cazării; - colaborarea cu toate departamentele: housekeeping, tehnic Te așteptăm pentru interviu cu mare drag. NU OFERIM CAZARE

  • 2

    Receptioner/ă Hotel la Hotel Oxford Timișoara

    Hotelul Oxford Timișoara, un hotel de business, situat strategic în apropiere de centrul orașului, este în căutarea unui Receptioner/ă Hotel entuziast/ă și dedicat/ă pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană comunicativă, orientată către servicii de calitate și pasionată de industria ospitalității, vă așteptăm cu drag să faceți parte din echipa noastră. Responsabilități: Primirea oaspeților cu profesionalism și amabilitate, asigurându-ne că se simt întâmpinați și confortabili. Înregistrarea și gestionarea eficientă a check-in-urilor și check-out-urilor pentru a asigura o experiență fluidă oaspeților noștri. Furnizarea de informații complete despre facilitățile hotelului, precum și despre atracțiile locale, restaurante și alte activități. Gestionarea rezervărilor și confirmarea acestora, asigurându-ne că sunt corecte și actualizate. Soluționarea promptă și eficientă a solicitărilor și plângerilor oaspeților, depășindu-le așteptările. Coordonarea cu diferitele departamente ale hotelului pentru a asigura oaspeților o experiență integrată și de calitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau într-un rol similar de recepționer/ă constituie un avantaj. Abilități excelente de comunicare și relaționare, cu un accent deosebit pe profesionalism și amabilitate. Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional este obligatorie, iar cunoașterea altor limbi străine este considerată un avantaj. Abilități organizatorice remarcabile și capacitatea de a face față situațiilor de stres. Atitudine pozitivă și dorința de a oferi servicii de calitate superioară oaspeților noștri. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un hotel de business , cunoscut pentru serviciile de calitate oferite oaspeților. Program de lucru de 8 ore pe zi, asigurând un echilibru între viața profesională și cea personală. Sâmbăta și duminica libere pentru a vă bucura de timpul liber cu familia și prietenii. Mediu de lucru stimulativ și sprijinitor, unde se promovează dezvoltarea profesională. Salariu atractiv și pachet de beneficii motivaționale. Dacă sunteți interesat/ă să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră actualizat la adresa de email: sau să ne contactați la numărul de telefon . Vă mulțumim pentru interesul manifestat și vă asigurăm că toate candidaturile vor fi tratate cu confidențialitate. Hotel Oxford Timișoara Adresa: Str. Garofitei nr. 26, Timișoara Website: www.hotel-oxford.ro Tel:

  • 1

    Receptioner ă Hotel

    Angajam recepționer a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.

Salvează căutarea