Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica Bucuresti Sector 6 Disponibil din: 2022-01-19 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
Promovat
Activitatea presupune: - incarca descarca mărfurilor în autovehiculele de livrare; - incarca descarca marfurile si este responsabil cu manipularea acestora in depozit, - stochează si ordoneaza mărfurile la raft dupa regula FIFO; - ajuta la incarcat, descarcat; - verifica produsele, colecteaza marfa din depozit si pregateste comenzile; - verifica mărfurilor sosite în depozit cantitativ si calitativ (administrare produse deteriorate si T.V) - participa la inventarierea marfurilor din gestiune; - menține stocul în ordine; - anunta diminuarea stocului; - mentine curatenia. Aptitudini: - seriozitate, profesionalism si dorinta de lucru - experienta in domeniu constituie avantaj; - lucreaza eficient in echipa si are initiativa; - dornic sa se dezvolte.
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Angajam lucrator depozit! Firma productie si distributie produse farmaceutice zona Sabareni - Cioragarla, se ofera salariu atractiv, tichete de masa, prime in functie de realizari, plus prime de Paste si Craciun, asigurare medicala. Permisul categoria B prezinta un avantaj. Cv il puteti trimite pe adresa de mail: sau sa ma contactati la nr de telefon: .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam pentru Bucuresti o persoana responsabila si cu bune abilitati tehnice, deschisa la nou, pe o perioada nelimitata. Atributii: - Alimentarea automatelor de cafea si igienizarea acestora - Alimentarea automatelor de snack si sucuri - Completarea fiselor de umplere si evidenta stocului de marfa - Repararea automatelor in caz de defectiune - Instalarea automatelor - Raspunde cu promptitudine la toate solicitarile de interventie Oferim instruire si pachet salarial motivant conform aptitudinilor dezvoltate si experientei dobandite. Necesar permis conducere Categoria B de minim 1 an. Trimiteti CV pe adresa de mail
-
Experienta pe un post similar - preferabil; Capacitatea de planificare si organizare a activitatii; Abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa; Aptitudini de invatare rapida; Disponibilitate de a desfasura activitati in ritm alert si care presupun efort fizic mediu. Condiții: Programul este de luni pana vineri de la 8 la 16:30; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Tichete de masă; Salariu motivant.2400 ron Responsabilități: Introduce produse in pachete, conform comenzilor primite; Eticheteaza produsele si coletele; Pregateste coletele de marfa in vederea livrarii; Participa la operatiuni de incarcare descarcare si receptie cantitativa si calitativa a marfii; Asigura curatenia la masa de lucru si in depozit; Repartizeaza si ordoneaza corect produsele din depozit, pe baza indicatiilor Oferite de coordonatorul de activitate; Participa la inventarele periodice, sub coordonarea responsabilului de depozit; Asigura securitatea si integritatea produselor.
-
Receptioner marfa Suntem în căutarea unui Verificator Marfa dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și cu abilități bune de comunicare, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Recepționarea, verificarea și gestionarea mărfurilor Pregătirea comenzilor și ambalarea acestora pentru livrare Menținerea curățeniei și a ordinii în depozit Încărcarea și descărcarea mărfurilor folosind echipamente specifice Colaborarea cu colegii din echipa de logistică pentru îndeplinirea obiectivelor comune Cerințe: Experiență anterioară în domeniul logistic este un avantaj Abilități bune de organizare și gestionare a timpului Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă Atenție la detalii și precizie în îndeplinirea sarcinilor Flexibilitate și adaptabilitate la cerințele de lucru într-un mediu dinamic Beneficii: Tichete de masa in valoare de 40 lei tichet; Bonus de performanta; Prime de sarbatori; Beneficii medicale; Posibilitate 7card; Beneficiile de a lucra ca Verificator Marfa includ un mediu de lucru dinamic și stimulant, oportunități de dezvoltare profesională și personală, precum și posibilitatea de a lucra într-o echipă unită și colaborativă. Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră și să îți aduci contribuția la buna desfășurare a operațiunilor logistice, te invităm să aplici la această poziție.
-
Locatia-Dragomireşti-Deal, județul Ilfov - Transport asigurat de la metrou PACII Rute: Roata de jos, Marsa, Cartojani, Poeni, Trestieni Cerințe: Disponibilitatea de a lucra in ture: L-V 2 schimburi -> 06:00 - 14:00 si 14:00 - 22:00; Atentie la detalii; Abilitati de comunicare; Tenacitate si perseverenta. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Bonus de performanta pana la 500 lei net Tichete de masa 40 de lei zi lucrata (800 lei luna); Spor de weekend in valoare de 150 lei net; Tichete Cadou de sarbatori; Transport asigurat (confirmam telefonic localitatile); Salariu motivant; Responsabilități: Preia comenzile si le pregateste conform procedurii si instructiunilor de lucru; Manipuleaza marfa conform postului pentru care este incadrat (manipulant, picker,packer); Foloseste utilajele din dotare pentru transportul in depozit al produselor (transpaleta manuala, transpaleta electrica); Preda comenzile pregatite conform procedurii.
-
Verificarea componentelor si produselor interfazic sau pe tot fluxul de productie pentru a se asigura de conformitatea acestora cu specificatiile de calitate si a procedurilor in vigoare ale companiei.
-
COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!
-
COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!
-
Angajam muncitori calificati/necalificati Program de lucru 08-17 (1h pauza de masa) Beneficii: - Salariu motivat -Transport decontat de societate - Bonusuri de performanta Cerinte: - Punctualitate, organizare, disciplina - Indemanare - Responabilitate si atentie la detalii Nu este necesara experienta in domeniu. Permisul auto reprezinta un avantaj Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon
-
RESPONSABILITATI: - Organizeaza si supravegheaza desfasurarea activitatii de transport a companiei cu respectarea tuturor deadline-urilor - Centralizeaza si organizeaza cererile de transport si se asigura de executarea acestora in conditii de eficienta maxima - Preia si emite comenzi de transport, face inregistrari specifice departamentului pe mijloace informatice sau scriptice, raspunde de corectitudinea acestora; - Coordoneaza si urmareste toate activitatile de transport si expeditie marfa pentru a se cunoaste in orice moment situatia livrarilor si a transporturilor de marfa efectuate sau in curs de efectuare - Organizeaza si coordoneaza activitatea depozitului societatii participand la procesele de inventariere lunare si/sau anuale - Asigura realizarea cu acuratete a raportarilor si analizelor zilnice / lunare solicitate si transmiterea lor departamentelor implicate in proces conform procedurilor interne si termenelor stabilite - Ofera consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica, management al stocurilor, transport produse achizitii, etc - Prioritizarea activitatii departamentului prin distribuirea sarcinilor in scopul obtinerii unei eficiente maxime - Supravegheaza si organizeaza activitatea parcului auto (programare revizii tehnice, efectuare la termen a asigurarilor RCA si CASCO, alte activitati administrative specifice parcului auto) CERINTE / APTITUDINI - Studii medii sau universitare profil tehnic - Cunostinte de limba engleza nivel mediu / avansat - Abilitati excelente de utilizare MS Office - Experienta minim 5 ani intr-o functie de coordonare - Experienta minim 5 ani in domeniul logistic - Experienta in derulare contracte logistice, transporturi, operatiuni de import/export - Capacitate de analiza, atentie la detalii - Bune abilitati de prioritizare; orientare catre rezultate si respectarea termenelor - Excelente abilitati de comunicare si inter-relationare - Rezistenta la stres si la lucru prelungit; - Lucru eficient independent; - Asumare a responsabilitatii; - Spirit organizatoric; BENEFICII - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; abonament medical - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
Oferim Oportunitate de Angajare! Manpower recruteaza montator mobila pe perioada nedeterminata! Responsabilități: - Asamblarea pieselor de mobilier conform instrucțiunilor și diagramelor; - Instalarea mobilierul în locațiile desemnate; - Inspectarea produselor finite pentru calitate și acuratețe; - Comunicarea cu membrii echipei și clienții pentru a asigura operațiuni bune; - Menținerea unui spațiu de lucru curat și organizat. Cerințe: - Experiență în asamblarea mobilei sau tâmplărie; - Atenție la detalii și precizie în manoperă; - Capacitate de a ridica și muta piese grele de mobilier; - Abilități puternice de comunicare și lucru în echipă; - Cunoașterea instrumentelor de masura și a tehnicilor de prelucrare a lemnului. Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariu motivant; - Tichete de masa; - Training asigurat; - Echipament de lucru asigurat; - Masina de serviciu. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau sa ne trimiteti CV-ul pe WhatsApp la numarul de telefon: 0729 800 721!
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Cautam un picker de depozit pentru depozitul nostru de papertarie si produse de cadou, barbat, cu angajare rapida, pentru depozitul nostru din Rudeni. Asiguram transportul de la Pacii sau decontam carburantul daca aveti masina personala. Cerinte: Ultima diploma de studii de orice tip, nu este necesara experienta. Responsabilitati: manipulare marfa, pregatire comenzi, scanare produse. Informatii suplimentare: Decontam transportul de carburant daca aveti masina sau il asiguram din Satul Zorile sau de la statia Pacii din Bucuresti. Program de luni pana vineri de la 8-17 (o ora pauza de masa). Beneficii: Salariu o data pe luna. Bonuri de masa de 35 lei zi. Prime de Craciun si de Paste. Bonus suplimentar lunar pentru performanta, dupa perioada de proba. Petrecere de Craciun. Team-building anual. Decont transport. Cafea, apa, ceai la discretie. Formare profesionala asigurata pentru lize electrice. Posibilitate de majorare salariala dupa perioada de proba. Despre noi: Despre noi Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.
-
MONTATOR MOBILA București sector 6 Angajam baieti dornici sa munceasca in echipa. Munca consta in manipularea marfii si montarea produselor de mobilier. Oferim un loc de munca stabil si de viitor, cu posibilitatea de avansare. Salariul avantajos + bonuri de masa + bonusuri+ al 13-lea salariu. Persoanele interesate pot suna la
-
Promovat
Angajam in Sector 6 Bucuresti, zona Pacii: -Personal calificat (Sculer Matriter, Lacatus Mecanic, Ajustor, Slefuitor,Sudor, Prelucrator Aschiere, Controlor Calitate) -Necalificati -Soferi categoria B pentru activitati de: control calitate in baza unor instructiuni de calitate (separare in piese acceptate, respinse, intocmire rapoarte de lucru, acuitate vizuala) si manipulare componente. Se solicita atentie la detalii, acuitate vizuala. Experienta relevanta reprezinta un atu. Asiguram instruire la locul de munca.
-
Contabil junior și senior Cerințe : Studii superioare economice Limba engleză avansat Cunoștințele operare Excel mediu ( formule) Experiența anterioară în firma de consultanță contabilitate Sediul firmei este în sectorul 6 Băneasa Se lucrează doar de la birou CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com
-
Promovat
Angajam muncitor necalificat pentru o fabrica de mase plastice din Bucuresti, Sectorul 6! Responsabilitati: - prelucrare teava; - realizare filet si capete de imbinare; - realizare fante pe directia tevii. Cerinte: - Studii medii; - disponibilitate efort fizic; - avantaj experienta in medii industiale dar nu este un criteriu. Oferta: -salariu: 2800 lei net; - tichete de masa: 30 lei zi; - bonus lunar: 100-400 lei net; - ore suplimentare platite 175%; Program: Luni- Vineri in 2 schimburi: 10:00-20:00 si 07:00-17:00. Locatie: Bucuresti, Sector 6, zona Preciziei.
-
Promovat
Angajam operator productie pentru o fabrica de mase plastice din Bucuresti Descrierea jobului: - Alimenteaza masinile cu consumabile necesare sau materii prime; - Operareaza echipamentele de injectie; - Activitati de sortare. Cerinte: - Studii medii; - Experienta de lucru pe masini de injectie mase plastice constituie un avantaj; - Cunostinte de lucru cu instrumente de masurare subler, micrometru. Oferta: - salariu: 3000 lei net - tichete de masa: 30 lei zi Program: Luni-Vineri, 12 cu 24 (7-19, 19-7) Locatie: Bucuresti, Sector 6 si Pantelimon
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
Companie cu experienta si stabilitate angajam sef de echipa in Bucuresti Sector 6. Cunostiinte operare calculator, excell, tehnice (mecanica, prelucrari prin aschiere), spirit de leadership si organizatoric, limba engleza. Permis categoria B si de stivuitorist reprezinta un atu. Va rugam trimiteti cv sau o scurta prezentare si date de contact.
-
Angajam lacatus mecanic, rectificator, prelucrator aschiere, ajustori, slefuitori: -cunostiinte desen tehnic -acuitate vizuala buna - stie sa realizeze masuratori cu micrometru, subler -ajustare piese metalice Acceptam si din imprejurimi Bucuresti. Daca sunteti interesati va rugam sa lasati CV si date de contact la