Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-02-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC. STIL AMBALAJ SRL angajeaza lucratoare comerciala vanzatoare operatoare Pc pentru magazinul nostru din Afumati, Complex Doray . Cautam persoane serioase, ordonate, punctuale, curate, cu initiativa si cu simtul raspunderii pentru o colaborare de lunga durata!!! Cerinte: - experienta de lucru Pc - abilitati numerice - abilitati de comunicare si de lucru in echipa - capacitate de adaptare la solicitarile specifice postului. Posibilitati de promovare. Colectiv tanar si dinamic . Oferim conditii avantajoase !!!
-
Promovat
Suntem in cautare de 5 persoane pentru postul de sofer. Postul de Sofer presupune: Încărcarea mărfii și livrarea la depozitele clienților de pe ruta zilnică. Beneficii: Salariu de la 3.800 RON pe lună, cu posibilitatea măriri salariale Tichete de masă Orele suplimentare sunt plătite Job full time Contract de muncă Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă Cerințe: Posesor carnet de sofer categoria B Experienta de cel putin 1 an pe o masina de 3.5 tone Locație: Sediul si depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov. Fostul depozit OZR - către Gara Buftea. Pentru mai multe informatii va asteptam la noi.
-
Promovat
Angajam doamna pentru sortare impachetare haine second hand, in depozit. Program luni - vineri, 9:00 - 17:30. Locatie: Soseaua Giurgiului, la iesirea din Bucuresti catre comuna Jilava (incinta Pielorex). Exista statie de transport public in apropiere. Detalii la telefon
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam operatori ,agent distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei , Alimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.
-
Angajam postas/curier, in Judetul Ilfov Chiajna Constituie avantaj daca locuiti in localitate si detineti auto+permis B,dar nu este o conditie obligatorie. Nu este necesara experienta. Oferim contract de munca,salariul fix decont transport STB,METROREX sau carburant daca utilizati auto personal,bonuri de masa. Activitaea este de distributie plicuri la cutiile postale. Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon sau programare interviu. Acceptam si persoane care doresc sa lucreze part-time.
-
Firma cu profil postal angajeaza soferJud Ilfov. Oferim salariu fix,instruire la locul de munca un climat corespunzator. Dorim seriozitate,colaborarea cat mai buna cu echipa,punctualitate. Pentru mai multe detalii puteti sa ne contactatii la numarul de telefon. 0759.030.641. Va asteptam in echipa noastra.
-
Promovat
Angajam curier in localitatile: Bragadiru,Magurele,Chiajna. Oferim salariu fix bonuri de masa,decont transport Acest loc de munca se adreseaza si peroanelor care vor sa completeze venitul lunar. Relatii la numarul de telefon, Permisul auto nu este obligatoriu,dar este un avantj.
-
Promovat
Angajam: muncitor necalificat Program: 6 zile saptamana. Adresa: Comuna 1 Decembrie (Ilfov),
-
Angajez baiat pt vulcanizare auto! Oferim contract pe perioada nedeterminata, salariu atractiv +comision+bonusuri
-
Suntem firma PLANTLAND SRL si cautam o persoana care sa lucreze ca operator ambalare colete . plante. Activitatea se va desfasura fizic la sediul nostru din Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. De la metrou Pacii exista variante de autobuze microbuze care pleaca spre Ciorogarla din 10 in 10 minute si fac in jur de 20-25minute. Depozitul se afla la 9km de metrou Pacii. Program de lucru: Luni-Vineri, 9.00- 17:30. Cautam pe cineva care sa: - Preia plantele din pepiniera si le duce la zona de ambalare - Ambaleaza coletele pentru expediere - Receptie si aranjare plante in pepiniera - Sa lucreze, la nevoie, ca vanzator la casa de marcat. Aici trebuie sa scaneze produsele si sa incaseze contravaloarea lor Candidatul trebuie sa aiba: - Capacitate de adaptare si asimilare rapida - Bune abilitati de planificare - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita - Gestionare stocuri produse Beneficii: - Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari. 2500 lei NET + 300-1000 lei BONUSURI. Decontam si transportul. - Un job stabil - Contract de muncă cu normă întreagă Descrierea Companiei: PLANTLAND SRL este o companie infiintata in 2023 care se ocupa cu distributia de plante de exterior prin intermediul magazinului nostru fizic si online: . Noi producem o parte din plante, dar si colaboram cu alti producatori. Depozitul si pepiniera sunt in sat Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. Asteptam cu interes CV-ul dvs pe What s App sau olx. Va multumim!
-
Esti o persoana harnica si iti place sa lucrezi cu mainile? Cautam un Ambalator Manual pentru a se alatura echipei noastre din departamentul de ambalare. Daca esti interesat de oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a contribui la procesul de ambalare al produselor noastre (plante in ghiveci si accesorii), atunci aceasta pozitie este pentru tine! Rolul tau: - Impachetarea produselor conform instructiunilor; - Etichetarea si pregatirea produselor pentru livrare; - Verificarea calitatii produselor ambalate; - Colaborarea cu echipa pentru a asigura un flux de lucru eficient; - Respectarea normelor de siguranta si igiena in timpul procesului de ambalare. Cerinte: - Experienta anterioara in domeniul ambalarii sau in industria de productie reprezinta un avantaj; - Abilitatea de a lucra in echipa si de a respecta termenele limita; - Atentie la detalii si capacitatea de a urma instructiuni; - Capacitatea de a efectua sarcini repetitive cu precizie; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a invata noi abilitati; - Salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv; - Perspectiva de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei; - Ambianta de lucru placuta si colegi prietenosi; Daca esti o persoana harnica, atenta la detalii si iti place sa lucrezi cu mainile, te invitam sa aplici pentru pozitia de Ambalator Manual. Trimite-ne CV-ul tau si o scurta descriere a experientei tale relevante. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa te alaturi echipei noastre!
-
Descrierea postului: Postul presupune activitati specifice de reparatii utilaje (excavatoare, incarcatoare frontale, buldozere, buldo-excavatoare, mini incarcatoare, compactoare, etc.) la sediul clientului sau in atelierul propriu, constand in diagnoza echipament defect, precum si efectuarea operatiunilor de reparatie si montaj piese de schimb. Cerinte: - studii tehnice (absolvent de liceu cu profil mecanica sau electrica. Reprezinta un avantaj absolvirea unei facultati cu profil mecanica, hidraulica, electronica) - experienta in reparatia de sisteme complexe (utilaje de constructii sau agricole) - cunostinte in domeniul electric reprezinta un avantaj - disponibilitate de program prelungit si de deplasari la sediul clientiilor care solicita reparatia. - pasiune si abilitati pentru domeniul tehnic - cunostinte de limba engleza reprezinta un avantaj - interes pentru echipamente grele - spirit de initiativa si cooperare; capacitati de analiza si sinteza; - capacitatea de lucru in conditii de stres si termene limita - permis de conducere categoria B Beneficii: - salariu motivant si bonusuri de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente si scule noi si de ultima generatie Despre Fix Utilaje: Fix Utilaje este o companie ce activeaza in domeniul reparatiilor utilajelor de constructii, nacelelor si a macaralelor mobile. Suntem parteneri cu cei mai mari distribuitori de piese de schimb. Reparam cu predominanta marcile CAT, Volvo, Liebherr, Merlo dar in acelasi timp si CASE, Komatau, JCB, Hitachi, Bobcat, Manitou, Kramer, Hyundai, Kobelco, New Holland. Ne puteti contacta prin intermediul adresei de email (pentru a trimite CV) sau a numarului de telefon din anunt. Deasemenea ne puteti lasa un mesaj prin aplicatie si va vom contacta in cel mai scurt timp.
-
Manpower angajeaza agent vanzari pentru o companie din localitarea Rudeni, judetul Ilfov! PROGRAM DE LUCRU INTR-UN SINGUR SCHIMB! Descrierea pozitiei: - Introducere date vanzari in platformele interne; - Pastrarea legaturii cu clientii; - Ridicare documente din santierele din jurul Bucurestiului; - Vanzarea de consumabile catre clienti. Cerinte: - studii in domeniul tehnic inginerie - permis categoria B - masina personala Beneficii: - salariu negociabil la interviu intre 3500-4000 RON NET - tichete de masa in valoare de 40 RON zi lucrata - asigurare de sanatate privata - tichete de vacanta si de cultura - decont combustibil pentru masina personala Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729800720
-
Angajam electrician Instalari invertor panouri fotovoltaice. Cerinte: -Calificare: in domeniul electric, certificat sau o diplomă in electricitate; -Experientă; -Cunostinte tehnice; -Abilitati de comunicare; -Abilitati de rezolvare a problemelor: trebuie sa fi capabil s identifice problemele si s găseasc solutii eficiente intr- un mod rapid si precis; -Flexibilitate: Deoarece job-ul implica deseori lucrul in diferite locatii, este important s fii flexibil si disponibil pentru a efectua deplasari la locatia clientilor; -Atentie la detalii: Trebuie sa fie foarte atent la detalii, deoarece o greseal minor poate avea consecinte grave în domeniul electric; -Respectarea normelor de siguranta; -Autorizare ANRE - constituie un avantaj; -Permis auto categ B - constituie un avantaj; Responsabilitati: -Se subordoneaza Site Managerului sau Project Managerului; -Vei face executia instalatiilor electrice conform proiectului si specificatiilor proiectantului si a coordonatorului de departament; -Vei face verificării si măsurători pe circuitele electrice; -Vei realiza tablouri electrice cu fară automatizare conform proiectului; -Vei asigura punerea lor in functiune; -Vel asigura suport in masuratorile Pram ; -Postul necesită deplas ri, dar nu deplasări lungi (media fiind de 2-3 zile săptămână - nu sunt necesare saptămânal, ci variaza în functie de proiecte); Beneficii Acordate: -Oportunitati de avansare in interiorul companiei; -Oportunitate de a face parte dintr-o echipă dedicata promovarii unei afaceri durabile si bazat pe valori morale; -Oportunitatea de a contribui la dezvoltarea produselor ecologice de inalta calitate; - Echipament adecvat; - Bonuri de masa;
-
Cerintele postului: Absolvent scoala profesionala sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic; Experienta in domeniu de cel putin 3 ani; Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, inspiratie si imaginatie; Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere; Capacitate de adaptare si invatare rapida. Disponibilitatea deplasarilor in teritoriu 60 % din timpul de lucru Responsabilitati principale: Monitorizeaza permanent buna functionare a echipamentelor si utilajelor specifice Participa la diferite lucrari de depanare si intretinere a utilajelor si echipamentelor Participa la punerea in functiune si reglarea in parametri a masinilor a utilajelor Gestioneaza documentatia tehnica a utilajelor si echipamentelor: carti tehnice, scheme electrice, programe, etc. Asigura verificarea tehnica permanenta pentru pastrarea in buna stare a utilajelor Stabileste necesarul de piese de schimb si raspunde de gestiunea lor, intocmeste documentele de intrare si iesire din magazie Raspunde de legatura cu furnizorii de echipamente in vederea efectuarii de interventii prompte si eficiente pe santierele unde aceste sunt folosite Inregistreaza toate interventiile efectuate intr-un registru special; Raporteaza in timp optim catre conducerea unitatii orice incident tehnic semnalat sau depistat si intervine pentru remedierea in timp optim a acestuia; Organizeaza atelierul mecanic pentru o functionare eficienta; Monitorizeaza si raporteaza periodic catre conducerea unitatii consumurile de furniture si a costurilor generate de utilaje Propune solutii pentru reducerea consumului de combustibil si a costurilor generale ale utilajelor specifice Verifica periodic ca echipamentele specific si trusele cu scule sa fie in buna stare de functionare si complete. Beneficii: Mediu de lucru dinamic, in continua dezvoltare, bazat pe calitate, avand oportunitea de a lua parte la dezvolatarea si implementarea unei stategii orientate catre rezultat Nivel salarial competitiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista Participarea la proiecte de anvergura si cu vizibilitate mare Posibilitatea unei dezvoltari profesionale multilaterale Atmosfera de lucru placuta in cadrul unui colectiv tanar ce promoveaza lucrul in echipa si dinamismul Dotari logistice de ultima generatie ce asigura eficienta si confortul
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Depozit piese camioane situat la km 13 Autostarda Bucuresti - Pitesti angajeaza manipulanti marfa. Program Luni Vineri 08.30-17.30. Asiguram transport doar din zona Pacii Militari.
-
Bragadiru . Inginer pentru activitatea de organizarea productiei de mobilier de exterior , urmarirea productiei si intocmirea de oferte tehnico-economice. Constituie avantaj cunoasterea de programe de prezentare vizuala.
-
Service auto multimarca (max 3.5t )situat in zona drum intre tarlale,sector 3 bucuresti angajeaza mecanic auto multimarca cu experienta Program de lucru : Luni -vineri: 9-18 sambata ,duminica inchis Salariu atractiv,colectiv tanar !
-
Societate de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiectiv situat in Voluntari- Ilfov. Salariu net 2400 lei, transport decontat.
-
Căutăm în echipă o persoană comunicativă, energică și pozitivă pentru postul de casier restaurant cu program de lucru 5 cu 2. Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. În calitate de casier, te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții noștri și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă. În schimbul muncii tale îți oferim: - tarif fix pentru tura lucrată; - tichete de masă; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul companiei și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Pentru a te alătura echipei noastre, sună la numărul afișat sau scrie-ne și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil. Suntem o rețea internațională de restaurante cu specific japonez, cu peste 330 de locații în 13 țări, dintre care 14 locații în România.
-
Candidatul Ideal Electromecanic utilaje experienta in diagnosticarea si repararea utilajelor pentru constructii, cunostinte solide in domeniul electric si mecanic, abilitati de lucru independent si in echipa; dorinta de lucru in mediu stabil, pe termen lung; - cunoasterea limbii engleze reprezinta un avanataj; - permis categoria B. Descrierea jobului - diagnosticarea repararea si mentinerea echipamentelor in parametrii optimi de functionare; - realizarea lucrarilor de intretinere şi revizie a echipamentelor; - remedierea in cel mai scurt timp a defectiunilor aparute local (la sediu) si in teren; - verificarea bunei functionari a echipamentelor. Program de lucru: 168 ore luna, 5 zile sapt. Pachet salarial atractiv si bonus lunar, in functie de realizari. Exista un program de formare si integrare complet oferit de angajator. Contractul de munca pe perioada nedeterminata. Descrierea companiei STROYRENT SRL este pe piata din Romania din 2019 si extinde in mod constant afacerea si operatiunile. Parte a unui grup multinational, compania acopera o mare varietate de echipamente pentru lucrari de constructii rezidentiale industriale si de infrastructura, productie, evenimente, activitati de reparatie si curatenie. Grupul STROYRENT este in domeniul inchirierilor de echipamente de mai mult de 17 ani si deserveste mai mult de 25.000 de clienti. Cu cele 14 puncte de lucru si mai mult de 150 de specialisti bine pregatiti, telul nostru este sa venim in intampinarea cererintelor si asteptarilor in continua crestere ale clientilor, livrand servicii profesionale si un nivel sporit al competentelor. Pentru a putea securiza cresterea noastra rapida in Romania, cautam in prezent specialisti de incredere, motivati si ambitiosi care sa se alature echipei STROYRENT SRL.
-
Promovat
Angajam LUCRATOR CONFECTII METALICE Domeniul de activitate: productie mobilier inox pentru industria alimentara Responsabilitatile principale ale postului: - finisare si slefuire mobilier metalic din inox; - debitare teava si profile din inox; - lucrul cu polizor unghiular (flex), bormasina, masini de slefuit, utilaje CNC pentru debitarea si indoirea tablei. Cerinte post: - cunostinte elementare de algebra si geometrie: adunari, scaderi, tabla inmultirii, cunoasterea formelor geometrice, transformari ale unitatilor de masura pentru lungime (din m cm in mm); - abilitati tehnice si experienta de lucru cu echipamentele specifice postului; - experienta in domeniu si permisul de conducere (categoria B) constituie un avantaj; - se cere punctualitate si seriozitate. Alte detalii: - Activitatea se va desfasura in hala de productie moderna, comuna Domnesti, jud. Ilfov (zona garii). - Program: Luni-Vineri, 7-15.30 (30 min pauza de masa). - Concediu de odihna si zile libere conform legislatiei in vigoare. - Salariu net 4500 lei, cu posibilitatea de negociere in functie de competentele profesionale. - Contract de munca cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata.