Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 10

    Manager de vanzari zonal / Area Sales Manager

    Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor

  • 16

    Firma Producție Publicitara Angajam Personal

    Firma Productie Publicitara în Constanța angajam personal Cunoștințe medii pt sudura, colantare, litere volumeteice Program flexibil, salariu competitiv plus bonus-uri

  • 8

    Disponibil online

    Specialist Marketing online si offline

    Companie care activeaza pe piata romaneasca oferind solutii optime de incalzire si climatizare clientilor, angajeaza : SPECIALIST MARKETING. Cerinte: - absolvent studii superioare in marketing; - experienta in activitati intreprinse in mediul online; - excelente abilităti de comunicare si dezvoltare relatii de calitate; - excelente cunostinte de lucru cu PC;; - cunostinta limba engleza scris vorbit; Se ofera: - Mediu de lucru placut, dinamic și stimulativ; - Oportunitati de dezvoltare profesionala; - Pachete extra salariale si bonusuri in functie de performanta; Descriere job: - Contribuie la realizarea și implementarea planului de marketing și comunicare; - Propune, implementeaza, administreaza si analizeaza campanii de marketing online. - Elaboreaza texte de promovare cu impact la public, concepte pentru newsletter, bannere si alte materiale de promovare, brosuri si flyere; - Creaza continut relevant pentru campanii SEO, care să fie concentrate pe publicul țintă și să aibă un content atractiv; - Editeaza texte, promoveaza articole de blog și comunicate de presă cu structură SEO - friendly; - Colaboreaza cu directorul de vânzări în obtinerea de clienti profitabili, propun si îmbunătătesc procesul de prezentare- vânzare; - Gestioneaza relatia cu clientii si promoveaza activ serviciile firmei; - Realizează rapoarte lunare legate de sectorul de activitate si de progresul către atingerea obiectivelor.

  • 2

    Bijuteria SORELLY - Online Sales & Marketing Specialist

    Bijuteria SORELLY își mărește echipa! Căutăm o persoană entuziasmată și creativă, care să se alăture echipei noastre pentru a dezvolta și implementa strategii de marketing. Cum este persoana potrivită în viziunea noastră? Știe să lucreze foarte bine în echipă Cunoaște platformele de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Tik Tok, Pinterest) Știe să își gestioneze eficient timpul și să prioritizeze taskurile Are abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, inclusiv abilitatea de a crea conținut atractiv Este creativă și la curent cu trendurile de pe social media Cunoștințe necesare: Studii in Marketing Cunoștințe de bază despre Google Ads și Facebook Ads (nu sunt obligatorii, însă constituie un avantaj) Cunoștințe de bază despre Optimizare SEO MsOffice (Word, Excel, Powerpoint) Experiență/Cunoștințe în dezvoltarea de campanii promoționale Cunoștințe în administrarea unei pagini de Facebook / Instagram Rolul tău? Vei administra paginile de social media din portofoliul nostru și vei crea conținut original și relevant, urmând tendințele actuale, în vederea creșterii comunităților de pe paginile respective. Vei comunica cu clienții și cu persoanele din comunitatea online Vei crea si elabora materialele de marketing (foto, video) Vei gasi cele mai bune solutii pentru marketing offline, creșterea brandului și asocierea lui cu alte companii sau evenimente din oraș Vei crea și optimiza campaniile publicitare și reclamele de pe Facebook si Google Vei crea și optimiza campaniile de email marketing Vei analiza şi interpreta datele din Google Analytics Vei analiza comportamentului utilizatorilor online (customer journey) pentru optimizarea ROAS-ului Experienţă: Experienta intr-o agenţie de online marketing sau intr-un post similar reprezinta un avantaj Ce oferim: Tichete de masă pe suport electronic Bonus de performanță Oportunități de creștere salarială în funcție de performanța ta Un mediu de lucru într-o echipă tânără și dinamică Training-uri

  • 1

    Grafician Designer grafica

    Atelier productie suveniruri angajeaza grafician pc pentru realizare design si machete grafice, executare si adaptare desene vectoriale, prelucrare imagini, montaj machete grafice, verificare produse finale. Cerinte: Experienta in grafica si grafica vectoriala. Cunoasterea programelor Adobe Photoshop, Adobe Illustrator si Corel Draw. Respectarea termenelor limita. Simt artistic dezvoltat, creativitate, atentie distributiva, spirit de echipa. Ce oferim: contract de munca pe perioada nedeterminata, mediu de lucru placut, program de lucru 8 ore, L-V, salariu net 2700 lei si bonuri de masa 40 lei zi, bonuri cadou sarbatori. Portofoliul si cv pe adresa Alte informatii suplimentare la telefon

  • 7

    Evaluator de risc la securitatea fizica a obiectivelor

    EFECTUEZ ANALIZE DE RISC LA CELE MAI AVANTAJOASE PRETURI SI IN CEL MAI SCURT TIMP. Incepand cu 01.07.2018, AMENZI DE LA 10.000-20.000 LEI pentru neintocmirea analizei de risc de catre fiecare societate comerciala, institutie centrala si locala a administratiei publice, regie autonoma, companie si societate nationala. Analiza de risc se efectueaza inaintea instituirii masurilor de securitate si se revizuieste in una din urmatoarele situatii: - cel putin odata la 3 ani, pentru corelarea cu dinamica parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitatea fizica a unitatii; - in cel mult 60 de zile de la producerea unui incident de securitate la unitatea respectiva; - in cel mult 30 de zile de la modificarea caracteristicilor arhitecturale, functionale sau a obiectului de activitate al unitatii. Conform H.G. 301 din 2012, toate societatile comerciale si punctele de lucru care detin bunuri sau valori cu orice titlu trebuie sa efectueze analiza de risc la securitatea fizica, prin evaluatori autorizati, inscrisi in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii sau pentru o oferta de pret:0764747383.Va stau la dispozitie in judetele:Iasi, Bacau, Neamt,Vrancea, Suceava, Botosani, Covasna.

  • 10

    Lacatus sudor pentru firma Productie Publicitara

    BUSINESS SMART cu atelier de confectii metalice usoare in Bucuresti (incinta Electromagnetica - Sector 5). Angajeaza lacatus mecanic. Salariul este negociabil, functie de experienta

  • 3

    Consilier vânzări online

    Angajăm consilier social media pentru gestionat Facebook, Instagram, TikTok, Twitter - paginile magazinului și grupuri, creare de conținut, gestionarea prietenilor și invitarea potențialilor clienți. Salariul se discută in funcție de nivelul de competență. Domeniul de activitate este - vânzări bijuterii și ceasuri. Vă rog să depuneți cv-urile la adresa de e-mail:

  • 6

    Tehnician Sloturi - cu deplasare in tara

    Recrutam Tehnician Sloturi pentru unul dintre actorii principalii de pe scena jocurilor de noroc din România. Brașov Cerințe: Studii medii finalizate; Permis de conducere cat B; Disponibilitate relocare constantă; Disponibilitate training platit (o lună) Promptitudine și dedicare. Beneficii: Salarizare avantajoasă; Contract pe bază de pfa; Bonusuri de performanță; Mașină de serviciu + decont combustibil; Cazare gratuită, utilități incluse; Program de lucru flexibil ; Program: 5 saptamani lucrate, 1 saptamană liberă; Decont telefon 65 ron / lună Diurnă zilnica 65 ron Responsabilități: Menținerea în condiții tehnice bune a aparatelor de jocuri; Colectarea sumelor din aparate și depunerea acestora în bancomatele de la locație; Rezolvarea incidentelor ce țin de aparatură de la locațiile din subordine.

  • 25

    Consultant asigurari

    studii medii/studii superioare constituie un avantaj; cunostinte medii de utilizare PC; bune abilitati in comunicare ,negociere si orientare spre rezultat; experienta anterioara in vinzari constituie un avantaj; spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. Beneficii support de autorizare ca agent de asigurare ; finantare 24 de luni de activitate ,in functie de rezultate; traininguri gratuite

  • 6

    Societate comercială angajează agent de marketing

    Societate comercială angajează agent de marketing cu experiența minima in domeniu pentru promovare produse și servicii Condiții avantajoase! Relații la telefon.

  • 1

    Brand Manager

    Clinică stomatologică ultramodernă din sectorul 1 angajează Brand Manager. Profilul candidatului: - Studii superioare - Experiență anterioară în brand marketing - Capacitate de gestionare proiecte complexe - Buna întelegere a principiilor și canalelor de promovare din mediul digital; Responsabilități: - Concepe campanii de marketing care să contribuie la dezvoltarea brandului; - Crează strategii pentru campaniile de Marketing; - Întocmește planuri de marketing; - Participa la implementarea strategiei de marketing si imagine a companiei

  • 1

    Specialist Marketing

    Clinică stomatologică ultramodernă din sectorul 1 angajează Specialist Marketing. Profilul candidatului: - Studii superioare - Experiență anterioară în marketing - Abilități de copywriting; - Buna stăpânire a platformelor de Social Media; Responsabilități: - Participa la implementarea strategiei de marketing si imagine a companiei; - Realizează postări pentru Social Media - Răspunde la comentariile de pe Facebook și la mesajele din Social Media de pe conturile companiei. - Fotografiază și editează imaginile pentru a le adapta necesităților rețelelor de socializare - Realizează newslettere pentru campaniile de email marketing.

  • 1

    Angajam specialist marketing si Operator magazin online

    SPECIALIST MARKETING Candidat ideal: Bun cunoscător al materialelor de construcţii; Capacităţi de planificare, analiza si decizie; Capacităţi organizatorice, de comunicare si negociere; Cunoştinţe operare PC, retele sociale (facebook, instagram, youtube, etc); Permis de conducere categ B reprezinta un avantaj; Constituie avantaj experienta intr-un post similar. Activitati specifice postului: Coordoneaz direct activitatea desf şurat în departamentul de marketing; Promovarea produselor: Dezvoltarea și implementarea campaniilor publicitare, inclusiv publicitatea online și offline, campanii pe social media, promoții, evenimente de marketing etc. Gestionarea prezenței online: Administrarea website-ului companiei, gestionarea conturilor de social media, crearea de conținut relevant și interesant pentru audiență. Colaborarea cu alte departamente: Lucrul împreună cu departamentele de vânzări, achiziții, logistică și alte departamente pentru a asigura o coordonare eficientă și pentru a susține obiectivele generale ale companiei. Monitorizarea performanței: Măsurarea și analizarea rezultatelor campaniilor de marketing pentru a evalua eficacitatea acestora și pentru a face ajustări acolo unde este necesar. Dezvoltarea materialelor de marketing: Crearea de materiale de marketing, cum ar fi broșuri, cataloage, reclame, materiale promoționale etc. Intocmeşte rapoarte scrise de lucru în formatul şi la termenele solicitate de conducerea societ ţii; OPERATOR MAGAZIN-ONLINE Candidat ideal: Studii medii superioare; Cunoștințe operare calculator; Bune abilități de comunicare; Permis de conducere categ. B reprezinta un avantaj. Activitati specifice postului: Atribuții: Asigură relația cu clienții magazinului on-line pentru preluare comenzi, furnizarea informațiilor despre produsele comercializate, despre modalitatile de livrare, Pregateste comenzile pentru livrare, colaboreaza direct cu colegii dar si cu firmele de curierat colaboratoare, Administreaza comenzile venite atat pe magazinul online cat si cele telefonice, email sau alte canale de comunicare, Actualizează lista de produse din magazinul on-line, Adaugă dezactivează produse fișe tehnice articole pe magazinul on-line.

  • 2

    Disponibil online

    Trainer Franciza Constanta

    Cautam persoane ambitioase din Constanta si judetele apropiate pentru colaborare part-time. Se fac Contracte cu Persoane Fizice si Juridice. Se lucreaza in timpul liber, pe langa serviciu. E necesar laptop, smartphone si abilitati de a intra in Conferite online, gen Zoom, Skype, etc. E necesar minim Liceul si sa mearga mintea, in plus sa fie dorinta de a invata si de a castiga ! Castigul e crescator si se dau bonusuri ! Nu e nevoie de experienta, va invatam noi !!! Se poate munci de oriunde este internet. Trimiteti datele dvs. de contact pe whatsapp la numarul de mobil afisat, sau pe email, astfel : Nume si Prenume, orasul unde locuiti, varsta si ocupatia actuala.

