Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica Bucuresti Sector 6 Disponibil din: 2021-05-22 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam mecanic auto cu experienta, salariu motivant si atractiv, negociabil in functie de cunostinte si pricepere. Rugam seriozitate. Atelierul este multimarca, dotat cu toate sculele si echipamentele necesare. Gometrie 3D Ravaglioli. (Excludem doritorii si consumatorii de bauturi alcoolice, in special in timpul programului) Locatia : Bucuresti, sector 6. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, mobilitate (de preferinta cu permis de conducere). Salariul, intre 5000 de lei si 9000 de lei, in functie de realizari si pricepere. Responsabilități: Intretinerea si repararea autovehiculelor (autoturisme si autoutilitare). Program de lucru 09:00-18:00 sau 8 17. O sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00.
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Angajam lucrator depozit! Firma productie si distributie produse farmaceutice zona Sabareni - Cioragarla, se ofera salariu atractiv, tichete de masa, prime in functie de realizari, plus prime de Paste si Craciun, asigurare medicala. Permisul categoria B prezinta un avantaj. Cv il puteti trimite pe adresa de mail: sau sa ma contactati la nr de telefon: .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Oferim Oportunitate de Angajare! Manpower recruteaza montator mobila pe perioada nedeterminata! Responsabilități: - Asamblarea pieselor de mobilier conform instrucțiunilor și diagramelor; - Instalarea mobilierul în locațiile desemnate; - Inspectarea produselor finite pentru calitate și acuratețe; - Comunicarea cu membrii echipei și clienții pentru a asigura operațiuni bune; - Menținerea unui spațiu de lucru curat și organizat. Cerințe: - Experiență în asamblarea mobilei sau tâmplărie; - Atenție la detalii și precizie în manoperă; - Capacitate de a ridica și muta piese grele de mobilier; - Abilități puternice de comunicare și lucru în echipă; - Cunoașterea instrumentelor de masura și a tehnicilor de prelucrare a lemnului. Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariu motivant; - Tichete de masa; - Training asigurat; - Echipament de lucru asigurat; - Masina de serviciu. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau sa ne trimiteti CV-ul pe WhatsApp la numarul de telefon: 0729 800 721!
-
MONTATOR MOBILA București sector 6 Angajam baieti dornici sa munceasca in echipa. Munca consta in manipularea marfii si montarea produselor de mobilier. Oferim un loc de munca stabil si de viitor, cu posibilitatea de avansare. Salariul avantajos + bonuri de masa + bonusuri+ al 13-lea salariu. Persoanele interesate pot suna la
-
Cerințe: Cunoștințe de ambalare si impachetare colete Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic; Experiență diversă de lucru în depozit (ambalare, manipulare, coletărie, aranjare marfă la raft); Colete usoare, in media 8-10kg per colet. Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă; Responsabilități: Pregătirea coletelor zilnice, conform comenzilor procesate Pregătirea comenzilor și asigurarea livrării acestora la timp; Comunicarea cu colegii și supervizorii pentru a asigura o eficiență maximă în depozit; Beneficii: Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Venitul lunar intre 3000 si 3500 lei net; Dacă sunteți o persoană motivată, cu experiență în depozitare și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie, vă rugăm să aplicați pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! Locatie: Sector 6, Bulevardul Timisoara numarul 80, incinta Radox, firma Power Led. Program de lucru de Luni-vineri de la noua la optsprezece, 1 ora pauza. Pentru detalii sunati la numarul din anunt. Domeniul de activitate este cel al comercializarii corpurilor de iluminat.
-
Angajam muncitori necalificati pentru demolari: - Ture de noapte Luni-Vineri 21:30-7:00 + 2 Sambete pe luna - O ora pauza - Bucuresti, Sector 6 - 4500 NET - Salariul in zilele de 15 si 30 ale lunii - Se ofera contract pe perioada nedeterminata - NU NECESITA EXPERIENTA
-
Cerinte Experienta intr-o pozitie similara; Cunostinte de gestiune a stocurilor si cunoasterea unui soft de gestiune; Absolvent de studii medii; Dispus la efort fizic; Venit Net - 3500 Inventariaza calitativ si cantitativ marfurile care intra si ies din depozit; Verifica intrarile si iesirile de marfa in raport cu documentele de livrare; Raspunde de pregatirea corecta a marfurilor pentru livrare, conform documentelor de insotire a marfii ; Participa la inventarele periodice pentru a verifica situatia stocurilor; Raspunde de organizarea spatiului de depozitare; Aranjeaza si ordoneaza marfa in depozit conform regulilor interne; Asigura integritatea bunurilor; Comunica eventualele plusuri si minusuri identificate in gestiune; Asigura mentinerea ordinii si curateniei in depozit; Beneficii: Contract individual de munca pe durata nedeterminata; Majorari salariale functie de performanta profesionala; Tichete de masa Instruiri profesionale; Un mediu de lucru placut.
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Locatia-Dragomireşti-Deal, județul Ilfov - Transport asigurat de la metrou PACII Rute: Roata de jos, Marsa, Cartojani, Poeni, Trestieni Cerințe: Disponibilitatea de a lucra in ture: L-V 2 schimburi -> 06:00 - 14:00 si 14:00 - 22:00; Atentie la detalii; Abilitati de comunicare; Tenacitate si perseverenta. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Bonus de performanta pana la 500 lei net Tichete de masa 40 de lei zi lucrata (800 lei luna); Spor de weekend in valoare de 150 lei net; Tichete Cadou de sarbatori; Transport asigurat (confirmam telefonic localitatile); Salariu motivant; Responsabilități: Preia comenzile si le pregateste conform procedurii si instructiunilor de lucru; Manipuleaza marfa conform postului pentru care este incadrat (manipulant, picker,packer); Foloseste utilajele din dotare pentru transportul in depozit al produselor (transpaleta manuala, transpaleta electrica); Preda comenzile pregatite conform procedurii.
-
Responsabilități: Încărcarea și descărcarea mărfurilor din camioane și containere; Verificarea și inspectarea stivuitoarelor înainte de utilizare pentru a se asigura că funcționează în condiții optime; Urmărirea și respectarea procedurilor de siguranță și a regulilor de operare a stivuitoarelor; Colaborarea cu echipa pentru a asigura o flux de lucru eficient și o manipulare corectă a mărfurilor; Cerințe: Experiență anterioară în operarea stivuitoarelor de minim 1 an; Calificare și certificare în operarea stivuitoarelor (ISCIR) Abilități excelente de comunicare și colaborare în echipă; Flexibilitate și adaptabilitate la cerințele de lucru în schimburi și în condiții de lucru variate; Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa in valoare de 40 lei tichet (800 lei luna); Bonus lunar in valoare de 500 lei net; Spor de weekend 150 lei net (se lucreaza doar 2 duminici pe luna) Transport asigurat din Turda si Campia Turzii;
-
Depozit logistica angajeaza manipulat marfa cu abilitati pe stivuitor. Cerinte: SERIOZITATE!!!!!!,, atentie la detalii, organizat, responsabil, ABILITATI PE STIVUITOR ( nu necesita atestat ) indatoriri: Descarcare incarcare marfa ( mecanizat + munca fizica moderata ), curatenia locului de munca si a curtii. Salariu: 3000 net ( salariu net + transport ),+ bonuri masa. Program: luni-vineri 08:30-17:00 Locatie: Bucuresti sector 6
-
Societate Comercial angajeaza la depozitul de ventilatie climatizare din zona Razoare, Bucuresti , sector 6 , consilier vanzari gestionar . Cunostinte PC , program gestiune SAGA , Program de lucru de luni pana vineri de la 9 la 18 . Salariu intre 3000 si 5000 ron in functie de cunostinte . Pentru a vedea profilul firmei si produsele care trebuiesc vandute receptionate manipulate le gasiti pe domeniul voltatec.ro .
-
Promovat
HomeClass , producator de mobila la comanda , este in cautare de operator CNC cu conostinte medii sau avansate in programarea softului bSolid , utilaj Biesse Rover A 1643 in 5 axe. Atributii: * incarcare piese care ajung pe fluxul tehnologic. * stabilirea prelucrarii necesare. * programarea tipului de frezare sau decupaj dupa specificul mobilierului si doar pentru cazul in care nu exista program construit parametric. * colaborarea cu responsabilul tehnician in vederea realizarii programelor complexe. * colaborare cu celelalte departamente pentru a livra rezultatele necesare. * instruirea altor operatori cat si dezvoltarea sa legat de noi tehnologii/procese. * implimentari de solutii parametrice. Beneficii: *Salariu fix iar in dependenta de performante acesta se majoreaza. * Tichete de masa in valoare de 25 lei/ zi lucratoare * Prime de sarbatori * Decontare transport pentru candidatii care aplica din afara Bucurestiului. * Cazare asigurata in Bucuresti pentru candidatii din alte zone ale Romaniei. * Dezvoltare profesionala si suport in reconversii profesionale. * Program L-V, 08-17:00, o ora pauza de masa inclus cu sedinte de ping pong/ darts/ volei de picior etc
-
Contabil junior și senior Cerințe : Studii superioare economice Limba engleză avansat Cunoștințele operare Excel mediu ( formule) Experiența anterioară în firma de consultanță contabilitate Sediul firmei este în sectorul 6 Băneasa Se lucrează doar de la birou CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com
-
Cautam pentru Bucuresti o persoana responsabila si cu bune abilitati tehnice, deschisa la nou, pe o perioada nelimitata. Atributii: - Alimentarea automatelor de cafea si igienizarea acestora - Alimentarea automatelor de snack si sucuri - Completarea fiselor de umplere si evidenta stocului de marfa - Repararea automatelor in caz de defectiune - Instalarea automatelor - Raspunde cu promptitudine la toate solicitarile de interventie Oferim instruire si pachet salarial motivant conform aptitudinilor dezvoltate si experientei dobandite. Necesar permis conducere Categoria B de minim 1 an. Trimiteti CV pe adresa de mail
-
Experienta pe un post similar - preferabil; Capacitatea de planificare si organizare a activitatii; Abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa; Aptitudini de invatare rapida; Disponibilitate de a desfasura activitati in ritm alert si care presupun efort fizic mediu. Condiții: Programul este de luni pana vineri de la 8 la 16:30; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Tichete de masă; Salariu motivant.2400 ron Responsabilități: Introduce produse in pachete, conform comenzilor primite; Eticheteaza produsele si coletele; Pregateste coletele de marfa in vederea livrarii; Participa la operatiuni de incarcare descarcare si receptie cantitativa si calitativa a marfii; Asigura curatenia la masa de lucru si in depozit; Repartizeaza si ordoneaza corect produsele din depozit, pe baza indicatiilor Oferite de coordonatorul de activitate; Participa la inventarele periodice, sub coordonarea responsabilului de depozit; Asigura securitatea si integritatea produselor.
