Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-08-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Te asteptam in echipa noastra de baieti tineri pentru a produce impreuna prelate camion, copertine,finisari bannere publicitare in Bucuresti sector 1, Soseaua Chitilei nr 230. Program L-V 8,30-17. Salariu de la 3.500 Lei sau negociabil daca ati mai lucrat in acest domeniu.
-
Promovat
Pentru unul dintre clientii nostri, o importanta companie care se ocupa de importarea si distribuirea de fructe si legume, recrutam Stivuitoristi. Locatia este in Stefanestii de Jos. Programul de lucru este in schimburi cu pauza de o ora pauza: Schimbul 1 (07:00 16:00) Schimbul 2 (12:00 21:00) De asemenea se vor lucra doua sambete pe luna pentru care se vor primi zile libere in timpul saptamanii. Responsabilitati: - Incarcarea descarcarea marfurilor in din autovehiculele de livrare si alte activitati de manipulare de marfuri la solicitarea superiorului; - Pregatirea marfii pentru livrare cu ajutorul stivuitorului; - Aranjarea marfii in interiorul depozitului folosind stivuitorul; - Participarea la efectuarea inventarelor. Cerinte: - Experienta anterioara pe pozitii similare; - Abilitati de organizare; - Autorizatie ISCIR pentru stivuitor; - Simt dezvoltat al responsabilitatii. Se ofera: - Contract pe perioada nedeterminata; - Transport asigurat decont transport; - Pachet salarial atractiv si tichete de masa in valoare de 30 de lei zi lucrata; - Sporuri de noapte weekend conform legislatiei in vigoare.
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DESCRIERE TERRA MOTORS SRL angajeaza lucrator depozit magazin online cu sau fara experienta. Cine suntem? Suntem o companie romaneasca cu experienta in domeniu de mai bine de 10 ani, in continua crestere. Comercializam piese de schimb pentru motoare de mici dimensiuni (drujbe, motocoase, si altele). Ce vrem de la tine? Cautam o persoana responsabila, serioasa, implicata si dispusa sa invete lucruri noi. Ideal ar fi sa ai experienta in domeniu, insa atata timp cat esti dornic sa inveti, lipsa experientei nu va fi un impediment, suntem siguri ca impreuna putem face lucrurile sa functioneze. Care vor fi responsabilitatile tale? Pregatirea comenzilor si predarea lor catre curier la sfarsitul zilei Aprovizionarea la raft Receptia marfii Diverse activitati in depozit Ce oferim? Un mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara si dornica sa te ajute sa te acomodezi si ulterior sa evoluezi. Salariul net porneste de la 2700 lei pana la 3500 lei si se va stabili in functie de experienta si abilitati, in urma interviului. Programul este de Luni pana Vineri de la 08:30, la 17:00, cu pauza de masa 30 minute. Activitatea ne-o desfasuram in Voluntari, Ilfov, in imediata apropiere a Sectorului 2 din Bucuresti, cartierul Colentina. Vezi candidații
-
Experienta pe un post similar - preferabil; Capacitatea de planificare si organizare a activitatii; Abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa; Aptitudini de invatare rapida; Disponibilitate de a desfasura activitati in ritm alert si care presupun efort fizic mediu. Condiții: Programul este de luni pana vineri de la 8 la 16:30; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Tichete de masă; Salariu motivant.2400 ron Responsabilități: Introduce produse in pachete, conform comenzilor primite; Eticheteaza produsele si coletele; Pregateste coletele de marfa in vederea livrarii; Participa la operatiuni de incarcare descarcare si receptie cantitativa si calitativa a marfii; Asigura curatenia la masa de lucru si in depozit; Repartizeaza si ordoneaza corect produsele din depozit, pe baza indicatiilor Oferite de coordonatorul de activitate; Participa la inventarele periodice, sub coordonarea responsabilului de depozit; Asigura securitatea si integritatea produselor.
-
Promovat
Angajam control calitate pentru o fabrica de sticla din Sector 3! Responsabilitati: - sortare sticle - ambalare produse Cerinte: - atentie la detalii; - liceu sau scoala profesionala finalizate; - cunostinte excel; - disponibilitate pentru munca in schimburi Oferta: - salariu: 3270 lei net; - tichete de masa: 25 lei zi; - al 13-lea salariu; - prime de sarbatori; Program: 8h in 3 schimburi. Locatie: Bucuresti, Sector 3
-
Societate structuri metalice angajeaza operator pod rulant cu comanda de la sol in Bucuresti Pentru relatii puteti apela la tel 0728975236 sau email :
-
Partenerii noștri din Olanda caută lucrători de depozit pentru o companie renumită la nivel mondial care oferă soluții de logistică, distribuție, transport rutier și aerian. În calitate de lucrător în depozit, veți avea următoarele sarcini: Să recepționați diferite tipuri de colete; Să împachetați și să încărcați produse; Să fiți pregătiți pentru a vă diversifica munca conform nevoilor din depozit. Program de lucru: Se lucrează de luni până vineri, în mai multe schimburi. Pentru candidații care doresc să lucreze suplimentar sunt posibile ore suplimentare și munca în weekend. Orele de lucru depind de locație și pot fi organizate în diferite ture: 6: . Depozitul are departamente diferite: temperatură normală, frigorific (-8 C) congelator (-20 C) Angajații din zona frigo și congelator primesc un bonus de 0,45 euro pe oră. În timpul zilei programului de muncă sunt 3 pauze - două de 15 min și una de 30 min. Salarizare și beneficii: Salariul pentru cei cu vârsta de 21 de ani și peste este de 13,27EUR +8,33% Indemnizație de vacanță = 14,38 EUR + diverse sporuri. Se oferă cazare și transport la locul de muncă. Cuplurile și prietenii sunt bineveniți, însă nu putem garanta același programe sau aceleași ore de lucru.
-
Cerințe: - Minim studii medii tehnice; - Experienţă de minim 3 ani într-o poziţie similară, preferabil în domeniul industriei alimentare; - Cunoştinte teoretice şi abilităţi practice de mentenanţă industrială; - Disponibilitatea de lucru în ture, inclusiv de noapte; - Atenţie la detalii, proactivitate; - Abilitatea de a acţiona prompt în situaţii de urgentă; - Abilităţi dezvoltate de comunicare, spirit de echipă. Responsabilități: - Execută lucrări de întreţinere curentă şi înlătură toate dereglările şi defecţiunile apărute în timpul funcţionării; - Montează înlocuieşte piese şi subansamble, asamblează utilaje, efectuează reglaje, efectuează setări şi probe de funcţionare ale echipamentelor din productie, urmărind instrucţiunile de lucru şi manualele de întreţinere a utilajelor; - Ajustează mecanic şi gresează utilajele conform instrucţiunilor de lucru; - Controlează periodic exploatarea corectă a echipamentelor în scopul prevenirii eventualelor avarieri accidentale; - Participă activ la activităţile de planificare a întreţinerii curente sau a reviziilor utilajelor; - Execută reparaţii capitale; - Participă la instalarea şi punerea în funcţiune a utilajelor noi; - Respectă regulile de prevenire a riscurilor profesionale de sănătate şi securitate in muncă. Ce oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - salariu în funcție de cunoștințe și experiență; - bonus lunar pentru prezență de 15 RON net pentru fiecare zi lucrată (300 RON net pentru 20 de zile lucrate lună; se acordă după perioada de probă); - tichete de masă de 40 RON zi lucrată (800 RON lună pentru 20 de zile lucrate); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție (Șoseaua Viilor nr. 20, Sector 5).
-
Verificarea componentelor si produselor interfazic sau pe tot fluxul de productie pentru a se asigura de conformitatea acestora cu specificatiile de calitate si a procedurilor in vigoare ale companiei.
-
COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!
-
COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!
-
Promovat
Locație: Pantelimon, București Ești pasionat de mașini și utilaje industriale? Te așteptăm să te alături echipei noastre din cadrul unei fabrici specializate în producția de materiale de construcții în Pantelimon, București. Suntem în căutarea unui mecanic de întreținere experimentat care să se alăture echipei noastre pentru a asigura buna funcționare a utilajelor noastre. Responsabilități: Întreținerea preventivă și corectivă a utilajelor și mașinilor din fabrică. Diagnosticarea și remedierea rapidă a defecțiunilor tehnice. Asigurarea respectării standardelor de calitate și de siguranță în exploatarea utilajelor. Colaborarea cu echipa de producție pentru a asigura o funcționare optimă a utilajelor. Participarea la instruiri și cursuri de specializare pentru a-ți dezvolta continuu abilitățile. Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar în domeniul industrial Cunoștințe solide de mecanică, hidraulică și pneumatică. Capacitatea de a lucra eficient în regim de 3 schimburi de luni până vineri. Abilități bune de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice. Orientare către siguranță și calitate în activitatea desfășurată. Beneficii: Salariu 4500-5000 lei net - in functie de experienta Tichete de masa 400 lei (20 lei zi lucrata) Asigurare medicala privata Asigurare de viata 24 7 Prime de sarbatori Bonus anual Program: luni - vineri, 8 ore in 3 schimburi: I. 6:00-14:30 II.14:30-22:00 III.22:00-6:30
-
RESPONSABILITATI: - Organizeaza si supravegheaza desfasurarea activitatii de transport a companiei cu respectarea tuturor deadline-urilor - Centralizeaza si organizeaza cererile de transport si se asigura de executarea acestora in conditii de eficienta maxima - Preia si emite comenzi de transport, face inregistrari specifice departamentului pe mijloace informatice sau scriptice, raspunde de corectitudinea acestora; - Coordoneaza si urmareste toate activitatile de transport si expeditie marfa pentru a se cunoaste in orice moment situatia livrarilor si a transporturilor de marfa efectuate sau in curs de efectuare - Organizeaza si coordoneaza activitatea depozitului societatii participand la procesele de inventariere lunare si/sau anuale - Asigura realizarea cu acuratete a raportarilor si analizelor zilnice / lunare solicitate si transmiterea lor departamentelor implicate in proces conform procedurilor interne si termenelor stabilite - Ofera consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica, management al stocurilor, transport produse achizitii, etc - Prioritizarea activitatii departamentului prin distribuirea sarcinilor in scopul obtinerii unei eficiente maxime - Supravegheaza si organizeaza activitatea parcului auto (programare revizii tehnice, efectuare la termen a asigurarilor RCA si CASCO, alte activitati administrative specifice parcului auto) CERINTE / APTITUDINI - Studii medii sau universitare profil tehnic - Cunostinte de limba engleza nivel mediu / avansat - Abilitati excelente de utilizare MS Office - Experienta minim 5 ani intr-o functie de coordonare - Experienta minim 5 ani in domeniul logistic - Experienta in derulare contracte logistice, transporturi, operatiuni de import/export - Capacitate de analiza, atentie la detalii - Bune abilitati de prioritizare; orientare catre rezultate si respectarea termenelor - Excelente abilitati de comunicare si inter-relationare - Rezistenta la stres si la lucru prelungit; - Lucru eficient independent; - Asumare a responsabilitatii; - Spirit organizatoric; BENEFICII - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; abonament medical - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.
-
Cerinte Studii tehnice, medii sau superioare Constituie un avantaj experienta pe un post similar si sau cunoasterea fabricarii ferestrelor si usilor din PVC sau Aluminiu Se accepta si candidati la inceput de drum cu studii tehnice care dau dovada de seriozitate si capacitate de invatare rapida a tehnicilor de mentenanta si reparatie a utilajelor din domeniul mentionat Abilitati de asamblare, punere in functiune si demontare a echipamentelor specifice domeniului de activitate Persoana atenta la detalii, meticuloasa, care da dovada de punctualitate si adaptabilitate Engleza nivel mediu, conversational Permis de conducere categoria B Cazier curat! Postul presupune deplasare in tara, 60-70% din timp! Responsabilitati Realizari Operatiuni de punere in functiune, reparare, revizie si intretinere a utilajelor din domeniul tamplariei PVC Aluminiu Efectuarea diagnozei si constatarea defectiunilor utilajelor, implicit a posibilelor cause Remedierea defectiunilor utilajelor si asigurarea bunei functionari Verificarea utilajelor la livrarea catre clienti si instruirea operatorilor Intocmirea documentatiei si raportarilor necesare Alte informatii Salariul de baza net negociabil (intre 4500 - 7000 net de baza) in functie de experienta profesionala a candidatilor Bonusuri de performanta Prime anuale si de sarbatori Orele suplimentare platite Tichete de masa Concediu de odihna, 21 zile anual Contract de munca perioada nedeterminata Asigurare medicala privata Transport asigurat (masina de serviciu) Program de lucru : Luni Vineri: 09:00 18:00
-
Oferim Oportunitate de Angajare! Manpower recruteaza montator mobila pe perioada nedeterminata! Responsabilități: - Asamblarea pieselor de mobilier conform instrucțiunilor și diagramelor; - Instalarea mobilierul în locațiile desemnate; - Inspectarea produselor finite pentru calitate și acuratețe; - Comunicarea cu membrii echipei și clienții pentru a asigura operațiuni bune; - Menținerea unui spațiu de lucru curat și organizat. Cerințe: - Experiență în asamblarea mobilei sau tâmplărie; - Atenție la detalii și precizie în manoperă; - Capacitate de a ridica și muta piese grele de mobilier; - Abilități puternice de comunicare și lucru în echipă; - Cunoașterea instrumentelor de masura și a tehnicilor de prelucrare a lemnului. Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariu motivant; - Tichete de masa; - Training asigurat; - Echipament de lucru asigurat; - Masina de serviciu. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau sa ne trimiteti CV-ul pe WhatsApp la numarul de telefon: 0729 800 721!
-
Promovat
Angajam stivuitorist pentru o fabrica de sticla din Bucuresti, Sectorul 3! Responsabilitati: - incarcare-descarcare marfa; - depozitare marfa; Cerinte: - Atestat ISCIR valabil; - Experienta pe o poztie similara; - Disponibilitate munca in schimburi. Oferta: - salariu: 4300 lei net; - tichete de masa: 25 lei zi; - al 13-lea salariu; - bonus sarabatori; Program: 8h in 3 schimburi. Locatie: Bucuresti, Sector 3
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
SC DISPLAY TOTAL GRUP SRL, producator de display-uri publicitare si ambalaje din carton, angajeaza: Operator printer digital. Ajutor operator printer digital. Program full-time, 3 schimburi. Experienta minim 1 an. Contract durata nedeterminata. Salariu atractiv si bonusuri in functie de experienta si calificari. Programe de instruire. Suport logistic si profesional. Persoana responsabila, organizata, practica, atenta la detalii. Zona statia de metrou Republica, incinta Faur poarta 4.
-
Cautam un picker de depozit pentru depozitul nostru de papertarie si produse de cadou, barbat, cu angajare rapida, pentru depozitul nostru din Rudeni. Asiguram transportul de la Pacii sau decontam carburantul daca aveti masina personala. Cerinte: Ultima diploma de studii de orice tip, nu este necesara experienta. Responsabilitati: manipulare marfa, pregatire comenzi, scanare produse. Informatii suplimentare: Decontam transportul de carburant daca aveti masina sau il asiguram din Satul Zorile sau de la statia Pacii din Bucuresti. Program de luni pana vineri de la 8-17 (o ora pauza de masa). Beneficii: Salariu o data pe luna. Bonuri de masa de 35 lei zi. Prime de Craciun si de Paste. Bonus suplimentar lunar pentru performanta, dupa perioada de proba. Petrecere de Craciun. Team-building anual. Decont transport. Cafea, apa, ceai la discretie. Formare profesionala asigurata pentru lize electrice. Posibilitate de majorare salariala dupa perioada de proba. Despre noi: Despre noi Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.
-
Raspunde cu operativitate la solicitarile sectiilor de productie atunci cand apar defectiuni electrice electromecanice ale utilajelor sau instalatiilor; Raspunde de intretinerea utilajelor precum si de efectuarea corecta si la timp a reparatiilor utilajelor si echipamentelor; Urmareste starea tehnica a echipamentelor si utilajelor si anunta seful direct la sesizarea unor defectiuni; Raspunde de calitatea lucrarilor realizate; Il informeaza pe superiorul ierarhic ori de cate ori apar probleme ce depasesc competenta personala de rezolvare; Lucreaza in echipa cu colegii din departamentul de intretinere si colaboreaza cu restul personalului companiei Studii medii scoala profesionala profil elecrician sau electromecanic; Experienta in domeniu minim 1 an constituie avantaj cunostinte de instalatii electrice de forta, intretinere echipamente industrial Seriozitate, disponibilitate atunci cand este cazul pentru program prelungit Capacitatea de a lucra in echipa, onestitate si integritate personala. https: www.afriso.com en company the-company 150-years-afriso Program de lucru: 1 schimb p c: Eugen LEPADATU
-
Vino în echipa Exact Systems București! Angajăm Sudor și Lăcătuș Mecanic! Ești candidatul ideal dacă: Ai calificare în domeniu (obligatoriu); Ai disponibilitate de a lucra în schimbul 2; Ești o persoană serioasă și responsabilă. Oferim: Venit lunar sudor: 4700 - 4800 lei NET (format din salariu fix și tichete de masă); Venit lunar lacatus mecanic: 4300 - 4400 lei NET (format din salariu fix și tichete de masă); Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75% (dacă este cazul); Contract pe perioadă nedeterminată; Bonus anual vechime. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.