Anunțuri
Personal receptie si administratie Constanta Venus doar cu poze Doar munca in strainatate-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Studii superioare Experienta 1 an intr-o receptie, agentie de turism , call center Excelente abilitati de comunicare si de gestionare a relatiei cu hotelurile partenere, furnizori de servicii (restaurante, muzee etc) Vorbitor limba engleza - nivel mediu Abilitati de negociere si planificare Cunostinte PC Excel, Word, E-mail, Navigare internet - obligatoriu, Sol ON
-
Cerințe: Studii medii sau superioare Limba engleză la nivel mediu-avansat Studii superioare, calificare profesionala si experienta anterioara reprezinta un avantaj; Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel mediu; Bune cunostinte de operare a calculatorului; Atitudine pozitiva, prezenta si ținuta agreabila, spirit de echipa. Cunoasterea sistemului de operare hotelier Multisoft(Solon) reprezinta un avantaj.
-
Angajam Asistent Manager pentru activitate in turism. Studii superioare, permis de conducere, cunostinte computer si limba engleza sunt necesare. Disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate.este necesara deasemenea..