Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica Bucuresti Companii Disponibil din: 2022-01-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
AQUA THERM CO SRL- Angajeaza lacatus mecanic in atelier de productie tablouri electrice, program luni -vineri 8.00-16.00, bonuri de masa de 700 lei luna,decontare abonament STB+ metrou, pentru programare interviu sunati intre 9.00 si 16.30.
-
Promovat
Companie din domeniul procesarii carnii angajeaza OPERATOR ETICHETARE cu experienta de minim 3 ani in etichetarea automata a produselor alimentare. Programul de lucru este de luni pana vineri, 8 ore, 2 schimburi , o saptamana de la ora 6,30 pana la ora 15 cu 30 minute pauza de masa, o saptamana de la 12 la 20,30 cu 30 minute pauza de masa Se deconteaza transportul Se ofera in plus fata de salariu bonuri de masa salariul se negociaza in functie de experienta locul de munca este in Calea Giulesti nr 333, sector 6
-
Promovat
Angajam Operatori productie la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - minim 8 clase - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 BENEFICII: - salariu motivant - bonuri de masa - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Program de lucru in trei schimburi, de luni - vineri. Salariu motivant si tichete de masa si decont transport.
-
Esti sociabil a si iti place sa lucrezi in echipa? Iti cauti un loc de munca unde sa ai colegi faini sa poti forma o adevarata echipa? Echipa GRB COMMAZ cauta noi colegi pentru activitate de: Manipulant marfa incarcare , descarcare si Sofer transport marfa Cerinte : - Seriozitate , punctualitate -Studii medii finalizate -Capacitati fizice de a lucra in conditii efort fizic - Experienta minima - Permis conducere cat B ( poate sa conduca duba ) -delegatii pe perioade scurte SE OFERA: - Contract de munca pe o perioada nedeterminata; - Tichete de masa in plus fata de salariu net afisat - Prime de sarbatori - Zile libere sarbatori legale - Program de lucru de luni până vineri- 9:00- 17:00
-
Promovat
Angajam operator productie pentru o fabrica de mase plastice din Bucuresti Descrierea jobului: - Alimenteaza masinile cu consumabile necesare sau materii prime; - Operareaza echipamentele de injectie; - Activitati de sortare. Cerinte: - Studii medii; - Experienta de lucru pe masini de injectie mase plastice constituie un avantaj; - Cunostinte de lucru cu instrumente de masurare subler, micrometru. Oferta: - salariu: 3000 lei net - tichete de masa: 30 lei zi Program: Luni-Vineri, 12 cu 24 (7-19, 19-7) Locatie: Bucuresti, Sector 6 si Pantelimon
-
Cerinte: - Diploma de bacalaureat; - Experienta minima de 1 an intr-un rol similar sau intr-o pozitie administrativa. - Abilitati in utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - Cunostinte in utilizarea echipamentelor de birou (imprimante, scannere); - Capacitatea de a redacta si edita documente oficiale si corespondenta; - Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan si de a respecta termenele limita; - Capacitatea de a se adapta rapid la schimbarile de prioritati si de a rezolva problemele pe masura ce apar. Responsabilitati Realizari: - Realizarea anexelor privind rapoartele de evaluare; - Tiparirea rapoartelor de evaluare; - Indosarierea rapoartelor de evaluare; - Corespondenta fizica si e-mail; - Preluarea si organizarea apelurilor de pe telefonul fix, precum si a acelor telefoane la care colegii nu au putut raspunde, in vederea rezolvarii cat mai rapide a solicitarilor; - Organizarea stocurilor: papetarie, protocol, alte obiecte; - Scanarea documentelor si mentinerea arhivei de documente de la colegi si colaboratorii din teritoriu.
-
Suntem compania Asevi Romania, lider în sectorul industriei chimice, dedicată inovației și durabilității în producția de produse chimice de înaltă calitate. Căutăm un profil de receptioner care să se alăture echipei noastre. Sarcini si functii: - Cunoasterea limbii engleza sau spaniola, prezinta un avantaj; - Cunostinte si experienta in pachetul office; - Experienta in verificarea pachetelor; Competente: - Initiativa; - Proactivitate; - Facilitate in obtinerea de informatii; - Capacitate de sinteza; - Orientare catre clientul intern extern; - Bune abilitati de comunicare; Beneficii: Dezvoltare profesională și oportunități de formare continuă; Mediu de lucru sigur axat pe excelență;
-
Firma Asevi de detergenti situata in zona Dimitrie Leonida (sector 4, in curand Branesti) este in cautare de Operator Linie Umplere cu experienta. Cerinte: - Functia principala a operatorului de umplere este de a realiza la timp productia planificata si calitatea stabilita. - Primeste planificarea produselor pentru umplere, cantitatile si termenele de finalizare. - Intelege si clarifica nelamuririle cu privire la planificarea productiei cu reponsabilul departamentului. - Executa operatiunile de umplere si ambalare in conformitate cu intructiunile stabilite. Competente: - Responsabil - Organizat - Metodic - Gestionarea buna a timpului Program de luni pana vineri de la 8:00 la 16:30 (cu pauza de masa). Experieta pe un post similar constituie un avantaj.
-
Tipografie moderna, offset, sector 4 angajeaza legatorese cu experienta. Salariu atractiv, bonusuri
-
Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov. Avantaj permis de stivuitorist. Asteptam CV pe e-mail
-
Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.
-
Promovat
Companie din domeniul prelucrarii carnii,angajeaza pickeri magazineri cu experienta de minim 3 ani in industria alimentara. Program de lucru de luni pana vineri , 8 ore, 2 schimburi Se deconteaza transportul. Se ofera bonuri de masa in plus fata de salariu In functie de performanta se acorda bonusuri. Salariul se negociaza in urma interviului.
-
Depozit logistica angajeaza manipulat marfa cu abilitati pe stivuitor. Cerinte: SERIOZITATE!!!!!!,, atentie la detalii, organizat, responsabil, ABILITATI PE STIVUITOR ( nu necesita atestat ) indatoriri: Descarcare incarcare marfa ( mecanizat + munca fizica moderata ), curatenia locului de munca si a curtii. Salariu: 3000 net ( salariu net + transport ),+ bonuri masa. Program: luni-vineri 08:30-17:00 Locatie: Bucuresti sector 6
-
SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare
-
Promovat
Locație: Pantelimon, București Ești pasionat de mașini și utilaje industriale? Te așteptăm să te alături echipei noastre din cadrul unei fabrici specializate în producția de materiale de construcții în Pantelimon, București. Suntem în căutarea unui mecanic de întreținere experimentat care să se alăture echipei noastre pentru a asigura buna funcționare a utilajelor noastre. Responsabilități: Întreținerea preventivă și corectivă a utilajelor și mașinilor din fabrică. Diagnosticarea și remedierea rapidă a defecțiunilor tehnice. Asigurarea respectării standardelor de calitate și de siguranță în exploatarea utilajelor. Colaborarea cu echipa de producție pentru a asigura o funcționare optimă a utilajelor. Participarea la instruiri și cursuri de specializare pentru a-ți dezvolta continuu abilitățile. Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar în domeniul industrial Cunoștințe solide de mecanică, hidraulică și pneumatică. Capacitatea de a lucra eficient în regim de 3 schimburi de luni până vineri. Abilități bune de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice. Orientare către siguranță și calitate în activitatea desfășurată. Beneficii: Salariu 4500-5000 lei net - in functie de experienta Tichete de masa 400 lei (20 lei zi lucrata) Asigurare medicala privata Asigurare de viata 24 7 Prime de sarbatori Bonus anual Program: luni - vineri, 8 ore in 3 schimburi: I. 6:00-14:30 II.14:30-22:00 III.22:00-6:30
-
CERINTE Studii tehnice medii sau calificare tehnica; Experienta anterioara privind executia, service-ul si mententanta instalatiilor hidraulice si pneumatice, Experienta anterioara in service/mentenanta pompe, cilindri hidraulici, etc.; Capacitate foarte buna de comunicare si relationare; Seriozitate, meticulozitate, corectitudine, disciplina in munca, dispus la program prelungit; Aptitudini pentru lucrul in echipa; Atentie la detalii, ordonat, organizat; Nivel mediu operare PC; Nivel mediu (conversational) cunostinte lb engleza Disponibilitate pentru deplasari si delegatii; Disponibilitate de a-si insusi cunostinte tehnice noi; pasionat de domeniu tehnic Permis de conducere cat. B. RESPONSABILITATI executa reparatii de pompe, cilindri si echipamente pentru automatizari hidraulice si pneumatice; executa instalatii pentru automatizari hidraulice si pneumatice asigura consultanta tehnica si service clientilor; OFERTA Pachet salarial atractiv in concordanta cu experienta si nivelul de calificare; Program de lucru flexibil; Mediu de munca dinamic si posibilitate de dezvoltare profesionala. Abonament medical Training si oportunitati de dezvoltare a carierei; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
Functie: responsabil reconditionare IT sef serviciu - Organizarea activitatii, respectarea obiectivelor de productie a departamentului reconditionare - Planificarea activitatii de productie si respectarea obiectivelor termenelor, procedurilor - Coordonarea echipei salariatilor in insertie si indrumarea lor - Implicarea in activitatea socio-profesionala si participarea la evenimentele extra-profesionale Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu de incadrare 6991 lei, tichete de masa 30 zi, decont transport 140 lei luna pentru detalii site atelierefarafrontiere.ro cv la mail cariere
-
Te asteptam in echipa noastra de baieti tineri pentru a produce impreuna prelate camion, copertine,finisari bannere publicitare in Bucuresti sector 1, Soseaua Chitilei nr 230. Program L-V 8,30-17. Salariu de la 3.500 Lei sau negociabil daca ati mai lucrat in acest domeniu.
-
Hesper angajeaza sef montare pompe,operatori cnc, muncitori necalificati,electrician,inginer.vanzari
HESPER S.A. este o societate comerciala pe actiuni si are ca obiect principal de activitate producerea de pompe hidraulice . Societatea angajeaza sef montare pompe si motoare hidraulice, electrician, operatori cnc ( rectificatoru, frezori,strungari,lacatusi mecanici).,muncitori necalificati, inginer vanzari.Pachetul de salarizare oferit pentru acest post este ; salariu fix tichete de masa bonusuri de Paste,Ziua Femeii,ziua copilului,Craciun prime la concediu de odihna si altele in confomitate cu prevederile contractului colectiv de munca la nivel de societate Asteptam cu mare interes cv-urile pe care dorim sa ne fie transmise pe e-mail iar telefonul la care putem fi contactati este
-
Vino în echipa Exact Systems București! Angajăm Sudor și Lăcătuș Mecanic! Ești candidatul ideal dacă: Ai calificare în domeniu (obligatoriu); Ai disponibilitate de a lucra în schimbul 2; Ești o persoană serioasă și responsabilă. Oferim: Venit lunar sudor: 4700 - 4800 lei NET (format din salariu fix și tichete de masă); Venit lunar lacatus mecanic: 4300 - 4400 lei NET (format din salariu fix și tichete de masă); Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75% (dacă este cazul); Contract pe perioadă nedeterminată; Bonus anual vechime. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact