Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Companii Disponibil din: 2021-02-22-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate comerciala cu punct de lucru in Orasul Pantelimon, Ilfov angajam tamplari productie mobila , pregatitori mdf vopsit, lemn , furnir. Angajam in Orasul Pantelimon, in apropiere de Ferma Animalelor. Cautam o persoana responsabila, ordonata, capabila sa lucreze in echipa, usor adaptabila in functie de situatie, capabila sa lucreze cu termene limita. Facilitati : - mijloace de transport in comun in apropiere de sediul ( RATB ); - se ofera suport de formare timp de 3 luni pentru adaptare rapida in domeniul de lucru; - experinta in domeniu constituie avantaj. Se ofera contract de munca pe durata nedeterminata : - Program de lucru 8 ore zi ( de luni - vineri ); - Conditii de munca bune intr-o fabrica moderna; - Utilaje de ultima generatie; - Prime de Craciun si Paste; - Pentru mai multe detalii va asteptam la interviu.
-
Promovat
Restaurantul Piazzetta Amici din Corbeanca isi mareste echipa si cauta colegi pentru postul de ospatar Se ofera: Salariu 2800 3500 lei in functie de experienta. Bonusuri Contract de munca pe perioada nedeterminata Program 2 zile cu 2 zile ( sau posibilitate part time sau in weekend ) 2 mese pe zi Transport pentru persoanele din Bucuresti de la Piata Presei Traininguri la locul de munca Posibilitati de promovare Daca doresti sa faci parte din echipa noastra ne puteti contacta la numarul: sau cu mesaj in privat.
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere internationala. Resume si scrisoare de intentie (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office romania.
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Companie in domeniul constructiilor si amenajarilor interioare angajeaza contabil permanent. Cerinte: - Contabilizarea documentelor predate de catre clienti si emise de catre companie: intrari, iesiri, banca, casa, reconciliere solduri; - Depunere declaratii financiare, Bilant, Balanta, Revisal; - Asigura conformitatea documentelor, gestiune, resurse umare; - Registru de casa; - Cunostinte privind legislatia financiar-contabila; - Contabilitate financiara si de gestiune; - Experienta relevanta pe un post similar in domeniul contabilitatii generale si de gestiune; - Abilitati de coordonare, planificare si organizare; - Capacitatea de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le verifica; - Capacitate de organizare a timpului de lucru; - Cunostinte resurse umane; - Motivat, responsabil si punctual; - Cazier judiciar curat; - Salariul se discuta la interviu. Ce îți oferim: - Loc de munca stabil; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Salariu atractiv, individualizat, în funcție de experiență (se negociază în urma interviului); - Mediu de lucru plăcut, inovativ, cu provocări profesionale. - Echipă tânără și dinamică; - Program 8 ore zi, Luni - Vineri, sediu in zona Grozavesti, sector 6, Bucuresti.
-
Companie in domeniul constructiilor si amenajarilor interioare angajeaza muncitori calificati. Activitatea se desfasoara in Bucuresti si in vecinatatea Capitalei. Cerinte: - Motivat, responsabil si punctual; - Experienta si detinere permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj; - Cazier judiciar curat; - Salariul se discuta la interviu.
-
Oferim salariu motivant in functie de experienta, bonus lunar de prezenta si performanta, bonus anual, tichete de masa de 25 ron zi, tichete cadou, abonament medical, alte beneficii. Obligatoriu: Atestat ISCIR valabil, epxerienta de min.1 an. Caracteristici Domeniu activitate: Productie, logistica Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: Locatie fixa Beneficii: asigurare transport, bonus de performanta, tichete de masa, training calificare Detalii suplimentare Ce implica munca ta, ce responsabilitati ai? Realizezi activitatile de incarcare descarcare, manipulare, depozitare a produselor in depozit; Semnezi pentru expedieri la primire si verifici daca marfa primita este corecta; Verifici amanuntit marfa pentru eventualele daune (primesti, descarci, etichetezi, depozitezi); Aranjezi marfurile pentru a maximiza spatiul de depozitare in depozit; Asiguri in permanenta buna functionare a echipamentelor; Respecti prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora. Descrierea companiei Warehousely este o companie care ofera servicii de logistica exclusiv pentru Notino, una dintre cele mai importante companii europene de e-commerce din industria frumusetii din Europa. Fondat in 2004, Notino s-a impus rapid ca un magazin online de incredere pentru cosmetice, parfumuri si produse de ingrijire personala. In mai putin de un deceniu, Notino s-a extins in 28 de tari diferite, iar forta sa de munca a crescut la aproape 1600 de angajati in toata Europa. De asemenea, detinem un numar de 26 de magazine in Europa, dintre care 2 sunt localizate in Bucuresti. Cu servicii exclusive oferite de noua companie Warehousely, Notino va putea sa se apropie de clientii romani si sa accelereze cat mai mult procesul de livrare. Puteti gasi mai multe informatii despre noi pe site-ul nostru: notino.ro
-
Help Activ INTL angajeaza femeie de serviciu cu program full time. Este necesara experienta in domeniu de minim 1 an de zile, iar limba engleza reprezinta un avantaj. Activitatile necesare a fi desfasurate sunt cele de curatenie si mentinere a zonelor comune locuintei, a camerelor, bailor si bucatariei. Se ofera contract de munca cu salariu foarte atractiv. Pentru programarea la interviu, puteti apela numarul de telefon
-
Angajam cu contract de munca vanzatoare cafenea și cofetarie. Program de lucru: doua zile cu doua zile. Salariul atractiv. Cerinte: experienta minim 1 an în domeniu.
-
Angajam, in conditii deosebite (ne marim echipa), inginer constructor, specializare constructii civile, responsabil de coordonarea si conducerea tuturor activitatilor dintr-un santier. Se ofera: Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, cu venit real inregistrat; Salariu atractiv si bonusuri in concordanta cu pregatirea profesionala, experienta dovedita, atitudinea si implicarea aratate si in functie de rezultatele obtinute; Program de lucru fix: 7:45: - 12:00 si 13 -17:15, de luni pana vineri si 8:00 -14:00 sambata, alternativ cu zile de sambata libere, indiferent de anotimp; Colectiv bine inchegat de colegi tineri, ambitiosi, deschisi, ce asigura un cadru propice pentru lucrul in echipa si cu rezultate profesionale de exceptie Birou propriu, calculator (laptop), telefon mobil, auto si cazare (dupa caz); Se cere: Pregatire profesionala (studii superioare, finalizate cu licenta) si experienta relevanta in domeniul constructiilor civile pentru cladiri rezidentiale; Experienta in coordonarea echipelor de muncitori si in lucrul cu oamenii, comunicare eficienta cu beneficiarii; Seriozitate si corectitudine, responsabilitate, implicare, atitudine proactiva; Disponibilitate pentru relocare in cazul santierelor noi deschise in tara; Utilizare computer (min. pachet Office, inclusiv Project Management, AUTOCAD, soft-uri de tip ERP); Permis de conducere categoria B; Limba engleza nivel conversational. CV-urile se transmis pe emailul companiei sau se ataseaza anuntului. Vor fi contactati pentru interviu si detalii aplicantii ce indeplimesc minimum de conditii. Firma de constructii civile cu activitate specializata pe domeniul rezidential, avand in portofoliu multe lucrari realizate in cadrul unor proiecte mari, deja finalizate (Siena, Top Class, Astrelor, Young City etc.), si alte contracte de executie aflate in derulare, in zona Bucuresti si in tara, inclusiv proiecte proprii, oferim servicii profesionale complete pentru construirea de proiecte imobiliare de tip rezidential, inclusiv consultanta, consiliere si management de proiect.
-
RESPONSABILITĂȚI: -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor de facturare; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor din caserie; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor registrului de casă zilnic; -Întocmeşte bonurile de consum si scade materialeler din gestiune, operează rețete de producție; -Completează borderourile pentru instrumentele de plată primite de la clienţi, depune în bancă, urmărire încasare şi arhivare; -Operează extrasul de bancă şi actualizează situația încasările și plăților în centralizator; -Urmăreşte situația încasărilor/plăților, blocare în sistem a clientului, notificare client, depunere garanţiile la bancă, urmărire încăsari şi operare; -Întocmeşte dosarele pentru clienţi rău platnici; -Menţinerea legături cu clienţi/furnizorii pe partea de încasări/plăți, facturi neprimite, trimite facturile, confirmari de sold; -Verificarea si analizarea situației din piață a noilor clienți conform procedurii societății; -Raportarea zilnică a soldului creditor/debitore pe client/furnizor și emiterea /stornarea facturilor de avans; -Asigură realizarea bilanțului și calculul indicatorilor financiari; -Coordoneaza, organizează, efectuarea inventarierii generale patrimoniului, cel putin o data pe an, sau ori de cate ori se considera necesara efectuarea acesteia, conform legislației; -Întocmește situatiile financiare anuale si semestriale; -Procură, asigură, întocmeste si ține evidenta formularelor cu regim special; -Determină și urmărește indicatorii de performanță ai societații; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea perfectarii strategiei firmei, bugetului de venituri și cheltuieli; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea găsirii de soluții financiare optime; CERINȚE: - Studii superioare de lungă durată profil economic, specialitatea contabilitate și informatică de gestiune la o facultate de stat, ASE reprezintă un avantaj; - Experiență relevantă și competentă în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani activitate PE PROFIL; - Experiență relevantă și competentă în cadrul societățiilor comerciale cu cifră de afaceri mai mare de 1 mil. Euro în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani; - Experiență relevantă și competentă în gestionarea proiectelor cu finanțare europeană prezintă avantaj; - Cunoașterea aprofundată a legislației în vigoare privind activitatea financiar-contabilă; - Capacitate de înțelegere și aplicare în practică a reglementărilor și legislației financiar-contabile și de fiscalitate; - Abilitatea de a găsi soluții viabile pe problemele financiare și fiscale; - Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei; - Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică - Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.); - Fluență în limba engleză atât scris cât și vorbit prezintă avantaj
-
Angajez muncitor posesor permis categoria B pentru lucrări de amenajare și întreținere spatii verzi în Otopeni-Ilfov Posibilitate cazare. Contract de munca,salariu începând de la 4000 lei net.
-
Societatea GARDEN CENTER GRUP SRL, cu sediul in Oras Magurele, strada Atomistilor, nr. 127-135, jud. Ilfov, recruteaza pe urmatoarele pozitii: 1. Fierar betonist, nr. posturi: 2, COD COR 711402. 2. Dulgher restaurator, nr. posturi: 2, COD COR 711502. 3. Mașinist la mașini pentru terasamente (ifronist), nr. posturi: 3, COD COR 834201. 4. Zidar pietrar, nr. posturi: 2, COD COR 711203. 5. Instalator apă canal, nr. posturi: 1, COD COR 712602. 6. Lăcătuș mecanic, nr. posturi: 1, COD COR 721410. 7. Sudor, nr. posturi: 3, COD COR 721208. 8. Zugrav, nr. posturi: 2, COD COR 713102. 9. Pavator, nr. posturi: 8, COD COR 711902. Depunere CV la sediul societatii sau pe email.
-
Societatea GARDEN CENTER GRUP SRL, cu sediul in Oras Magurele, strada Atomistilor, nr. 127-135, jud. Ilfov, recruteaza pe urmatoarele pozitii: - ingrijitor spatii verzi, cod COR 931202, nr. posturi: 11 Depunere CV la sediul societatii email.
-
SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza gestionar piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul gestiunii sau nu, daca iti doresti sa activezi in domeniul de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului gestionar piese auto din dezmembrari: Fotografiaza piese auto din dezmembrari; Aranjeaza piesele la raft; Culege piesele de la raft in vederea vanzarii; Inregistreaza piesele in aplicatia Hybrid-S; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul pieselor auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre gestionarea pieselor auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, spirit de echipă; Stabilitate emoțională; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in gestiune minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul pieselor auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu net garantat 4000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.
-
Descriere job: Vanzare produse magazin intocmire facturi conform bon fiscal, la cerere Aranajare marfa in raft; Verificare marfuri conform termenelor de valabiliatate (FIFO); Intocmirea listei de aprovizionare; Completarea registrului de casa. Intretinerea curateniei in magazin. Oferta: salariul 3500 lei prima luna, urmatoarea luna renegocierea salariului; tichete de masa; decontare combustibil; mediu placut de munca cu colegi tineri si prietenosi; program L-V: 7:30- 16:30; S: 9.00 14.00; Locatie: localitate Afumati, incinta Doraly Pentru cei interesati asteptam CV-urile.
-
Companie de retail cauta MANIPULANT MARFA DEPOZIT pentru sediul din Chiajna. Ne dorim un coleg dornic de munca si serios care va particip ctiv l oper tiunil d incarc re d sc rcare marfii in din depozitul comp ni i. Pachetul salarial este format din salariu fix+decontare transport+tichete de masa+abonament medical. Transportul angajatilor este asigurat de companie de la statia de metrou Pacii. Va asteptam in echipa noastra! Asteptam CV-urile dvs. pe adresa de email: sau pe whatsapp la numarul de telefon 0726760162.
-
Trading Resurse Umane ofera servcii de imigrari, avize de munca, permise de sedere, alte spete in imigrari, la preturi rezonabile. Se ofera consultanta pe proiect. Oferim si servicii de resurse umane, administrare resurse uamne, salarizare, audit resurse umane.
-
Caut persoana serioasa dornica de munca responsabila poate fi un tânăr ce a terminat studiile in agronomie sau o doamna trecută de adoua tinerete ce are nevoie de un loc de munca, suntem aici pt voi.
-
Angajez tinerii băieții ce au terminat studiile de contabilitate! Dacă sunteți un contabil talentat în căutarea unei noi provocări profesionale, vă invităm să aplicați la poziția noastră de contabil. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun.
-
Angajam muncitori necalificati sau calificati in domeniul tamplarie aluminiu si pvc Se ofera cazare fara plata . Experienta constituie un avantaj .
-
Cautam colegi pentru vanzarea produselor noastre de carmangerie macelarie in locatiile din Otopeni, Chiajna si Domnesti Clinceni. Experienta poate fi un plus important, inclusiv in stabilirea salariului. Suntem o echipa tanara de oameni entuziasti, oferim flexibilitate in programul de lucru, bonusuri de performanta, un mediu excelent de lucru cu potential de dezvoltare in interiorul companiei. Carne si Sare este un concept inedit de carmangerie macelarie, construit cu oameni tineri, gurmanzi si profesionisti desavarsiti. Aducem o noua imagine a ideei de carmengerie, printr-un concept unic, nou, curat, premium. Preparam toate produsele in centrul nostru de productie, lucram cu ingrediente naturale, afumam cu lemn de cires si mar, lucram doar cu carne romaneasca, incercand cat e posibil sa sustinem business-urile romanesti. Program lucru in ture dupa cum urmeaza: Saptamana 1 Luni: 10:00-21:00 Marti: 08:00-21:00 Miercuri - Joi: liber Vineri - Sambata: 08:00-21:00 Duminica: 08:00-17:00 Saptamana 2 se lucreaza doar Miercuri - Joi: 08:00-21-00
-
Căutăm 4 lucrători comerciali Cod COR 522303 Normă întreagă Salariu brut: 3300 RON Locație: București Data: 17.02.24
-
Căutăm 30 de curieri. Cod COR 962101 Normă întreagă Salariu brut: 3300 RON Locație: București Data: 13.03.24