Anunțuri
Personal receptie si administratie doar cu poze Disponibil din: 2022-05-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Hotel de 3* din Timisoara angajeaza receptioner calificat. Cautam o persoana responsabila si cu pofta de munca, care sa aibe cunostiinte medii de limba engleza si microsoft office. Daca ai spirit de echipa si esti centrat in jurul service-ului fata de client, te rog sa ne contactezi si sa ne trimiti un cv, pentru a putea stabili un interviu. Va multumim!
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Hai in echipa Sergiana! Căutăm - Hostess - pentru Restaurantul Sergiana. Profilul ideal: - aptitudini de comunicare - memorie foarte bună, spirit de observație și atenție la detalii - cunoștințe limbi străine. Responsabilități: - preluarea rezervărilor telefonice si introducerea lor în softul de rezervări - întâmpină clienții, îi conduce la mesele rezervate; - identifica nevoile clienților - adoptă o atitudine decentă și jovială față de clienți. Pe lângă salariu, noi iti oferim: - bonuri de masă - contract pe perioada determinata; - prime de sarbatori; - abonament de sănătate la o clinică privată; - reduceri la diversi parteneri. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornică să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem o locatie de organizare evenimente pentru copii, cu o vechime de 8 ani. Dorim sa ne marim echipa pentru sediul din Bucuresti, sector 2, Sos Pipera nr. 43 (langa Statia de metrou Aurel Vlaicu) Cautam personal pentru receptie, supraveghere si zona de bar. Experienta de minim 1 an constituie un avantaj. Daca nu ai experienta, te ajutam noi! Trimite-ne un CV la adresa de emal: sau pe wt up la nr de tel . . Un reprezentat te va contacta in cel mai scurt timp! Te asteptam la noi in echipa!
-
Atributii: -Control acces intrare iesire piscina; -Aranjare curatare sezlonguri umbrele. Beneficii: -Salariu motivant; -Tichete de masa; -Locatie stabila (vis-a-vis de statia de metrou Preciziei)
-
Hotel Hawaii Mamaia angajeaza personal pentru sezonul estival: -receptioner a , de preferat cu experienta pe un post similar, cunostinte de utilizare a programelor de gestiune hoteliera si PC, cunostinte de limba engleza sau alte limbi straine constituie un avantaj -cameriste Pentru mai multe detalii, telefon
-
Hotel de tip boutique, in centrul Oradiei, nou, deschiderea propusa in 01.05.2024, angajam receptioner, camerista si bucatar mic dejun.
-
Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea companiei Vila Chalet 173 din Voronet Gura Humorului, județul Suceava, este situată într-o zonă de vis, clienții bucurându-se de un peisaj excepțional atât iarna, cât și vara. Locația unică a Vilei Chalet 173,situata la mai putin de 500 m de Manastirea Voronet, este perfectă pentru experiențe inedite și vacanțe de poveste ce pot fi intalnite in imediata apropiere si care includ: parc de aventuri, tiroliana, piscine exterioare si interioare, turn de catarare, calarie, trasee montane, cicloturism,trasee ATV. Pensiunea dispune de spațiu de cazare de 18 camere , de un restaurant și o terasă exterioară. De asemenea, pentru partea de relaxare și divertisment, dispune de o un spațiu de joacă pentru copii, în aer liber, doua foisoare dotate fiecare cu gratar si loc de preparare a hranei.
-
Hostel PERLA Costinesti cauta colegi ,entuziasti și dedicati! Asiguram cazare si masa! Dacă sunteți o persoană orientată către rezultate, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine prietenoasă, suntem interesați să vă avem în echipă! Cunoasterea unei limbi straine nu este obligatorie, dar prezinta un avantaj. Cunoscator al Microsoft Office(Word,Excel,Internet Explorer,etc),soft hotelier. Pentru a avea succes în acest rol, trebuie să fiți comunicativ, atent la detalii și să aveți abilități excelente de gestionare a timpului. De asemenea, trebuie să fiți capabil să lucrați într-un mediu aglomerat și să vă mențineți calmul în situații de presiune. Descrierea jobului Solutioneaza problemele și plângerile oaspeților. Gestioneaza platile si facturile. Ofera informatii necesare despre facilitatile hotelului si atractiile locale. Efectuaza procedurile de check-in si check-out pentru oaspeti. Net: 3000 RON
-
Angajam recepționer a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.
-
Promovat
Angajam receptioner ă Ti-ar place sa fii imaginea pensiunii noastre? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa prezinti serviciile pensiunii, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza- prezinta un avantaj; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking; Ai experienta de lucru in domeniu-prezinta un avantaj; Detii permis de conducere; Oferim mediu de lucru placut, salariu atractiv. Asteptam CV-urile pe mail: Pentru detalii ne poti contacta la tel whatsapp
-
Hotel PESCARUS, Mamaia angajeaza personal RECEPTIE Asiguram CALIFICARE si decomtam transport Salariu: 3000-4000 lei Se lucreaza in ture
-
Hotel Angellis Angajam Receptioner: -Cunostinte limba engleza minim nivel mediu; -Abilitați de utilizare a calculatorului (word, Excel, web, programe Horeca) -Seriozitate, punctualitate, Atitudine pozitiva, aspect fizic placut, optimism, flexibilitate; -Initiativa, dedicat si orientat catre cerintele clientilor; -Bune abilitati de vânzare și comunicare;
-
Solid Magic Apart Hotel, situat in statiunea Mamaia angajeaza receptionera. Nu asiguram cazare! Detaliile aferente programului si salarizarea, se vor discuta la interviu. Experienta reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Este necesara cunoasterea limbii engleze, la nivel conversational. Cunoasterea altor limbi straine reprezinta un avantaj. Asteptam cu interes CV'urile dvs. pe adresa de email (vezi poza) Sau ne puteti contacta telefonic intre orele 09:00 - 18:00
-
Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr
-
Angajam receptioner hotel Contract full time Salariu net: 3000 Ron Candidatul Ideal: - Studii de specialitate - Cunostinte limba engleza - Experienta minima in domeniu- 1 an - Cunostinte operare PC, operare baza de date - Foarte bune abilitati de comunicare - Persoane energice, responsabile, oneste, motivate, cu spirit de echipa si initiativa - Persoane rabdatoare care sunt orientate spre a lucra cu clientii
-
JN Boutique Hotel este un loc cu o eleganță aparte, creat pentru a-ți oferi o stare de bine. Ne dorim ca oaspeții noștri să aibă parte de cele mai confortabile experiențe, de aceea ne-am gândit cu atenție la fiecare detaliu care ar putea impresiona. Candidatul Ideal Persoana amabila,deschisa, prietenoasa, experinta in hotel ,relatii clienti, vanzari; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat; Prezenta plăcută deschidere la nou , motivatie; Adaptarea la program in ture zi noapte. Responsabilități : preluarea și înregistrarea rezervărilor; întâmpinarea și cazarea clienților; gestionarea cazărilor in program informatic de gestiune hoteliera; promovarea serviciilor hotelului; atribuții de facturare încasare emitere documente fiscale. Salariu incepe de la 2500 lei net, in functie de experienta. Daca cele scrise mai sus rezoneaza cu tine te asteptam in echipa JN Boutique Hotel.
-
Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.
-
-
Beluga Pool angajeaza receptioner pentru piscina. Contract de munca cu norma intreaga, salariu motivant. Relatii la tel: . Aleea Meteo nr 4, Galati
-
Angajez Beach Boy pentru plaja din Olimp si Jupiter se ofera cazare si masa salariu 3500 + bonus la sfarsitul sezonului. mai multe detalii la telefon.
-
Nu deranjați dacă nu știți ce înseamnă freelancer. Trebuie să aveți experiență în domeniul hotelier. Vârsta maxima 35 ani. Căutam o persoană: -dedicată, energica si entuziasta, flexibila, creativa -responsabila pentru preluarea apelurilor si asistenta cu clienții noștri -care sa prezinte informațiile cu privire la check-in check-out către clienti -să rezolve situatii care pot apărea, găsind soluții noi si inovatoare. De asemenea vei fi un colaborator, freelancer, de-al nostru si vei fi răsplătit in condiții de munca plăcute, inclusiv remote (de acasă) si remunerare in funcție de competențele tale.
-
Pentru hotel, in Eforie Nord, angajam sef receptie (cu experienta) si receptionere ( experienta minima sau fara experienta). Oferim: - salariu atractiv - contract de munca - masa - transport (pentru personalul din zona - Eforie, Tuzla, Agigea, Constanta, 23 August, Comana, Tataru, Techirghiol, Amzacea, Navodari) sau cazare pentru personalul din tara. Pentru detalii va rugam sa ne contactati telefonic.