Anunțuri
Personal receptie si administratie Disponibil din: 2020-02-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam receptioner ă Ti-ar place sa fii imaginea pensiunii noastre? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa prezinti serviciile pensiunii, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza- prezinta un avantaj; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking; Ai experienta de lucru in domeniu-prezinta un avantaj; Detii permis de conducere; Oferim mediu de lucru placut, salariu atractiv. Asteptam CV-urile pe mail: Pentru detalii ne poti contacta la tel whatsapp
-
Promovat
Hai in echipa Sergiana! Căutăm - Hostess - pentru Restaurantul Sergiana. Profilul ideal: - aptitudini de comunicare - memorie foarte bună, spirit de observație și atenție la detalii - cunoștințe limbi străine. Responsabilități: - preluarea rezervărilor telefonice si introducerea lor în softul de rezervări - întâmpină clienții, îi conduce la mesele rezervate; - identifica nevoile clienților - adoptă o atitudine decentă și jovială față de clienți. Pe lângă salariu, noi iti oferim: - bonuri de masă - contract pe perioada determinata; - prime de sarbatori; - abonament de sănătate la o clinică privată; - reduceri la diversi parteneri. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornică să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
DescriereIți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Receptioner - Barman - Ospatar Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la
-
Promovat
Vrei să fii colegul sau colega noastră? Complex hotelier GRAND DEDAL își mărește echipa ! Descoperă alături de noi din tainele industriei hoteliere si invață sa iubești turismul. Angajăm personal recepție, oferim condiții foarte avantajoase de muncă,program flexibil de muncă, pachet salarial atractiv și decont transport. Pentru detalii și informații suplimentare, ne puteți contacta la telefon .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez receptionera pentru un hotel de 3 stele, zona Modern. Salariu atractiv, o masa calda in fiecare zi, echipa tanara si dinamica. Cautam o persoana organizata, serioasa, punctuala, vorbitoare de limba engleza nivel mediu, cunoasterea altei limbi straine constituie un avantaj. Experienta nu este obligatorie, acceptam studenti, nu acceptam minori. Informatii la tel.:
-
Angajam administrator și sef restaurant pentru un complex din Costinesti, DOAR cu experienta in domeniu! Se ofera cazare, masă , contract de munca ,seriozitate ,posibilitatea de a colabora pe termen lung. Salarizarea conform experienței! Numar contact - ! Vă rugăm să ne contactați doar dacă aveți experiență și sunteți persoane serioase! Mulțumesc si spor la muncă tuturor!
-
Pensiunea Europa angajeaza receptioner a. Mai multe detalii si informatii la numarul de telefon
-
Hotel de 4 stele din statiunea Mamaia angajeaza permanent Manager Hotel: Candidatul Ideal: - Experienta anterioara in domeniu hotelier - Studii superioare. - Limba engleza scris vorbit foarte bine - Persoana prezentabila, sociabila, prietenoasa. - Excelente abilitati de comunicare, perseverenta, dinamism, spirit de echipa, creativitate. - Foarte bune abilitati de planificare si organizare; Descrierea jobului: - Prospectarea pietei, a cererii si a ofertelor de servicii turistice si de evenimente (locale, nationale, regionale, internationale). - Gestionarea cu succes a vanzarii și planificarii tuturor evenimentelor private și a grupurilor; - Asigurarea faptului ca evenimentele hotelului sunt executate oferind servicii de inalta calitate și consecventa in vanzare, planificare, facturare si incasare. - Intocmirea, in totalitate, a documentatiei necesare (ofertare, contractare si verificare). - Prezentarea de propuneri pentru promovarea si vanzarea, cat mai eficiente, a serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Stabilirea si mentinerea contactului cu clienti potentiali sau si clienti existenti, dezvoltarea bazei de date clienti. - Stabilirea intalnirilor, identificarea nevoilor clientului si prezentarea in cadrul intalnirilor a tuturor serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Preluarea feedback-ului din partea clientilor si solutionarea eventualelor reclamatii. - Realizarea de analize si rapoarte de activitate vanzari. - Contribuirea la realizarea bugetului lunar trimestrial anual. - Realizarea strategiei de marketing, vanzari si dezvoltare pe anul in curs - Realizarea politicilor de personal (anunturi de angajare, recrutare, stabilirea programului de lucru, etc) - Alte activitati specifice jobului in domeniul hotelier.
-
Angajez receptioner pentru sezonul estival 2024 pentru hotel de trei stele din Mamaia .Se asigura contract de munca , salariu 2800 lei net , bonuri de masa si decontare abonament transport. Program 12 cu 24.
-
Angajam receptionera cu sau fara experienta (experienta constituie un avantaj). Cunoasterea limbii engleze este necesara. Salariu motivant + alte beneficii Detalii:
-
Hotelul Grand din Eforie Nord angajeaza receptionera. Relatii la tel. sau E-mail
-
Candidatul Ideal Abilitatile necesare pentru acoperirea atributiilor postului: Cunostinte de operare PC Cunostinte limba engleza Asumare responsabilitate Bune abilitati organizatorice si de coordonare a echipei Abilitati de relationare cu clientii si colegii Abilitati de vanzare Disciplinat Metodic Precis Descrierea jobului Receptionera: 1. Principalele atributii si responsabilitati: Promovarea produselor serviciilor oferite de companie potentialilor clienti (in mediul online si cel fizic) Preluarea apelurilor telefonice si intampinarea clientilor Efectuarea rezervarilor Inregistrarea si operarea in sistemul electronic a rezervarilor primite telefonic Efectuarea documentelor de inregistrare a clientilor si inregistrarea datelor in sistemul informatic de gestiune la sosire. Efectuarea formalitatilor de iesire a clientilor din apartamente Efectuarea facturii si incasarea efectiva a contravalorii serviciilor Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor turistilor Notarea si rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti Informeaza clientul despre serviciile suplimentare oferite clientilor Opereaza inregistreaza documentele contabile in softul cu care lucreaza compania Alte sarcini primite de la superior 2. Beneficiile acestui job: Mediu de lucru placut Posibilitatea de dezvoltare profesionala Prime de sarbatori Cursuri , specializari , training-uri Bonusuri de vanzari Contact: Dragos Mail : contact aquariumresidence.ro
-
Hotel Vraja Marii Eforie Nord angajează pentru sezonul estival 2024, receptioner cu domiciliul în Tuzla, Eforie Sud Nord, Techirghiol, Agigea. Detalii la telefon:
-
!! Aparthotel Ella angajeaza recepționera !! Cautam o persoana communicativa, sociabila si amabila, cu bune abilitati de organizare pentru a se alatura echipei. Cunostintele de operare pe calculator si experienta anterioara intr-un post similar sunt necesare. Contituie avantaj cunosterea programului Pynbooking. Oferim: salariu atractiv care se va negocia la interviu in functie de experienta si aptitudini contract pe perioada nedeterminata, nu doar sezonier bonusuri in functie de performanta CV-urile se vor trimite la adresa: [email protected]
-
Beneficii: -salariu motvant, tichete de ,masă -contract de muncă permanent -mediu de lucru plăcut și profesional Suntem în căutarea unei persoane serioase, comunicative, responsabile, cu atitudine pozitivă și flexibilitate. Detalii la telefon:
-
Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!
-
Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa
-
Dorim să ne mărim echipa și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Raspunde de activitatile de primire, cazare clienti, intocmirea actelor necesare cazării clien ilor; - Raspunde de rezervarea camerelor; - Raspunde de preluarea i inregistrarea rezervărilor de la clien i; -Raspunde de promovarea serviciilor si produselor oferite de societate clientilor; - Informeaza conducerea societatii despre feedback-ul obtinut de la clienti in ceea ce priveste serviciile produsele societatii; - Asigura rezolvarea prompta a reclamatiilor clientilor si mediaza conflictele cu acestia intr-un mod care sa nu produca prejudicii de imagine sau financiare societatii; - Asigura preluarea tuturor apelurilor telefonice si asigura directionarea lor in conformitate cu procedurile interne existente sau cu dispozitiile primite de la superiori; - Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei activitatilor de incasari si plati prin casieria receptiei; - Raspunde de evidenta si gestionarea documentelor cu regim special si a altor documente utilizate pentru operatiuni de incasari plati (facturi, chitante etc) CERINTE: - Studii superioare medii, - Cunoștințe de limba engleză; - Calificare receptioner; - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; Beneficii: - Salariu motivant; -Tichete de masa; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - CV se trimit la adresa - Relatii la telefon
-
Caut angajament ca director hote/pensiune zona Predeal, posed brevet în turism și carnet categoria B. Experienta de peste 25 ani.
-
Cautam Colega pe Receptie! Daca esti o persoana dinamica si iti doresti o cariera in domeniul Hotelier te asteptam in echipa noastra! Program doar de zi si salariu atractiv!
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Hotel 4* din Poiana Brasov, angajeaza barnani si ospatari cu minim de experienta, asiguram pe langa salariu si cazare si 3 mese pe zi, , asteptam cv . Multumim
-
Resort din Mamaia Nord angajează recepționere pentru tura de noapte , nu este necesară experiență
-
Cerințe: seriozitate amabilitate limba engleză (reprezintă un avantaj) experiență (reprezintă un avantaj) Responsabilități: prezentarea și recomandarea produselor servirea clienților organizarea și curățarea cu atentie a spațiului de muncă