Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Companii Disponibil din: 2021-03-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Expert Garage Solutions isi mareste echipa!!! Suntem în căutare de coleg calificat cu experiență de muncă pe un post similar, care să fie dornic de o nouă provocare profesională alături de compania noastră. Descrierea jobului: - Diagnosticarea și rezolvarea eficientă a problemelor tehnice ale vehiculelor - Efectuarea reparațiilor și întreținerii planificate în conformitate cu standardele și procedurile companiei - Utilizarea echipamentelor și instrumentelor adecvate pentru a asigura calitatea lucrărilor efectuate - Colaborarea cu echipa pentru a îndeplini obiectivele comune și pentru a menține standardele ridicate ale serviciilor noastre - Asigurarea că toate reparațiile sunt efectuate în conformitate cu normele de siguranță și reglementările legale Beneficii: - Salariu atractiv in functie de experienta - Bonusuri de performanta - Prime de sarbatori
-
Promovat
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Promovat
Suntem in cautare de 5 persoane pentru postul de sofer. Postul de Sofer presupune: Încărcarea mărfii și livrarea la depozitele clienților de pe ruta zilnică. Beneficii: Salariu de la 3.800 RON pe lună, cu posibilitatea măriri salariale Tichete de masă Orele suplimentare sunt plătite Job full time Contract de muncă Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă Cerințe: Posesor carnet de sofer categoria B Experienta de cel putin 1 an pe o masina de 3.5 tone Locație: Sediul si depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov. Fostul depozit OZR - către Gara Buftea. Pentru mai multe informatii va asteptam la noi.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Locatie: iesirea din Popesti- Leordeni spre Oltenita Cerinte : Persoana responsabila, organizata si constiincioasa Atentie distributiva, seriozitate Se considera un avantaj : - posesia de carnet de stivuitorist - posesia de carnet conducere categ B Responsabilitati: Incarcarea descarcarea marfurilor etichetare produse Paletarea marfurilor Colectare produse de pe locatii Ambalarea produselor in cutii Se asigura : Tichete de masa Transport Asigurare medicala in cadrul unei retele private de sanatate Program de lucru L-V ( 09:30 18:00)
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unei persoane harnice și responsabile, cu e obisnuit cu lucrul la înălțime, cu abilități tehnice și dorință de a se alătura echipei noastre în poziția de "Tehnician Instalator Sisteme Fotovoltaice" Nivel d studii: medii bacalaureat (de preferat liceu tehnic); Certificări: categoria B reprezintă un avantaj Cunoștințe: experienţă în domeniu: minim 1 an experiență în piata muncii; constituie avantaj experiența în domeniul sistemelor de panouri fotovoltaice. La ce ne așteptăm noi de la tine? aptitudini tehnice; abilitati de lucru la inaltime, pe acoperisul cladirilor abilități d comunicare; adaptare usoara la situatii noi spirit d echipă; perseverență; integritate; Descrierea jobului: executarea lucrărilor specifice activității de instalare sisteme fotovoltaice: instalare structură de montaj, panouri fotovoltaice, retele de curent continuu; executarea conexiunilor dintre panouri si invertor; transportul materialelor si al echipamentelor la beneficiari la locul de realizare a montajului; pregătirea materialelor pentru montaj; ansamblarea profilelor de sustinere a panourilor, fixarea cadrului la locul in care se doreste montarea conform proiectului; izolarea găurilor care au fost realizate pe acoperiș; realizarea sistemului de izolaţie; implementarea proiectului, conform planului; respectarea standardelor, procedurilor și instrucțiunilor de lucru. Beneficii acordate Bonus de performanță Prime de sarbatori Tichete de masa Decontare transport Abonament servicii medicale
-
Angajam personal pentru activitati specifice in productie produse patiserie in Petrachioaia si Dascalu. Salariu ,transport gratuit ,beneficii functie de vechime si randament
-
Companie in domeniul constructiilor si amenajarilor interioare angajeaza contabil permanent. Cerinte: - Contabilizarea documentelor predate de catre clienti si emise de catre companie: intrari, iesiri, banca, casa, reconciliere solduri; - Depunere declaratii financiare, Bilant, Balanta, Revisal; - Asigura conformitatea documentelor, gestiune, resurse umare; - Registru de casa; - Cunostinte privind legislatia financiar-contabila; - Contabilitate financiara si de gestiune; - Experienta relevanta pe un post similar in domeniul contabilitatii generale si de gestiune; - Abilitati de coordonare, planificare si organizare; - Capacitatea de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le verifica; - Capacitate de organizare a timpului de lucru; - Cunostinte resurse umane; - Motivat, responsabil si punctual; - Cazier judiciar curat; - Salariul se discuta la interviu. Ce îți oferim: - Loc de munca stabil; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Salariu atractiv, individualizat, în funcție de experiență (se negociază în urma interviului); - Mediu de lucru plăcut, inovativ, cu provocări profesionale. - Echipă tânără și dinamică; - Program 8 ore zi, Luni - Vineri, sediu in zona Grozavesti, sector 6, Bucuresti.
-
Companie in domeniul constructiilor si amenajarilor interioare angajeaza muncitori calificati. Activitatea se desfasoara in Bucuresti si in vecinatatea Capitalei. Cerinte: - Motivat, responsabil si punctual; - Experienta si detinere permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj; - Cazier judiciar curat; - Salariul se discuta la interviu.
-
Oferim salariu motivant in functie de experienta, bonus lunar de prezenta si performanta, bonus anual, tichete de masa de 25 ron zi, tichete cadou, abonament medical, alte beneficii. Obligatoriu: Atestat ISCIR valabil, epxerienta de min.1 an. Caracteristici Domeniu activitate: Productie, logistica Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: Locatie fixa Beneficii: asigurare transport, bonus de performanta, tichete de masa, training calificare Detalii suplimentare Ce implica munca ta, ce responsabilitati ai? Realizezi activitatile de incarcare descarcare, manipulare, depozitare a produselor in depozit; Semnezi pentru expedieri la primire si verifici daca marfa primita este corecta; Verifici amanuntit marfa pentru eventualele daune (primesti, descarci, etichetezi, depozitezi); Aranjezi marfurile pentru a maximiza spatiul de depozitare in depozit; Asiguri in permanenta buna functionare a echipamentelor; Respecti prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora. Descrierea companiei Warehousely este o companie care ofera servicii de logistica exclusiv pentru Notino, una dintre cele mai importante companii europene de e-commerce din industria frumusetii din Europa. Fondat in 2004, Notino s-a impus rapid ca un magazin online de incredere pentru cosmetice, parfumuri si produse de ingrijire personala. In mai putin de un deceniu, Notino s-a extins in 28 de tari diferite, iar forta sa de munca a crescut la aproape 1600 de angajati in toata Europa. De asemenea, detinem un numar de 26 de magazine in Europa, dintre care 2 sunt localizate in Bucuresti. Cu servicii exclusive oferite de noua companie Warehousely, Notino va putea sa se apropie de clientii romani si sa accelereze cat mai mult procesul de livrare. Puteti gasi mai multe informatii despre noi pe site-ul nostru: notino.ro
-
Help Activ INTL angajeaza femeie de serviciu cu program full time. Este necesara experienta in domeniu de minim 1 an de zile, iar limba engleza reprezinta un avantaj. Activitatile necesare a fi desfasurate sunt cele de curatenie si mentinere a zonelor comune locuintei, a camerelor, bailor si bucatariei. Se ofera contract de munca cu salariu foarte atractiv. Pentru programarea la interviu, puteti apela numarul de telefon
-
Angajam cu contract de munca vanzatoare cafenea și cofetarie. Program de lucru: doua zile cu doua zile. Salariul atractiv. Cerinte: experienta minim 1 an în domeniu.
-
Angajam, in conditii deosebite (ne marim echipa), inginer constructor, specializare constructii civile, responsabil de coordonarea si conducerea tuturor activitatilor dintr-un santier. Se ofera: Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, cu venit real inregistrat; Salariu atractiv si bonusuri in concordanta cu pregatirea profesionala, experienta dovedita, atitudinea si implicarea aratate si in functie de rezultatele obtinute; Program de lucru fix: 7:45: - 12:00 si 13 -17:15, de luni pana vineri si 8:00 -14:00 sambata, alternativ cu zile de sambata libere, indiferent de anotimp; Colectiv bine inchegat de colegi tineri, ambitiosi, deschisi, ce asigura un cadru propice pentru lucrul in echipa si cu rezultate profesionale de exceptie Birou propriu, calculator (laptop), telefon mobil, auto si cazare (dupa caz); Se cere: Pregatire profesionala (studii superioare, finalizate cu licenta) si experienta relevanta in domeniul constructiilor civile pentru cladiri rezidentiale; Experienta in coordonarea echipelor de muncitori si in lucrul cu oamenii, comunicare eficienta cu beneficiarii; Seriozitate si corectitudine, responsabilitate, implicare, atitudine proactiva; Disponibilitate pentru relocare in cazul santierelor noi deschise in tara; Utilizare computer (min. pachet Office, inclusiv Project Management, AUTOCAD, soft-uri de tip ERP); Permis de conducere categoria B; Limba engleza nivel conversational. CV-urile se transmis pe emailul companiei sau se ataseaza anuntului. Vor fi contactati pentru interviu si detalii aplicantii ce indeplimesc minimum de conditii. Firma de constructii civile cu activitate specializata pe domeniul rezidential, avand in portofoliu multe lucrari realizate in cadrul unor proiecte mari, deja finalizate (Siena, Top Class, Astrelor, Young City etc.), si alte contracte de executie aflate in derulare, in zona Bucuresti si in tara, inclusiv proiecte proprii, oferim servicii profesionale complete pentru construirea de proiecte imobiliare de tip rezidential, inclusiv consultanta, consiliere si management de proiect.
-
RESPONSABILITĂȚI: -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor de facturare; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor din caserie; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor registrului de casă zilnic; -Întocmeşte bonurile de consum si scade materialeler din gestiune, operează rețete de producție; -Completează borderourile pentru instrumentele de plată primite de la clienţi, depune în bancă, urmărire încasare şi arhivare; -Operează extrasul de bancă şi actualizează situația încasările și plăților în centralizator; -Urmăreşte situația încasărilor/plăților, blocare în sistem a clientului, notificare client, depunere garanţiile la bancă, urmărire încăsari şi operare; -Întocmeşte dosarele pentru clienţi rău platnici; -Menţinerea legături cu clienţi/furnizorii pe partea de încasări/plăți, facturi neprimite, trimite facturile, confirmari de sold; -Verificarea si analizarea situației din piață a noilor clienți conform procedurii societății; -Raportarea zilnică a soldului creditor/debitore pe client/furnizor și emiterea /stornarea facturilor de avans; -Asigură realizarea bilanțului și calculul indicatorilor financiari; -Coordoneaza, organizează, efectuarea inventarierii generale patrimoniului, cel putin o data pe an, sau ori de cate ori se considera necesara efectuarea acesteia, conform legislației; -Întocmește situatiile financiare anuale si semestriale; -Procură, asigură, întocmeste si ține evidenta formularelor cu regim special; -Determină și urmărește indicatorii de performanță ai societații; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea perfectarii strategiei firmei, bugetului de venituri și cheltuieli; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea găsirii de soluții financiare optime; CERINȚE: - Studii superioare de lungă durată profil economic, specialitatea contabilitate și informatică de gestiune la o facultate de stat, ASE reprezintă un avantaj; - Experiență relevantă și competentă în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani activitate PE PROFIL; - Experiență relevantă și competentă în cadrul societățiilor comerciale cu cifră de afaceri mai mare de 1 mil. Euro în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani; - Experiență relevantă și competentă în gestionarea proiectelor cu finanțare europeană prezintă avantaj; - Cunoașterea aprofundată a legislației în vigoare privind activitatea financiar-contabilă; - Capacitate de înțelegere și aplicare în practică a reglementărilor și legislației financiar-contabile și de fiscalitate; - Abilitatea de a găsi soluții viabile pe problemele financiare și fiscale; - Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei; - Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică - Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.); - Fluență în limba engleză atât scris cât și vorbit prezintă avantaj
-
Angajez muncitor posesor permis categoria B pentru lucrări de amenajare și întreținere spatii verzi în Otopeni-Ilfov Posibilitate cazare. Contract de munca,salariu începând de la 4000 lei net.
-
Societatea GARDEN CENTER GRUP SRL, cu sediul in Oras Magurele, strada Atomistilor, nr. 127-135, jud. Ilfov, recruteaza pe urmatoarele pozitii: 1. Fierar betonist, nr. posturi: 2, COD COR 711402. 2. Dulgher restaurator, nr. posturi: 2, COD COR 711502. 3. Mașinist la mașini pentru terasamente (ifronist), nr. posturi: 3, COD COR 834201. 4. Zidar pietrar, nr. posturi: 2, COD COR 711203. 5. Instalator apă canal, nr. posturi: 1, COD COR 712602. 6. Lăcătuș mecanic, nr. posturi: 1, COD COR 721410. 7. Sudor, nr. posturi: 3, COD COR 721208. 8. Zugrav, nr. posturi: 2, COD COR 713102. 9. Pavator, nr. posturi: 8, COD COR 711902. Depunere CV la sediul societatii sau pe email.
-
Societatea GARDEN CENTER GRUP SRL, cu sediul in Oras Magurele, strada Atomistilor, nr. 127-135, jud. Ilfov, recruteaza pe urmatoarele pozitii: - ingrijitor spatii verzi, cod COR 931202, nr. posturi: 11 Depunere CV la sediul societatii email.
-
SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza gestionar piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul gestiunii sau nu, daca iti doresti sa activezi in domeniul de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului gestionar piese auto din dezmembrari: Fotografiaza piese auto din dezmembrari; Aranjeaza piesele la raft; Culege piesele de la raft in vederea vanzarii; Inregistreaza piesele in aplicatia Hybrid-S; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul pieselor auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre gestionarea pieselor auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, spirit de echipă; Stabilitate emoțională; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in gestiune minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul pieselor auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu net garantat 4000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.
-
Descriere job: Vanzare produse magazin intocmire facturi conform bon fiscal, la cerere Aranajare marfa in raft; Verificare marfuri conform termenelor de valabiliatate (FIFO); Intocmirea listei de aprovizionare; Completarea registrului de casa. Intretinerea curateniei in magazin. Oferta: salariul 3500 lei prima luna, urmatoarea luna renegocierea salariului; tichete de masa; decontare combustibil; mediu placut de munca cu colegi tineri si prietenosi; program L-V: 7:30- 16:30; S: 9.00 14.00; Locatie: localitate Afumati, incinta Doraly Pentru cei interesati asteptam CV-urile.
-
Companie de retail cauta MANIPULANT MARFA DEPOZIT pentru sediul din Chiajna. Ne dorim un coleg dornic de munca si serios care va particip ctiv l oper tiunil d incarc re d sc rcare marfii in din depozitul comp ni i. Pachetul salarial este format din salariu fix+decontare transport+tichete de masa+abonament medical. Transportul angajatilor este asigurat de companie de la statia de metrou Pacii. Va asteptam in echipa noastra! Asteptam CV-urile dvs. pe adresa de email: sau pe whatsapp la numarul de telefon 0726760162.
-
Trading Resurse Umane ofera servcii de imigrari, avize de munca, permise de sedere, alte spete in imigrari, la preturi rezonabile. Se ofera consultanta pe proiect. Oferim si servicii de resurse umane, administrare resurse uamne, salarizare, audit resurse umane.
-
Caut persoana serioasa dornica de munca responsabila poate fi un tânăr ce a terminat studiile in agronomie sau o doamna trecută de adoua tinerete ce are nevoie de un loc de munca, suntem aici pt voi.
-
Angajez tinerii băieții ce au terminat studiile de contabilitate! Dacă sunteți un contabil talentat în căutarea unei noi provocări profesionale, vă invităm să aplicați la poziția noastră de contabil. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun.
-
Angajam muncitori necalificati sau calificati in domeniul tamplarie aluminiu si pvc Se ofera cazare fara plata . Experienta constituie un avantaj .