Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate Bucuresti Sector 2 Disponibil din: 2021-03-11

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 6

    Societate comercială angajează agent de marketing

    Societate comercială angajează agent de marketing cu experiența minima in domeniu pentru promovare produse și servicii Condiții avantajoase! Relații la telefon.

  • S.C Angazeaza Agenti Imobiliari

    Candidatul ideal -competente de comunicare, negoiciere si relationare -dinamismul, motivatia si o fire sociabila -dorinta constanta de dezvoltare si perfectionare -creativitate si abilitate de adaptare la un mediu dinamic de munca - entuziasm, concentrare pe rezultate; - capacitate de analiza si decizie; - rezistenta la stres, independenta - motivatie puternica pentru realizari financiare semnificative -capacitatea de planificare si organizare -prezentabil si statornic; -dispus sa invete pentru a se perfectiona; -bune abilitati de comunicare si negociere; Descrierea jobului Prospecatrea pietei imobiliare Contactarea proprietarilor si evaluarea proprietatilor oferite spre vanzare/inchiriere Consilierea si reprezentarea clientilor in procesul de vanzare/cumparare Calificarea clientilor determinata de motivatie si resurse Crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii prin identificarea nevoilor Asistenta si negociere directa in procesul tranzactiilor imobiliare Sa evaluezi proprietatile imobiliare si sa realizezi o promovare eficienta a acestora; Sa mentii relatia si sa dezvolti portofoliul de clienti; Beneficii: Castig peste media pietei Bonusuri lunare Program permanent de training si de dezvoltare personala Telefon, calculator, camera foto,sediu moden,central Mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta Baza interna Carti de vizita si materiale de promovare Mediu de lucru dinamic, profesionist. Descrierea companiei Agentie imobiliara ce functioneaza pe piata din Bucuresti. Se distinge prin seriozitatea si calitatea serviciilor oferite clientilor.

  • 2

    Colaborare Part time

    Caut persoane ambițioase dornice de veniturii suplimentare

  • 13

    Angajam Operator magazin online

    Esti o persoana sociabila, organizata si orientata spre a invata lucruri noi? Vino in echipa noastra! Abilitati necesare: Atitudine pozitiva; Excelente abilitati de comunicare. Experienta pe administrarea paginilor de social media. Abilitati de organizare. Atentie la detalii; Lucru in echipa. Atributiile jobului: Preluarea comenzilor si pregatirea coletelor Administrarea paginilor de social media Comunicarea cu clientii magazinului Urmarirea stocului. Mediu de lucru relaxat si creativ; Locatie centrala: Iancului - Vatra Luminoasa, langa UNATC Contract de munca pe perioada nedeterminata. Posibilitate de promovare. Program de lucru Luni -Vineri: de la 10:30 la 19:00 Doua sambete pe luna, de la 10:00 la 14:00 Despre noi: Peste 10 ani experienta in comercializarea de accesorii si materiale pentru bijuterii. Echipa tanara si creativa. Detalii la telefon.

  • 27

    Disponibil online

    JOB SUPLIMENTAR, part/full-time, Marketing Manager, valabil toata tara

    Oportunitate de afacere în "Intelligent-Networking”. Departament Marketing Service, oferim "Mai mult decat un Job Suplimentar", afiliem personal pentru Echipa Networking, promo IBP - Int'l Business Partnership, echivalent recruter, planner, manager. Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat Descrierea jobului -definirea obiectivelor echipei de marketing -evaluarea si analiza pietei pentru identificarea tendintelor si a nevoilor - Initierea si coordonarea cercetarilor de piata pentru a realiza profilul celor mai importanti colaboratori -gestionarea construirii imaginii firmei si a marcilor promovate de aceasta - oferirea de consultanta -monitorizarea activitatii competitorilor si buna cunoastere a produselor acestora -coordonarea activitatii de vanzari si marketing -promovarea produselor companiei -realizarea, implementarea si coordonarea planurilor si a strategiei de marketing Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, preferabil cu specializarea marketing) -experienta in marketing de minimum 3 luni -o buna cunoastere a domeniului de activitate a companiei -bune abilitati de operare PC ( MS-Office, Internet, Photoshop) -limba engleza (nivel mediu) -persoana dinamica, cu aptitudini de lider -bune abilitati de comunicare si de negociere -disponibilitate pentru deplasari si program prelungit DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://shared-marketing.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038

  • 16

    Disponibil online

    Influencer, Connecter Marketing

    Requirements: - This offer is not for mediocre minds; is for open minds - This is not a classical job; rather is a challenge, a smart simply business opportunity - Also valid for the Romanian diaspora from anywhere, but not only - 1+ years' experience in marketing/selling - Experience in marketing management, web analytics and reporting tools - Head hunters and mind spirit - Good negotiation and communication skills - Focus attention to details - An organized person, able to work according to priorities - Passion and good Knowledge of Social Media platforms - Passion for Nutrition/Sports/Travels/Business/Lifestyle - Good level of English and/or: French, Italian, Spanish, Russian, Chinese, etc. - Recommended CV at: or WhatsApp: Conditions: - Environment of excellence - Support specialized training, inclusive Business Academy Responsibilities: - Create, lead and execute the Digital Affiliate and Influencer Marketing Strategy - Identify and recruit constantly new Affiliates, Influencers, Connectors - Research trends in Affiliate / Influencer management, new channels across the world - Responsibility for digital channels (Facebook, Google, WhatsApp, Zoom) - Manage relationships with Affiliates, Influencers, re-engage inactive partners - Identify and audit Affiliate and Partners, Influencer and their performance - Manage contacts with affiliates, influencers and connectors partners - Responsible for communication insight the team - Manage business, including habits for affiliates/influencers - Work closely with digital marketing team members for quality and consistency - Growth the business through new partnerships

  • 10

    Manager de vanzari zonal / Area Sales Manager

    Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor

  • fete pliante promoti hostes pliante cosmeticce

    Se cauta fete promoti cosmetice 100 200 lei zilnic 3 4 ore bani zilnic se ofera daca nu raspund lasati mesaj poze va sun eu dupa .

  • 33

    Asistent manager general

    Responsabilități: Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică Organizarea agendei zilnice de întâlniri Contactarea partenerilor în vederea stabilirii unei întâlniri de afaceri Să verifice și să gestioneze atât corespondența electronică cât și pe cea fizică Să stabilească diferite rapoarte și situații cerute (grafice, ppt, etc) Să gestioneze documentele de interes general ale societății Să organizeze întâlnirile de echipă Să elaboreze și să redacteze documente și situații cerute de management Să gestioneze fluxul de documente Cerințe: Cunoștințe de operare PC Studii superioare avantaj Experiență în management Cunoașterea limbii engleze Cunoștințe foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook, etc) Atitudine profesională Seriozitate și adaptabilitate Rezistență la stres Capacitate de planificare, organizare și coordonare Experiență în rezolvarea problemelor și în găsirea soluțiilor Permis de conducere, categoria B

  • Looking for sales expert

    We are looking for a partner for our sales department. What we expect from you? -Economic studies are an advantage -English speaking and writing level B2 C1 -Any other language is an advantage -Sales experience (at least 1 year on a similar position) -Responsability and ambition What you need? -At least 4 free hours day -A PC and a telephone, both with strong internet connection -A strong desire to make money What we offer? -Commision-based salary of 20% of every contract value -Opportunity of growing depending on your performances -All the materials you need such as list of possible clients and sales script. If you are interested, please send us your CV to kajconsult.marketing@ gmail.com or reply to this add.

  • Cautam colegi noi pentru postul de Tehnician Muncitor productie publicitara , cu sau fara experient

    Vino sa faci parte din echipa noastra ! Cautam colegi noi pentru postul de Tehnician Muncitor productie publicitara , cu sau fara experienta !! Ce oferim ? -Salariu fix intre 2500-3500 +bonusuri de performanta cu ocazia sarbatorilor -Mediu de lucru civilizat si profesionist -Program de lucru :Luni-Vineri 9:00-17:30 Detinere permisului cat B constituie un avantaj Ce vei face ? Vei patricipa la executia si montajul proiectelor specifice industriei publicitare : Casete , litere iluminate Standuri , panouri Colantari Litere din polistire, pvc , pexiglass Produse atipice Daca ai abilitati tehnice , esti serios, atent la detalii si un bun coleg , te asteptam la interviu,cu sau fara experienta anterioara in productie publicitara!

  • 3

    Cautam Tehnician Muncitor productie publicitara,cu sau fara experienta in productie publicitara

    Vino sa faci parte din echipa noastra ! Cautam colegi noi pentru postul de Tehnician Muncitor productie publicitara !! trimite CV : Ce oferim ? -Salariu fix +bonusuri de performanta cu ocazia sarbatorilor -Mediu de lucru civilizat si profesionist -Program de lucru :Luni-Vineri 9:00-17:30 Daca ai abilitati tehnice , esti serios, atent la detalii si un bun coleg , te asteptam la interviu,cu sau fara experienta anterioara in productie publicitara!

  • 1

    Cautam Tehnician Muncitor productie publicitara,cu sau fara experienta in productie publicitara

    Vino sa faci parte din echipa noastra ! Cautam colegi noi pentru postul de Tehnician Muncitor productie publicitara !! trimite CV : Ce oferim ? -Salariu fix +bonusuri de performanta cu ocazia sarbatorilor -Mediu de lucru civilizat si profesionist -Program de lucru :Luni-Vineri 9:00-17:30 Daca ai abilitati tehnice , esti serios, atent la detalii si un bun cole , te asteptam la interviu,cu sau fara experienta anterioara in productie publicitara!

  • Agenti de Comunicare Online - Plata se face

    Cautam persoane comunicative si deschise. Ce trebuie sa faci este sa raspunzi la telefon si sa discuti cu clientii. Este nevoie de o persoana rabdatoare si empatica.

  • Agent vanzari

    Angajez agent vanzari pentru servicii imprimare UV, DTF, serigrafie , tampografie , servicii gravura , etc. Salariu negociabil, progeam luni , vineri, program 8 ore .

  • 8

    Angajam Grafician DTP

    Angajam Grafician DTP - Studii medii sau superioare - Experienta in domeniu - Familiar cu programele si softurile de graphic design (InDesign, Illustrator, Photoshop, Corel); - Cunostinte fundamentale de grafica, manipulare imagini, layouts, print - Experienta in design graphic, meticulozitate si acuratete - Simt artistic dezvoltat, creativitate, atent la detalii, initiativa, propune concept si idei creative - Abilitati de comunicare, spirit de echipa, responsabil Responsabilitati: - Creație și conceptie grafică pentru identitate vizuală (brand logo, corporate id ), - Concepte campanii marketing - Materiale de prezentare (bannere social media, cataloage, brosuri, flyere, vizualuri outdoor/indoor, DTP manuale școlare) - Prelucrare layout-uri si modificari machete - Prelucrare imagine și vectorizare; - Prelucrare fotografii; - Pregatirea documentelor pentru tipar si verificarea calitatii fisierelor Beneficii: - Loc de munca stabil, motivational, posibilitate de perfectionare - Salariu motivant, bonusuri

  • 20

    Angajam agenti imobiliari cu/fara experienta

    Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. CR Imobiliare cu sediul in zona Piata Romana este in cautare de agenti imobiliari, motivati pentru departamentele rezidential-vanzari si inchirieri. Experienta nu este obligatorie Oferim mediu de lucru atractiv cu programe de administrare baze de date (CRM). Avem nevoie de colegi noi, sociabili si cu spirit de echipa, care sa isi doreasca un job stabil, pe termen lung. Daca indeplinesti aceste conditii si esti o persoana responsabila si mereu cu zambetul pe buze, lasa-ne un CV la sau suna-ne sa stabilim o intalnire.

  • Operator design grafic si imprimare produse personalizate

    Datorită creșterii continue a afacerii noastre, suntem în căutarea unui Operator Print Digital și Produse Personalizate talentat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă îți place creativitatea, lucrul cu tehnologia de ultimă generație și oferirea unor produse de calitate superioară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Responsabilități: Utilizarea și operarea echipamentelor de print digital de înaltă performanță pentru a produce materiale printate de înaltă calitate, cum ar fi afișe, bannere, broșuri, cărți de vizită etc. Gestionarea și pregătirea fișierelor digitale pentru imprimare, asigurându-te că acestea sunt în conformitate cu specificațiile clientului și cu cerințele noastre tehnice. Interacțiunea cu clienții pentru a înțelege și a satisface nevoile și cerințele lor specifice în ceea ce privește produsele personalizate. Asigurarea controlului calității în fiecare etapă a procesului de producție, garantând că toate produsele sunt impecabile și conforme cu standardele noastre de calitate. Gestionarea inventarului de materiale și consumabile necesare pentru producție. Menținerea și întreținerea regulată a echipamentelor de print digital pentru a asigura funcționarea optimă și reducerea timpului de nefuncționare. Cerințe: Experiență anterioară în operarea echipamentelor de print digital (imprimante, plottere etc.) și familiarizare cu software-urile de prelucrare a imaginilor și design grafic. Cunoștințe solide în pregătirea și manipularea fișierelor digitale pentru imprimare. Abilități excelente de comunicare și abilitatea de a colabora eficient cu clienții și cu ceilalți membri ai echipei. Atenție la detalii și orientare către calitate, cu abilitatea de a respecta termenele limită strânse și de a prioritiza sarcinile. Capacitatea de a rezolva probleme și de a face față eficient la situații de lucru într-un mediu rapid și aglomerat. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Cunoștințe de bază în design grafic și software de design grafic (CorelDraw, Adobe Photoshop, Illustrator etc.) reprezintă un avantaj. Dacă te potrivești descrierii de mai sus și ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tau. Pub

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti

Localități

Sector-2
Salvează căutarea