Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica Bucuresti Sector 6 doar cu poze Disponibil din: 2021-0-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Recrutam personal necalificat pentru fabrica care produce piese componente in industria apararii in Israel. Program: Luni - Vineri, de 8h zi; -Salariu brut: 2000 $ - Salariu net: 1665 $; - Diurna 38 $ zi Alte beneficii incluse in pachetul salarial: - 1 masa calda asigurata in timpul programului de lucru; - cazarea gratuita (exista apartamente inchiriate de 2, 3 si 4 camere, complet mobilate si utilate, se afla in apropierea locului de munca in Tel-Aviv); - transport Romania - Tel Aviv asigurat. - Se pot face maxim 60h suplimentare in cursul saptamanii si in weekend. Perioada contractuala: 12 luni Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati telefonic la 0770.274.055
-
Promovat
Tribag Real angajeaza Lucrator Depozit cu experienta de lucru in depozite. Persoana angajata este nevoie sa aiba disponibilitate la efort, presupus de ridicarea de greutati de aproximativ 50kg ( colaci de sarma, suluri de folie ). Avem nevoie ca persoana angajata sa mai fii lucrat intr-o companie care vinde scule si unelte pentru constructii. Salariul pe care il oferim este de 4100 lei net la care se adauga tichete de masa in valoare de 20 lei pentru fiecare zi lucratoare din luna. Tribag este o companie tanara, dar care beneficiaza de o echipa cu experienta de peste 15 ani in comertul cu echipamente protectie si consumabile pentru constructii.Ce facem noi? Ajutam companiile din constructii sa mentina ritmul de lucru, accelerat, livrandu-le, rapid, consumabilele de care au nevoie echipele din santier. Si mai facem ceva cu succes: gasim solutii avantajoase de echipare pentru protectia muncii, aici adresandu-ne companiilor din Romania, indiferent de obiectul lor de activitate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem firma PLANTLAND SRL si cautam o persoana care sa lucreze ca operator ambalare colete . plante. Activitatea se va desfasura fizic la sediul nostru din Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. De la metrou Pacii exista variante de autobuze microbuze care pleaca spre Ciorogarla din 10 in 10 minute si fac in jur de 20-25minute. Depozitul se afla la 9km de metrou Pacii. Program de lucru: Luni-Vineri, 9.00- 17:30. Cautam pe cineva care sa: - Preia plantele din pepiniera si le duce la zona de ambalare - Ambaleaza coletele pentru expediere - Receptie si aranjare plante in pepiniera - Sa lucreze, la nevoie, ca vanzator la casa de marcat. Aici trebuie sa scaneze produsele si sa incaseze contravaloarea lor Candidatul trebuie sa aiba: - Capacitate de adaptare si asimilare rapida - Bune abilitati de planificare - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita - Gestionare stocuri produse Beneficii: - Pachet salarial atractiv: 2500 lei NET+ BONUSURI. Decontam transportul. - Un job stabil - Contract de muncă cu normă întreagă Descrierea Companiei: PLANTLAND SRL este o companie infiintata in 2023 care se ocupa cu distributia de plante de exterior prin intermediul magazinului nostru fizic si online: . Noi producem o parte din plante, dar si colaboram cu alti producatori. Depozitul si pepiniera sunt in sat Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. Asteptam cu interes CV-ul dvs pe What s App sau olx. Va multumim!
-
Angajam personal pentru pregatire comenzi in depozit logistic situat pe centura Bucuresti,zona Rudeni. Program de lucru in doua schimburi de Luni pana Vineri. Salarizare incepand de la 2700 ron + tichete de masa. Cerinte: Abilități de lucru cu transpaleta manual electric; Abilități de lucru cu scanner wms; Bune abilități de organizare și comunicare; Lucru în echipă; Experiență anterioară în domeniul logisticii reprezinta un avantaj. Disponibilitate de a lucra in schimburi program special.
-
Angajam stivuitorist pentru depozit logistic situat pe centura Bucuresti in zona Rudeni. Program de lucru 8 ore in doua schimburi de Luni pana Vineri. Salarizare incepand de la 3.500 ron + tichete de masa si ajunge pana la 3.900 ron + tichete de masa. Cerinte pentru angajare: Sa aiba atestat de stivuitorist avizat ISCIR ; Experienta pe REACH TRUCK (inaltime de lucru minim 8.5 m); Abilități de lucru cu scanner wms; Bune abilități de organizare și comunicare; Lucru în echipă; Experiență anterioară în domeniul logisticii reprezinta un avantaj Disponibilitate de a lucra in schimburi program special
-
Suntem firma PLANTLAND SRL si cautam o persoana care sa lucreze ca operator ambalare colete . plante. Activitatea se va desfasura fizic la sediul nostru din Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. De la metrou Pacii exista variante de autobuze microbuze care pleaca spre Ciorogarla din 10 in 10 minute si fac in jur de 20-25minute. Depozitul se afla la 9km de metrou Pacii. Program de lucru: Luni-Vineri, 9.00- 17:30. Cautam pe cineva care sa: - Preia plantele din pepiniera si le duce la zona de ambalare - Ambaleaza coletele pentru expediere - Receptie si aranjare plante in pepiniera - Sa lucreze, la nevoie, ca vanzator la casa de marcat. Aici trebuie sa scaneze produsele si sa incaseze contravaloarea lor Candidatul trebuie sa aiba: - Capacitate de adaptare si asimilare rapida - Bune abilitati de planificare - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita - Gestionare stocuri produse Beneficii: - Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari (Minim 2500 lei net luna). Decontam transportul. - Un job stabil - Contract de muncă cu normă întreagă Descrierea Companiei: PLANTLAND SRL este o companie infiintata in 2023 care se ocupa cu distributia de plante de exterior prin intermediul magazinului nostru fizic si online: . Noi producem o parte din plante, dar si colaboram cu alti producatori. Depozitul si pepiniera sunt in sat Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. Asteptam cu interes CV-ul dvs pe What s App sau olx. Va multumim!
-
Ambalator colete magazin online Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Societatea Kell Team Service înființată în 2017, având că principal obiect de activitate reparatiile utilajelor pentru bucatarii si spalatorii profesionale angajeaza frigotehnist electromecanic necalificat. Responsabilitati: Instalarea, diagnosticarea si repararea utilajelor din bucatariile si spalatoriile profesionale Intocmirea rapoartelor de service Deplasarea la sediul clientilor in Bucuresti, Ilfov cat si in tara. Candidatul Ideal Capacitate buna de comunicare si relationare Limba engleza italiana la nivel conversational Permis de conducere categoria B Persoana pasionata de reparatii de orice natura experienta in domeniul tehnic Se accepta si candidati cu inclinatii tehnice,dispusi sa invete. De preferat cu locuinta in sectorul 6 sau zona de vest a judetului Ilfov. Obligatoriu permis de coducere categoria B. Beneficii: Cadouri de sarbatori. Bonusuri in functie de performate.
-
-
Angajam Tehnician Reclame (cu sau fara experienta) CANDIDATUL IDEAL: Excelente abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa; Harnic, perseverent, onest, cu simt al responsabilitatii; Orientat spre invatare, cu initiativa si capacitate de analiza; Indemanare si atentie la detalii; Permis de conducere cat. B; Disponibilitate de a merge la montaje. Activitati: - asamblare (mecanic sau cu adezivi) reclame luminoase si neluminoase din materiale plastice aluminiu alama inox dibond sau alte materiale compozite - montaj led-uri in reclmae - debavurare si finisare - aplicare folii autoadezive pe placi, autoturisme, vitrine magazine - operare programare diferite utilaje - montaje reclame luminoase - alte sarcini in functie de aptitudini BENEFICII: Vei lucra alături de o echipă tânără, cu oameni faini; Posibilitate aprofundare cunoștințe dezvoltare personală; Job perioadă nedeterminată; Ore suplimentare platite; Transport decontat Salariu in functie de experienta Program de lucru: Luni - Vineri 09:00- 18.00 CV-urile se trimit prin email la: Telefon programare interviu:
-
Angajam personal cu sau fara experienta pentru pregatire comenzi in depozit situat pe soseua de centura a Bucuresti ( Rudeni ). Comenzile se pregatesc cu scanner ( nu necesita experienta ,se invata in timpul programului de lucru ). Asiguram transport din Bucuresti ( statia de metrou Pacii ) sau din satele limitrofe ( Bolintin,Dragomiresti,Joita ). Program de lucru in doua schimburi de Luni pana Vineri. Salarizare incepand de la 2.700 Ron + 300 ron tichete de masa. Contract de munca pe perioada nedeterminata.
-
Angajam personal cu functie - manipulant marfuri Asteptam cv-urile dvs. la adresa de e-mail mentionata in atasament! :)
-
SC DACOSERV SA - dealer autorizat Dacia -Renault angajeaza Inspector ITP . Oferim un cadru de munca profesionist si un salariu motivant . Salariul se stabileste in urma interviului. Relatii la telefon . Doritorii pot trimite CV-ul la adresa de email
-
Angajam full time personal pentru prelucrare marmura si ceramica. Experienta reprezinta un avatantaj dar nu este obligatorie. Oferim salariu atractiv si posibilitatea calificarii la locul de munca - taskuri care vor fi indeplinite o prelucrare marmură - slefuit canturi si bizotare muchii o rasinare si lustruire pardoseala o ansamblare jolly ( la 45 de grade) pentru blaturi o manipulare marfa în sectie o premontaj medalioane de marmura - salariu functie de experienta 4400-7000lei - program de lucru L-V 7.30-17.00 - punct de lucru Sema Parc Splaiul Independentei 319, sect 6 Bucuresti - pentru interviu va rugam sa ne contactati la .
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
ANGAJAM ÎN BUCUREȘTI controlor calitate operator manual operator productie reglor. Salariile sunt intre 2200-2700 net (in mana) ALTE BENEFICII al 13-lea (anual); prima Paste - tichete cadou in valoare de 400 lei prima vacanta in valoare de 500 lei; Tichete masa - 18 lei zi; Decont transport -130 lei luna;
-
Vopsitor industrial in camp electrostatic Program de lucru: luni-vineri, 7.00 - 15.30. Detalii la sediul RADOX: Bdul Timisoara nr. 80, sector 6. . In fata sediului, se afla statia RADOX - tramvai 8, 25, 35 si autobuz 221.
-
CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Vei pregăti sortimentele de rebut, deșeurile din PVC, conform instruirii specifice acestei activități și normei de lucru stabilită; Vei efectua procesul de tocare rebut ținând cont de instrucțiunile specifice de lucru pentru tocătura și utilizarea utilajului de măcinare fină. NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: Să fie o persoană cu putere de muncă, atentă, cu îndemânare și abilități tehnice; Să aibă atestat de stivuitorist (constituie avantaj); Să aibă experiență pe un post similar în cadrul unei fabrici (constituie avantaj). CE ÎȚI OFERIM? Contract de muncă pentru perioadă nedeterminată; Program de lucru in 2 schimburi: L-V:06:15-14:15 ; 14:15-22:15. Asigurare privată de sănătate. PACHET SALARIAL: Salariu in functie de calificari sau experienta, incepand de la 3.150 lei net; tichete de masă ( 600 lei); ore suplimentare platite bonusuri lunare in functie de rezultate; decontare transport la și de la locul de muncă (București, Bd. Iuliu Maniu, nr.612-614, Sector 6). Ne puteti contacta la numarul de telefon, sau vă așteptăm direct la sediul GEALAN România SRL din Bld. Iuliu Maniu 612-614 Bucuresti (Militari).
-
NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: Sa fie o persoana cu spirit tehnic si mecanic, atent la detalii, riguros, cu putere de munca, Prezinta un avantaj experienta in lacatuserie sau prelucrare profile PVC montare termopane CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Vei executa operatiuni, in fabrica, pe utilaje de extrudat, in scopul obtinerii profilelor PVC si aprovizionarea cu materiale de ambalat si materii prime specifice; Vei raporta orice defectiune abatere a utilajelor catre coordonatorul echipei. CE ÎȚI OFERIM? Contract de munca pe perioada nedeterminata, program de 8 ore in schimburi, cu pauza de masa; Salariu 3300 lei net + tichete masa (600 lei luna), bonus lunar de performanta, ore suplimentare platite; Decontare transport; Asigurare privata de sanatate. Ne puteți contacta la numărul de telefon sau vă așteptăm direct la sediul GEALAN România din bd-ul Iuliu Maniu 612-614, București (Militari).