-
Receptioner marfa Suntem în căutarea unui Verificator Marfa dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și cu abilități bune de comunicare, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Recepționarea, verificarea și gestionarea mărfurilor Pregătirea comenzilor și ambalarea acestora pentru livrare Menținerea curățeniei și a ordinii în depozit Încărcarea și descărcarea mărfurilor folosind echipamente specifice Colaborarea cu colegii din echipa de logistică pentru îndeplinirea obiectivelor comune Cerințe: Experiență anterioară în domeniul logistic este un avantaj Abilități bune de organizare și gestionare a timpului Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă Atenție la detalii și precizie în îndeplinirea sarcinilor Flexibilitate și adaptabilitate la cerințele de lucru într-un mediu dinamic Beneficii: Tichete de masa in valoare de 40 lei tichet; Bonus de performanta; Prime de sarbatori; Beneficii medicale; Posibilitate 7card; Beneficiile de a lucra ca Verificator Marfa includ un mediu de lucru dinamic și stimulant, oportunități de dezvoltare profesională și personală, precum și posibilitatea de a lucra într-o echipă unită și colaborativă. Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră și să îți aduci contribuția la buna desfășurare a operațiunilor logistice, te invităm să aplici la această poziție.
-
Verificarea componentelor si produselor interfazic sau pe tot fluxul de productie pentru a se asigura de conformitatea acestora cu specificatiile de calitate si a procedurilor in vigoare ale companiei.
-
COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!
-
COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!
-
Angajam muncitori calificati/necalificati Program de lucru 08-17 (1h pauza de masa) Beneficii: - Salariu motivat -Transport decontat de societate - Bonusuri de performanta Cerinte: - Punctualitate, organizare, disciplina - Indemanare - Responabilitate si atentie la detalii Nu este necesara experienta in domeniu. Permisul auto reprezinta un avantaj Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon
-
RESPONSABILITATI: - Organizeaza si supravegheaza desfasurarea activitatii de transport a companiei cu respectarea tuturor deadline-urilor - Centralizeaza si organizeaza cererile de transport si se asigura de executarea acestora in conditii de eficienta maxima - Preia si emite comenzi de transport, face inregistrari specifice departamentului pe mijloace informatice sau scriptice, raspunde de corectitudinea acestora; - Coordoneaza si urmareste toate activitatile de transport si expeditie marfa pentru a se cunoaste in orice moment situatia livrarilor si a transporturilor de marfa efectuate sau in curs de efectuare - Organizeaza si coordoneaza activitatea depozitului societatii participand la procesele de inventariere lunare si/sau anuale - Asigura realizarea cu acuratete a raportarilor si analizelor zilnice / lunare solicitate si transmiterea lor departamentelor implicate in proces conform procedurilor interne si termenelor stabilite - Ofera consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica, management al stocurilor, transport produse achizitii, etc - Prioritizarea activitatii departamentului prin distribuirea sarcinilor in scopul obtinerii unei eficiente maxime - Supravegheaza si organizeaza activitatea parcului auto (programare revizii tehnice, efectuare la termen a asigurarilor RCA si CASCO, alte activitati administrative specifice parcului auto) CERINTE / APTITUDINI - Studii medii sau universitare profil tehnic - Cunostinte de limba engleza nivel mediu / avansat - Abilitati excelente de utilizare MS Office - Experienta minim 5 ani intr-o functie de coordonare - Experienta minim 5 ani in domeniul logistic - Experienta in derulare contracte logistice, transporturi, operatiuni de import/export - Capacitate de analiza, atentie la detalii - Bune abilitati de prioritizare; orientare catre rezultate si respectarea termenelor - Excelente abilitati de comunicare si inter-relationare - Rezistenta la stres si la lucru prelungit; - Lucru eficient independent; - Asumare a responsabilitatii; - Spirit organizatoric; BENEFICII - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; abonament medical - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial