Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie doar cu poze

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 10

    Angajam Manager Pensiune Gura Humorului

    Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea companiei Vila Chalet 173 din Voronet Gura Humorului, județul Suceava, este situată într-o zonă de vis, clienții bucurându-se de un peisaj excepțional atât iarna, cât și vara. Locația unică a Vilei Chalet 173,situata la mai putin de 500 m de Manastirea Voronet, este perfectă pentru experiențe inedite și vacanțe de poveste ce pot fi intalnite in imediata apropiere si care includ: parc de aventuri, tiroliana, piscine exterioare si interioare, turn de catarare, calarie, trasee montane, cicloturism,trasee ATV. Pensiunea dispune de spațiu de cazare de 18 camere , de un restaurant și o terasă exterioară. De asemenea, pentru partea de relaxare și divertisment, dispune de o un spațiu de joacă pentru copii, în aer liber, doua foisoare dotate fiecare cu gratar si loc de preparare a hranei.

  • 3

    Angajam sef receptie si receptionere

    Pentru hotel, in Eforie Nord, angajam sef receptie (cu experienta) si receptionere ( experienta minima sau fara experienta). Oferim: - salariu atractiv - contract de munca - masa - transport (pentru personalul din zona - Eforie, Tuzla, Agigea, Constanta, 23 August, Comana, Tataru, Techirghiol, Amzacea, Navodari) sau cazare pentru personalul din tara. Pentru detalii va rugam sa ne contactati telefonic.

  • 1

    VEGA HOTELS angajeaza Agent contractari si achizitii

    Descriere Grupul de unități de cazare și turism Vegahotels constituit din societatea LYRA TOUR VEGA HOTEL si societatea VEGA COMPANY . FALEZA Hotel by VEGA, angajeaza AGENT CONTRACTARI SI ACHIZITII. Atributii de serviciu: - Intocmeste necesarul de aprovizionare cu marfuri si materiale necesare desfasurarii activitatii hotelului. - Organizeaza si asigura transportul marfurilor aprovizionate în conditii de maxima eficienta. - Intocmeste si negociaza contracte de aprovizionare cu marfuri precum si cele de transport. - Vizeaza facturile pentru marfurile aprovizionate si cheltuielile de transport. - Realizeaza aprovizionarea cu marfuri alimentare a unitatilor de alimentatie publica si laboratoarelor, în baza comenzilor primite. - Realizeaza aprovizionarea cu marfurile nealimentare pentru hotel si celelalte sectoare, în baza comenzilor primite. - Utilizarea in conditii de maxima eficienta a mijloacelor de transport. - Respectarea normelor igienico-sanitare în transportul marfurilor. - Achizitionarea marfurilor sa fie facuta la cel mai bun raport calitate pret. - Isi coordoneaza programul în functie de cerintele solicitate. - Asigura ca toate marfurile sa fie insotite de documente fiscale si documente care asigura calitatea marfurilor. - Verifica ca marfurile sa se incadreze în termenele de valabilitate. - Refuza la achizitie marfuri care nu corespund calitativ, care nu au aspect comercial si care nu se incadreaza în termenul de valabilitate sau garantie - Controleaza modul de depozitare al marfurilor în cadrul depozitelor. - Urmareste rulajul stocurilor la marfurile aprovizionate în vederea reducerii acestora. - Face propuneri de valorificare a stocurilor cu miscare lenta. - Participa la actiunile de inventariere a stocurilor de marfuri. - Face propuneri pentru completarea dotarilor în vederea asigurarii conditiilor cerute de catre normativele în vigoare. - Colaboreaza cu guvernanta in vederea completarii inventarului moale si a obiectelor de inventar. Calitati profesionale : - atasament fata de munca si unitate. - spirit de initiativa. - preocupare pentru realizarea în termen a lucrarilor. - abilitate si competenta în discutii cu partenerii de afaceri. - sa posede arta conversatiei, a decentei si sa raspunda cu solicitudine. - memorie in general si memorie vizuala in special. - comunicare, spirit de observatie, curtoazie. - spirit comercial, perseverenta si vigoare. - interes pentru ridicarea pregatirii profesionale. - aspect fizic si vestimentar placut. - sa fie cetatean roman sau al Republicii Moldova sau strain cu permis de munca. - cazier judiciar curat. - colegialitate, spirit de echipa, perseverenta, capacitatea de a lucra cu deadline-uri. - capacitatea de a lucra in conditii de stres, atentie distributiva, spirit de initiativa. Se ofera: - mediu de lucru placut - echipa formata - contract pe perioada nedeterminata - salariu atractiv - Bonuri de masa - bonusuri - alte facilitati. CV-urile se depun la Receptia Vega Hotel, situat pe Bd. Marea Unire, nr, ( langa parcul de la Elice). Relatii la tel , Departament Resurse umane.

