Anunțuri
Personal receptie si administratie Bucuresti Sector 2-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Agenție de publicitate, angajăm fete pentru promoții in magazine și împărțire pliante și flyere. Plata la zi. Avem 3 tipuri de distribuție: 1. La cutiile postale - 80 lei pentru 6 ore 2. Stradal la metrou si in fața magazinelor - 100 lei pentru 6 ore 3. In Mall-uri si Centre Comerciale - 150 lei pentru 6 ore. Trimite mesaj cu numele, vârsta și două poze.
-
-
-
- intampina clientii intr o maniera profesionala - cunoaste si prezinta gama de servicii - preia rezervari, apeluri telefonice - incaseaza contravaloarea serviciilor - limba engleza nivel mediu
-
Cerințe: seriozitate amabilitate limba engleză (reprezintă un avantaj) experiență (reprezintă un avantaj) Responsabilități: prezentarea și recomandarea produselor servirea clienților organizarea și curățarea cu atentie a spațiului de muncă
-
-
Angajam personal recepție de hotel Program in ture zi noapte: 12 24-12 48. Salariu 3.400 Lei cu bonuri de masa incluse Este nevoie de recepționer Hotelul nostru este situat în Fundeni. Se află vizavi de spitalul de oncologie. Autocar 182-253-343-N103 Oportunitate de carieră la Sir Fundeni Hotel Vrei să faci parte din echipa noastră? Dacă ești o persoană ambițioasă, atunci suntem în căutarea ta! Postul disponibil: Front Office Receptie Responsabilitățile tale vor include: Primirea și întâmpinarea cordială a clienților în mod profesional și plăcut. Oferirea de asistență informațională clienților privind serviciile și produsele noastre. Gestionarea procedurilor de check-in și check-out Pentru a realiza lucrări de facturare Să poată utiliza un program software hotelier (Protel) Cerințe: Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu o gamă diversă de clienți. Atitudine plăcută și profesională în relația cu publicul. Orientare către detalii și capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de birou.
-
Firma noastră de catering pentru evenimente caută un operator pentru introducerea datelor. Candidatul ideal trebuie să fie organizat, atent la detalii și trebuie să aibă cunoștințe solide de utilizare a programelor Microsoft Office, în special Excel, Word si Outlook. Responsabilitățile includ introducerea și gestionarea informațiilor despre evenimente, clienți și comenzi în sistemele noastre informatice. Experiența anterioară în domeniul este un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. sau sa ne contactati telefonic pentru programarea unui interviu.