Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Companii Disponibil din: 2021-12-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Promovat
Societate comerciala cu punct de lucru in Orasul Pantelimon, Ilfov angajam tamplari productie mobila , pregatitori mdf vopsit, lemn , furnir. Angajam in Orasul Pantelimon, in apropiere de Ferma Animalelor. Cautam o persoana responsabila, ordonata, capabila sa lucreze in echipa, usor adaptabila in functie de situatie, capabila sa lucreze cu termene limita. Facilitati : - mijloace de transport in comun in apropiere de sediul ( RATB ); - se ofera suport de formare timp de 3 luni pentru adaptare rapida in domeniul de lucru; - experinta in domeniu constituie avantaj. Se ofera contract de munca pe durata nedeterminata : - Program de lucru 8 ore zi ( de luni - vineri ); - Conditii de munca bune intr-o fabrica moderna; - Utilaje de ultima generatie; - Prime de Craciun si Paste; - Pentru mai multe detalii va asteptam la interviu.
-
Promovat
SC. STIL AMBALAJ SRL angajeaza lucratoare comerciala vanzatoare operatoare Pc pentru magazinul nostru din Afumati, Complex Doray . Cautam persoane serioase, ordonate, punctuale, curate, cu initiativa si cu simtul raspunderii pentru o colaborare de lunga durata!!! Cerinte: - experienta de lucru Pc - abilitati numerice - abilitati de comunicare si de lucru in echipa - capacitate de adaptare la solicitarile specifice postului. Posibilitati de promovare. Colectiv tanar si dinamic . Oferim conditii avantajoase !!!
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere internationala. Resume si scrisoare de intentie (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office romania.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Firma de prestari servicii in domeniul idustrial, hale, depozite logistice, magazine - angajam lacatus mecanic tehnician montator usi cu experienta in domeniul
-
Tipografie localizata in Ilfov, Mogosoaia, angajeaza LEGATOR MANUAL. Detalii la nr. de telefon
-
SOFER DISTRIBUTIE CATEGORIA B BUCURESTI + ILFOV Permis categoria B salariu 4000 lei net DISTRIBUTIE LIVRARI - BUCURESTI + ILFOV - NR LOCATII - 10 - 15 LOCATII Zona Afumati - Doraly Program luni - vineri;
-
Dacă ai lucrat pe CNC-uri sau printere de format mare sau cu unul dintre softurile CorelDraw, Adobe Illustrator, ArtiosCAD, SketchUp, împreună cu experiența noastră de 23 de ani în producția publicitară și suportul tehnologic de ultimă generație putem face echipă bună. Garantăm: stabilitate, mediu de învățare ( training, materiale suport), posibilitate de promovare crestere salarială, prime cu ocazia sărbătorilor importante de peste an, asigurare privată. Program de zi, luni-vineri, 8-17. Activitatea se desf soar în Popești-Leordeni, Ilfov și în localitatea Galaț, județul Galați. Flexibilitate în privinta stabilirii orarului de lucru în cazul studentilor elevilor ani terminali.
-
Service auto aflat in Otopeni , angajam mecanic auto sau ajutor de mecanic . Echipa tanara . Service Autorizat R.A.R
-
Atelier de croitorie la comanda si retusuri, anjajeaza croitoreasa cu experienta, pentru retusuri si croitorie la comanda. Program de lucru 9.00-17.00, mediu de lucru placut si profesionist. Salariu 3.000-4000RON net, negociabil. Relatii la telefon
-
Angajam pe pozitii de montatori la banc de lucru, tamplari cu experienta. Fabrica este dotata cu utilaje si echipamente profesionale: * CNC cu 5 axe * CNC gaurire multipla, * Circular debitare pachet. * Utilaj de aplicare cant Hala pozitionata acesibil in Ilfov, Magurele. Responsabilitati si Cerinte: * Citire si interpretare schitei/planului productie * Ansamblarea smobilierului * Montarea feroneriei * Cunostinte tehnice pentru montarea feroneriei * Seriozitate si precizie, abilitate pentru lucru in echipa cat si independent. Oferta : Salariu oferit: 4000 lei -5000 lei net in functie de experienta; diurna 100 lei/zi Contract perioada nedeterminata. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare).
-
Angajam tamplar pal melaminat, mdf, lemn masiv . Atributii : -capacitatea de a executa in totalitate un proiect pornind de la desenul tehnic; -capacitatea de a realiza un plan pornind de la masuratori; - cunustinte utilizare masina de gaurit multipla Cautam experienta de minim 5 ani, seriozitate, punctualitate. Oferim un salariu minim net 6500 lei- 10.000 lei, in functie de experienta.
-
Firma de constructii angajeaza sofer pentru cifa beton in zona Afumati care sa detina permis categoria C. Contract de munca cu norma intreaga. Salariu convenabil. De preferat cu domiciliu in zona Afumati sau in comunele apropiate. Pentru detalii sau programarea unui interviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon afisat.
-
Locatie: iesirea din Popesti- Leordeni spre Oltenita Cerinte : Persoana responsabila, organizata si constiincioasa Atentie distributiva, seriozitate Se considera un avantaj : - posesia de carnet de stivuitorist - posesia de carnet conducere categ B Responsabilitati: Incarcarea descarcarea marfurilor etichetare produse Paletarea marfurilor Colectare produse de pe locatii Ambalarea produselor in cutii Se asigura : Tichete de masa Transport Asigurare medicala in cadrul unei retele private de sanatate Program de lucru L-V ( 09:30 18:00)
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unei persoane harnice și responsabile, cu e obisnuit cu lucrul la înălțime, cu abilități tehnice și dorință de a se alătura echipei noastre în poziția de "Tehnician Instalator Sisteme Fotovoltaice" Nivel d studii: medii bacalaureat (de preferat liceu tehnic); Certificări: categoria B reprezintă un avantaj Cunoștințe: experienţă în domeniu: minim 1 an experiență în piata muncii; constituie avantaj experiența în domeniul sistemelor de panouri fotovoltaice. La ce ne așteptăm noi de la tine? aptitudini tehnice; abilitati de lucru la inaltime, pe acoperisul cladirilor abilități d comunicare; adaptare usoara la situatii noi spirit d echipă; perseverență; integritate; Descrierea jobului: executarea lucrărilor specifice activității de instalare sisteme fotovoltaice: instalare structură de montaj, panouri fotovoltaice, retele de curent continuu; executarea conexiunilor dintre panouri si invertor; transportul materialelor si al echipamentelor la beneficiari la locul de realizare a montajului; pregătirea materialelor pentru montaj; ansamblarea profilelor de sustinere a panourilor, fixarea cadrului la locul in care se doreste montarea conform proiectului; izolarea găurilor care au fost realizate pe acoperiș; realizarea sistemului de izolaţie; implementarea proiectului, conform planului; respectarea standardelor, procedurilor și instrucțiunilor de lucru. Beneficii acordate Bonus de performanță Prime de sarbatori Tichete de masa Decontare transport Abonament servicii medicale
-
Angajam personal pentru activitati specifice in productie produse patiserie in Petrachioaia si Dascalu. Salariu ,transport gratuit ,beneficii functie de vechime si randament
-
Companie in domeniul constructiilor si amenajarilor interioare angajeaza contabil permanent. Cerinte: - Contabilizarea documentelor predate de catre clienti si emise de catre companie: intrari, iesiri, banca, casa, reconciliere solduri; - Depunere declaratii financiare, Bilant, Balanta, Revisal; - Asigura conformitatea documentelor, gestiune, resurse umare; - Registru de casa; - Cunostinte privind legislatia financiar-contabila; - Contabilitate financiara si de gestiune; - Experienta relevanta pe un post similar in domeniul contabilitatii generale si de gestiune; - Abilitati de coordonare, planificare si organizare; - Capacitatea de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le verifica; - Capacitate de organizare a timpului de lucru; - Cunostinte resurse umane; - Motivat, responsabil si punctual; - Cazier judiciar curat; - Salariul se discuta la interviu. Ce îți oferim: - Loc de munca stabil; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Salariu atractiv, individualizat, în funcție de experiență (se negociază în urma interviului); - Mediu de lucru plăcut, inovativ, cu provocări profesionale. - Echipă tânără și dinamică; - Program 8 ore zi, Luni - Vineri, sediu in zona Grozavesti, sector 6, Bucuresti.
-
Companie in domeniul constructiilor si amenajarilor interioare angajeaza muncitori calificati. Activitatea se desfasoara in Bucuresti si in vecinatatea Capitalei. Cerinte: - Motivat, responsabil si punctual; - Experienta si detinere permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj; - Cazier judiciar curat; - Salariul se discuta la interviu.
-
Oferim salariu motivant in functie de experienta, bonus lunar de prezenta si performanta, bonus anual, tichete de masa de 25 ron zi, tichete cadou, abonament medical, alte beneficii. Obligatoriu: Atestat ISCIR valabil, epxerienta de min.1 an. Caracteristici Domeniu activitate: Productie, logistica Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: Locatie fixa Beneficii: asigurare transport, bonus de performanta, tichete de masa, training calificare Detalii suplimentare Ce implica munca ta, ce responsabilitati ai? Realizezi activitatile de incarcare descarcare, manipulare, depozitare a produselor in depozit; Semnezi pentru expedieri la primire si verifici daca marfa primita este corecta; Verifici amanuntit marfa pentru eventualele daune (primesti, descarci, etichetezi, depozitezi); Aranjezi marfurile pentru a maximiza spatiul de depozitare in depozit; Asiguri in permanenta buna functionare a echipamentelor; Respecti prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora. Descrierea companiei Warehousely este o companie care ofera servicii de logistica exclusiv pentru Notino, una dintre cele mai importante companii europene de e-commerce din industria frumusetii din Europa. Fondat in 2004, Notino s-a impus rapid ca un magazin online de incredere pentru cosmetice, parfumuri si produse de ingrijire personala. In mai putin de un deceniu, Notino s-a extins in 28 de tari diferite, iar forta sa de munca a crescut la aproape 1600 de angajati in toata Europa. De asemenea, detinem un numar de 26 de magazine in Europa, dintre care 2 sunt localizate in Bucuresti. Cu servicii exclusive oferite de noua companie Warehousely, Notino va putea sa se apropie de clientii romani si sa accelereze cat mai mult procesul de livrare. Puteti gasi mai multe informatii despre noi pe site-ul nostru: notino.ro
-
Help Activ INTL angajeaza femeie de serviciu cu program full time. Este necesara experienta in domeniu de minim 1 an de zile, iar limba engleza reprezinta un avantaj. Activitatile necesare a fi desfasurate sunt cele de curatenie si mentinere a zonelor comune locuintei, a camerelor, bailor si bucatariei. Se ofera contract de munca cu salariu foarte atractiv. Pentru programarea la interviu, puteti apela numarul de telefon
-
Angajam cu contract de munca vanzatoare cafenea și cofetarie. Program de lucru: doua zile cu doua zile. Salariul atractiv. Cerinte: experienta minim 1 an în domeniu.
-
Angajam, in conditii deosebite (ne marim echipa), inginer constructor, specializare constructii civile, responsabil de coordonarea si conducerea tuturor activitatilor dintr-un santier. Se ofera: Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, cu venit real inregistrat; Salariu atractiv si bonusuri in concordanta cu pregatirea profesionala, experienta dovedita, atitudinea si implicarea aratate si in functie de rezultatele obtinute; Program de lucru fix: 7:45: - 12:00 si 13 -17:15, de luni pana vineri si 8:00 -14:00 sambata, alternativ cu zile de sambata libere, indiferent de anotimp; Colectiv bine inchegat de colegi tineri, ambitiosi, deschisi, ce asigura un cadru propice pentru lucrul in echipa si cu rezultate profesionale de exceptie Birou propriu, calculator (laptop), telefon mobil, auto si cazare (dupa caz); Se cere: Pregatire profesionala (studii superioare, finalizate cu licenta) si experienta relevanta in domeniul constructiilor civile pentru cladiri rezidentiale; Experienta in coordonarea echipelor de muncitori si in lucrul cu oamenii, comunicare eficienta cu beneficiarii; Seriozitate si corectitudine, responsabilitate, implicare, atitudine proactiva; Disponibilitate pentru relocare in cazul santierelor noi deschise in tara; Utilizare computer (min. pachet Office, inclusiv Project Management, AUTOCAD, soft-uri de tip ERP); Permis de conducere categoria B; Limba engleza nivel conversational. CV-urile se transmis pe emailul companiei sau se ataseaza anuntului. Vor fi contactati pentru interviu si detalii aplicantii ce indeplimesc minimum de conditii. Firma de constructii civile cu activitate specializata pe domeniul rezidential, avand in portofoliu multe lucrari realizate in cadrul unor proiecte mari, deja finalizate (Siena, Top Class, Astrelor, Young City etc.), si alte contracte de executie aflate in derulare, in zona Bucuresti si in tara, inclusiv proiecte proprii, oferim servicii profesionale complete pentru construirea de proiecte imobiliare de tip rezidential, inclusiv consultanta, consiliere si management de proiect.
-
RESPONSABILITĂȚI: -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor de facturare; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor din caserie; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor registrului de casă zilnic; -Întocmeşte bonurile de consum si scade materialeler din gestiune, operează rețete de producție; -Completează borderourile pentru instrumentele de plată primite de la clienţi, depune în bancă, urmărire încasare şi arhivare; -Operează extrasul de bancă şi actualizează situația încasările și plăților în centralizator; -Urmăreşte situația încasărilor/plăților, blocare în sistem a clientului, notificare client, depunere garanţiile la bancă, urmărire încăsari şi operare; -Întocmeşte dosarele pentru clienţi rău platnici; -Menţinerea legături cu clienţi/furnizorii pe partea de încasări/plăți, facturi neprimite, trimite facturile, confirmari de sold; -Verificarea si analizarea situației din piață a noilor clienți conform procedurii societății; -Raportarea zilnică a soldului creditor/debitore pe client/furnizor și emiterea /stornarea facturilor de avans; -Asigură realizarea bilanțului și calculul indicatorilor financiari; -Coordoneaza, organizează, efectuarea inventarierii generale patrimoniului, cel putin o data pe an, sau ori de cate ori se considera necesara efectuarea acesteia, conform legislației; -Întocmește situatiile financiare anuale si semestriale; -Procură, asigură, întocmeste si ține evidenta formularelor cu regim special; -Determină și urmărește indicatorii de performanță ai societații; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea perfectarii strategiei firmei, bugetului de venituri și cheltuieli; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea găsirii de soluții financiare optime; CERINȚE: - Studii superioare de lungă durată profil economic, specialitatea contabilitate și informatică de gestiune la o facultate de stat, ASE reprezintă un avantaj; - Experiență relevantă și competentă în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani activitate PE PROFIL; - Experiență relevantă și competentă în cadrul societățiilor comerciale cu cifră de afaceri mai mare de 1 mil. Euro în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani; - Experiență relevantă și competentă în gestionarea proiectelor cu finanțare europeană prezintă avantaj; - Cunoașterea aprofundată a legislației în vigoare privind activitatea financiar-contabilă; - Capacitate de înțelegere și aplicare în practică a reglementărilor și legislației financiar-contabile și de fiscalitate; - Abilitatea de a găsi soluții viabile pe problemele financiare și fiscale; - Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei; - Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică - Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.); - Fluență în limba engleză atât scris cât și vorbit prezintă avantaj