Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Companii Disponibil din: 2021-04-19 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Venit net între 3 000 - 4 500 lei. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere internationala. Resume si scrisoare de intentie (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office romania.
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Expert Garage Solutions isi mareste echipa!!! Suntem în căutare de coleg calificat cu experiență de muncă pe un post similar, care să fie dornic de o nouă provocare profesională alături de compania noastră. Descrierea jobului: - Diagnosticarea și rezolvarea eficientă a problemelor tehnice ale vehiculelor - Efectuarea reparațiilor și întreținerii planificate în conformitate cu standardele și procedurile companiei - Utilizarea echipamentelor și instrumentelor adecvate pentru a asigura calitatea lucrărilor efectuate - Colaborarea cu echipa pentru a îndeplini obiectivele comune și pentru a menține standardele ridicate ale serviciilor noastre - Asigurarea că toate reparațiile sunt efectuate în conformitate cu normele de siguranță și reglementările legale Beneficii: - Salariu atractiv in functie de experienta - Bonusuri de performanta - Prime de sarbatori
-
Expert Garage Solutions cauta colegi tinichigiu auto si demontator montator!! In functia de Tinichigiu auto, responsabilitatile dvs. vor include: - Efectuarea operațiunilor de tinichigerie auto conform standardelor și procedurilor interne; - Identificarea și diagnosticarea corectă a problemelor de caroserie; - Repararea și înlocuirea elementelor de caroserie deteriorate; Pentru a te alatura echipei noastre ai nevoie de: Studii medii tehnice Experienta de minim 3 ani in domeniul auto; Cunostinte de intretinere si reparatii autovehicule; Permis categoria B; Seriozitate; Program de lucru: Luni - Vineri, de la 08:00 - 17:00 Contract pe perioada nedeterminata!! Salariul 5000 - 8000 RON!!! In functie de experienta!!
-
Promovat
RPG Security angajeaza Soferi Interventie zona Mogosoaia Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Detine atestat agent securitate; Detine permis conducere de minim 2 ani; Varsta maxima 45 ani; Experienta pe un post similar consituie avantaj. VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Program de lucru in ture 24 48. Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728683074
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Securitate pentru depozit Stefanesti Candidatul ideal: Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu motivant; Punctualitatea platii salariilor; Asiguram calificare si instruire. Asiguram echipament gratuit. Posibilitati de promovare; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0790684222
-
Disponibil online
Ne marim echipa . Grand cotton angajeaza operatoare call center
Grand Cotton angajeaza operatoare call center ptr site-ul de vanzari online Magros.ro Salariu motivant Echipa tanara Posibilitati de avansare rapida
-
Promovat
Candidatul ideal Experienta ca vopsitor industrial minim 1an Cunoasterea procedurilor de vopsire Persoana muncitoare, constiincioasa si responsabila; Capacitate de lucru in echipa; Capacitate de analiza si sinteza in diagnosticarea si solutionarea defectelor aparute. ATRIBUTIUNI Executa operatii tehnologice de vopsire spalare degresare a suprafetelor de lucru Manipuleaza incarca - descarca echipamentele de lucru si sau materialul abraziv lacuri-vopseluri; Executa lucrari de service si mentenanta a echipamentelor electrice si de automatizare pregatirea materialelor de vopsire identificarea zonelor ce trebuie retusate si eliminarea defectelor intretinerea SDV-urilor,utilajelor cu care lucreaza
-
Promovat
Cerințe: Experienta d lucru pentru conducerea mai multor tipuri de stivuitoare transpalete vectori reprezinta un avantaj; Atentie distributiva si capacitatea de a urma instructiuni precise; Bune abilitati d comunicare si d lucru in echipa, spirit d initiativa si abilitati d invatare; Capacitate d adaptare rapida la solicitarile specifice postului; Autorizatie valabila reprezinta un avantaj. Responsabilități: Manipularea, transportarea, incarcarea, descarcarea cu ajutorul stivuitorului, materii prime, materialele si bunurile societatii; Asigurarea ca materiile prime sa fie depozitate in locatii corecte; Realizarea activitatior de incarcare descarcare, manipulare, depozitare a produselor si ambalajelor in conditii bune folosind stivuitoarele intr-un mod sigur si eficient; Colaborarea cu echipa pentru a indeplini obiectivele operationale; Respectarea procedurilor de depozitare.
-
Aprozar dedicat produselor de la țară provenite direct de la fermieri, cautăm coleg(ă) OFERIM: Salariu 3000 lei minim garantat + BONUS %vanzari; Dezvoltare profesională și oportunintăți de promovare; Suport din partea echipei prietenoase; Locație la 5 minute de statia de Metrou - Dimitrie Leonida Printre atributiile tale: Asigurarea unui nivel de satisfacție ridicată a serviciului către clienți; Operarea casei de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar; Gestionarea comenzilor online și pregătirea lor pentru livrare Recepția și descărcarea livrărilor; Expunerea produselor respectând standardele de merchandising ale companiei; Cerinte: Studii medii; Orientare spre client si rezolvarea problemelor; Punctualitate și dorința de a lucra în echipă; Cunostinte minime pentru a crea postari interacționa prin FaceBook Whatsup Instagram Tiktok Disponibilitatea de a învăța lucruri noi Permisul de conducere este un +
-
Angajez conducator auto categoriile C+E, care sa detina atestat profesional. Se lucreaza pe ansamblu Volvo plus semiremorca Schmitz de 55mc. Se vor cara deseuri pe rutele: Chitila-Vidra, Chitila-ploiesti, Chitila-Pitesti. Se lucreaza in program si se incarca numai in tonaj! Salariu motivant in functie de experienta! Pentru mai multe detalii: Andrei Daniel-
-
CE CEREM EDUCAȚIE Studii superioare în domeniu (Automatica si Calculatoare; Electronica, Inginerie Electrică EXPERIENȚA Experiență de minim 2 ani în coordonarea departamentului electrică și automatizări; Experiență în fabricarea dulapurilor electrice de comandă și control; Experiență în automatizarea sistemelor hidraulice industriale; CERINȚE Cunoștințe acționări electrice, de putere și hidraulice; Cunoștințe în domeniul automatizărilor industriale; Cunoștințe procese automate controlate prin intermediul PLC-urilor; Cunoștințe în aparatura de verificare și testare a circuitelor; Cunoștințe MS Office (Word, Excel); Cunoștințe de limba engleza scris si vorbit; COMPETENȚE ȘI CALITAȚI Abilități dezvoltate de comunicare și relații interpersonale; Bun organizator; Abilități în conducerea și motivarea angajaților; Orientare spre rezolvarea problemelor. CE TREBUIE SA FACA PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI Coordonează echipa din subordine pentru realizarea sarcinilor de lucru Elaborează și actualizează planul de fabricație Oferă suport tehnic personalului din subordine Interpretează documentația de execuție Verifică calitatea execuției lucrărilor realizate de personalul din subordine Realizează cereri de achiziție pentru componentele și consumabilele necesare atelierului Asigură materialele necesare desfășurării activității în atelier Elaborează documentațiile tehnice suport pentru echipa din subordine Documentează modificările aduse proiectelor Arhivează documentația tehnică Evaluează trimestrial personalul din subordine Stabilește rolurile și responsabilitățile personalului din subordine Întocmește si transmite rapoarte statistice specifice activității, la solicitarea șefului direct CE OFERIM CONDIȚII Munca se desfășoară la birou și în hala de producție; Pachet salarial motivant : în funcție de competente, obiective si responsabilități; Beneficiază de o perioada de integrare de 3 luni de zil
-
Descrierea postului: Postul presupune activitati specifice de reparatii utilaje (excavatoare, incarcatoare frontale, buldozere, buldo-excavatoare, mini incarcatoare, compactoare, etc.) la sediul clientului sau in atelierul propriu, constand in diagnoza echipament defect, precum si efectuarea operatiunilor de reparatie si montaj piese de schimb. Cerinte: - studii tehnice (absolvent de liceu cu profil mecanica sau electrica. Reprezinta un avantaj absolvirea unei facultati cu profil mecanica, hidraulica, electronica) - experienta in reparatia de sisteme complexe (utilaje de constructii sau agricole) - cunostinte in domeniul electric reprezinta un avantaj - disponibilitate de program prelungit si de deplasari la sediul clientiilor care solicita reparatia. - pasiune si abilitati pentru domeniul tehnic - cunostinte de limba engleza reprezinta un avantaj - interes pentru echipamente grele - spirit de initiativa si cooperare; capacitati de analiza si sinteza; - capacitatea de lucru in conditii de stres si termene limita - permis de conducere categoria B Beneficii: - salariu motivant si bonusuri de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente si scule noi si de ultima generatie Despre Fix Utilaje: Fix Utilaje este o companie ce activeaza in domeniul reparatiilor utilajelor de constructii, nacelelor si a macaralelor mobile. Suntem parteneri cu cei mai mari distribuitori de piese de schimb. Reparam cu predominanta marcile CAT, Volvo, Liebherr, Merlo dar in acelasi timp si CASE, Komatau, JCB, Hitachi, Bobcat, Manitou, Kramer, Hyundai, Kobelco, New Holland. Ne puteti contacta prin intermediul adresei de email (pentru a trimite CV) sau a numarului de telefon din anunt. Deasemenea ne puteti lasa un mesaj prin aplicatie si va vom contacta in cel mai scurt timp.
-
Mutar a s u relocar a echip mentelor s u unor linii d fabricatie (mut ri industri l ), mont je si pozition re de diverse echipament cu jutorul echipamentelor din dotare: macarale de diverse tipuri si capacitati, portale hidraulice mobile, cricuri hidraulice, trolee cu role, motostivuitoare, echipamente hidraulice, etc. Activitati specifice: - incarcari, descarcari, transbordari; - scoateri introduceri in din fundatii a diverselor echipamente (prese hidraulice, echipamente de tiparit, linii de productie etc.); - pozitionari de piedestale de echipamente grele (transformatoare, generatoare, turbine); - translatari de echipamente dintr-o pozitie in alta: - montajul demontajul unor instalatii industriale; Toate cele de mai sus, cu asigurarea stricta a securitatii muncii. Orice persoana care este harnica si se comporta normal, decent, poate sa faca fata cerintelor, mai ales ca noi ii intruim pe noii veniti, ii pregatim.
-
Post: Operator Facturare Contabilitate primara (Începere imediată) Program: Luni-Vineri (09:00-17:00) Locație:Afumati, Strada Fabricii Nr 1 (Complex Natura Center ) Cerintele jobului: -Administrarea comenzilor si a stocurilor -Relații cu clienții -Cunoștințe in PC (word, excel) -Niruri si extrasele bancii -Contabilitate primara introducere date in Saga -Inregistrare DVI-uri (import de marfa) -Arhivarea documentelor; Candidatul ideal: -Seriozitate, corectitudine, acuratețe, implicare, perseverenta, organizare, răbdare -Spirit de echipa -Experiență intr-un post similar reprezintă un avantaj -Persoana stabilă si dornică sa învețe lucruri noi -Bună comunicare cu clienții Ce oferim: -Seriozitate si loc de munca stabil -Munca in echipa si sprijin -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Mediu de lucru plăcut și de creștere continuă -Colaborare cu o echipa profesionistă, într-o companie care se ocupa cu importul maritim, aerian si rutier de marfa -Evoluție si dezvoltare profesionala. -Pachet salarial alcătuit din salariu fix 4000 ron cu posibilitatea de creștere in funcție de implicarea dumneavoastra. Pentru a trimite CV ul Dumneavoastră: Whatsapp: Mail: Publi24_1712139495
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Angajez lucrator comercial(casier) zona Pipera Voluntari
-
Promovat
Angajare-Salariu de nerefuzat- INCEPAND cu 3300 NET+tichete+decont+ prime- UN SINGUR SCHIMB 07-16:00
Ocazie de neratat, vii fara experienta si pleci cu un bagaj intreg (de cunostinte si bani)!!! Global Mat Install, producător de tubulatură pentru sisteme de ventilație si confectii metalice, angajeaza CU sau FARA EXPERIENTA. Te vrem in echipa noastra de la fabrica din Jilava (sos. Giurgiului nr. 33A), sa iti oferim din toate beneficiile pe care le avem: Contract de munca stabil, nu intarziem niciodata cu plata salariului, decontului, tichetelor de masa, primelor si bonusurilor; Program stabil, 1 singur schimb - 8 ore de zi Decont de transport; TICHETE DE MASA IN VALOARE DE 735 lei lunar (35 lei zi); Prima de Sarbatori (Paste si Craciun); Prima de performanta; Prima pentru recomandari - ne aduci oameni noi, te rasplatim financiar; Salariul este atractiv, printre cele mai mari din domeniu, incepand de la 3300 Ron Net (necalificat fara experienta) + toate beneficiile de mai sus. Asteptam apelul tau la numarul de telefon si doar trebuie sa ne spui sa te angajam, atat de simplu!
-
PLASTIC RECYCLING EXPORT SRL cu sediul în Voluntari, Jud. Ilfov, având numărul de înmatriculare la ORC: J23 2388 2008 , angajeaza in cadrul societatii 10 posturi delucrător sortator deșeuri reciclabile (cod COR 932907). Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de telefon
-
Angajam operatori ,agent distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei , Alimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.