  • 23

    Vega Hotels angajeaza receptioner hotel

    RECEPTIE HOTEL: Candidatul ideal: Cunostinte bune de limba engleza, disponibilitate pentru lucru in ture de noapte. Sa dea dovada de seriozitate si corectitudine, sa aibe o atitudine pozitiva, sa-i placa sa lucreze cu oamenii, sa fie sociabil. Bune cunostinte de limba engleza. Oferim conditii de munca intr-un mediu profesionist alaturi de o echipa tanara si entuziasta, un pachet salarial motivant. Responsabilitati si beneficii: Activitatea la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste produsul si serviciul cazarii, respectarea procedurilor de lucru; promotor al imaginii pozitive catre toti clientii. Cunostinte profesionale aferente activitatilor din receptie Comunicare Limba engleza Cunostinte calculator (Fidelio, Office). Calitati personale: Prezenta fizica placuta Responsabilitate pentru munca prestata Politicos, amabil Inclinatie pentru lucrul cu clienti, spirit comercial Memorie vizuala dezvoltata Echilibru emotional, adaptabilitate, intuitie Spirit de echipa Seriozitate. Descrierea companiei: Compania face parte din cel mai mare grup de firme din Galati, fiind intr-o dezvoltare continua. Cu o echipa tanara si dinamica, prin calitatea desavarsita a produselor si serviciilor, cele 2 hoteluri, Vega Hotel, respectiv Faleza Hotel by Vega, si-a mentinut pozitia de lider de piata de la inaugurare si pana in prezent. Beneficii: se ofera salariu motivant ( 2600-2700 lei), mediu de lucru deosebit, posibilitate de promovare, bonuri de masa, bonusuri, cursuri de perfectionare, training-uri.

  • 5

    Angajez receptioner, camerista, bucatar mic dejun

    Hotel de tip boutique, in centrul Oradiei, nou, deschiderea propusa in 01.05.2024, angajam receptioner, camerista si bucatar mic dejun.

  • Receptioner si Receptionera Spa

    Angajam Receptioner a si Receptioner a Spa in cadrul hotelului Double Tree by Hilton City Plaza.

  • 2

    Angajam Recepționeră Recepționer hotel 3*- 4*

    Anunț Angajare: Labirint Boutique Hotel în Nerva Traian caută un Recepționer Entuziast și Dornic să Învețe Ești în căutarea unei oportunități de a-ți începe cariera în industria ospitalității? Labirint Boutique Hotel este în căutarea unui Recepționer fără experiență, dar plin de energie și dorință de a învăța. Dacă ești o persoană sociabilă, cu o atitudine pozitivă și dornică să faci primii pași într-o carieră în ospitalitate, te invităm să aplici! Cerințe: Lipsa experienței anterioare este acceptată; vom oferi training și îndrumare adecvată; Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții; Atitudine pozitivă și dorință de a învăța și de a se dezvolta într-un mediu dinamic; Disponibilitate pentru programul de lucru 12-24, 12-48; Cunoștințe de bază de limba engleză; alte limbi străine reprezintă un avantaj. Ce Oferim: Un mediu de lucru plăcut și dinamic într-un hotel boutique de prestigiu; Training și îndrumare pentru a-ți dezvolta abilitățile și cariera în industria ospitalității; Salarizare competitivă, cu un salariu de început de 3000 lei; Posibilități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanță și dorința de a învăța și de a crește. Dacă ești gata să îți începi cariera într-un mediu dinamic și pasionant, trimite-ne CV-ul adresa de e-mail sau la numărul de telefon . Te așteptăm cu nerăbdare să faci parte din echipa noastră! Pub

  • 14

    Asistent manager in turism

    Angajam Asistent Manager pentru activitate in turism. Studii superioare, permis de conducere, cunostinte computer si limba engleza sunt necesare. Disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate.este necesara deasemenea..

  • Loc de munca in Germania

    Ofertă de muncă Germania.Wenningstedt-Braderup Descrierea postului: Vă invităm să vă comparați profilul cu descrierea postului prezentată mai jos. Detalii: Salariu: 3.500 pe lună Tip de angajare: Timp complet Schimburi și ore de lucru: Posibilitate de muncă în weekend Locație: Wenningstedt, 25996 Beneficii:Din descrierea completă a postului: Apartament de companie Descriere completă a postului: Suntem în căutarea unei șefe de casă gazde cu calități de conducere pentru aparthotelul nostru frizian situat în Wenningstedt, pe insula Sylt, pentru o colaborare pe termen lung. Suntem o afacere de familie de-a patra generație și ne desfășurăm activitatea într-o echipă mică. Cu o existență de aproape 200 de ani, anterior ca hotel cu mic dejun și gastronomie, și începând cu 2021, aparthotelul nostru este dedicat exclusiv pentru 25 de apartamente de vacanță, mici și mari, înconjurate de un parc generos, zonă de saună și un salon pentru oaspeți. În calitate de șefă de casă și recepționistă, veți fi responsabilă în principal de asigurarea unui flux de muncă fluent și eficient. Veți lucra strâns cu administratorul și personalul de întreținere sau cu firma externă de curățenie. În calitate de șefă de casă, veți avea grijă ca apartamentele de vacanță și zonele comune precum sauna și lounge-ul pentru ceai să fie atrăgătoare și curate. Vă veți bucura să socializați cu oaspeții noștri, să oferiți sfaturi despre Sylt, să rezolvați probleme și să participați activ la curățenia camerelor. Suntem în căutarea unei persoane versatile, pasionate de viața pe insulă și cu o bogată experiență în industria hotelieră. Căutăm o colaborare pe termen lung, cu responsabilitate, dar și flexibilitate, într-un mediu frumos și dinamic. Programul nostru de lucru este de 5 zile pe săptămână, inclusiv în weekend, de la 8:30 dimineața până la 15:00 (+ -), cu mai puțină muncă în timpul iernii și mai multă în timpul verii. Pentru confortul dvs., vă punem la dispoziție un apartament de companie gratuit în incinta hotelului nostru. Vă rugăm să trimiteți aplicația dvs. la adresa email or pe whatssapp Detalii suplimentare: Tip de poziție: Timp complet Salariu: 3.500,00 pe lună Ore de lucru: Posibilitate de muncă în weekend Beneficii: Apartament de companie Plăți suplimentare: Primă de Crăciun Experiență în muncă: Industria hotelieră: 5 ani (Necesar) si limba Germana si Engleza. Locație de lucru: La fața locului

  • 11

    Urgent camerista calificata hotel Eforie

    Hotel 4 stele Eforie Nord, totul nou, angajează receptionera experienta Pyn booking, cameriste ,bufetiera mic dejun. Condiții avantajoase. Detalii la nr.telefon

  • Angajam Manager Hostel in Costinesti

    Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea : perlacostinesti.ro

  • Duman Oriental Cuisine

    Duman Oriental Cuisine angajează hostess. Ești o persoană comunicativă, îți place meseria ta și lucrezi bine în echipă? Vino în echipa noastră! Sună la și stabilește un interviu!

  • Angajam tehnician echipamente horeca - Timisoara

    Suntem în căutarea unui coleg serios si priceput care să se alăture companiei noastre, lider in Romania domeniul echipamentelor horeca. Responsabilitățile dumneavoastră principale vor include instalarea și repararea echipamentelor horeca, cum ar fi mașini de gatit, friteze, gratare, cuptoare, mașini de cafea, frigidere, mașini de spălat vase și alte echipamente specifice. Veți fi responsabil de diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice, asigurându-vă că echipamentele funcționează în mod optim și în conformitate cu standardele de calitate. Aceste activitati se desfasoara la locații din orașul dumneavoastra si din localitațile din apropiere, in fapt la restaurantele, fast-food-urile, hotelurile etc clienților noștri. Ca Tehnician echipamente horeca, veți ține legatura cu echipa noastră de ingineri care vă va acorda suport. Cerințe: Cunoștințe solide în oricare din domeniile electric frigotehnic electromecanic electrotehnic Experiență anterioară în domeniul tehnic de minim 3 ani Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice; Capacitatea de a lucra în mod independent și de a gestiona eficient timpul Atenție la detalii și orientare pentru găsirea de soluții Onestitate si responsabilitate Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții; Permis de conducere categoria B. Beneficii: Salariu motivant Bonusuri lunare de performanță Autovehicul de serviciu Telefon Programe de perfectionare platite de companie Training de profesional la furnizori din Germania si Italia Mediu de lucru prietenos Loc de munca sigur într-o companie cu aproape 30 de ani de experienta si apreciata în domeniu pentru profesionalism si seriozitate

  • Recepționer vorbitor de engleză

    Salut, locuiesc in Navodari. Sunt recepționer vorbitor de engleză. dacă aveți nevoie de vorbitor de engleză pentru recepție, mă puteți angaja. pentru detalii trimite-mi mesaj pe whatsapp

  • 1

    Receptioner Hotel + Ospatar

    Te pasioneaza domeniul Horeca? Vrei sa faci parte din echipa noastra? Hotelul Kolping angajeaza receptioner cu jumatate de norma si ospatar Candidatul ideal: - Persoana serioasa, prezentabila, punctuala - Abilitati foarte bune de relationare si comunicare cu clientii communication skills - Cunostinte utilizare calculator - Cunostinte de limba engleza Descrierea Jobului - Primirea, cazarea si decazarea clientilor - Incasarea contravalorii serviciilor prestate clientilor - Solutionarea eficienta a solicitarilor venite de la clienti problem solving - Programul de lucru este in ture Experienta Nivel cariera : Entry level - experienta nu este necesara, dar constituie un avantaj Asteptam CV-ul dvs. pe adresa sau direct la Receptia Hotelului Kolping (strada Dr. Ioan Bontila 12-14,Timisoara)

  • 28

    Angajam Receptionera Hotel ***

    Hotel Labirint, situat in sectorul 3, zona Hala Traian isi mareste echipa ! Detalii:- programul este 12 24 cu 12 48 - Salariul de inceput nu este unul fix, deoarece acesta se calculeaza luand in calcul experienta si performanta pe care o puteti depune. Se discuta la interviu. Cerinte: - Prezenta placuta si aspect ingrijit - Seriozitate - Cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel conversational si stăpânirea la perfectie a limbii romane - Experienta in domeniu nu este obligatorie, dar constituie un avantaj. Hotelul este situat la 10 minute de mers pe jos de Piata Unirii, la 2 minute de mers pana la Hala Traian. Suntem o echipa tânără, deschisa si ne dorim un coleg care sa aiba spirit de echipa si sa fie deschis catre dezvoltarea sa in acest domeniu. Pentru mai multe detalii sau informatii , nu ezitati sa ne lasati un mesaj in privat pe whatsapp sau sa ne sunati la nr de telefon.

  • 2

    Angajam Receptioner/a Hotel Castelnor 4* Sibiu/Paltinis

    Hotel Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Receptionera Cerinte:    Absolvent sau viitor absolvent al unei forme de invatamant superioare;  Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);  Limba engleza scris/vorbit   Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare;  Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;  Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate.    Conditii:   Asiguram transport tur-retur din Sibiu Contract de munca pe termen nelimitat;  Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta;  Tichete de masa;  Prime si bonusuri in functie de performanta;  Oportunitati de training formare profesionala.      Responsabilitati:   Intampinarea clientilor;  Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera;  Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului;  Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice;  Incasarea tarifului pentru cazare.  Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 25 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/jobs

  • Receptionist

    Candidatul Ideal - Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu abilități d rezolvare a problemelor; - Abilități d comunicare și relaționare pacient; - Studii medii superioare finalizate; - Disponibilitate d lucru in ture d zi noapte, weekend; - Experiență în recepție secretariat - constituie un avantaj; - Cunoștințe limba engleză nivel mediu conversational; - Cunoștințe MS Office. Descrierea jobului: - Întâmpină, informe ză, inregistrează, progr m ază și îndrumă p cienții în clinică spit l; - Încasează contravaloarea serviciilor medicale efectuate; - Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale. Beneficii: - Pachet salarial compus din remunerație fixă, tichete de masă, sporuri pentru turele de noapte și weekend; - Abonament medical pentru angajați; - Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică; - Training-uri periodice; - Posibilități de promovare și dezvoltare profesională în domeniu.

  • 3

    Piatra Pinului angajează Recepționeri și Ospătari, Gura Humorului

    Vino în echipa noastră! Primăvara este în aer și suntem entuziasmați să ne pregătim pentru sezonul cald care se apropie rapid! Suntem în căutarea unor persoane talentate și prietenoase pentru a se alătura echipei noastre. Dacă te pasionează să faci oamenii să se simtă bineveniți și să le oferi o experiență memorabilă, ești binevenit! Poziții disponibile: Recepționeri și Ospătari Beneficii: Salariu competitiv și bonusuri pentru performanță Mediu de lucru dinamic și plin de energie Oportunități de avansare în cadrul companiei Training și dezvoltare profesională continuă Flexibilitate în program Cerințe: Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și dinamic Atitudine pozitivă și orientare către rezolvarea problemelor Experiență anterioară în domeniul ospitalității este un avantaj, dar nu este obligatorie - suntem dispuși să oferim training adecvat! Dacă ești în căutarea unei oportunități de a lucra într-un mediu prietenos și dinamic, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau vino direct la locația noastră pentru a aplica în persoană. Informații la telefon: Hai să facem împreună această primăvară și vară memorabile pentru oaspeții noștri!

Salvează căutarea