Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-02-25 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam Receptionera

    Pensiunea Europa angajeaza receptioner a. Mai multe detalii si informatii la numarul de telefon

  • 1

    Manager Hotel

    Hotel de 4 stele din statiunea Mamaia angajeaza permanent Manager Hotel: Candidatul Ideal: - Experienta anterioara in domeniu hotelier - Studii superioare. - Limba engleza scris vorbit foarte bine - Persoana prezentabila, sociabila, prietenoasa. - Excelente abilitati de comunicare, perseverenta, dinamism, spirit de echipa, creativitate. - Foarte bune abilitati de planificare si organizare; Descrierea jobului: - Prospectarea pietei, a cererii si a ofertelor de servicii turistice si de evenimente (locale, nationale, regionale, internationale). - Gestionarea cu succes a vanzarii și planificarii tuturor evenimentelor private și a grupurilor; - Asigurarea faptului ca evenimentele hotelului sunt executate oferind servicii de inalta calitate și consecventa in vanzare, planificare, facturare si incasare. - Intocmirea, in totalitate, a documentatiei necesare (ofertare, contractare si verificare). - Prezentarea de propuneri pentru promovarea si vanzarea, cat mai eficiente, a serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Stabilirea si mentinerea contactului cu clienti potentiali sau si clienti existenti, dezvoltarea bazei de date clienti. - Stabilirea intalnirilor, identificarea nevoilor clientului si prezentarea in cadrul intalnirilor a tuturor serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Preluarea feedback-ului din partea clientilor si solutionarea eventualelor reclamatii. - Realizarea de analize si rapoarte de activitate vanzari. - Contribuirea la realizarea bugetului lunar trimestrial anual. - Realizarea strategiei de marketing, vanzari si dezvoltare pe anul in curs - Realizarea politicilor de personal (anunturi de angajare, recrutare, stabilirea programului de lucru, etc) - Alte activitati specifice jobului in domeniul hotelier.

  • 2

    Angajam receptionera cu sau fara experienta

    Angajam receptionera cu sau fara experienta (experienta constituie un avantaj). Cunoasterea limbii engleze este necesara. Salariu motivant + alte beneficii Detalii:

  • 5

    Angajam Receptionera

    Hotelul Grand din Eforie Nord angajeaza receptionera. Relatii la tel. sau E-mail

  • 1

    Receptioner Post Permanent Aparthotel si Spa

    Candidatul Ideal Abilitatile necesare pentru acoperirea atributiilor postului: Cunostinte de operare PC Cunostinte limba engleza Asumare responsabilitate Bune abilitati organizatorice si de coordonare a echipei Abilitati de relationare cu clientii si colegii Abilitati de vanzare Disciplinat Metodic Precis Descrierea jobului Receptionera: 1. Principalele atributii si responsabilitati: Promovarea produselor serviciilor oferite de companie potentialilor clienti (in mediul online si cel fizic) Preluarea apelurilor telefonice si intampinarea clientilor Efectuarea rezervarilor Inregistrarea si operarea in sistemul electronic a rezervarilor primite telefonic Efectuarea documentelor de inregistrare a clientilor si inregistrarea datelor in sistemul informatic de gestiune la sosire. Efectuarea formalitatilor de iesire a clientilor din apartamente Efectuarea facturii si incasarea efectiva a contravalorii serviciilor Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor turistilor Notarea si rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti Informeaza clientul despre serviciile suplimentare oferite clientilor Opereaza inregistreaza documentele contabile in softul cu care lucreaza compania Alte sarcini primite de la superior 2. Beneficiile acestui job: Mediu de lucru placut Posibilitatea de dezvoltare profesionala Prime de sarbatori Cursuri , specializari , training-uri Bonusuri de vanzari Contact: Dragos Mail : contact aquariumresidence.ro

  • 3

    Angajam receptionera

    !! Aparthotel Ella angajeaza recepționera !! Cautam o persoana communicativa, sociabila si amabila, cu bune abilitati de organizare pentru a se alatura echipei. Cunostintele de operare pe calculator si experienta anterioara intr-un post similar sunt necesare. Contituie avantaj cunosterea programului Pynbooking. Oferim: salariu atractiv care se va negocia la interviu in functie de experienta si aptitudini contract pe perioada nedeterminata, nu doar sezonier bonusuri in functie de performanta CV-urile se vor trimite la adresa: [email protected]

  • Receptioner de hotel

    Beneficii: -salariu motvant, tichete de ,masă -contract de muncă permanent -mediu de lucru plăcut și profesional Suntem în căutarea unei persoane serioase, comunicative, responsabile, cu atitudine pozitivă și flexibilitate. Detalii la telefon:

  • 3

    Receptioner Sef Permanent

    Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!

  • 1

    Sef receptie hotel

    Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa

  • Angajam receptioner hotel!

    Dorim să ne mărim echipa și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Raspunde de activitatile de primire, cazare clienti, intocmirea actelor necesare cazării clien ilor; - Raspunde de rezervarea camerelor; - Raspunde de preluarea i inregistrarea rezervărilor de la clien i; -Raspunde de promovarea serviciilor si produselor oferite de societate clientilor; - Informeaza conducerea societatii despre feedback-ul obtinut de la clienti in ceea ce priveste serviciile produsele societatii; - Asigura rezolvarea prompta a reclamatiilor clientilor si mediaza conflictele cu acestia intr-un mod care sa nu produca prejudicii de imagine sau financiare societatii; - Asigura preluarea tuturor apelurilor telefonice si asigura directionarea lor in conformitate cu procedurile interne existente sau cu dispozitiile primite de la superiori; - Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei activitatilor de incasari si plati prin casieria receptiei; - Raspunde de evidenta si gestionarea documentelor cu regim special si a altor documente utilizate pentru operatiuni de incasari plati (facturi, chitante etc) CERINTE: - Studii superioare medii, - Cunoștințe de limba engleză; - Calificare receptioner; - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; Beneficii: - Salariu motivant; -Tichete de masa; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - CV se trimit la adresa - Relatii la telefon

  • 5

    Angajare

    Caut angajament ca director hote/pensiune zona Predeal, posed brevet în turism și carnet categoria B. Experienta de peste 25 ani.

  • 1

    Receptioneră Hotel 3 stele (Program de Zi) - Zona Băneasa, București

    Cautam Colega pe Receptie! Daca esti o persoana dinamica si iti doresti o cariera in domeniul Hotelier te asteptam in echipa noastra! Program doar de zi si salariu atractiv!

  • 31

    Hotel Duke angajeaza receptioner

    Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!

  • Angajam personal restaurant hotel, se asigura si cazare

    Hotel 4* din Poiana Brasov, angajeaza barnani si ospatari cu minim de experienta, asiguram pe langa salariu si cazare si 3 mese pe zi, , asteptam cv . Multumim

  • Lucrator Comercial patiserie

    Cerințe: seriozitate amabilitate limba engleză (reprezintă un avantaj) experiență (reprezintă un avantaj) Responsabilități: prezentarea și recomandarea produselor servirea clienților organizarea și curățarea cu atentie a spațiului de muncă

  • 1

    doresc angajare colaborare ca (administrator,housekeeping supervizor,adm.piscina,mentenanta)

    Daca ai o pensiune,vila sau un hotel și nu te mai poți ocupa de el(sau nu ai timp),sau vrei sa il vinzi dar nu reusesti si vrei totusi sa produca bani.Apelati la un om de incredere care doreste angajare colaborare ca administrator(am o echipa faina cameriste ti,ospatari te,receptie si consumabile+guvernanta eu si sotia). Sau de asemenea ca Housekeeping Supervizor,Administrator Piscina sau Mentenanta(hotel,vila,pensiune).Sunt din jud.Buzau Ramnicu Sarat,am 48ani,stagiu militar satisfacut(sergent in rezerva),casatorit,fara vicii sau cazier patat.Prestez aceste posturi(total diferite intre ele),dar i-mi plac si ma reprezinta de 6 ani in domeniul horeca.ATENTIE (fara certificate sau diploma in domeniu),doar experinta dobandita(de la oameni vechi calificati si cu experienta),seriozitatea,loialitatea,onestitatea ma reprezinta (nu cred in hartii care nu prea au valoare,fata de fapte reale,practica...).Doresc angajare colaborare,seriozitate,cazare & masa dupa caz,ca locatii(litoral,munte sau inprejurimile jud.Buzau,Vrancea).Ma puteti contacta la nr.din anunt acelasi si pe whatsapp,sau mesaj aici sau pe mobil si va contactez imediat(in cazul in care nu pot prelua apelul).Exclus cei care nu ofera sau nu se tin de promisiunile facute.Poza reala de anul trecut.

  • 9

    Recepționera sala Fitness

    Sala Fitness in centru Constanței angajează recepționera. Program in ture de Luni -Vineri ( 7-14:30, 14:30-22) Salariu 2400 de lei Pentru programarea la interviu sunați la nr afișat . Mulțumesc frumos !

  • 2

    Manager Calitate Simigeria Matei - Magazine Bucuresti - 6000 lei

    Competente obligatorii: Experienta Horeca si permis auto Responsabilitati: verificare marfa si materie prima, verificare stoc si comenzi, verificare produse, verificare personal, verificare curatenie, verificare magazine in general astfel incat sa fie totul la standardele si cerintele Simigeriei Matei Competente obligatorii: Experienta Horeca si permis auto Responsabilitati: verificare marfa si materie prima, verificare stoc si comenzi, verificare produse, verificare personal, verificare curatenie, verificare magazine in general astfel incat sa fie totul la standardele si cerintele Simigeriei Matei - Salariu 6000 lei net - Se ofera masina noua in valoare de 30000 euro care va ramane la dvs in prorietate dupa 7 ani de lucru in cadrul companiei

  • Sonio Boutique Mamai

    Sonio Boutique Mamaia angajeaza bucatar cu experienta in domeniu. (Post permanent) Pentru mai multe informatii: Rugam si oferim seriozitate!

  • 1

    Oportunitate de angajare Receptionist SPA

    Suntem in cautarea unei persoane dinamice si prietenoase pentru a se alatura echipei noastre ca receptioner spa. Daca sunteti pasionat de industria ospitalitatii si doriti sa va alaturati unei echipe orientate catre clienti, aceasta este o oportunitate excelenta pentru dumneavoastra. RESPONSABILITATI: Primirea si inregistrarea clientilor la sosirea lor la spa Oferirea de informatii despre serviciile oferite si produsele disponibile Programarea si gestionarea rezervarilor Raspunderea la apelurile telefonice si la intrebarile clientilor Asigurarea unui mediu relaxant si placut pentru client CERINTE: Experienta anterioara in domeniul ospitalitatii sau al serviciilor clientilor Abilitati excelente de comunicare si prezentare Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a gestiona multiple sarcini simultan Atitudine pozitiva si orientare catre satisfactia clientilor Dac sunteti interest si indepliniti cerintele de mai sus, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastrala adresa de Va multumim anticipat pentru interesul dumneavoastra si asteptam cu nerabdare sa va alaturati echipei noastre.

Salvează căutarea