Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Otopeni Persoane Disponibil din: 2021-04-09 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa oferi serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multi-tasking; Descrierea jobului Participa la efectuarea mise-en-place-ului Intampina clientii si efectueaza servirea oaspetilor conform normelor si procedurilor de lucru ; Cunoaste foarte bine continutul listelor cu preparatele si bauturile oferite oaspetilor ; Promoveaza hotelul si serviciile oferite oaspetilor; Incaseaza contravaloarea serviciilor oferite de catre hotel; Intocmeste si inregistreaza corect comenzile oaspetilor si notele de plata; Colaboreaza strans cu echipa de la bucatarie a hotelului. Programul de lucru de luni pana duminica, 8 ore zi, in ture de zi si de noapte, respectand liberele legale. Descrierea companiei Oferim urmatoarele beneficii : - abonament servicii medicale - tichete de masa - decontare transport - cantina - prime si beneficii de performanta, prima anuala de vacanta etc. Descrierea companiei: La doar cativa pasi de Aeroportul Henri Coanda, Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport ar trebui sa se afle pe itinerariul oricarui turist ce ajunge in zona si cauta o primire prietenoasa, camere linistite si WIFI rapid. - Receptie deschisa 24 de ore - 177 camere si apartamente la standarde internationale - Camere Easy, Executive si camere destinate persoanelor cu dizabilitati; - Restaurant cu terasa si bar; - 4 sali de conferinte cu capacitate de pana la 190 persoane; - Sala de fitness si sauna ; - 80 locuri de parcare supravegheata video si prin serviciul de paza; Situat la doar 300 metri de Aeroportul International Henri Coanda cu acces facil de la catre aeroport in doar 5 minute; Acces catre de la Bucuresti prin intermediul autobuzului 783 si 784 (cu statie de autobuz la 15 metri, respectiv 2 minute de hotel); Acces catre statia de tren ce uneste Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord (cu statie de tren la 50 metri, respectiv 5 minute de hotel). Traseul Aeroport - Gara de Nord in doar 20 minute. Transfer catre Aeroportul Henri Coanda in doar 2 minute prin intermediul trenului cu statie chiar langa hotel, statie mentionata mai sus.
-
Promovat
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
Promovat
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam domn priceput la mici reparații pentru întreținerea in stare de buna funcționare a clădirii si la întreținere curte (tuns iarba, gard viu și câteva flori). Salariu atractiv! Program L-V - 8 ore pe zi, carte de munca, masa asigurata. Rugam seriozitate. Deținerea de permis auto este un plus.
-
Firma productie publicitara Angajam persoane pentru productie publicitara. Full time sau part-time (pe diverse proiecte) Atributii principale: -montare autocolant, -pregatire, printare materiale. Activitate la atelier sau pe teren la lucrari. Cu sau fara experienta.
-
SC Sticker, producator de etichete in rola din Otopeni angajeaza: - stantator stanta plana, dimensiuni mici - tipograf pe masina de tipar offset etichete in rola Program: luni, miercuri si vineri in prima saptamana apoi marti, joi si sambata in a doua saptamana, prin rotatie. Transport asigurat in Otopeni cu preluare din Aviatiei, carte de munca, salariu motivant
-
Firma ASPRO PRODINVEST agnajeaza personal. Avem nevoie de: -montator gips carton, -montator confectii metalice, -finisaje(vopsitorii, glet), -montaj gresie si faianta. Pentru mai multe detalii, lasati un mesaj.
-
Cautam operator CNC pentru locatia noastra din Otopeni. Ai experienta pe utilajul de taiere CNC? Te vrem in echipa noastra! Hai la un interviu, oferim pachet salarial motivant.
-
Angajam supraveghetor jocuri pentru sala Magic Otopeni, experienta nu este necesara ci doar seriozitatea,mai sunt disponibile doua locuri. Pentru detalii va rog sa sunati la .
-
Promovat
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to
-
Femeia de serviciu este responsabila de efectuarea curateniei in aeronavele companiilor aeriene deservite de catre GlobeGround Romania si in spatiile administrative ale societatii. Nu este necesara experienta in domeniu, permisul de conducere categoria B constituie avantaj. BENEFICII: - salariu 3000 net + 600 tichete de masa; - formare profesionala la locul de munca; - conditii bune de lucru; - stabilitate; - echipament complet de lucru. CERINTE - minim 10 clase; - apta din punct de vedere psihologic si medical; - abilitati de organizare, comunicare, spirit de echipa; - serioasa, dispusa la program de lucru inegal (cu ore de zi si de noapte).
-
avem 3 posturi libere la un centru de terapii pentru copii cu tulburări de dezvoltare: - logoped post vacant - psiholog clinician post vacant - psihopedagog post vacant
-
Sc yong lili Impex srl cui 39348982 angajeaza lucrător comercial, încărcător descarcator, manipulant mărfuri
-
Manipulant marfuri - depozit materiale de constructii CERINTELE POSTULUI: Studii: minim studii primare Vechime: cel putin 1 an intr-o pozitie similara SARCINI SI ACTIVITATI: Sa pregatesca produsele pentru incarcare conform dispozitiilor de incarcare. Sa descarce si sa stocheze materiale si produsele dupa indicatiile sefului de depozit sau al inlocuitorului. Desfăşurarea în condiţii optime a procesului de incarcare si descarcare a marfurilor din depozit. Asigura protejarea marfurilor, a obiectelor, bunurilor existente in depozit. ASIGURAM: contract de munca pe perioada nedeterminata, program de 8 ore cu pauza de masa, oferim salariu motivant. Pentru cei interesati va rog sa transmiteti cv la adresa
-
caut strungar pentru mic atelier strungărie,cu strunguri clasice(snb,sna).doresc colaborare și cu pensionar etc. atelier se află în Otopeni
-
Euro Tehno Group Otopeni Recrutează în vederea angajării Casier Facturare Contabilitate primară Cerințe: Experiență într-un post similar minim 2 ani, de preferință într-un service auto Cunoștințe de contabilitate primară; Cunostinte foarte bune de operare PC Experiență în operarea caselor de marcat POS Capacitate foarte bună de planificare, organizare, comunicare și relaționare Responsabilitati: Răspunde de ținerea corectă și la zi a evidenței primare privind activitățile de încasări și plăți prin casierie a punctului de lucru. Înregistrează în programul contabil toate facturile de la punctul de lucru . Procesarea contractelor din showroom service: facturare, încasări cu numerar card persoane fizice juridice Intocmire dispozitii de plata incasare Intocmeste zilnic monetarul Îndosarierea documentelor contabile și administrative Beneficii: Salariu motivant Tichete de masa Program de lucru: în zilele de Luni-Vineri, între orele cu o jumatate ora pauza de masa. Mediu de lucru placut
-
Partener OMV Petrom Marketing, angajeaza in conditii avantajoase, pentru statia OMV Tunari: Sos de centura. - casier Se ofera pregatire la locul de munca, echipament de lucru, conditii de lucru la cele mai inalte standarde. Program 15 zile luna Pachet salarial atractiv, spor de weekend, spor de noapte, sarbatori legale, bonusuri. Tichete de masa Va asteptam sa va alaturati unui colectiv tanar unde puteti sa va completati si consolidati cunostintele si experienta profesionala. Informatii la telefon sau la sediul firmei Tel
-
Buna ziua, Sunt în căutarea unui job full-time pe termen lung în Otopeni, ca bonă. Am 43 ani. Persoana serioasa, responsabila, calmă, răbdătoare, cu experiență, ofer servicii de bonă. Deasemenea vorbesc limba engleză și am permis de conducere. Disponibilitate: 8 h zi L-V. Mulțumesc!
-
Descrierea jobului manipuleaza transporturile de marfa si posta in cadrul terminalului cargo; participa la transportul marfurilor si postei catre si de la avion si la transferul marfurilor la si de la alte magazii cargo; completeaza si prelucreaza documente referitoare la transporturile cargo si posta si tine evidenta acestora; interactioneaza cu clientii societatii , reprezentantii companiilor aeriene, ai autoritatilor locale Candidatul ideal studii minim 10 clase, diploma/ certificat de absolvire; permis de conducere categoria B constituie un avantaj atestatul de stivuitorist Oferim: loc de munca stabil intr-o companie de succes in domeniu; pregatire teoretica si practica la locul de munca ; nu solicitam experienta anterioara; echipament complet de lucru; oportunitati de promovare; conditii de lucru foarte bune;
-
Descriere: - manipulare bagaje si transporturi cargo si posta la aeronava si in terminalul sortare bagaje; - operare echipamente specifice deservire aeronave; - completare si prelucrare documente referitoare la bagaje, transporturi cargo si posta - program de lucru 2 ture 12 h cu 2 libere sau 8h zi, 5 zile lucratoare cu 2 libere. Beneficii: - loc de munca stabil intr-o companie de succes in domeniu; - formare profesionala la locul de munca - scolarizare si certificare de specialitate pentru procesare bagaje, transporturi cargo si posta si operarea echipamentelor specifice; - posibilitate de avansare - operator echipamente, sef echipa, coordonator. Cerinte: - apt din punct de vedere medical si psihologic; - disponibilitate pentru efort fizic si lucru in mediu exterior; - permis conducere categoria B,C,D Oferim: - Pentru detinator permis de conducere categoria B, venit net incepand cu 3.000 lei + 600 tichete de masa; - Pentru detinator permis de conducere categoria C, venit net incepand cu 4.100+ 600 lei tichete de masa; - Pentru detinator permis de conducere categoria D, venit net incepand cu 4.200 + 600 lei tichete de masa; GlobeGround Romania este din 1992 liderul de piata in segmentul serviciilor de handling la Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti. Asteptam Curriculum Vitae la adresa de e mail: , sau sa ne contactati telefonic la nr. .
-
Deziclean este o societate specializata in prestarea de servicii profesionale de curatenie. Compania noastra asigura servicii de curatenie in aproape toate orasele mari din Romania. Suntem in cautare de agenti de curatenie pentru Aeroport Otopeni. Atribuții: - Efectuarea si asigurarea activitații de curațenie din zona alocata, conform programului de lucru stabilit; - Sa manifeste atentie in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire. Program de lucru: Luni-Duminica (ture de zi si de noapte) - 12 24 si 12 48. Oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Transport asigurat; - Cursuri de specializare; - Conditii avantajoase de salarizare: ->Bonuri de masa; ->Spor de vechime. Daca ești o persoana responsabila și organizata, te așteptam în echipa noastra.
-
Cerinte: operare PC (Opera, MS Excel, Word, internet);Cunostinte limba engleza; Diploma receptioner constituie un avantaj; Responsabilitati:Intampina si primeste oaspetii hotelului; Efectueaza cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea fisei de cazare;Efectueaza serviciile suplimentare specifice activitatii de receptie; Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor;Preia rezervari;Colaboreaza strans cu celelalte departamente ale hotelului; Asigura ajutor oaspetilor, in limita responsabilitatilor postului. Conditii:Salariu atractiv;Tichete de masa;Transportul decontat