  • Specialist marketing

    Candidatul Ideal Studii superioare ,cu diplomă de licență în marketing, matematică, administrarea afacerilor sau în domeniul conexe 2-5 ani experienta in marketing sau vanzari Înțelegerea și cunoașterea vânzărilor și marketingului Abilități puternice de gândire analitică, organizațională și creativă Excelente abilități de comunicare, interpersonale și servicii clienți Cunoștințe despre analiza datelor și redactarea rapoartelor Abilitatea de a înțelege și urma politicile și procedurile companiei Capacitatea de a lucra sub presiune Limba Engleza Germana - Avantaj Descrierea jobului Specialist marketing Căutăm o persoana pasionata de marketing si vanzari care să ne asiste în promovarea și vânzarea produselor companiei noastre astfel incat sa putem crea avantaje competitive pentru compania noastră în industria de profil Responsabilitățile acestuia vor include: * detalierea planurilor de vânzare * crearea de reclame captivante, e-mailuri și literatură promoțională * monitorizarea prezentei web * dezvoltarea a strategiilor de prețuri Va reprezenta compania in relatia cu colaboratorii și va conduce strategii de creștere a gradului de cunoaștere a brandurilor companiei prin observarea pieței, a concurenților și a tendințelor din industrie Trebuie să aveți puternice abilități interpersonale, de conducere și de comunicare. De asemenea, ar trebui să aveți cunoștințe aprofundate și înțelegere a vânzărilor și marketingului Responsabilitati: Promovarea mărcilor existente ale companiei și introducerea de noi produse pe piață Analizarea bugetelor, pregătirea planurilor bugetare anuale, planificarea cheltuielilor și asigurarea faptului că echipa de vânzări externa ( Partenerii si magazinele) își îndeplineșc cotele și obiectivele Cercetarea și dezvoltarea oportunităților și planurilor de marketing, înțelegerea cerințelor din piata, identificarea tendințelor pieței și sugerarea de îmbunătățiri ale sistemului pentru a atinge obiectivele de marketing ale companiei Colectarea, investigarea și rezumarea datelor și tendințelor pieței pentru elaborarea de rapoarte Implementarea de noi planuri de vanzari si publicitate Participa la recrutarea, instruirea, programarea, instruirea și gestionarea echipelor de marketing și vânzări ale partenerilor pentru a îndeplini obiectivele de vânzări și marketing Menținerea relațiilor cu clienți importanți prin vizite regulate, înțelegerea nevoilor acestora și anticiparea noilor oportunități de marketing Rămâneți la curent în industrie participând la oportunități educaționale, conferințe și ateliere de lucru, citind publicații și menținând rețele personale și profesionale Candidații selectați pentru susținerea interviurilor vor fi contactați telefonic sau prin email. Descrierea companiei : Baggerman BV Romania este un furnizor importator pentru gama completă de furtunuri, racorduri și accesorii Industriale pentru urmatoarele industrii: alimentar, transporturi, petrochimic, agricultura, automotive, navala, salubritate, minerit, metalurgica, etc. Baggerman BV Romania face parte din grupul NALKA-NORRES-BAGGERMAN unul dintre cei mai mari furnizori de furtunuri, racorduri si accesorii din Europa, compania are filiale in Olanda, Germania, Italia,Elvetia, Ungaria si Romania

  • 2

    Trainer studio modele

    Cautam 2 persoane serioase (fete) pentru pozitia de trainer . Cerinte : - limba engleza avansat - cunostinte operare pc -creativitate *Programul este in ture *Pachet salarial atractiv *Bonusuri

  • Oferta Pachet 15 Seturi Paturi Suprapuse - Model BEL 2 - in stoc!

    Livrare imediata din stoc! Așteptam cu interes cererile dumneavoastră, alegând produse durabile si de calitate-la cel mai bun preț de pe piață.

  • 3

    Disponibil online

    Content Copywriter - Blogger

    Content Copywriter este o persoană care scrie texte pentru diverse scopuri de marketing și comunicare. Un content copywriter trebuie să fie capabil să creeze conținut original, captivant și relevant pentru publicul țintă. Realizarea diferitelor tipuri de prezentări pentru firme, produse și servicii. Administrarea paginilor de blog sau social media. Crearea de conținut scris pentru pagini de website Scrierea și publicarea de articole de blog. Scrierea și postarea de advertoriale comunicate de presă. Crearea de conținut scris pentru social media . Munca de research și analiză a domeniilor despre care scriem. Ce îți oferim? - Un salariu motivant, în funcție de experiență și performanță - Un mediu de lucru plăcut, dinamic și stimulativ - Oportunități de dezvoltare profesională și personală - Training-uri și cursuri de specializare - Bonusuri și beneficii (tichete de masă, abonament medical, team building, etc.) - Program flexibil, cu posibilitatea de lucru de acasă - Abonament sportiv si echipament de lucru Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • 2

    Disponibil online

    Ecommerce specialist

    I am looking for a B2B E-COMMERCE SPECIALIST to strengthen the commercial network of my product.

Salvează căutarea