Anunțuri
Marketing Publicitate Bucuresti Sector 1 Disponibil din: 2021-04-21 Tip job: Full time-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
angajam agenti vanzari produse bricolaj casa si gradina, agenti vanzari termopane,asistent manager,contabil cu experienta
-
angajam referent publicitar pentru distributie pliante in cutiile postale la case,blocuri(format mic).relatii la telefon
-
Daca esti energic, bun organizator, îndemânatic, volubil, comunicativ, respectuos si ai nevoie de un loc de munca stabil, sau un al doilea job, te asteptam la interviu. Avem nevoie de un operator print care sa aiba o oarecare pregatire in utilizarea PC, E-MAIL, OFFICE, ADOBE, CAD, printare, scanare și copiere. Daca ai si putina indemanare ne poti ajuta la schimbarea de cartușe, role, încărcare hartie in tava, taiere, laminare etc. Sunt operatiuni curente foarte usoare. Programul este de 4-8 h zilnic, posibil sâmbătă in cazuri extraordinare. Salariul il discutam la interviu. Compania noastra este situata intr-o zona centrala, se poate ajunge foarte usor si rapid cu metroul sau mijloacele de transport de suprafata. Te asteptam!
-
We're hiring Game Presenters for: English Greek Mandarin Bulgarian Competitive salary + perks Meal vouchers Team events Join our team for an exciting online casino experience!
-
Clinica medicala oftalmologica angajeaza asistent vanzari in domeniul medical. Cautam persoana serioasa,responsabila,careia sa-i placa sa vorbeasca la telefon cu clientii nostri,sa ne promoveze serviciile medicale. Programul de lucru este de luni-vineri interval orar 9.00-17.30,salariul este 3500 lei net+bonusuri ,mediul de lucru excelent.
-
Atelier tipografic situat in sectorul 1, soseaua Chitilei, angajeaza tiparitor offset Ryobi 524 HXX, operator imprimante digitale. pragram de lucru: luni-vineri 8,00 - 16,30
-
Ne extindem echipa! Dacă doriți să faceți parte dintr-o echipă tânără în continuă dezvoltare, într-un domeniu dinamic, nu ezitați să citiți în continuare. Poziția disponibilă: 2 * Asistent Configurare Conturi PPC(Google Ads, Microsoft Ads) Responsabilități: Configurarea conturilor PPC pe platformele Facebook Ads, Google Ads și Microsoft Ads conform cerințelor specifice. Asigurarea personalizării detaliate a conturilor conform ghidurilor și reglementărilor specifice fiecărei platforme. Gestionarea și organizarea eficientă a informațiilor relevante pentru fiecare cont configurat. Comunicarea clară a progresului și a eventualelor probleme către echipa de conducere. Cerințe: Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (minim B1). Capacitatea de a urma instrucțiuni detaliate și de a implementa cu precizie cerințele specifice. Atitudine proactivă și dornică de învățare. Abilități de comunicare și organizare . Experiența: Nu este necesară experiența anterioară în domeniul publicității plătite online. Oferim un program de formare detaliat care acoperă toate aspectele configurării conturilor PPC, astfel încât să vă puteți dezvolta cunoștințele și abilitățile necesare în timpul procesului de lucru. Echipa noastră dedicată vă va sprijini pe tot parcursul, asigurându-vă că veți obține toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a avea succes în acest rol. Program de lucru: Luni până vineri, între orele 10:00 și 18:00 Beneficii: Oportunitatea de a învăța și de a dezvolta cunoștințe în domeniul publicității plătite online. Mediu de lucru dinamic și colaborativ. Posibilități de creștere și avansare în cadrul companiei Smart&Successful.
-
Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. Vrei sa ai un program flexibil? Sa iti organizezi singur programul?Sa simti ca esti independent(a)? Iti doresti o cariera in domeniul imobiliar? Vrei sa ai o echipa de profesionisti care iti vor oferi sprijinul pentru succes? Acum ai aceasta ocazie! Esti determinat/a sa faci vanzari? Atunci vino in echipa noastra! Cautam colegi cu sau fără experiență, care vor lucra împreună cu noi. Candidatul pentru postul de Agent Imobiliar trebuie sa: - Aiba excelente abilitati de comunicare; - Cunostinte operare PC; - Abilitatea de a initia si sustine relatii sociale si de parteneriat productive; - Prezenta business; - Perseverent, dornic de succes; Care sunt atribuțiile principale ale unui agent imobiliar în viziunea nostra ? -Responsabilitatea principală este intermedierea tranzacțiilor de vanzare și închiriere a imobilelor din Bucuresti din portofoliu agenției. -Prospectarea pieţei pentru aducerea de noi proprietăți de vânzare pentru clienții noștrii. -Follow-up pentru clienţii deja existenţi Ce avantaje ai lucrand cu noi? - Oportunitatea de a va dezvolta profesional într-o echipă tanara. -posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa. - Program flexibil
-
Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.
-
Clinică stomatologică ultramodernă din sectorul 1 angajează Brand Manager. Profilul candidatului: - Studii superioare - Experiență anterioară în brand marketing - Capacitate de gestionare proiecte complexe - Buna întelegere a principiilor și canalelor de promovare din mediul digital; Responsabilități: - Concepe campanii de marketing care să contribuie la dezvoltarea brandului; - Crează strategii pentru campaniile de Marketing; - Întocmește planuri de marketing; - Participa la implementarea strategiei de marketing si imagine a companiei
-
Clinică stomatologică ultramodernă din sectorul 1 angajează Specialist Marketing. Profilul candidatului: - Studii superioare - Experiență anterioară în marketing - Abilități de copywriting; - Buna stăpânire a platformelor de Social Media; Responsabilități: - Participa la implementarea strategiei de marketing si imagine a companiei; - Realizează postări pentru Social Media - Răspunde la comentariile de pe Facebook și la mesajele din Social Media de pe conturile companiei. - Fotografiază și editează imaginile pentru a le adapta necesităților rețelelor de socializare - Realizează newslettere pentru campaniile de email marketing.
-
SC HANKOOK TIRE ROMANIA SRL angajeaza 1 persoana pentru postul de Specialist marketing (cod COR243103). Specialistul de marketing dezvolta si coordoneaza strategiile si campaniile de publicitate, realizeaza lansarea pe piata de noi bunuri si servicii, identifica si dezvolta oportunitatile de piata pentru produsele si serviciile noi, precum si pentru cele deja existente. Locatie: Bucuresti, Sector 1. Se ofera contract de munca. Salariul brut 4.000 RON Program: 5 zile saptamana, 8 ore zi, 40 ore saptamana Concediu de odiha: 21 zile an. Se ofera cazare, in caz de nevoie. Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de mail: hankook823@ gmail.com Oferim si dorim seriozitate