Anunțuri
Personal receptie si administratie Bucuresti Disponibil din: 2020-06-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Experienta min 3 ani în domeniul intretinere cladiri hoteluri. Minime cunostinte tehnice, electrice pentru departament tehnic; Abilitatea de a citi si interpreta documente precum desene tehnice, instructiuni de operare si intreținere echipamente hotel (tv, minibar, aer conditionat, instalatii sanitare, centrale, echipamente bucatarie, samd). Cunostinte reparatii camere hotel, suport pentru realizarea aranjamentelor salilor de conferinte. Seriozitate, punctualitate, disciplina, respect fata de clientii hotelului si personalul din departamentele cu care colaborarea. Colaborarea directa cu departamentul housekeeping pentru remedierea problemelor care apar in camerele clientilor, dar si in restul hotelului. Colaborarea cu departamentul receptie vanzari- suport in remedierea problemelor semnalate de clienti conducere. Program de lucru full-time; Contract de munca pe o perioadă nedeterminata; Concedii conform legislației; Salariu: 4500 lei (3800 lei net si card de masa Edenred de 700 lei).