Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate Bucuresti Sector 2 Disponibil din: 2021-01-03 Tip job: Full time

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 20

    Angajam agenti imobiliari cu/fara experienta

    Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. CR Imobiliare cu sediul in zona Piata Romana este in cautare de agenti imobiliari, motivati pentru departamentele rezidential-vanzari si inchirieri. Experienta nu este obligatorie Oferim mediu de lucru atractiv cu programe de administrare baze de date (CRM). Avem nevoie de colegi noi, sociabili si cu spirit de echipa, care sa isi doreasca un job stabil, pe termen lung. Daca indeplinesti aceste conditii si esti o persoana responsabila si mereu cu zambetul pe buze, lasa-ne un CV la sau suna-ne sa stabilim o intalnire.

  • 10

    Manager de vanzari zonal / Area Sales Manager

    Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor

  • 6

    Societate comercială angajează agent de marketing

    Societate comercială angajează agent de marketing cu experiența minima in domeniu pentru promovare produse și servicii Condiții avantajoase! Relații la telefon.

  • 13

    Angajam Operator magazin online

    Esti o persoana sociabila, organizata si orientata spre a invata lucruri noi? Vino in echipa noastra! Abilitati necesare: Atitudine pozitiva; Excelente abilitati de comunicare. Experienta pe administrarea paginilor de social media. Abilitati de organizare. Atentie la detalii; Lucru in echipa. Atributiile jobului: Preluarea comenzilor si pregatirea coletelor Administrarea paginilor de social media Comunicarea cu clientii magazinului Urmarirea stocului. Mediu de lucru relaxat si creativ; Locatie centrala: Iancului - Vatra Luminoasa, langa UNATC Contract de munca pe perioada nedeterminata. Posibilitate de promovare. Program de lucru Luni -Vineri: de la 10:30 la 19:00 Doua sambete pe luna, de la 10:00 la 14:00 Despre noi: Peste 10 ani experienta in comercializarea de accesorii si materiale pentru bijuterii. Echipa tanara si creativa. Detalii la telefon.

  • 33

    Asistent manager general

    Responsabilități: Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică Organizarea agendei zilnice de întâlniri Contactarea partenerilor în vederea stabilirii unei întâlniri de afaceri Să verifice și să gestioneze atât corespondența electronică cât și pe cea fizică Să stabilească diferite rapoarte și situații cerute (grafice, ppt, etc) Să gestioneze documentele de interes general ale societății Să organizeze întâlnirile de echipă Să elaboreze și să redacteze documente și situații cerute de management Să gestioneze fluxul de documente Cerințe: Cunoștințe de operare PC Studii superioare avantaj Experiență în management Cunoașterea limbii engleze Cunoștințe foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook, etc) Atitudine profesională Seriozitate și adaptabilitate Rezistență la stres Capacitate de planificare, organizare și coordonare Experiență în rezolvarea problemelor și în găsirea soluțiilor Permis de conducere, categoria B

  • Agent vanzari

    Angajez agent vanzari pentru servicii imprimare UV, DTF, serigrafie , tampografie , servicii gravura , etc. Salariu negociabil, progeam luni , vineri, program 8 ore .

  • 8

    Angajam Grafician DTP

    Angajam Grafician DTP - Studii medii sau superioare - Experienta in domeniu - Familiar cu programele si softurile de graphic design (InDesign, Illustrator, Photoshop, Corel); - Cunostinte fundamentale de grafica, manipulare imagini, layouts, print - Experienta in design graphic, meticulozitate si acuratete - Simt artistic dezvoltat, creativitate, atent la detalii, initiativa, propune concept si idei creative - Abilitati de comunicare, spirit de echipa, responsabil Responsabilitati: - Creație și conceptie grafică pentru identitate vizuală (brand logo, corporate id ), - Concepte campanii marketing - Materiale de prezentare (bannere social media, cataloage, brosuri, flyere, vizualuri outdoor/indoor, DTP manuale școlare) - Prelucrare layout-uri si modificari machete - Prelucrare imagine și vectorizare; - Prelucrare fotografii; - Pregatirea documentelor pentru tipar si verificarea calitatii fisierelor Beneficii: - Loc de munca stabil, motivational, posibilitate de perfectionare - Salariu motivant, bonusuri

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti

Localități

Sector-2
Salvează căutarea