Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie Companii Disponibil din: 2022-02-28

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Receptioner ă Hotel

    Angajam recepționer a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.

  • 1

    Hotel Orizont din Predeal angajeaza Sef departament tehnic

    Hotel Orizont din Predeal angajeaza Sef departament tehnic.. Acesta coordoneaza si planifica activitatile de intretinere si reparatii ale hotelului Orizont Raspunde coordoneaza si supervizeaza activitatea departamentului Tehnic al Hotelului Orizont la standardele industriei aliniate cu legislatia in vigoare. Efectueaza activitatile necesare pentru planificarea, organizarea, monitorizarea si controlul activitatii de prevenire si stingere a incendiilor, conform normelor in vigoare) Experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani (experienta in industria ospitalitatii reprezinta avantaj); Cerinte: coordoneaza si asigura desfasurarea activitatii in conformitate cu standardele Companiei, participand activ si monitorizand atent toate aspectele specifice Departamentului Tehnic; asigura o comunicare permanenta si eficienta cu celelalte structure oganizatorice din cadrul Hotelului se documenteaza si aplica cele mai bune solutii tehnice si economice pentru activitatea de intretinere si reparare a utilajelor instalatiilor, pentru lucrarile de modernizare tehnologica sau de investitii; elaboreaza si mentine Calendarul de mentenanta al echipamentelor aflate în dotarea diverselor compartimente din cadrul societatii, atat cu privire la reviziile obligatorii, cat si la cele preventive; asigura transmiterea raportarilor specifice, in mod corect, cu respectarea termenelor de livrare; mentine o buna relatie cu partenerii agreati si asigura si asigura necesarul de unelte, echipamente si piese de schimb; urmareste executia proiectelor, urmarind incadrarea in premisele de executie si colaboreaza cu Managementul Companiei in vederea organizarii comisiei de receptie si verifica periodic, in teren, exactitatea datelor din procesele verbale de receptie; adreseaza cu promptitudine defectiunile ivite la echipamente, instalatii sau tablouri electrice si monitorizeaza remedierea acestora; in cazul auditarilor verificarilor cu tematica tehnica, reprezinta hotelul in fata organelor de control asigura raspunsul la toate solicitările organelor de control si rezolva prompt situatiile specifice din departamentul tehnic; asigura si intretine un inalt nivel de confidentialitate si desfasoara activitatea in mod profesionist si armonios cu superiorii ierarhici si colegii. .Dacă doriți să faceți parte dintr-o echipă de oameni dedicați și dornici de a oferi servicii de cea mai bună calitate, Hotel Orizont Predeal este locul ideal în care vă puteți dezvolta! Ce oferim: Contract de muncă pe perioada nedeterminata Ore suplimentare platite si bonuri de masa la valoarea maxima de 33 lei zi lucrata Zile de concediu de odihna proportional cu vechimea in munca (intre 22 si 27 zile) Salariu in functie de experienta, aptitudini si implicare Posibilitate de dezvoltare profesională si invatare la locul de munca

  • 15

    Receptionera sala sport

    Dacă ți-ar plăcea să lucrezi la Recepția Smartfit sala din Ziridava, ești invitat să ne transmiți CV-ul tău . Căutăm persoane care se simt bine în sală, apreciază interacțiunea cu oamenii și își doresc să contribuie la misiunea noastră, prin abilitățile lor. Experiența nu e obligatorie.

  • 8

    Sky Blue Resort - angajeaza personal

    Resort Sky angajeaza personal: -barman ospatari -personal curatenie manipulant Dorim ca din echipia noastra sa faca parte persoane serioase, care isi doresc un loc de munca stabil, persoane amabile si cu respect fata de clienti. Asiguram contract de munca, salariile la timp, o masa calda. Experienta in domeniul Horeca constituie un avantaj, dar si persoanele care doresc sa invete sunt asteptate. Avand in vedere ca locatia noastra este in Loc.Paulesti, Jud.Prahova, am dori persoane cu domiciliul cat mai aproape de locatia noastra. CV se primesc pe adresa: Va asteptam

  • 109

    Angajam Receptionera

    Descriere Club din Sectorul 6 , angajeaza Receptionera Club , 5000 lei net , tips lunar in jur de 3000-3500 lei care este personal , nu se pune la comun cu colegii. Fată cu aspect fizic placut , minimum 12 clase , sociabila, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Disponibilitate de a lucra in ture . Posibilitate si de part time , 5 ore zi , 2500 lei net. Pentru detalii si stabilire interviu , sunati la .

  • Receptioner

    Scopul postului: Receptionerul are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazarepentru clientii hotelului Activitati principale: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasareaplatilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Sarcini si indatoriri specifice: Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturorproblemelor ocazionale. Responsabilitati ale postului: Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurariiactivitatii Autoritatea postului: Este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatileadministrative ale acestora.. Specificatiile postului: Studii de calificare in domeniu Experienta de minim 1an pe un post similar; Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala; Aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Foarte bune abilitati de planificare si organizare

  • 1

    Angajare personal hotelier

    Solid Magic Apart Hotel, situat in statiunea Mamaia angajeaza pentru urmatoarele posturi: - Front office manager - Receptionera - Agent vanzari-rezervari hotel - Guvernanta - Cameriste - Ajutor bucatar Nu asiguram cazare! Posturile sunt atat permanente, cat si sezoniere. Detaliile aferente programului si salarizarea, se vor discuta la interviu. Experienta reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Este necesara cunoasterea limbii engleze, la nivel conversational. Cunoasterea altor limbi straine reprezinta un avantaj. Asteptam cu interes CV'urile dvs. pe adresa de email (vezi poza) Sau ne puteti contacta telefonic intre orele 09:00 - 18:00

  • angajam facturist

    Sc Taviany srl angajeaza facturist pentru Vaslui.

  • 1

    Angajăm recepționer - Hotel Ave Lux, Brașov

    Vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică și să fii zâmbetul cald care îi întâmpină pe oaspeți? Hotel AveLux îți oferă oportunitatea de a te alătura echipei noastre în calitate de recepționist! Căutăm o persoană serioasă cu o fire organizată, o atitudine ospitalieră și abilități de comunicare. Dacă te bucuri să interacționezi cu oamenii și poți gestiona cu ușurință multiple sarcini, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Responsabilitățile tale pentru postul de recepționist vor include: - Primirea oaspeților cu un zâmbet călduros - Efectuarea check-in-ului și check-out-ului - Gestionarea rezervărilor și răspunsul prompt la cerințele și nevoile oaspeților. Chiar dacă nu ai experiență, suntem deschiși să îți oferim cunoștințele necesare pentru a excela in acest domeniu, dar experiența poate reprezenta un avantaj valoros. Oferim un salariu atractiv cu bonusuri de masă. Ca si locatie, ne aflam la intrarea in Brasov de pe DN1, Calea Bucuresti nr. 7 Dacă ești interesat, nu ezita să ne contactezi și să ne lași CV-ul tău!

  • 5

    Personal Receptie pensiune

    Anunț de Angajare: Recepționer Recepționeră Haller Boutique din Targu Mures caută un una Recepționer Recepționeră pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilități: * Primirea oaspeților cu profesionalism și amabilitate * Efectuarea check-in check-out și gestionarea rezervărilor * Furnizarea informațiilor necesare oaspeților cu privire la facilitățile hotelului și atracțiile locale * Gestionarea apelurilor telefonice și a corespondenței * Soluționarea solicitărilor și plângerilor oaspeților într-un mod prompt și eficient * Păstrarea registrului actualizat și gestionarea plăților Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al recepției este un avantaj, dar nu este o condiție obligatorie * Abilități excelente de comunicare și prezentare * Cunoștințe de baza de limba engleza atât scris, cât și vorbit * Abilități de rezolvare a problemelor și atenție la detalii * Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic Oferim: * Oportunități de dezvoltare profesională * Mediu de lucru plăcut și colaborativ * Salariu atractiv Dacă sunteți o persoană cu atitudine pozitivă, orientată către clienți și dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email: Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre! Hotel Haller Boutique

  • 1

    Angajam Economist-Contabil

    Angajam Economist-Contabil pentru evidenta contabila generala in domeniul hotelier inclusiv inchidere Balanta de verificare. Pentru relatii va rugam sa sunati la telefon sau sa trimiteti CV .

  • 40

    Angajam personal sezonier 2024 la Hotel Dorna din Mamaia

    Hotelul Dorna din Mamaia angajeaza personal de intretinere hotel cu contract permanent. si curieri(bagajisti intampinare turisti) pentru sezonul 2024 (mai-septembrie) . Cei interesati sunt rugati sa sune la nr de telefon(intre orele 08.00-16.00 de luni pana vineri) sau sa trimita CV-uri .

  • 3

    Hotel Piemonte din Predeal angajaza personal HORECA

    Hotel Piemonte din Predeal angajaza : -camerista (2500 lei net) Oferim cazare si 3 mese pe zi.

  • 7

    Hotel Castelnor angajeaza Receptioner a

    Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.

  • 13

    Hotel Belvedere isi mareste echipa!

    Hotel Belvedere, Brasov angajeaza CAMERISTA, AJUTOR BUCATAR, BUCATAR SI OSPATAR. Daca esti dornic sa lucrezi intr-un mediu serios, alaturi de o echipa de profesionisti, asteptam sa ne transmiti CV-ul la adresa de email sau sa ne contactezi telefonic.

  • 4

    Receptioner(a) Complex Hotelier 4****

    Doresti sa ai cel mai mare salariu din domeniul tau? Vino in echipa noastra! Complex hotelier 4* Castel Transilvania, angajeaza receptioner(a) intru-un mediu stabil, placut, venituri motivante. Cerinte: -experienta minim 1 an -persoana draguta, aspect placut -abilitati de comunicare cu oaspetii -dorinta de realizare profesionala -cunoastrea limbilor: engleza, romana -stapanirea calculatorului Cv-urile va rugam sa le depuneti la receptia hotelului Castel Transilvania sau pentru mai multe informatii va rugam sa sunati la telefon . Va multumim,

  • sala jocuri de noroc angajeaza operatoare

    Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr

  • Hotel Elexus Predeal angajeaza maseur

    Hotel Elexus Predeal angajeaza maseur cu experienta.

Salvează căutarea